Waar de fuck heb je het over?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat de NEUK is MSN? Wie gebruikt dat nog?
Over dat gelul in de TT? Denk na.quote:
Waar zijn je vriendenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef Impry het volgende:
Heb hem inmiddels geïnstalleerd en meteen zo veel mogelijk extra's en opties uitgezet:
[ afbeelding ]
Denk dat het zo wel te redden is
Aan het werk of wat anders zinnigs aan het doen. Heb geen scholieren meer in m'n lijst staan die niets doen.quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Eens, zag het net ook bij mij![]()
![]()
Sowieso dat ik het niet ga doen, ben al op zoek naar een manier
Wat de fuck is nou MSN? Kan iemand me dat zeggen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Kankertrollquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat de fuck is nou MSN? Kan iemand me dat zeggen?
quote:
Dat zei ik dus alquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Het is enigste trouwens.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Dat is goudquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef Tacobell het volgende:
Papierversnipperaar werkt ook nog met Windows XP.
Zorg ervoor dat alles van MSN goed uit staat, dus ook ff Ctrl+Alt+Del en bij Taakbeheer - Processen "msnmsgr.exe" beëindigen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
Bleg. Ik krijg bij de Resource Hacker continu de melding "Cannot rename original file. saving cancelled"
Nee, geen gezeur! Op je knieen en met je mond alvast zuigbewegingen maken. Ik kom er zo aanquote:
Ziet er naar uit dat het niet kan...quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:28 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe kan ik bij deze nieuwe versie contactpersonen weergeven als e-mailadres?
Heb je hem eerst opnieuw gecompiled?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
Bleg. Ik krijg bij de Resource Hacker continu de melding "Cannot rename original file. saving cancelled"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |