1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:
Zometeen, als we op blz. 4 zitten hier, kletst Elies daar in die ouwe vrolijk verder!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:20 schreef oh-oh het volgende:
En Senesta doet t ook, waar blijft Elies
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen, als we op blz. 4 zitten hier, kletst Elies daar in die ouwe vrolijk verder!
gewoon nog 3 pagina's doorlullen in de ouwe johquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen, als we op blz. 4 zitten hier, kletst Elies daar in die ouwe vrolijk verder!
Ik kan dat nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:20 schreef oh-oh het volgende:
En Senesta doet t ook, waar blijft Elies
Voor jou een samenvatting hieronderquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:22 schreef Strega het volgende:
Oei, ik kijk even niet en we zijn 4 topics verder!
Ik heb geen laptop en ben momenteel niet zo mobiel...helppppp
Je beautyslaapjequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo wel mijn mand in, anders ben ik zo lelijk en verkreukeld morgen in de dierentuin en dan gaat Loveless weer zeiken dat ik er zo oud uit zie enzo
Als ie dat zegt, heeft ie een oogje op jequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo wel mijn mand in, anders ben ik zo lelijk en verkreukeld morgen in de dierentuin en dan gaat Loveless weer zeiken dat ik er zo oud uit zie enzo
Aaaaaah je bent nog koortsig zekerquote:
Je vergeet hyperdehyper!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou een samenvatting hieronder
Blabla
Onzin
Pruttelpruttel
Blaaaaaat
Kwekkerdekwek
Blablabla
Zoiets. Niets aan gemist dus!
Oh ja maar dat wist ik alquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie dat zegt, heeft ie een oogje op je
Ik moest zoveel niesen, dan ik het halve topic gemist hebquote:
Oh god!quote:
Heeft ie een oogje op jequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
Oh ja maar dat wist ik al![]()
Maar dan gaat ie me ineens met u aanspreken enzo![]()
Je hebt echt niet door het slotje gepost deze keer!
*voorhoofd voelt*
Ja, maar hij weet het nog nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie een oogje op je
Téééring! En denkt ie enige kans te maken
Hij weet niet wie ie tegen zich heeft
Met een rietjequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god!
Hoe kon ik dat vergeten!
Het zijn die twee slokken drank, dat kan niet anders.
Voortaan ook fristi voor mij
dan krijg ik alleen maar positieve notesquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
Kunnen we geen crewnotes gaan invoeren?
Dat users notes aan crew kunnen geven?
Kijk hop, zo weer een geniale inval, ik schud het zo uit mijn mouw!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
Kunnen we geen crewnotes gaan invoeren?
Dat users notes aan crew kunnen geven?
Kijk hop, zo weer een geniale inval, ik schud het zo uit mijn mouw!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
En dan voor iedere keer dat ze door het slotje heen posten een note mogen geven
Nou kijk, weer een goede reden om het in te voeren!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan krijg ik alleen maar positieve notes
Gizmo valt me iedere keer aan en bijt in m'n handen als ik wil typenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
Boor wordt wild hier
Het is net een echte kat!
Trusten Greys, have fun morgen in Blijdorp en flash zequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kijk, weer een goede reden om het in te voeren!
Ik taai af.
Be good, liefjens!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:30 schreef Bamba het volgende:
En dan voor iedere keer dat ze door het slotje heen posten een note mogen geven
Dank je wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou een samenvatting hieronder
Blabla
Onzin
Pruttelpruttel
Blaaaaaat
Kwekkerdekwek
Blablabla
Zoiets. Niets aan gemist dus!
Warme chocolademelk, was vroeger standaard kreet bij ons thuis;quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god!
Hoe kon ik dat vergeten!
Het zijn die twee slokken drank, dat kan niet anders.
Voortaan ook fristi voor mij
Trusten Nokje, veel echina en catsclaw nemen!quote:
quote:[Top 100 van vrijdag 6 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 312 oh-oh
02. 267 Loveless85
04. 238 Greys
08. 205 Bamba
09. 200 nieslief
13. 166 Qwea
15. 155 MrSubtle
39. 091 Surveillance-Fiets
42. 088 JJH
56. 079 Dizzy-Miss-Lizzy
90. 060 nokwanda
99. 056 Ynske
99. 056 Ingetje79
En worden dan de lootjes automatisch getrokken? of moet jij dat activeren?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik mis alleen muizelientje nog maar die komt vast wel weer boven water binnenkort.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die
quote:
Feest.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn buren hebben al een half uur ruzie
GEFELICITEEDquote:
Nou ja, ik denk dan, wat kan nou vrijdag om 4 uur snachts gebeuren waarom je zo'n KNETTERENDE deurensmijtende schreeuwende ruzie krijgt?quote:
En als ik niet op zit te letten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:05 schreef MrSubtle het volgende:
Een Niesje!!!!
(nou ja, kunst, zo om 5 uur 's nachts)
quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:08 schreef MrSubtle het volgende:
Nu is het natuurlijk leuk om allerlei mensen te gaan mailen... m'n baas met een casual vraag over iets onzinnigs, maar wel duidelijk maken dat ik om 5 uur 's nachts vaak al ijverig lig te werkenof op hyves mensen gaan krabbelen "het is 5 uur en ik lig wakker want ik denk aan je" of zo
Ja, enquote:
Die telt ook eigenlijk niet, maar ik gebruik 'm eenmalig om nies een plezier te doen. Ze reden dat ie niet telt is omdat nieslief het zelf zo noemde toen het haar overkwam. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling events naar jezelf te gaan noemenquote:
Sneuquote:
Maar dan gewoon bij van die vrienden die je alleen nog kent via Hyves en waar je maar 1x per 2 jaar een krabbel naar stuurtquote:
Knappe buuv? Dan zou ik dat wel door de vingers zien.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, enbuuv
is een beetje fout typje, tikje ordinair (maar ook weer geen tokkie of zo hoor
) dus alles gaat daar net wat luider / lomper / etc
Ja, de titel JJH'tje heb ik keihard mijn best voor moeten doen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die telt ook eigenlijk niet, maar ik gebruik 'm eenmalig om nies een plezier te doen. Ze reden dat ie niet telt is omdat nieslief het zelf zo noemde toen het haar overkwam. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling events naar jezelf te gaan noemen
Serieus, jij brengt me op verkeerde ideeen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar dan gewoon bij van die vrienden die je alleen nog kent via Hyves en waar je maar 1x per 2 jaar een krabbel naar stuurtanders is het stalker-gehalte niet hoog genoeg
Knap is een understatement...quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Knappe buuv? Dan zou ik dat wel door de vingers zien.
En de relatie blijkt ook niet echt stabiel te zijn, dus wie weet.
Ik overweeg het nu ook echtquote:Op zaterdag 7 november 2009 05:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Serieus, jij brengt me op verkeerde ideeen.
Ze loopt in met onbloot bovenlijf over straat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Knap is een understatement...
Maar ik ben gesteld op mijn nachtrust, dus ik hoef d'r niet te daten, anders zit ik straks ook om 4 uur snachts op de rand van het bed te luisteren naar dat gejoel... oh wacht, dat zit ik nu ook, alleen heb ik nu niet de lusten
Maar goed, buuv is lekker, heeft momenteel een heeeel fout vriendje die ze vooral heeft voor 't geld, zodat hij haar cadeautjes kan kopen, zoals bijvoorbeeld de recente aanschaf: een borstvergroting. Tja, en wat doe jij als je net een nieuwe auto hebt? Juist, die ga je showen, toch?
De achtertuin, terwijl ik op het dak sta te werken bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 november 2009 05:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze loopt in met onbloot bovenlijf over straat?
Oh ja, die heb ik uit de OP gesloopt, want je kon de OP niet meer editen omdat de forum-software het aantal karakters niet aan kon.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:20 schreef JJH het volgende:
Ik zal trouwens eens even de topics in de OP bijwerken.
Ik zie het ja, en de hele opzet is ook veranderd. Na, nu klopt ie weer tot en met dit deel. Trusten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik uit de OP gesloopt, want je kon de OP niet meer editen omdat de forum-software het aantal karakters niet aan kon.
Daarom heb ik er een losse pagina van gemaakt in de wiki en een link daarnaar gezet in de OP onderaan
Ik slaap ook kutquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:44 schreef Bamba het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb het 4 uur zien worden en de kleine was weer wakker om 6.30. Iets zegt me dat dit een kutdag gaat worden...
Ah, ook lekker!quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik slaap ook kut
Ook omdat MM naast me lag te snurken als een varken
Neh, MM was stomdronkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah, ook lekker!![]()
Gisteren nog op visite geweest?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, MM was stomdronkenDus we kwamen thuis, hebben tot 23u tv gekeken en zijn daarna naar bed gegaan. Alweer meneer zwaar ronkend in slaap viel, ik heb 3x op zn flikker heb gegeven dattie moest kappen met snurken, maar dat niet hielp
Ik heb tot 01:00 wakker gelegen ofzoEn ook om 05:00 was ik weer wakker
Nah, we gaan over een groot uurtje naar Drenthe (mn ouders) om wat spullen te halen die ik nodig heb. Zit er niet in dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
klinkt ook als een gezellig nachtje
. En nog even lekker op de bank doezelen? Ik zou het wel weten als ik het kon!!
Ow das balen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, MM was stomdronkenDus we kwamen thuis, hebben tot 23u tv gekeken en zijn daarna naar bed gegaan. Alweer meneer zwaar ronkend in slaap viel, ik heb 3x op zn flikker heb gegeven dattie moest kappen met snurken, maar dat niet hielp
Ik heb tot 01:00 wakker gelegen ofzoEn ook om 05:00 was ik weer wakker
Slaapt hij dan op zijn rug ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, we gaan over een groot uurtje naar Drenthe (mn ouders) om wat spullen te halen die ik nodig heb. Zit er niet in dusIk pit op de terug weg wel in de auto
*uitrekt* men, en gisteren ook al snurkennog ff en ik pleur hem bij Baloe op zn kleed
Jij bent wel heul actief op de vroege morgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn UI staat nog niet in de op. En die was nog wel zo mooi voor mij gemaakt.
Al boodschappen gedaan
wasmachine aangezet en nu strijken
staat er de volgende keer inquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn UI staat nog niet in de op. En die was nog wel zo mooi voor mij gemaakt.
Al boodschappen gedaan
wasmachine aangezet en nu strijken
quote:
Hoe jong ben jij Zwabber?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
mogge![]()
op naar de open dag van de hogeschool, kijken of ze me nog willen hebben
Daar was ik eerst ook bang voor, maar gelukkig niets gehoordquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze in slaap gevallen na de goedmaaksex?
Oh ja, thanks!!! Wat een jonkiequote:Op zaterdag 7 november 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[SC] 284 - MissBliss stand-in :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Dat lijkt me zo erg om te horen he...Wij hebben gelukkig een alleenstaande chaggo 50+ buurvrouw en 70+ buren, dus wij horen niks gelukkigquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar was ik eerst ook bang voor, maar gelukkig niets gehoord
Lief he?quote:
Nou ja, ALS ik het dan toch moet horen, dan liever van mijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg om te horen he...Wij hebben gelukkig een alleenstaande chaggo 50+ buurvrouw en 70+ buren, dus wij horen niks gelukkig
quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg om te horen he...Wij hebben gelukkig een alleenstaande chaggo 50+ buurvrouw en 70+ buren, dus wij horen niks gelukkig
quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef MrSubtle het volgende:
Oef... krijg net de offerte binnen van de haard-bouwer... ik had gevraagd om eens uit te rekenen wat het kost om de haard te maken zoals ik 'm wil hebben...
Euro 3300 als ik een bio-ethanol haard neem (dus iedere keer bijvullen met dure flessen brand-vloeistof en ieder jaar de muur schilderen vanwege verkleuring) en Euro 7500 als ik een gashaard wil met afvoerkanaal
Pffftallebei nog best wel aan de prijs voor wat het biedt vind ik ...
Een vriend van ons heeft gewerkt in die industrie en ik weet dat het idd heel veel geld kost om zoiets te laten doen. Zit je dusdanig vaak in die ruimte dat het z'n geld op zou brengen? Zo niet, dan zou ik genoegen nemen met die van 180 euro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Ik wil ook niet weten wat mijn buurvrouw af en toe hoort, aangezien kindlief af en toe voor brandweeralarm oefentquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat wij horen (voornamelijk zielige kinderen helaas).
We hebben niet voor niets gezegd vrijstaand of niet.
Haha, ja dat snap ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, ALS ik het dan toch moet horen, dan liever van mijnbuuv
dan van een buurvrouw van 70+
Ik zit er iedere dag te eten, en in dat bankje zit ik 's avonds vaak te lezen met een fleece dekentje... op zich zou het zijn geld wel opbrengen dus, maar ik vind 't toch wel erg prijzigquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een vriend van ons heeft gewerkt in die industrie en ik weet dat het idd heel veel geld kost om zoiets te laten doen. Zit je dusdanig vaak in die ruimte dat het z'n geld op zou brengen? Zo niet, dan zou ik genoegen nemen met die van 180 euro!
Wat ik veel erger vind dan eventuele sex geluiden, zijn de geluiden als ze ruzie maken. Haar huidige vent is echt heel fout en gevaarlijk, en ik ben altijd bang dat ik d'r een keer vol blauwe plekken ga tegenkomen, or worse. Vooral omdat ze heel heftig ruzie maken, 't zijn niet de types van "laten we eens om de tafel zitten en er goed over praten"quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat wij horen (voornamelijk zielige kinderen helaas).
We hebben niet voor niets gezegd vrijstaand of niet.
En je kunt nergens een bredere vinden? Dat zou wel balen zijn dan idd..quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zit er iedere dag te eten, en in dat bankje zit ik 's avonds vaak te lezen met een fleece dekentje... op zich zou het zijn geld wel opbrengen dus, maar ik vind 't toch wel erg prijzig. Als ze die van 180 euro nou 2x zo breed zouden leveren voor 360 euro dan zou ik 'm meteen nemen, maar nu vind ik 'm eigenlijk net te klein in verhouding met het oppervlak, ziet wat zielig uit of zo
Kun je wat energie van jou mijn kant opsturen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo strijk is klaar. Bed uitgestofzuigd en voor de helft weer opgemaakt. Het dekbed lukt mij echt niet alleen met mijn lamme vlerk.
En ik met mijn grote mond toch he nu komt mijn schoonmoeder dus echt morgen met een pan eten.
En de 1e die nog aan mij vraagt wanneer wij een kind nemen. Die je overigs krijgt en niet neemt draai ik zijn/haar nek om. Ik ben nog niet bejaard. Als het zal komen is het welkom maar wij hebben hier de ruimte niet. Verder heb geen vaste baan en fysiek is het op dit moment ook nog niet verstandig.
@mrS veel geld he? je moet nog maar eens goed nadenken of je daar blijft wonen en of het zijn geld idd op gaat brengen.
Zo nu ga ik maar eens gloeilampen vervangen door spaarlampen als ik die genoeg in huis heb. En kijken of de 1e was klaar is.
Dat is het grote andere twijfelpunt. Ik ben momenteel single, en allerlei dingen aan m'n huis aan het verbouwen. Straks vind ik een vriendin en dan blijkt als we willen gaan samenwonen dat we elders willen wonen of zo... dan krijg je dat geld er nooit uit bij je verkoop van het huis. Maar van de andere kant, als ik zo moet redeneren kan ik niets meer kopen of doen, dus ik probeer dat gegeven maar gewoon te negeren telkens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:57 schreef ferrari_rood het volgende:
@mrS veel geld he? je moet nog maar eens goed nadenken of je daar blijft wonen en of het zijn geld idd op gaat brengen.
hahah neem aan dat dat geen half uur duurt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten wat mijn buurvrouw af en toe hoort, aangezien kindlief af en toe voor brandweeralarm oefent.
Nou, als ie er zin in heeft of z'n dag niet heeftquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hahah neem aan dat dat geen half uur duurt?
Jij hebt hem (toch?) best jong gekregen? Ik ben nu iets ouder dan dat jij toen was. Mijn schoonzus is echt tig jaar ouder en dit is hun 1e. Ik word er gewoon een beetje moe van. Als ze ons wat geld zouden geven zouden we verhuizen en wellicht dan. Maar dan nog het is onze keuze en trouwens ons kind zal al niet meer zo interessant zijn aangezien het niet de 1e is. En dan moet ik weer al die verhalen aanhoren over hoe schoonzus het deed en die doet het zo goed.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Kun je wat energie van jou mijn kant opsturen?![]()
Idd irritant al die vragen over kinderen...Alsof het hun iets aangaat! Ons vragen ze niks meer, aangezien wij heel duidelijk al hebben aangegeven geen tweede meer te willen
Je ziet op 1 van de 2 foto's de hele breedte van de muurquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:01 schreef Bamba het volgende:
En toch MrS, vind ik die kleine haard niet misstaan hoor! Loopt de muur nog veel verder door na de foto die je hebt genomen?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, als ie er zin in heeft of z'n dag niet heeft![]()
Het is nu ook de leeftijd hoor, peuterpubertijd. Dus het betert nog hopelijk
Ik was 24 toen Robin geboren is, dus best jong iddquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij hebt hem (toch?) best jong gekregen? Ik ben nu iets ouder dan dat jij toen was. Mijn schoonzus is echt tig jaar ouder en dit is hun 1e. Ik word er gewoon een beetje moe van. Als ze ons wat geld zouden geven zouden we verhuizen en wellicht dan. Maar dan nog het is onze keuze en trouwens ons kind zal al niet meer zo interessant zijn aangezien het niet de 1e is. En dan moet ik weer al die verhalen aanhoren over hoe schoonzus het deed en die doet het zo goed.
Gisteren waren we er nog even en toen vertelde zwanger dan schoonzus vandaag voor het eerst alleen naar de supermarkt gaat lopen. Hij rijdt er dan met de auto achterna om te kijken of alles goed gaat. De supermarkt is 5min lopen.En hier wat energie alsjeblieft
Nou ja, af en toe heb ik wel eens medelijden met m'n buuf hoor, maar ik zeg er zeker wel wat van als hij gilt, helaas werkt het vaak nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik probeer me altijd wel in de buufjes te verplaatsen maar al dat kind blijft krijsen en ze zegt er noppes nada van dan heb ik zoiets van
Oooh dat zijn goed stofzuigers ja!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn dyson komt vandaag of maandag binnen![]()
On -topicF_R het is idd erg vervelend dat gevraag wanneer de eerste komt.
Grappig is wel dat wanneer men het mij vraagt en ik zeg nou voorlopig niet ben zelf nog n kind dan is het "ja is ook wel z0, moet je niet te vroeg aan beginnen"
Ik hoop het dat hij goed is je hoort ook wel negative berichten helaas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooh dat zijn goed stofzuigers ja!!!
Hoe jong zijn jullie als ik vragen mag dan?
Oh tof, toch gekocht dus?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn dyson komt vandaag of maandag binnen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:22 schreef MrSubtle het volgende:
25 is toch nog super jong om kindjes te krijgen juist?tijd zat!
ik moest trouwens lachen om deze:
[ afbeelding ]
Hier is dat vrij normaal om jong kinderen te krijgen meeste van mijn schoolvriendinnen zijn er ook al mee bezig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:25 schreef Bamba het volgende:
Idd, ik snap ook niet echt dat ze dan zo zitten aan te dringen. Juist in deze tijd, waar de meesten vrouwen toch op latere leeftijd hun eerste kindjes krijgen.
Klus ze!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lig alweer veeeel te lang in bed (bedankt buurvrouw) dus ik ga nu actief opspringen en beginnen met klussen...
Todo:
[_] Plinten nog eens schilderen
[_] Ondervloer kopen
[_] Laminaat kopen
[_] Ondervloer leggen
[_] Laminaat leggen
[_] Haard ophangen in slaapkamer
Als ik de eerste 4 al eens kan aftikken ben ik al heeeel tevreden vandaag
Ik zie idd ook heel veel jonge moeders om me heen, maar de statistieken schijnen toch te beweren dat vrouwen op latere leeftijd voor de eerste keer zwanger wordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:
In de stad zijn er anders ook genoeg die vroeg kinderen krijgen. Al dan wel of niet bewust.
Hij maakt veel lawaai ja en de slang is wat minder flexibel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonouders hebben ook een dyson. Ik vind hem alleen zo piepen en moet erg wennen aan de stand en zuigmond. Maar dat zal wel wennen zijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:38 schreef Bamba het volgende:
Ik ga zo opruimen hier en hopen dat daarna mijn lief snel wakker wordt, zodat ik ook weer even terug in bed kan kruipen na een 2,5 uur durende slaap vannacht
Ja, maar dat komt omdat vannacht OF Heer G keihard aan het ronken was, OF Bink liep te spoken. Ik ben er voor Bink drie keer uit geweest vannacht, die moest dan weer plassen en dan weer over de overloop rennen en dan weer... echt ik weet niet wat die hadquote:
quote:
Oei!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop 't niet. Mijn volgende ban is 3 maanden
Ik zit nog lekker in mn ochtendjas, net uit bedquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat vannacht OF Heer G keihard aan het ronken was, OF Bink liep te spoken. Ik ben er voor Bink drie keer uit geweest vannacht, die moest dan weer plassen en dan weer over de overloop rennen en dan weer... echt ik weet niet wat die hadEn elke keer als Heer G net klaar was met snurken begon Bink weer en andersom. Arghhhhhhhhhhhh
Maar ik ben al gedoucht en aangekleed, nu nog even zorgen dat mijn haar niet meer op een natte vogelverschrikker lijkt en kijken of ik mijn gezicht nog ergens kan vinden
Ik heb er overigens echt 68quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jullie met je notes ik lag vannacht er echt om te grinniken.
Hoe lang is het voor jou rijden straks? Ik ga om half twaalf wegquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nog lekker in mn ochtendjas, net uit bed
Maar dus niet meer dan gister toch?quote:
Ik ook maar het strijkijzer is aan het opwarmen en de wasmachine doet zijn best.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nog lekker in mn ochtendjas, net uit bed
Ik ook zoiets. Ter hoogte van wát wil je afspreken? Ik kijk ff op Google Maps, maar die straat is laaaaaaaaangquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang is het voor jou rijden straks? Ik ga om half twaalf weg
Wat staat daar in vredesnaam in?quote:
Het is toch geen 11 november toch? Sint Maarten?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:43 schreef Bamba het volgende:
Ik ga vanmiddag grote schoonmaak houden in m'n kasten...Yippie...heb er ook echt zin in. En vanavond lampionneoptocht
Ehm, ergens ter hoogte van Dok99? Is een bowlingbaan/restaurantquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Ter hoogte van wát wil je afspreken? Ik kijk ff op Google Maps, maar die straat is laaaaaaaaang
Nee, ze zijn hier vroeg met sint maartenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch geen 11 november toch? Sint Maarten?
Waarvoor is de lampionnenoptocht dan?Hoop dat het droog is dan voor je!
Ah oke!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, ze zijn hier vroeg met sint maarten. Volgens mij doen ze het hier altijd in het weekend, i.v.m opblijvende kindjes.
Maar zag je nou waar we afspreken? Ter hoogte van nr. 99 ergens dus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Welja![]()
Toch zeker? ze hebben ze me gegeven, ze zijn van MIJ
Das goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zag je nou waar we afspreken? Ter hoogte van nr. 99 ergens dus.
Blijdorpen?? Lekker weer ervoor (jaloers isquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zag je nou waar we afspreken? Ter hoogte van nr. 99 ergens dus.
Vorig jaar hadden wij dus niet gerekend op kindjes aan de deur (had het nl nog nooit meegemaakt hier), totdat de overbuurvrouw schreeuwde: daaaaaaaaaaaar moet je zijn (bij ons dus)quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke!Best slim
Hier doen ze amper aan Sint Maarten, maar heb voor de zekerheid toch maar vier zakken minimarsjes en lions en smarties en brosjes gekocht. Als ze niet komen eet ik ze zelf wel op(snoep, niet de kindjes
)
Oei dat hebben wij ook eens gehad, gelukkig had ik nog minizakjes chipsquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden wij dus niet gerekend op kindjes aan de deur (had het nl nog nooit meegemaakt hier), totdat de overbuurvrouw schreeuwde: daaaaaaaaaaaar moet je zijn (bij ons dus). dus dit jaar ook maar wat in huis halen
Het regentquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blijdorpen?? Lekker weer ervoor (jaloers is)
Ow hier niet dus vandaar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het regent
Maar de haaientunnel is droog. Hoop ik. Anders is het niet best!
Da's 24 topics geleden in 1 weekquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[SC] 284 - MissBliss stand-in :P
quote:
Da's vroeg wakker! Wel lastig als je spaarlampen uit de fitting vallen, of je een hamer nodig hebt om ze erin te krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Lekker wakker worden Pegan. Vriend en vader moesten nog wat aan de remmen van de dinky toy doen. Dus om 07:30 was ik al op. Normaal is dat op zaterdag om 08:00. Ben wel tot de ontdekking gekomen dat mijn spaarlampen niet passen. Dus gaan we zo nieuwe kopen. Ik woon niet voor niets midden in het centrum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ow jee! Moet eerlijk bekennen dat wij dat ook niet deden hoor (tenminste niet in de bewuste ruimte) het gaat om het acclimatiseren iig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:28 schreef MrSubtle het volgende:
Laminaat moet minstens 48 uur in de ruimte liggen voor je mag gaan leggen
mijn weekend-plannen, wat doe je!
Dat dacht ik de vorige keer toen je dat postte alquote:
Mogge oh_oh nog een nootje?quote:
Nou kheb dr nog 3, ik ben voorzienquote:
Je moest even bijfokken na de afsluitquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Greys en zo, als ik nog op tijd ben, veel plezier bij de beesten en gedraag jullie!
Ik ga zo eindelijk mijn keukenkastjes uitmesten, vanavond eters, schoonmaken doe ik morgen wel![]()
Damn, ik stond gewoon op 1 gisteren
Ik zag het ja een aantal topics geledenquote:
Compensatiegedrag jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moest even bijfokken na de afsluit
quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef MrSubtle het volgende:
Oef... krijg net de offerte binnen van de haard-bouwer... ik had gevraagd om eens uit te rekenen wat het kost om de haard te maken zoals ik 'm wil hebben...
Euro 3300 als ik een bio-ethanol haard neem (dus iedere keer bijvullen met dure flessen brand-vloeistof en ieder jaar de muur schilderen vanwege verkleuring) en Euro 7500 als ik een gashaard wil met afvoerkanaal
Pffftallebei nog best wel aan de prijs voor wat het biedt vind ik ...
Ga eens in België of Duitsland kijken. Kachels daar zijn in het algemeen veel goedkoper. Laminaat leggen wordt hem vandaag toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al, maar ik hoopte op een gloedvolle beschrijving van de restauratie van een oude Fiat 500 of zo iets.quote:
quote:
Er is nog een amazone in staat van ontbinding interesse?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik hoopte op een gloedvolle beschrijving van de restauratie van een oude Fiat 500 of zo iets.
Strijk ze!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sopse oh_oh!
Ik ga weer bij de heren kijken of ik een tegelvloer heb euhh correctie wij een tegelvloer hebben.
en ik ga mezelf weer in de voorstrijk zetten![]()
Ankie van Grunsven?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Er is nog een amazone in staat van ontbinding interesse?
Onze Dinky toy kan nu tenminste weer remmen. Ik hoorde laatst ijzer op ijzer en toen wist ik genoeg.
Darn, wat een aanstellers. Achterna rijden met de autoquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Nichtje is nu ruim 2 weken. Maar het is zo spannend ofzo ik weet het niet precies.
Ik ben een kwartje dus nog niet zo oud vind ik zelf.
Ik wens Bokito heel veel sterkte en kracht voor vandaag. Moge impulsbeheersing zijn toverwoord zijn. En moge Hij zijn camera bijdehand hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het regent
Maar de haaientunnel is droog. Hoop ik. Anders is het niet best!
Zeg, Mary Servaes, heb je die 80's pics nou gevonden?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:47 schreef ElisaB het volgende:
MrS: drie stuks van ¤ 180 naast elkaar
Net wakker. 2 keer hoesten en geen snot meer! Gedroomd van een oude vriendin
Oooooooooh ja, gelukkig is Nok net een olifant en vergeet die nooit niks!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeg, Mary Servaes, heb je die 80's pics nou gevonden?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh ja, gelukkig is Nok net een olifant en vergeet die nooit niks!
Ik ben goed in het uitbesteden ervan. Al kom ik vaak zelf wel tot de conclusie wat het mankement is. Oplossen gaat mij dan net wat te ver.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ankie van Grunsven?![]()
Autotechniek is niet mijn hobby, lampen vervangen lukt nog net, en een radio inbouwen is al een uitdaging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een positief beeld over mij zeg. Veel plezier op de reunie waarvan? Jullie gingen zo snel dat ik het niet bij kon lezen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:08 schreef nokwanda het volgende:
Jij wordt vast de duivel haarzelf als je moeder wordt![]()
Zo een die het over niks anders meer kan hebben. En als je denkt dat dat erg is.... wacht maar tot je oma wordt. Dan verdring je Satan uit de hel.
![]()
![]()
![]()
Ik ga me opkalefateren voor die takke-reunie
Alleen een beetje jammer, heb ik net voor 300 euro laminaat gekocht, kom ik thuis en vind ik een rekening van 740 euro aan gemeentelijke belastingenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lig alweer veeeel te lang in bed (bedankt buurvrouw) dus ik ga nu actief opspringen en beginnen met klussen...
Todo:
[X] Plinten nog eens schilderen
[X] Ondervloer kopen
[X] Laminaat kopen
[_] Ondervloer leggen
[_] Laminaat leggen
[_] Haard ophangen in slaapkamer
Als ik de eerste 4 al eens kan aftikken ben ik al heeeel tevreden vandaag
Ja! Ik was natuurlijk hondsberoerd en doodziek (quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:50 schreef nokwanda het volgende:
Zeg, Mary Servaes, heb je die 80's pics nou gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
geboorte datum staat in me profielquote:
veruit valt wel mee ik ben 21quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geboorte datum staat in me profiel![]()
maar 20 dusik ben dan ook veruit de jongste in deze slowchat geloof ik
Da's een goeie prijs! Ik betaal bijna het dubbelequote:Op zaterdag 7 november 2009 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Mooi hoor MrS ik heb saai esdoornlaminaat maarja dat kon ik op mn werk heel goedkoop krijgen190 euro inc legzetjes, folie, ondervloer en plinten voor 30m2
Ik werk dus bij die blauwgele blokkendoos,. het esdoornlaminaat was in delft 9.45 per pak ipv 21.39 bij alle andere vestigingen (en ondervloer wa 7 euro goekdoper, plakplintjes een euro, folie de helft goedkoper) dujs toen heb ik bij de klantenservice het geld terug gevraagd omdat t in Delft goedkoper was én ik heb 15% personeelskortingquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's een goeie prijs! Ik betaal bijna het dubbele
Je moet 't maar wetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik werk dus bij die blauwgele blokkendoos,. het esdoornlaminaat was in delft 9.45 per pak ipv 21.39 bij alle andere vestigingen (en ondervloer wa 7 euro goekdoper, plakplintjes een euro, folie de helft goedkoper) dujs toen heb ik bij de klantenservice het geld terug gevraagd omdat t in Delft goedkoper was én ik heb 15% personeelskorting
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Tis absoluut een tof bijbaanjte (zie me er geen 40u p/w draaien hoor) hele informele sfeer onder collega's, goede arbeidsvorwaarden, salaris mag ik ook niet over klagen, nee heb t prima naar mn zinwerk bij de klantenservice/kassa/goederen uitgifte/ ballenbak
(liever niet)
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:06 schreef Ynske het volgende:
MrSubtle dat schilderen voor die biohaard dat hoeft echt niet snel. hier word hij dus echt wel gebruikt, hangt al 3 jaar en t behang is nog altijd niet verkleurd!
dr zit een plaat tussenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]da mag heul niet op behang, staat in de handleiding
(wel heel fijn om te horen, dat scheelt weer in de keuze!!)
Oh echt? ik las 2 uur per fles a Euro 3,50 ... vond ik stiekem best wel duurquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zit een plaat tussen![]()
en de vloeistof doe je best lang mee
Wat bedoel je met een "schakelaar gesprongen"? Kun je omschrijven waar die schakelaar zit, wat er gebeurt, etc? Misschien kunnen we je helpenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is een schakelaar gesprongen. En nu springt de stop er telkens uit. En verstand van schakelaars heb ik absoluut niet.
moet ik ff kijken op de fles welk spul dat hier gebruikt word?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh echt? ik las 2 uur per fles a Euro 3,50 ... vond ik stiekem best wel duur
Ik heb net trouwens een super mooi ontwerp gevonden op marktplaats!als ik er achter kom wat het merk / type is ga ik die wel kopen denk ik
'n keer, graag! hoeft niet nu meteen hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik ff kijken op de fles welk spul dat hier gebruikt word?
Dus de schakelaar zelf is van binnen kapot en "klikt" niet meer heen en weer?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is een inbouw wandschakelaar van een lamp. Deze blijft hangen waardoor er continu kortsluiting ontstaat. Ik vervang nooit meer lampen
apart, dat zou helemaal niet moeten kunnenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is een inbouw wandschakelaar van een lamp. Deze blijft hangen waardoor er continu kortsluiting ontstaat. Ik vervang nooit meer lampen
kwam het nadat je de lamp hebt vervangen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:Ik vervang nooit meer lampen
k ben nu in Heerlen, en hoef maar naar de berging te lopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
'n keer, graag! hoeft niet nu meteen hoorik ga 'm toch nog niet vandaag kopen.
dan is misschien de lamp niet goed, en ging de schakelaar daarvan over z'n gier?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had gloeilampen vervangen voor spaarlampen. Vriend wil even testen en we horen pang en zien gewoon de schakelaar vonken. En nou klikt hij niet meer helemaal heen en weer.
demmit jij met je plaatjes, nou wil ik er ook eenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef MrSubtle het volgende:
Deze vind ik wel mooi(dan wel met witte kiezels erin om die roosters niet zo zichtbaar te maken
[ afbeelding ]
Heb je in de buurt iemand die je kan helpen? (en zo nee, waar woon je ongeveer?)quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Weet ik maar ik durf niet zelf een schakelaar te vervangen.
dan zou ik dat ook niet doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Weet ik maar ik durf niet zelf een schakelaar te vervangen.
Ze woont helemaal niet ver van jouquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je in de buurt iemand die je kan helpen? (en zo nee, waar woon je ongeveer?)
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
maar probeer het eens zonder lamp, waarschinlijk springt hij gewoon omdat de lamp kortsluit
een schakelaar kan moeilijk kortsluiten omdat er 1 fase doorheen loopt, en niet ook nul
inderdaad, en als er hier niemand in de buurt woont, ff een balletje opgooien in K&Wquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je in de buurt iemand die je kan helpen? (en zo nee, waar woon je ongeveer?)
Die vind ik echt super mooiquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
dit is die wat wij hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
500 euro werd bij taxatie van mijn huis afgetrokken om dat te laten doen door een electricienquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh, nu het dan toch over technische zooi gaat he, ik zou zo graag mijn stoppenkast es goed na laten kijken en eventueel een extra groep erbij laten maken, wat zou zoiets ongeveer kosten???
even aan vonkenboer vragen, die zit in het vakquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh, nu het dan toch over technische zooi gaat he, ik zou zo graag mijn stoppenkast es goed na laten kijken en eventueel een extra groep erbij laten maken, wat zou zoiets ongeveer kosten???
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
500 euro werd bij taxatie van mijn huis afgetrokken om dat te laten doen door een electricien
Marshmellows boven de vuurkorfquote:
Het wordt altijd aangedikt bij taxaties, want dat helpt in de onderhandeling van de prijs, maar dan nog, ik schrok daar ook vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holy fuck, dan vervang ik wel gewoon wat vaker mn lampen geloof ik
Waarom wil je het dan? (en wat heeft het verwisselen van lampen voor een invloedquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holy fuck, dan vervang ik wel gewoon wat vaker mn lampen geloof ik
+1 kopers doen alles om meer van de prijs af te krijgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het wordt altijd aangedikt bij taxaties,
Er klopt hier iets niet zolang als ik hier woon al, en mijn groepen zijn zoooooooooo onlogisch ingedeeld ook.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het wordt altijd aangedikt bij taxaties, want dat helpt in de onderhandeling van de prijs, maar dan nog, ik schrok daar ook van
Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik dan dat model niet vinden op de website van Safretti?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb je ook in de versie breed (liggend zegmaar)quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die vind ik echt super mooimaar ik zoek een model in de breedte, niet in de hoogte... is het niet gevaarlijk dat daar niets voor zit?
inderdaad, als je lampen vaker knallen dan normaal heeft dat niks met je meterkast te maken maar met spanningspieken, heeft je buurman een wietplantage ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan? (en wat heeft het verwisselen van lampen voor een invloed)
via googlequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik dan dat model niet vinden op de website van Safretti?
Tja zoooo herkenbaar van mijn vorige huis, hier gelukkig nog geen last van.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er klopt hier iets niet zolang als ik hier woon al, en mijn groepen zijn zoooooooooo onlogisch ingedeeld ook.
Keuken, deel van de woonkamer en berging ( waar de droger en de vriezer staan , wasmachine ook maar die heeft wel een eigen groep ) zitten op 1 groep.
Dan is er nog een groep met een ander deel van de woonkamer, en een groep met de slaapkamers en badkamer en toilet, maar daar is allemaal hooguit es een lampje aan.
In de woonkamer / keuken springen constant hallogeenlampen, en als ik de oven aan heb kan ik niet ook de droger aan hebben , of de magnetron of de waterkoker en de mixer bijvoorbeeld, echt zo niet praktisch is dat
Mijn droger en wasmachine zijn helemaal nog niet oud, dus dat lijkt me stug, tis ook niet alleen als de droger aan staat, die lampen knallen vaak zomaar met aandoen kapoet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja zoooo herkenbaar van mijn vorige huis, hier gelukkig nog geen last van.
Bij ons bleek dat naderhand trouwens vooral aan de droger te liggen... Schijnbaar "lekken" oude witgoed apparaten na een paar jaar stroomNa het vervangen van de droger was het probleem zo goed als verholpen. Hoewel de gekke indeling natuurlijk bleef
Ik wil deze!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
via google
tis iig wel een van Safretti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |