1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:
Zometeen, als we op blz. 4 zitten hier, kletst Elies daar in die ouwe vrolijk verder!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:20 schreef oh-oh het volgende:
En Senesta doet t ook, waar blijft Elies
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen, als we op blz. 4 zitten hier, kletst Elies daar in die ouwe vrolijk verder!
gewoon nog 3 pagina's doorlullen in de ouwe johquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen, als we op blz. 4 zitten hier, kletst Elies daar in die ouwe vrolijk verder!
Ik kan dat nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:20 schreef oh-oh het volgende:
En Senesta doet t ook, waar blijft Elies
Voor jou een samenvatting hieronderquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:22 schreef Strega het volgende:
Oei, ik kijk even niet en we zijn 4 topics verder!
Ik heb geen laptop en ben momenteel niet zo mobiel...helppppp
Je beautyslaapjequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo wel mijn mand in, anders ben ik zo lelijk en verkreukeld morgen in de dierentuin en dan gaat Loveless weer zeiken dat ik er zo oud uit zie enzo
Als ie dat zegt, heeft ie een oogje op jequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo wel mijn mand in, anders ben ik zo lelijk en verkreukeld morgen in de dierentuin en dan gaat Loveless weer zeiken dat ik er zo oud uit zie enzo
Aaaaaah je bent nog koortsig zekerquote:
Je vergeet hyperdehyper!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou een samenvatting hieronder
Blabla
Onzin
Pruttelpruttel
Blaaaaaat
Kwekkerdekwek
Blablabla
Zoiets. Niets aan gemist dus!
Oh ja maar dat wist ik alquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie dat zegt, heeft ie een oogje op je
Ik moest zoveel niesen, dan ik het halve topic gemist hebquote:
Oh god!quote:
Heeft ie een oogje op jequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
Oh ja maar dat wist ik al![]()
Maar dan gaat ie me ineens met u aanspreken enzo![]()
Je hebt echt niet door het slotje gepost deze keer!
*voorhoofd voelt*
Ja, maar hij weet het nog nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie een oogje op je
Téééring! En denkt ie enige kans te maken
Hij weet niet wie ie tegen zich heeft
Met een rietjequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god!
Hoe kon ik dat vergeten!
Het zijn die twee slokken drank, dat kan niet anders.
Voortaan ook fristi voor mij
dan krijg ik alleen maar positieve notesquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
Kunnen we geen crewnotes gaan invoeren?
Dat users notes aan crew kunnen geven?
Kijk hop, zo weer een geniale inval, ik schud het zo uit mijn mouw!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
Kunnen we geen crewnotes gaan invoeren?
Dat users notes aan crew kunnen geven?
Kijk hop, zo weer een geniale inval, ik schud het zo uit mijn mouw!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
En dan voor iedere keer dat ze door het slotje heen posten een note mogen geven
Nou kijk, weer een goede reden om het in te voeren!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan krijg ik alleen maar positieve notes
Gizmo valt me iedere keer aan en bijt in m'n handen als ik wil typenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
Boor wordt wild hier
Het is net een echte kat!
Trusten Greys, have fun morgen in Blijdorp en flash zequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kijk, weer een goede reden om het in te voeren!
Ik taai af.
Be good, liefjens!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:30 schreef Bamba het volgende:
En dan voor iedere keer dat ze door het slotje heen posten een note mogen geven
Dank je wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou een samenvatting hieronder
Blabla
Onzin
Pruttelpruttel
Blaaaaaat
Kwekkerdekwek
Blablabla
Zoiets. Niets aan gemist dus!
Warme chocolademelk, was vroeger standaard kreet bij ons thuis;quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god!
Hoe kon ik dat vergeten!
Het zijn die twee slokken drank, dat kan niet anders.
Voortaan ook fristi voor mij
Trusten Nokje, veel echina en catsclaw nemen!quote:
quote:[Top 100 van vrijdag 6 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 312 oh-oh
02. 267 Loveless85
04. 238 Greys
08. 205 Bamba
09. 200 nieslief
13. 166 Qwea
15. 155 MrSubtle
39. 091 Surveillance-Fiets
42. 088 JJH
56. 079 Dizzy-Miss-Lizzy
90. 060 nokwanda
99. 056 Ynske
99. 056 Ingetje79
En worden dan de lootjes automatisch getrokken? of moet jij dat activeren?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik mis alleen muizelientje nog maar die komt vast wel weer boven water binnenkort.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die
quote:
Feest.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn buren hebben al een half uur ruzie
GEFELICITEEDquote:
Nou ja, ik denk dan, wat kan nou vrijdag om 4 uur snachts gebeuren waarom je zo'n KNETTERENDE deurensmijtende schreeuwende ruzie krijgt?quote:
En als ik niet op zit te letten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:05 schreef MrSubtle het volgende:
Een Niesje!!!!
(nou ja, kunst, zo om 5 uur 's nachts)
quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:08 schreef MrSubtle het volgende:
Nu is het natuurlijk leuk om allerlei mensen te gaan mailen... m'n baas met een casual vraag over iets onzinnigs, maar wel duidelijk maken dat ik om 5 uur 's nachts vaak al ijverig lig te werkenof op hyves mensen gaan krabbelen "het is 5 uur en ik lig wakker want ik denk aan je" of zo
Ja, enquote:
Die telt ook eigenlijk niet, maar ik gebruik 'm eenmalig om nies een plezier te doen. Ze reden dat ie niet telt is omdat nieslief het zelf zo noemde toen het haar overkwam. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling events naar jezelf te gaan noemenquote:
Sneuquote:
Maar dan gewoon bij van die vrienden die je alleen nog kent via Hyves en waar je maar 1x per 2 jaar een krabbel naar stuurtquote:
Knappe buuv? Dan zou ik dat wel door de vingers zien.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, enbuuv
is een beetje fout typje, tikje ordinair (maar ook weer geen tokkie of zo hoor
) dus alles gaat daar net wat luider / lomper / etc
Ja, de titel JJH'tje heb ik keihard mijn best voor moeten doen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die telt ook eigenlijk niet, maar ik gebruik 'm eenmalig om nies een plezier te doen. Ze reden dat ie niet telt is omdat nieslief het zelf zo noemde toen het haar overkwam. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling events naar jezelf te gaan noemen
Serieus, jij brengt me op verkeerde ideeen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar dan gewoon bij van die vrienden die je alleen nog kent via Hyves en waar je maar 1x per 2 jaar een krabbel naar stuurtanders is het stalker-gehalte niet hoog genoeg
Knap is een understatement...quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Knappe buuv? Dan zou ik dat wel door de vingers zien.
En de relatie blijkt ook niet echt stabiel te zijn, dus wie weet.
Ik overweeg het nu ook echtquote:Op zaterdag 7 november 2009 05:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Serieus, jij brengt me op verkeerde ideeen.
Ze loopt in met onbloot bovenlijf over straat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Knap is een understatement...
Maar ik ben gesteld op mijn nachtrust, dus ik hoef d'r niet te daten, anders zit ik straks ook om 4 uur snachts op de rand van het bed te luisteren naar dat gejoel... oh wacht, dat zit ik nu ook, alleen heb ik nu niet de lusten
Maar goed, buuv is lekker, heeft momenteel een heeeel fout vriendje die ze vooral heeft voor 't geld, zodat hij haar cadeautjes kan kopen, zoals bijvoorbeeld de recente aanschaf: een borstvergroting. Tja, en wat doe jij als je net een nieuwe auto hebt? Juist, die ga je showen, toch?
De achtertuin, terwijl ik op het dak sta te werken bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 november 2009 05:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze loopt in met onbloot bovenlijf over straat?
Oh ja, die heb ik uit de OP gesloopt, want je kon de OP niet meer editen omdat de forum-software het aantal karakters niet aan kon.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:20 schreef JJH het volgende:
Ik zal trouwens eens even de topics in de OP bijwerken.
Ik zie het ja, en de hele opzet is ook veranderd. Na, nu klopt ie weer tot en met dit deel. Trusten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik uit de OP gesloopt, want je kon de OP niet meer editen omdat de forum-software het aantal karakters niet aan kon.
Daarom heb ik er een losse pagina van gemaakt in de wiki en een link daarnaar gezet in de OP onderaan
Ik slaap ook kutquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:44 schreef Bamba het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb het 4 uur zien worden en de kleine was weer wakker om 6.30. Iets zegt me dat dit een kutdag gaat worden...
Ah, ook lekker!quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik slaap ook kut
Ook omdat MM naast me lag te snurken als een varken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |