Dat mocht niet van Maartje.quote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij schreeuwt HOI en geeft een knuffel?
Hoe teh fuck herkenden jullie elkaar?quote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT IK NIET ZO HEUL KAAL BEN!
Ze zaten gewoon de rij voor ons in de bios.
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, even voor alle duidelijkheid. Skylark zijn foto klopt niet. Note: luister er ook niet na.
Wie toch een foto meent te moeten hebben en er niets mee gaat doen, gewoon voor de lol dus. Kan een pm naar mij sturen met een eigen foto en motivatie waarom hij die wil hebben. Dan stuur ik er een terug.
Ave![]()
Skylark hoeft niet te pm'en.
Lijkt wel of je een SBS6 programma beschrijft.quote:Op zondag 8 november 2009 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Zo ging het niet!
Jij liep zo de badkamer uit en toen moest ik ineens heel hard lachen omdat ik dacht dat mn broertje der ergens rondliep!
Toen ging jij zo kijken en naar mn kamer maar dan zonder de deur dicht te doen, toen kwam mn zus en moest ik weer lachen want ik was bang dat je uit mn kamer zou springen half naakt..
Toen wist ik nog niet dat mn zus zo stiekem mn kamer had ingekeken en mn schatje had gezien
Chai vroeg aan mijquote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe teh fuck herkenden jullie elkaar?
Ja maar je zus lachte toch ook? Waarom?quote:Op zondag 8 november 2009 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Zo ging het niet!
Jij liep zo de badkamer uit en toen moest ik ineens heel hard lachen omdat ik dacht dat mn broertje der ergens rondliep!
Toen ging jij zo kijken en naar mn kamer maar dan zonder de deur dicht te doen, toen kwam mn zus en moest ik weer lachen want ik was bang dat je uit mn kamer zou springen half naakt..
Toen wist ik nog niet dat mn zus zo stiekem mn kamer had ingekeken en mn schatje had gezien
Haha, wat zei je? IK ZIT HIEHOOR!quote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Chai vroeg aan mij
Heeft die gast genoeg inham voor ZH?:
Dus ik keek
en toen zag ik maartje en martijn die elkaar oraal aant uitwonen waren :}
Je moet weten dat ik de eerste keer de deur erg snel opendeed, haar ouders waren immers niet thuis. Aan de rest van de familie dacht ik niet.quote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lijkt wel of je een SBS6 programma beschrijft.
Minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar je zus lachte toch ook? Waarom?
Niet om m'n kleine piemol toch?
Ja omdat ik zo aan het lachen wasquote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Chai vroeg aan mij
Heeft die gast genoeg inham voor ZH?:
Dus ik keek
en toen zag ik maartje en martijn die elkaar oraal aant uitwonen waren :}
[..]
Ja maar je zus lachte toch ook? Waarom?
Niet om m'n kleine piemol toch?
Zullen we het niet over de piemel van Zotheid hebben? Danku.quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik zo aan het lachen was
Of ik weet niet..
En nee want je hebt geen kleine piemel
Dat hoorde ik niet.quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, wat zei je? IK ZIT HIEHOOR!
Ga huilen met je skylark, otis2 en wie dan ook topic een tijdje terug.quote:
Dit is geen SC meer, dit is een MSN-gesprek.quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga huilen met je skylark, otis2 en wie dan ook topic een tijdje terug.
Sorry hoor, maar dit topic is té incrowd zodat de rest niet mee kan praten.quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zit jij te zeiken de laatste tijd zeg
Als jullie dan voortaan je voetbal geouweneel in VBL doen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is geen SC meer, dit is een MSN-gesprek.
Kop dicht, kutuser.quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga huilen met je skylark, otis2 en wie dan ook topic een tijdje terug.
Alsof we zo vaak over voetbal praten hierquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als jullie dan voortaan je voetbal geouweneel in VBL doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |