Oei dat hebben wij ook eens gehad, gelukkig had ik nog minizakjes chipsquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden wij dus niet gerekend op kindjes aan de deur (had het nl nog nooit meegemaakt hier), totdat de overbuurvrouw schreeuwde: daaaaaaaaaaaar moet je zijn (bij ons dus). dus dit jaar ook maar wat in huis halen
Het regentquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blijdorpen?? Lekker weer ervoor (jaloers is)
Ow hier niet dus vandaar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het regent
Maar de haaientunnel is droog. Hoop ik. Anders is het niet best!
Da's 24 topics geleden in 1 weekquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[SC] 284 - MissBliss stand-in :P
quote:
Da's vroeg wakker! Wel lastig als je spaarlampen uit de fitting vallen, of je een hamer nodig hebt om ze erin te krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Lekker wakker worden Pegan. Vriend en vader moesten nog wat aan de remmen van de dinky toy doen. Dus om 07:30 was ik al op. Normaal is dat op zaterdag om 08:00. Ben wel tot de ontdekking gekomen dat mijn spaarlampen niet passen. Dus gaan we zo nieuwe kopen. Ik woon niet voor niets midden in het centrum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ow jee! Moet eerlijk bekennen dat wij dat ook niet deden hoor (tenminste niet in de bewuste ruimte) het gaat om het acclimatiseren iig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:28 schreef MrSubtle het volgende:
Laminaat moet minstens 48 uur in de ruimte liggen voor je mag gaan leggen
mijn weekend-plannen, wat doe je!
Dat dacht ik de vorige keer toen je dat postte alquote:
Mogge oh_oh nog een nootje?quote:
Nou kheb dr nog 3, ik ben voorzienquote:
Je moest even bijfokken na de afsluitquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Greys en zo, als ik nog op tijd ben, veel plezier bij de beesten en gedraag jullie!
Ik ga zo eindelijk mijn keukenkastjes uitmesten, vanavond eters, schoonmaken doe ik morgen wel![]()
Damn, ik stond gewoon op 1 gisteren
Ik zag het ja een aantal topics geledenquote:
Compensatiegedrag jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moest even bijfokken na de afsluit
quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef MrSubtle het volgende:
Oef... krijg net de offerte binnen van de haard-bouwer... ik had gevraagd om eens uit te rekenen wat het kost om de haard te maken zoals ik 'm wil hebben...
Euro 3300 als ik een bio-ethanol haard neem (dus iedere keer bijvullen met dure flessen brand-vloeistof en ieder jaar de muur schilderen vanwege verkleuring) en Euro 7500 als ik een gashaard wil met afvoerkanaal
Pffftallebei nog best wel aan de prijs voor wat het biedt vind ik ...
Ga eens in België of Duitsland kijken. Kachels daar zijn in het algemeen veel goedkoper. Laminaat leggen wordt hem vandaag toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al, maar ik hoopte op een gloedvolle beschrijving van de restauratie van een oude Fiat 500 of zo iets.quote:
quote:
Er is nog een amazone in staat van ontbinding interesse?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik hoopte op een gloedvolle beschrijving van de restauratie van een oude Fiat 500 of zo iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |