Oh tof, toch gekocht dus?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn dyson komt vandaag of maandag binnen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:22 schreef MrSubtle het volgende:
25 is toch nog super jong om kindjes te krijgen juist?tijd zat!
ik moest trouwens lachen om deze:
[ afbeelding ]
Hier is dat vrij normaal om jong kinderen te krijgen meeste van mijn schoolvriendinnen zijn er ook al mee bezig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:25 schreef Bamba het volgende:
Idd, ik snap ook niet echt dat ze dan zo zitten aan te dringen. Juist in deze tijd, waar de meesten vrouwen toch op latere leeftijd hun eerste kindjes krijgen.
Klus ze!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lig alweer veeeel te lang in bed (bedankt buurvrouw) dus ik ga nu actief opspringen en beginnen met klussen...
Todo:
[_] Plinten nog eens schilderen
[_] Ondervloer kopen
[_] Laminaat kopen
[_] Ondervloer leggen
[_] Laminaat leggen
[_] Haard ophangen in slaapkamer
Als ik de eerste 4 al eens kan aftikken ben ik al heeeel tevreden vandaag
Ik zie idd ook heel veel jonge moeders om me heen, maar de statistieken schijnen toch te beweren dat vrouwen op latere leeftijd voor de eerste keer zwanger wordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:
In de stad zijn er anders ook genoeg die vroeg kinderen krijgen. Al dan wel of niet bewust.
Hij maakt veel lawaai ja en de slang is wat minder flexibel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonouders hebben ook een dyson. Ik vind hem alleen zo piepen en moet erg wennen aan de stand en zuigmond. Maar dat zal wel wennen zijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:38 schreef Bamba het volgende:
Ik ga zo opruimen hier en hopen dat daarna mijn lief snel wakker wordt, zodat ik ook weer even terug in bed kan kruipen na een 2,5 uur durende slaap vannacht
Ja, maar dat komt omdat vannacht OF Heer G keihard aan het ronken was, OF Bink liep te spoken. Ik ben er voor Bink drie keer uit geweest vannacht, die moest dan weer plassen en dan weer over de overloop rennen en dan weer... echt ik weet niet wat die hadquote:
quote:
Oei!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop 't niet. Mijn volgende ban is 3 maanden
Ik zit nog lekker in mn ochtendjas, net uit bedquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat vannacht OF Heer G keihard aan het ronken was, OF Bink liep te spoken. Ik ben er voor Bink drie keer uit geweest vannacht, die moest dan weer plassen en dan weer over de overloop rennen en dan weer... echt ik weet niet wat die hadEn elke keer als Heer G net klaar was met snurken begon Bink weer en andersom. Arghhhhhhhhhhhh
Maar ik ben al gedoucht en aangekleed, nu nog even zorgen dat mijn haar niet meer op een natte vogelverschrikker lijkt en kijken of ik mijn gezicht nog ergens kan vinden
Ik heb er overigens echt 68quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jullie met je notes ik lag vannacht er echt om te grinniken.
Hoe lang is het voor jou rijden straks? Ik ga om half twaalf wegquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nog lekker in mn ochtendjas, net uit bed
Maar dus niet meer dan gister toch?quote:
Ik ook maar het strijkijzer is aan het opwarmen en de wasmachine doet zijn best.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nog lekker in mn ochtendjas, net uit bed
Ik ook zoiets. Ter hoogte van wát wil je afspreken? Ik kijk ff op Google Maps, maar die straat is laaaaaaaaangquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang is het voor jou rijden straks? Ik ga om half twaalf weg
Wat staat daar in vredesnaam in?quote:
Het is toch geen 11 november toch? Sint Maarten?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:43 schreef Bamba het volgende:
Ik ga vanmiddag grote schoonmaak houden in m'n kasten...Yippie...heb er ook echt zin in. En vanavond lampionneoptocht
Ehm, ergens ter hoogte van Dok99? Is een bowlingbaan/restaurantquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Ter hoogte van wát wil je afspreken? Ik kijk ff op Google Maps, maar die straat is laaaaaaaaang
Nee, ze zijn hier vroeg met sint maartenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch geen 11 november toch? Sint Maarten?
Waarvoor is de lampionnenoptocht dan?Hoop dat het droog is dan voor je!
Ah oke!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, ze zijn hier vroeg met sint maarten. Volgens mij doen ze het hier altijd in het weekend, i.v.m opblijvende kindjes.
Maar zag je nou waar we afspreken? Ter hoogte van nr. 99 ergens dus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Welja![]()
Toch zeker? ze hebben ze me gegeven, ze zijn van MIJ
Das goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zag je nou waar we afspreken? Ter hoogte van nr. 99 ergens dus.
Blijdorpen?? Lekker weer ervoor (jaloers isquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zag je nou waar we afspreken? Ter hoogte van nr. 99 ergens dus.
Vorig jaar hadden wij dus niet gerekend op kindjes aan de deur (had het nl nog nooit meegemaakt hier), totdat de overbuurvrouw schreeuwde: daaaaaaaaaaaar moet je zijn (bij ons dus)quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke!Best slim
Hier doen ze amper aan Sint Maarten, maar heb voor de zekerheid toch maar vier zakken minimarsjes en lions en smarties en brosjes gekocht. Als ze niet komen eet ik ze zelf wel op(snoep, niet de kindjes
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |