abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:35:20 #51
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74449720
Ik had het ook, anders kon je niet aanmelden. Wat is dat nou weer voor onzin.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_74449795
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef Impry het volgende:
Zorg ervoor dat alles van MSN goed uit staat, dus ook ff Ctrl+Alt+Del en bij Taakbeheer - Processen "msnmsgr.exe" beëindigen.
Eventueel eerst PC opnieuw opstarten.
Helaasch
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:33 schreef EINZ het volgende:
Heb je hem eerst opnieuw gecompiled?
ik doe gewoon braaf wat ik moet doen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_74449892
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
Bleg. Ik krijg bij de Resource Hacker continu de melding "Cannot rename original file. saving cancelled"
Idd ff bij taskmanager alles wat op MSNMessenger lijkt uitzetten en in de goeie file prutsen ik zat per ongeluk bij Windows Messenger de eerste keer maar zelfs ik heb 't voor elkaar gekregen blond als ik ben. Volgens mij is overigens dat versienummer op die site niet juist meer maar als je 't versienummer wat op Wikipedia staat gebruikt dan komt 't allemaal goed en vraagt ie je nooit meer wat.
Hallon!
pi_74449960
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Idd ff bij taskmanager alles wat op MSNMessenger lijkt uitzetten en in de goeie file prutsen ik zat per ongeluk bij Windows Messenger de eerste keer maar zelfs ik heb 't voor elkaar gekregen blond als ik ben. Volgens mij is overigens dat versienummer op die site niet juist meer maar als je 't versienummer wat op Wikipedia staat gebruikt dan komt 't allemaal goed en vraagt ie je nooit meer wat.
Ik pruts nog even verder
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:49:12 #55
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74450120
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Fha het volgende:

[..]

Helaasch
[..]

ik doe gewoon braaf wat ik moet doen
Niet, want ik zit nog steeds met een volle zak
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_74450162
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef EINZ het volgende:

[..]

Niet, want ik zit nog steeds met een volle zak
Dat is dan ook niet mijn taak Als je daar op gaat wachten dan duurt het nog wel even.

En ik ga het opgeven. Gezeik
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:50:39 #57
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_74450167
Je kunt ook overschakelen op ICQ.
How can I make this topic about me?
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:56:29 #58
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74450384
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tot de eerstvolgende verplichte upgrade tenminste
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_74450446
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef EINZ het volgende:

[..]

Tot de eerstvolgende verplichte upgrade tenminste
Als je 't juiste versienummer blijft invoeren in die reshack file kun je 't volgens mij lang volhouden.
Hallon!
pi_74450542
Ik dacht dat ik die update zou ontlopen omdat ik Messenger 8.5 geinstalleerd heb, en iedereen al een paar weken het over die update had terwijl ik zonder problemen gewoon kon aanmelden. Maar zonet kreeg ik ook die melding over de verplichte update, belachelijk. Bedankt Lakitu en EINZ, door dat programmatje zit ik nog steeds op Messenger 8.5 ipv. die nieuwste!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 november 2009 @ 13:02:07 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74450592
hier al sinds de nieuwe versie aangegeven is, geen gebruik meer kunnen maken van msn want de contactpersonen online lijst blijft onzichtbaar (maar alle contactpersonen zijn er wel nog in t account) zelfs na cleaninstall en dan de nieuwe msn blijft t probleem bestaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:02:08 #62
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_74450594
reshack gewoon idd. versie nummer gewoon boven de 10 houden en et werkt gewoon weer.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_74450634
Eens met de klacht. Niet dat ik MSN nog veel gerbuik. Maar de update bracht voor mij alleen nadelen.
Als je geen goed voorbeeld kan zijn. Wordt dan een waarschuwing en geniet ervan!
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:08:42 #64
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74450842
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef Fha het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet mijn taak Als je daar op gaat wachten dan duurt het nog wel even.

En ik ga het opgeven. Gezeik
Hee, toe nou. Start de pc eens op in deze modus:
- start > run > msconfig.
- tabblad services > verberg alle microsoft services > vink alles uit
- klik op ok en zo opnieuw opstarten
- doe dan je ding met msn
- daarna weer alles aanvinken en terugzetten en pc weer opnieuw opstarten
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:09:59 #65
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74450883
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Als je 't juiste versienummer blijft invoeren in die reshack file kun je 't volgens mij lang volhouden.
Dat dan weer wel, totdat m$ weer iets anders verzonnen heeft om ons te dwingen hun nieuwste versie te installeren
pi_74451062
Ik ga een roosje in mn naam zetten uit repsect voor de oude msn
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:51:49 #67
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74454386
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga een roosje in mn naam zetten uit repsect voor de oude msn
Doet ie het dan nu weer?
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:57:43 #68
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_74454631
Ik word er altijd zo naar van als mensen koste wat het kost bij hun verouderde software willen blijven hangen.

Wat is er zo erg aan vernieuwing?

Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.

Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.

Stap gewoon over naar Windows 7 en je zult uiteindelijk merken dat het toch wel fijner is.

Mensen die bang zijn voor verandering.
Mensen die niet de moeite nemen om ergens aan te wennen en alles wat niet herkenbaar is meteen kut vinden.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:59:02 #69
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_74454678
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Ik word er altijd zo naar van als mensen koste wat het kost bij hun verouderde software willen blijven hangen.

Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.

Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.

Stap gewoon over naar Windows 7 en je zult uiteindelijk merken dat het toch wel fijner is.

Mensen die niet de moeite nemen om ergens aan te wennen en alles wat niet herkenbaar is meteen kut vinden.
Die nieuwste msn is gewoon gay. Dat is het punt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:02:13 #70
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_74454806
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Die nieuwste msn is gewoon gay. Dat is het punt.
Wat is er dan precies gay aan?

Het is gay omdat het er anders uit ziet dan jij gewend bent? Beetje een slap argument.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 november 2009 @ 15:02:37 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74454825
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:

omdat hij de contactpersonen niet meer laat zien das iig voor mij een reden om niet over te stappen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74454870
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Wat is er dan precies gay aan?

Het is gay omdat het er anders uit ziet dan jij gewend bent? Beetje een slap argument.
Ik vind het gewoon gay dat ik niet kan weergeven op e-mailadres en dat er allemaal andere rotzooi bij zit die ik toch niet gebruik. Omdat ik ondertussen al 2 foutmeldingen heb gehad en weer moest kloten.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:05:08 #73
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_74454905

vs.

Windows 7.

Easy win.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:07:36 #74
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_74454999
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:03 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon gay dat ik niet kan weergeven op e-mailadres en dat er allemaal andere rotzooi bij zit die ik toch niet gebruik. Omdat ik ondertussen al 2 foutmeldingen heb gehad en weer moest kloten.
Op e-mail adres sorteren heb ik nooit gedaan dus dat zal dan wel.

Maar het handige aan de nieuwste WLM is dat je alles kunt uitzetten wat je niet aanstaat.

Geen probleem dus.

Wat betreft foutmeldingen ligt dat toch echt waarschijnlijk aan jou want ik heb nooit ergens last van.

Misschien heb je gewoon een kut PC of kan je er niet mee omgaan? Of zou het misschien kunnen komen doordat je een 10 jaar oud OS gebruikt?
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:09:58 #75
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_74455100
oldversion.com
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')