Neh, MM was stomdronkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah, ook lekker!![]()
Gisteren nog op visite geweest?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, MM was stomdronkenDus we kwamen thuis, hebben tot 23u tv gekeken en zijn daarna naar bed gegaan. Alweer meneer zwaar ronkend in slaap viel, ik heb 3x op zn flikker heb gegeven dattie moest kappen met snurken, maar dat niet hielp
Ik heb tot 01:00 wakker gelegen ofzoEn ook om 05:00 was ik weer wakker
Nah, we gaan over een groot uurtje naar Drenthe (mn ouders) om wat spullen te halen die ik nodig heb. Zit er niet in dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
klinkt ook als een gezellig nachtje
. En nog even lekker op de bank doezelen? Ik zou het wel weten als ik het kon!!
Ow das balen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, MM was stomdronkenDus we kwamen thuis, hebben tot 23u tv gekeken en zijn daarna naar bed gegaan. Alweer meneer zwaar ronkend in slaap viel, ik heb 3x op zn flikker heb gegeven dattie moest kappen met snurken, maar dat niet hielp
Ik heb tot 01:00 wakker gelegen ofzoEn ook om 05:00 was ik weer wakker
Slaapt hij dan op zijn rug ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, we gaan over een groot uurtje naar Drenthe (mn ouders) om wat spullen te halen die ik nodig heb. Zit er niet in dusIk pit op de terug weg wel in de auto
*uitrekt* men, en gisteren ook al snurkennog ff en ik pleur hem bij Baloe op zn kleed
Jij bent wel heul actief op de vroege morgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn UI staat nog niet in de op. En die was nog wel zo mooi voor mij gemaakt.
Al boodschappen gedaan
wasmachine aangezet en nu strijken
staat er de volgende keer inquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn UI staat nog niet in de op. En die was nog wel zo mooi voor mij gemaakt.
Al boodschappen gedaan
wasmachine aangezet en nu strijken
quote:
Hoe jong ben jij Zwabber?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
mogge![]()
op naar de open dag van de hogeschool, kijken of ze me nog willen hebben
Daar was ik eerst ook bang voor, maar gelukkig niets gehoordquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze in slaap gevallen na de goedmaaksex?
Oh ja, thanks!!! Wat een jonkiequote:Op zaterdag 7 november 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[SC] 284 - MissBliss stand-in :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Dat lijkt me zo erg om te horen he...Wij hebben gelukkig een alleenstaande chaggo 50+ buurvrouw en 70+ buren, dus wij horen niks gelukkigquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar was ik eerst ook bang voor, maar gelukkig niets gehoord
Lief he?quote:
Nou ja, ALS ik het dan toch moet horen, dan liever van mijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg om te horen he...Wij hebben gelukkig een alleenstaande chaggo 50+ buurvrouw en 70+ buren, dus wij horen niks gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |