Oh tof, toch gekocht dus?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn dyson komt vandaag of maandag binnen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:22 schreef MrSubtle het volgende:
25 is toch nog super jong om kindjes te krijgen juist?tijd zat!
ik moest trouwens lachen om deze:
[ afbeelding ]
Hier is dat vrij normaal om jong kinderen te krijgen meeste van mijn schoolvriendinnen zijn er ook al mee bezig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:25 schreef Bamba het volgende:
Idd, ik snap ook niet echt dat ze dan zo zitten aan te dringen. Juist in deze tijd, waar de meesten vrouwen toch op latere leeftijd hun eerste kindjes krijgen.
Klus ze!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lig alweer veeeel te lang in bed (bedankt buurvrouw) dus ik ga nu actief opspringen en beginnen met klussen...
Todo:
[_] Plinten nog eens schilderen
[_] Ondervloer kopen
[_] Laminaat kopen
[_] Ondervloer leggen
[_] Laminaat leggen
[_] Haard ophangen in slaapkamer
Als ik de eerste 4 al eens kan aftikken ben ik al heeeel tevreden vandaag
Ik zie idd ook heel veel jonge moeders om me heen, maar de statistieken schijnen toch te beweren dat vrouwen op latere leeftijd voor de eerste keer zwanger wordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:
In de stad zijn er anders ook genoeg die vroeg kinderen krijgen. Al dan wel of niet bewust.
Hij maakt veel lawaai ja en de slang is wat minder flexibel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonouders hebben ook een dyson. Ik vind hem alleen zo piepen en moet erg wennen aan de stand en zuigmond. Maar dat zal wel wennen zijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:38 schreef Bamba het volgende:
Ik ga zo opruimen hier en hopen dat daarna mijn lief snel wakker wordt, zodat ik ook weer even terug in bed kan kruipen na een 2,5 uur durende slaap vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |