quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg om te horen he...Wij hebben gelukkig een alleenstaande chaggo 50+ buurvrouw en 70+ buren, dus wij horen niks gelukkig
quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef MrSubtle het volgende:
Oef... krijg net de offerte binnen van de haard-bouwer... ik had gevraagd om eens uit te rekenen wat het kost om de haard te maken zoals ik 'm wil hebben...
Euro 3300 als ik een bio-ethanol haard neem (dus iedere keer bijvullen met dure flessen brand-vloeistof en ieder jaar de muur schilderen vanwege verkleuring) en Euro 7500 als ik een gashaard wil met afvoerkanaal
Pffftallebei nog best wel aan de prijs voor wat het biedt vind ik ...
Een vriend van ons heeft gewerkt in die industrie en ik weet dat het idd heel veel geld kost om zoiets te laten doen. Zit je dusdanig vaak in die ruimte dat het z'n geld op zou brengen? Zo niet, dan zou ik genoegen nemen met die van 180 euro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Ik wil ook niet weten wat mijn buurvrouw af en toe hoort, aangezien kindlief af en toe voor brandweeralarm oefentquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat wij horen (voornamelijk zielige kinderen helaas).
We hebben niet voor niets gezegd vrijstaand of niet.
Haha, ja dat snap ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, ALS ik het dan toch moet horen, dan liever van mijnbuuv
dan van een buurvrouw van 70+
Ik zit er iedere dag te eten, en in dat bankje zit ik 's avonds vaak te lezen met een fleece dekentje... op zich zou het zijn geld wel opbrengen dus, maar ik vind 't toch wel erg prijzigquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een vriend van ons heeft gewerkt in die industrie en ik weet dat het idd heel veel geld kost om zoiets te laten doen. Zit je dusdanig vaak in die ruimte dat het z'n geld op zou brengen? Zo niet, dan zou ik genoegen nemen met die van 180 euro!
Wat ik veel erger vind dan eventuele sex geluiden, zijn de geluiden als ze ruzie maken. Haar huidige vent is echt heel fout en gevaarlijk, en ik ben altijd bang dat ik d'r een keer vol blauwe plekken ga tegenkomen, or worse. Vooral omdat ze heel heftig ruzie maken, 't zijn niet de types van "laten we eens om de tafel zitten en er goed over praten"quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat wij horen (voornamelijk zielige kinderen helaas).
We hebben niet voor niets gezegd vrijstaand of niet.
En je kunt nergens een bredere vinden? Dat zou wel balen zijn dan idd..quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zit er iedere dag te eten, en in dat bankje zit ik 's avonds vaak te lezen met een fleece dekentje... op zich zou het zijn geld wel opbrengen dus, maar ik vind 't toch wel erg prijzig. Als ze die van 180 euro nou 2x zo breed zouden leveren voor 360 euro dan zou ik 'm meteen nemen, maar nu vind ik 'm eigenlijk net te klein in verhouding met het oppervlak, ziet wat zielig uit of zo
Kun je wat energie van jou mijn kant opsturen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo strijk is klaar. Bed uitgestofzuigd en voor de helft weer opgemaakt. Het dekbed lukt mij echt niet alleen met mijn lamme vlerk.
En ik met mijn grote mond toch he nu komt mijn schoonmoeder dus echt morgen met een pan eten.
En de 1e die nog aan mij vraagt wanneer wij een kind nemen. Die je overigs krijgt en niet neemt draai ik zijn/haar nek om. Ik ben nog niet bejaard. Als het zal komen is het welkom maar wij hebben hier de ruimte niet. Verder heb geen vaste baan en fysiek is het op dit moment ook nog niet verstandig.
@mrS veel geld he? je moet nog maar eens goed nadenken of je daar blijft wonen en of het zijn geld idd op gaat brengen.
Zo nu ga ik maar eens gloeilampen vervangen door spaarlampen als ik die genoeg in huis heb. En kijken of de 1e was klaar is.
Dat is het grote andere twijfelpunt. Ik ben momenteel single, en allerlei dingen aan m'n huis aan het verbouwen. Straks vind ik een vriendin en dan blijkt als we willen gaan samenwonen dat we elders willen wonen of zo... dan krijg je dat geld er nooit uit bij je verkoop van het huis. Maar van de andere kant, als ik zo moet redeneren kan ik niets meer kopen of doen, dus ik probeer dat gegeven maar gewoon te negeren telkens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:57 schreef ferrari_rood het volgende:
@mrS veel geld he? je moet nog maar eens goed nadenken of je daar blijft wonen en of het zijn geld idd op gaat brengen.
hahah neem aan dat dat geen half uur duurt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten wat mijn buurvrouw af en toe hoort, aangezien kindlief af en toe voor brandweeralarm oefent.
Nou, als ie er zin in heeft of z'n dag niet heeftquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hahah neem aan dat dat geen half uur duurt?
Jij hebt hem (toch?) best jong gekregen? Ik ben nu iets ouder dan dat jij toen was. Mijn schoonzus is echt tig jaar ouder en dit is hun 1e. Ik word er gewoon een beetje moe van. Als ze ons wat geld zouden geven zouden we verhuizen en wellicht dan. Maar dan nog het is onze keuze en trouwens ons kind zal al niet meer zo interessant zijn aangezien het niet de 1e is. En dan moet ik weer al die verhalen aanhoren over hoe schoonzus het deed en die doet het zo goed.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Kun je wat energie van jou mijn kant opsturen?![]()
Idd irritant al die vragen over kinderen...Alsof het hun iets aangaat! Ons vragen ze niks meer, aangezien wij heel duidelijk al hebben aangegeven geen tweede meer te willen
Je ziet op 1 van de 2 foto's de hele breedte van de muurquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:01 schreef Bamba het volgende:
En toch MrS, vind ik die kleine haard niet misstaan hoor! Loopt de muur nog veel verder door na de foto die je hebt genomen?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, als ie er zin in heeft of z'n dag niet heeft![]()
Het is nu ook de leeftijd hoor, peuterpubertijd. Dus het betert nog hopelijk
Ik was 24 toen Robin geboren is, dus best jong iddquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij hebt hem (toch?) best jong gekregen? Ik ben nu iets ouder dan dat jij toen was. Mijn schoonzus is echt tig jaar ouder en dit is hun 1e. Ik word er gewoon een beetje moe van. Als ze ons wat geld zouden geven zouden we verhuizen en wellicht dan. Maar dan nog het is onze keuze en trouwens ons kind zal al niet meer zo interessant zijn aangezien het niet de 1e is. En dan moet ik weer al die verhalen aanhoren over hoe schoonzus het deed en die doet het zo goed.
Gisteren waren we er nog even en toen vertelde zwanger dan schoonzus vandaag voor het eerst alleen naar de supermarkt gaat lopen. Hij rijdt er dan met de auto achterna om te kijken of alles goed gaat. De supermarkt is 5min lopen.En hier wat energie alsjeblieft
Nou ja, af en toe heb ik wel eens medelijden met m'n buuf hoor, maar ik zeg er zeker wel wat van als hij gilt, helaas werkt het vaak nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik probeer me altijd wel in de buufjes te verplaatsen maar al dat kind blijft krijsen en ze zegt er noppes nada van dan heb ik zoiets van
Oooh dat zijn goed stofzuigers ja!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn dyson komt vandaag of maandag binnen![]()
On -topicF_R het is idd erg vervelend dat gevraag wanneer de eerste komt.
Grappig is wel dat wanneer men het mij vraagt en ik zeg nou voorlopig niet ben zelf nog n kind dan is het "ja is ook wel z0, moet je niet te vroeg aan beginnen"
Ik hoop het dat hij goed is je hoort ook wel negative berichten helaas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooh dat zijn goed stofzuigers ja!!!
Hoe jong zijn jullie als ik vragen mag dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |