Ubuntu mág je updaten, je hoeft nietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ow en ubuntu hoef je nooit up te daten?
Niet?quote:
Bij ubuntu kun je security updates wel accepteren, maar resourcevretende nutteloze toevoegingen overslaan, i.t.t. MSN/WML. Maar ik denk niet dat het zinnig is op een chatclient te vergelijken met een OS.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet?
Dus je laat graag securitygaten open staan?
Verstandig hoor.
Inderdaad, want MSN is een losse update. Dus inderdaad geen vergelijking.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:09 schreef splendor het volgende:
[..]
Bij ubuntu kun je security updates wel accepteren, maar resourcevretende nutteloze toevoegingen overslaan, i.t.t. MSN/WML. Maar ik denk niet dat het zinnig is op een chatclient te vergelijken met een OS.
Je moet poepenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef FastFox91 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet helemaal NIKS!
![]()
ROFLM@OST@LIN@DOLFquote:
Voer jij de hele dag monologen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ROFLM@OST@LIN@DOLF![]()
:D
![]()
~!1`1!
Dat ik had vanmorgen ook last van dit bericht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef FastFox91 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet helemaal NIKS!
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:02 schreef FastFox91 het volgende:
"Windows Live Communicatiosn Platform has encountered a problem and needs to close."
Als ik wil inloggen.
Waar de fuck heb je het over?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat de NEUK is MSN? Wie gebruikt dat nog?
Over dat gelul in de TT? Denk na.quote:
Waar zijn je vriendenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef Impry het volgende:
Heb hem inmiddels geïnstalleerd en meteen zo veel mogelijk extra's en opties uitgezet:
[ afbeelding ]
Denk dat het zo wel te redden is
Aan het werk of wat anders zinnigs aan het doen. Heb geen scholieren meer in m'n lijst staan die niets doen.quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Eens, zag het net ook bij mij![]()
![]()
Sowieso dat ik het niet ga doen, ben al op zoek naar een manier
Wat de fuck is nou MSN? Kan iemand me dat zeggen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Kankertrollquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat de fuck is nou MSN? Kan iemand me dat zeggen?
quote:
Dat zei ik dus alquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Het is enigste trouwens.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Dat is goudquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef Tacobell het volgende:
Papierversnipperaar werkt ook nog met Windows XP.
Zorg ervoor dat alles van MSN goed uit staat, dus ook ff Ctrl+Alt+Del en bij Taakbeheer - Processen "msnmsgr.exe" beëindigen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
Bleg. Ik krijg bij de Resource Hacker continu de melding "Cannot rename original file. saving cancelled"
Nee, geen gezeur! Op je knieen en met je mond alvast zuigbewegingen maken. Ik kom er zo aanquote:
Ziet er naar uit dat het niet kan...quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:28 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe kan ik bij deze nieuwe versie contactpersonen weergeven als e-mailadres?
Heb je hem eerst opnieuw gecompiled?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
Bleg. Ik krijg bij de Resource Hacker continu de melding "Cannot rename original file. saving cancelled"
Helaaschquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef Impry het volgende:
Zorg ervoor dat alles van MSN goed uit staat, dus ook ff Ctrl+Alt+Del en bij Taakbeheer - Processen "msnmsgr.exe" beëindigen.
Eventueel eerst PC opnieuw opstarten.
quote:
Idd ff bij taskmanager alles wat op MSNMessenger lijkt uitzetten en in de goeie file prutsen ik zat per ongeluk bij Windows Messenger de eerste keerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
Ik pruts nog even verderquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd ff bij taskmanager alles wat op MSNMessenger lijkt uitzetten en in de goeie file prutsen ik zat per ongeluk bij Windows Messenger de eerste keermaar zelfs ik heb 't voor elkaar gekregen blond als ik ben. Volgens mij is overigens dat versienummer op die site niet juist meer maar als je 't versienummer wat op Wikipedia staat gebruikt dan komt 't allemaal goed en vraagt ie je nooit meer wat.
Niet, want ik zit nog steeds met een volle zakquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaasch
[..]ik doe gewoon braaf wat ik moet doen
Dat is dan ook niet mijn taakquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef EINZ het volgende:
[..]
Niet, want ik zit nog steeds met een volle zak
Tot de eerstvolgende verplichte upgrade tenminstequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd ff bij taskmanager alles wat op MSNMessenger lijkt uitzetten en in de goeie file prutsen ik zat per ongeluk bij Windows Messenger de eerste keermaar zelfs ik heb 't voor elkaar gekregen blond als ik ben. Volgens mij is overigens dat versienummer op die site niet juist meer maar als je 't versienummer wat op Wikipedia staat gebruikt dan komt 't allemaal goed en vraagt ie je nooit meer wat.
Als je 't juiste versienummer blijft invoeren in die reshack file kun je 't volgens mij lang volhouden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef EINZ het volgende:
[..]
Tot de eerstvolgende verplichte upgrade tenminste
Hee, toe nou. Start de pc eens op in deze modus:quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet mijn taakAls je daar op gaat wachten dan duurt het nog wel even.
En ik ga het opgeven. Gezeik
Dat dan weer wel, totdat m$ weer iets anders verzonnen heeft om ons te dwingen hun nieuwste versie te installerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je 't juiste versienummer blijft invoeren in die reshack file kun je 't volgens mij lang volhouden.
Doet ie het dan nu weer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga een roosje in mn naam zetten uit repsect voor de oude msn
Die nieuwste msn is gewoon gay. Dat is het punt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Ik word er altijd zo naar van als mensen koste wat het kost bij hun verouderde software willen blijven hangen.
Wat is er zo erg aan vernieuwing?
Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.
Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.
Stap gewoon over naar Windows 7 en je zult uiteindelijk merken dat het toch wel fijner is.
Mensen die bang zijn voor verandering.
Mensen die niet de moeite nemen om ergens aan te wennen en alles wat niet herkenbaar is meteen kut vinden.
Wat is er dan precies gay aan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die nieuwste msn is gewoon gay. Dat is het punt.
omdat hij de contactpersonen niet meer laat zienquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Ik word er altijd zo naar van als mensen koste wat het kost bij hun verouderde software willen blijven hangen.
Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.
Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.
Stap gewoon over naar Windows 7 en je zult uiteindelijk merken dat het toch wel fijner is.
Mensen die niet de moeite nemen om ergens aan te wennen en alles wat niet herkenbaar is meteen kut vinden.
Ik vind het gewoon gay dat ik niet kan weergeven op e-mailadres en dat er allemaal andere rotzooi bij zit die ik toch niet gebruik. Omdat ik ondertussen al 2 foutmeldingen heb gehad en weer moest kloten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Wat is er dan precies gay aan?
Het is gay omdat het er anders uit ziet dan jij gewend bent? Beetje een slap argument.
Op e-mail adres sorteren heb ik nooit gedaan dus dat zal dan wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:03 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gay dat ik niet kan weergeven op e-mailadres en dat er allemaal andere rotzooi bij zit die ik toch niet gebruik. Omdat ik ondertussen al 2 foutmeldingen heb gehad en weer moest kloten.
Die veranderd van kleur als jij je status wijzigt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef Japsnars het volgende:
Ik zocht dit topic al.
Godverdomme wat een kutstreek van Windows. Ik was uiterst tevreden met de oude windows live:
[ afbeelding ]
Omdat ik al wat sceens had gezien van nieuwere versies en de nieuwe poeplayout, ben ik gewoon de oude blijven gebruiken. Nu moet ik echter verplicht de nieuwe layout gaan gebruiken
[ afbeelding ]
Wordt:
[ afbeelding ]
Dat groene balkje verandert ook nog eens, zeer irritant, de hele tijd van kleur...
De foto's staan ook ineens links ipv rechts en de balk bovenin is ook alles behalve mooi.
Kut windows met haar naaistreken![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef FastFox91 het volgende:
Je vergelijkt nou msn 7 geloof ik? Daarnaast gaat het ook niet om uiterlijk.
Heb jij de afgelopen 10 jaar onder een steen gezeten ? kuttrol opgekut kutquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je het dan niet met 8.0.0812 of 8.5.1235....quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:14 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Klopt.
Nee maar met deze screenshots wil ik alleen al aantonen dat het design sterk verbeterd is tegenover die oude stinkversies.
Natuurlijk zitten er onder de motorkap nog veel meer verbeteringen en veranderingen.
Waarom niet gewoon de statusicoontjes? Dat vond ik veel minder storend en handiger.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Die veranderd van kleur als jij je status wijzigt.
Bezet = Rood.
Afwezig = Oranje.
Bij options -> layout -> "show the what's new list" Een van de eerste dingen die ik gedaan heb.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef KeizerKuzco het volgende:
Kan die kutupdatebalk onderaan ook uit? Het zal me werkelijk aan m'n reet roesten of iemand weer een nieuwe afbeelding heeft
Kleinere regelafstand.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
Danku, het hele gesprek is ook zo lelijk onder elkaar ingedeeld. Ik weet het niet maar het ziet er zo fout uit
Ik word er naar van als andere mensen mij verandering willen opdringen terwijl ik daar helemaal geen behoefte aan heb.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Als het werkt moet je het laten werken en er verder vanaf blijven. Het is te absurd voor woorden dat een bedrijf bepaalt welke versie ik op MIJN computer geinstalleerd heb.quote:Wat is er zo erg aan vernieuwing?
Dan nog is dat geen argument om klanten maar te dwingen om te upgraden. Je moet ze altijd de keuze laten. Bovendien is niet iedereen te spreken over de "verbeteringen" van de nieuwe MSN.quote:Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.
Windows Xp was een uitstekend product dat nog steeds prima voldoet en dat ook zal blijven doen. De opvolger van Xp was het baggerproduct Vista, dus met dat voorbeeld is nieuwer zeker niet altijd beter - eerder slechter.quote:Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.
Heb jij je Tabs nog aan staan linksquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:
Hij doet het nog gewoon?![]()
[ afbeelding ]
Dat dus, wel even messenger afsluiten als je de mode verandert.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:18 schreef moomoo het volgende:
Je kan de compatibility mode op windows 2000 zetten, dan vraagt ie je niet meer om te updaten.
Neequote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat de NEUK is MSN? Wie gebruikt dat nog?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Gaspedaal het volgende:
Ziet er echt niet uit die nieuwe versie.
DANKJEWEL, ik ben al zo lang aan het zoeken hoe ik dat uit kan zetten...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bij options -> layout -> "show the what's new list" Een van de eerste dingen die ik gedaan heb.
Wat doe je dom, aarsgeneraalquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat ga je nou lopen uitlokken? Gebruikers mogen toch gewoon zelf bepalen welk operating system ze draaien?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:58 schreef Ammi het volgende:
Eigenlijk zouden ze bij de gebruikers van XP zo'n verplichte update eisen anders ontploft je PC/Laptop of zo. Leuk voor al die XP is heilig huilies
Nee hoor, ik heb build 14.0.8089.726 en die is 24 augustus vrijgegevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:45 schreef Droomert het volgende:
Deze versie van MSN (nu WLM genoemd omdat iedereen over Microsoft's nazi praktijken zat te zeuren) is al zo'n beetje een half jaar oud.
Ben je dan trouwens ook al je smileys enzo kwijt? Of niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Koningquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Neee helemaal niet.quote:Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben je dan trouwens ook al je smileys enzo kwijt? Of niet?
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?quote:Op zondag 8 november 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neee helemaal niet.Enige wat dat programma doet is microsoft laten geloven dat je een andere versie gebruikt.
Ik dacht precies hetzelfde. Ik heb met ZapMessenger alles verwijderd, en toen ik 8.5 installeerde had ie al m'n smileys nogquote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?
Het probleem is dat een update van Microsoft zelden verbetering is. De Visual Studio-reeks uitgezonderd, that is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
quote:
Oh, dat zou ik niet weten. Ik heb die nieuwe msn niet hoeven verwijderen, die heb ik nooit gedownload namelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?
Jij bent niet echt goed met jaartallen, he?quote:
Je bent dan ook niet op de TU om te MSN'en.quote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef Neroje het volgende:
Hier op de TU kun je niet meer gewoon MSN'en, want je kunt de nieuwe niet eens instaleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet op de TU om te MSN'en.Eerste collegedag, wachtend op een borrel omdat er een uur college vervalt... Ja hoor, kan bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
Behalve dat het best kan, kan het niet, of zit je nou wel op msn?quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
Eerste collegedag, wachtend op een borrel omdat er een uur college vervalt... Ja hoor, kan best
Vul dit nummer eens in dan 14.0.8089.726quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:15 schreef Onufriev het volgende:
Godver. Het was eerst gelukt om de oude versie te behouden, maar nu krijg ik weer die melding dat ik de update moet uitvoeren. Ik heb opnieuw die reshack al gedownload en uitgevoerd, maar het versienummer was gewoon 14.0.8064.0206 (dat had ik dus gedaan) dus dat werkt ook niet meer.
Als je dat maar weetquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:50 schreef switchboy het volgende:
wat een moeite allemaal voor een kleine layout verandering waar je binnen een week aan gewent ben. Maar nee verandering is ENG!
dat komt omdat degene waarmee je praat die achtergrond heeft, dat is helemaal aan te passen en erg makkelijk om vensters uit elkaar te houden. Op die manier is het typen naar de verkeerde persoon een stuk minder waarschijnlijk. Je kan ook ipv een kleur een persoonlijke achtergrond aan de bovenkant van het chatvenster laten komen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:04 schreef Nosh het volgende:
achtergrond die automatisch roze kleurt, helemaal goed dit.
Werkt weerquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:44 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Vul dit nummer eens in dan 14.0.8089.726
Toolbarquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:54 schreef Impry het volgende:
Heb ook een hekel aan verplichte updates, ik werk niet voor niets met de oude WLM, stuk overzichtelijker/simpeler dan die nieuwe versie die ik al op genoeg plekken heb gezien/ervaren.
En dan ook nog van die hulpprogramma's willen installeren:![]()
[ afbeelding ]
Omdat ze geen verstand hebben van computer kunnen ze opeens ook niet meer lezen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Toolbar
170MB
en dan ook nog vragen of je Bing je standaard zoekmachine wil maken en dan standaard dat aanvinken
ik ken inderdaad mensen die niets van computers weten en nu standaard in bing terechtkomen bij alles wat ze doen
Dan blijft er toch geen programmatje om met je vriendinnen te ouwerhoeren over?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef vigier het volgende:
Hoezo moet een progje dat ik enkel gebruik om met vriend(inn)en te ouwehoeren fucking 158 Mb zijn??? Dat moet in minder dan 1 Mb kunnen man!!!
En al die andere rommel hoef ik niet. De ene helft kun je wel uitvinken, de andere helft wordt ongevraagd geinstalleerd...
Kanker ja. Bij de vorige versie had ik dat uitgezet, nog niet zo snel gevonden of dat bij de nieuwe ook kan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:04 schreef Nosh het volgende:
achtergrond die automatisch roze kleurt, helemaal goed dit.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
Ehm ,mensen,
Hoezo duurt die 'installatie' iets van 60 uur ofzo?![]()
![]()
Zit ie echt al kenker lang te installeren en per 50 seconden komt er 1 10de millimeter van zo'n streepje eraan?!
Zit ie photogallery te downloadenDie heb ik geeneens ergens aangevinkt
![]()
En vooral: als het je opgedrongen wordt en een softwarefabrikant gaat bepalen wat jij op je computer hebt staan. Dat moet nog altijd op basis van vrijwilligheid gebeuren.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef Myraela het volgende:
Updates zijn niet erg. Maar niet als ik net geen tijd heb en alleen even wilde kijken wie online zijn.
Omdat je godverdomme een bijna 10 jaar oud kut OS gebruikt oud wijfquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef classpc het volgende:
XP werkt prima, waarom zou je upgraden?
En ik heb ook een teringhekel aan die updates van WLM. Het programma wordt alleen maar zwaarder in gebruik van resources en de interface wordt voor het gemak ook maar elke keer veranderd.
Niet echt overzichtelijk dus.
Daarom heb ik net zoals TS ook maar Pidgin als backup, want die behoudt wel dezelfde interface bij updates en draait erg licht
Och god, krijgen we weer de "dan moet je maar het nieuwste van het nieuwste hebben" klagers.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Fr0ns het volgende:
[..]
Omdat je godverdomme een bijna 10 jaar oud kut OS gebruikt oud wijf
Ik vraag je nogmaals, waarom zou ik upgraden als alles prima werkt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Fr0ns het volgende:
[..]
Omdat je godverdomme een bijna 10 jaar oud kut OS gebruikt oud wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |