Ze woont helemaal niet ver van jouquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je in de buurt iemand die je kan helpen? (en zo nee, waar woon je ongeveer?)
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
maar probeer het eens zonder lamp, waarschinlijk springt hij gewoon omdat de lamp kortsluit
een schakelaar kan moeilijk kortsluiten omdat er 1 fase doorheen loopt, en niet ook nul
inderdaad, en als er hier niemand in de buurt woont, ff een balletje opgooien in K&Wquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je in de buurt iemand die je kan helpen? (en zo nee, waar woon je ongeveer?)
Die vind ik echt super mooiquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
dit is die wat wij hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
500 euro werd bij taxatie van mijn huis afgetrokken om dat te laten doen door een electricienquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh, nu het dan toch over technische zooi gaat he, ik zou zo graag mijn stoppenkast es goed na laten kijken en eventueel een extra groep erbij laten maken, wat zou zoiets ongeveer kosten???
even aan vonkenboer vragen, die zit in het vakquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh, nu het dan toch over technische zooi gaat he, ik zou zo graag mijn stoppenkast es goed na laten kijken en eventueel een extra groep erbij laten maken, wat zou zoiets ongeveer kosten???
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
500 euro werd bij taxatie van mijn huis afgetrokken om dat te laten doen door een electricien
Marshmellows boven de vuurkorfquote:
Het wordt altijd aangedikt bij taxaties, want dat helpt in de onderhandeling van de prijs, maar dan nog, ik schrok daar ook vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holy fuck, dan vervang ik wel gewoon wat vaker mn lampen geloof ik
Waarom wil je het dan? (en wat heeft het verwisselen van lampen voor een invloedquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holy fuck, dan vervang ik wel gewoon wat vaker mn lampen geloof ik
+1 kopers doen alles om meer van de prijs af te krijgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het wordt altijd aangedikt bij taxaties,
Er klopt hier iets niet zolang als ik hier woon al, en mijn groepen zijn zoooooooooo onlogisch ingedeeld ook.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het wordt altijd aangedikt bij taxaties, want dat helpt in de onderhandeling van de prijs, maar dan nog, ik schrok daar ook van
Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik dan dat model niet vinden op de website van Safretti?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb je ook in de versie breed (liggend zegmaar)quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die vind ik echt super mooimaar ik zoek een model in de breedte, niet in de hoogte... is het niet gevaarlijk dat daar niets voor zit?
inderdaad, als je lampen vaker knallen dan normaal heeft dat niks met je meterkast te maken maar met spanningspieken, heeft je buurman een wietplantage ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan? (en wat heeft het verwisselen van lampen voor een invloed)
via googlequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik dan dat model niet vinden op de website van Safretti?
Tja zoooo herkenbaar van mijn vorige huis, hier gelukkig nog geen last van.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er klopt hier iets niet zolang als ik hier woon al, en mijn groepen zijn zoooooooooo onlogisch ingedeeld ook.
Keuken, deel van de woonkamer en berging ( waar de droger en de vriezer staan , wasmachine ook maar die heeft wel een eigen groep ) zitten op 1 groep.
Dan is er nog een groep met een ander deel van de woonkamer, en een groep met de slaapkamers en badkamer en toilet, maar daar is allemaal hooguit es een lampje aan.
In de woonkamer / keuken springen constant hallogeenlampen, en als ik de oven aan heb kan ik niet ook de droger aan hebben , of de magnetron of de waterkoker en de mixer bijvoorbeeld, echt zo niet praktisch is dat
Mijn droger en wasmachine zijn helemaal nog niet oud, dus dat lijkt me stug, tis ook niet alleen als de droger aan staat, die lampen knallen vaak zomaar met aandoen kapoet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja zoooo herkenbaar van mijn vorige huis, hier gelukkig nog geen last van.
Bij ons bleek dat naderhand trouwens vooral aan de droger te liggen... Schijnbaar "lekken" oude witgoed apparaten na een paar jaar stroomNa het vervangen van de droger was het probleem zo goed als verholpen. Hoewel de gekke indeling natuurlijk bleef
Ik wil deze!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
via google
tis iig wel een van Safretti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |