Helaaschquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef Impry het volgende:
Zorg ervoor dat alles van MSN goed uit staat, dus ook ff Ctrl+Alt+Del en bij Taakbeheer - Processen "msnmsgr.exe" beëindigen.
Eventueel eerst PC opnieuw opstarten.
quote:
Idd ff bij taskmanager alles wat op MSNMessenger lijkt uitzetten en in de goeie file prutsen ik zat per ongeluk bij Windows Messenger de eerste keerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
Bleg. Ik krijg bij de Resource Hacker continu de melding "Cannot rename original file. saving cancelled"
Ik pruts nog even verderquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd ff bij taskmanager alles wat op MSNMessenger lijkt uitzetten en in de goeie file prutsen ik zat per ongeluk bij Windows Messenger de eerste keermaar zelfs ik heb 't voor elkaar gekregen blond als ik ben. Volgens mij is overigens dat versienummer op die site niet juist meer maar als je 't versienummer wat op Wikipedia staat gebruikt dan komt 't allemaal goed en vraagt ie je nooit meer wat.
Niet, want ik zit nog steeds met een volle zakquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaasch
[..]ik doe gewoon braaf wat ik moet doen
Dat is dan ook niet mijn taakquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef EINZ het volgende:
[..]
Niet, want ik zit nog steeds met een volle zak
Tot de eerstvolgende verplichte upgrade tenminstequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd ff bij taskmanager alles wat op MSNMessenger lijkt uitzetten en in de goeie file prutsen ik zat per ongeluk bij Windows Messenger de eerste keermaar zelfs ik heb 't voor elkaar gekregen blond als ik ben. Volgens mij is overigens dat versienummer op die site niet juist meer maar als je 't versienummer wat op Wikipedia staat gebruikt dan komt 't allemaal goed en vraagt ie je nooit meer wat.
Als je 't juiste versienummer blijft invoeren in die reshack file kun je 't volgens mij lang volhouden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef EINZ het volgende:
[..]
Tot de eerstvolgende verplichte upgrade tenminste
Hee, toe nou. Start de pc eens op in deze modus:quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet mijn taakAls je daar op gaat wachten dan duurt het nog wel even.
En ik ga het opgeven. Gezeik
Dat dan weer wel, totdat m$ weer iets anders verzonnen heeft om ons te dwingen hun nieuwste versie te installerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je 't juiste versienummer blijft invoeren in die reshack file kun je 't volgens mij lang volhouden.
Doet ie het dan nu weer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga een roosje in mn naam zetten uit repsect voor de oude msn
Die nieuwste msn is gewoon gay. Dat is het punt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Ik word er altijd zo naar van als mensen koste wat het kost bij hun verouderde software willen blijven hangen.
Wat is er zo erg aan vernieuwing?
Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.
Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.
Stap gewoon over naar Windows 7 en je zult uiteindelijk merken dat het toch wel fijner is.
Mensen die bang zijn voor verandering.
Mensen die niet de moeite nemen om ergens aan te wennen en alles wat niet herkenbaar is meteen kut vinden.
Wat is er dan precies gay aan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die nieuwste msn is gewoon gay. Dat is het punt.
omdat hij de contactpersonen niet meer laat zienquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Ik word er altijd zo naar van als mensen koste wat het kost bij hun verouderde software willen blijven hangen.
Wat is er zo erg aan vernieuwing?
Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.
Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.
Stap gewoon over naar Windows 7 en je zult uiteindelijk merken dat het toch wel fijner is.
Mensen die bang zijn voor verandering.
Mensen die niet de moeite nemen om ergens aan te wennen en alles wat niet herkenbaar is meteen kut vinden.
Ik vind het gewoon gay dat ik niet kan weergeven op e-mailadres en dat er allemaal andere rotzooi bij zit die ik toch niet gebruik. Omdat ik ondertussen al 2 foutmeldingen heb gehad en weer moest kloten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Wat is er dan precies gay aan?
Het is gay omdat het er anders uit ziet dan jij gewend bent? Beetje een slap argument.
Op e-mail adres sorteren heb ik nooit gedaan dus dat zal dan wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:03 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gay dat ik niet kan weergeven op e-mailadres en dat er allemaal andere rotzooi bij zit die ik toch niet gebruik. Omdat ik ondertussen al 2 foutmeldingen heb gehad en weer moest kloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |