quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Gaspedaal het volgende:
Ziet er echt niet uit die nieuwe versie.
DANKJEWEL, ik ben al zo lang aan het zoeken hoe ik dat uit kan zetten...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bij options -> layout -> "show the what's new list" Een van de eerste dingen die ik gedaan heb.
Wat doe je dom, aarsgeneraalquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat de fuck is nou MSN? Kan iemand me dat zeggen?
Wat ga je nou lopen uitlokken? Gebruikers mogen toch gewoon zelf bepalen welk operating system ze draaien?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:58 schreef Ammi het volgende:
Eigenlijk zouden ze bij de gebruikers van XP zo'n verplichte update eisen anders ontploft je PC/Laptop of zo. Leuk voor al die XP is heilig huilies
Nee hoor, ik heb build 14.0.8089.726 en die is 24 augustus vrijgegevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:45 schreef Droomert het volgende:
Deze versie van MSN (nu WLM genoemd omdat iedereen over Microsoft's nazi praktijken zat te zeuren) is al zo'n beetje een half jaar oud.
Ben je dan trouwens ook al je smileys enzo kwijt? Of niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Koningquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Neee helemaal niet.quote:Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben je dan trouwens ook al je smileys enzo kwijt? Of niet?
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?quote:Op zondag 8 november 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neee helemaal niet.Enige wat dat programma doet is microsoft laten geloven dat je een andere versie gebruikt.
Ik dacht precies hetzelfde. Ik heb met ZapMessenger alles verwijderd, en toen ik 8.5 installeerde had ie al m'n smileys nogquote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?
Het probleem is dat een update van Microsoft zelden verbetering is. De Visual Studio-reeks uitgezonderd, that is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Ik word er altijd zo naar van als mensen koste wat het kost bij hun verouderde software willen blijven hangen.
Wat is er zo erg aan vernieuwing?
Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.
Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.
Stap gewoon over naar Windows 7 en je zult uiteindelijk merken dat het toch wel fijner is.
Mensen die bang zijn voor verandering.
Mensen die niet de moeite nemen om ergens aan te wennen en alles wat niet herkenbaar is meteen kut vinden.
quote:
Oh, dat zou ik niet weten. Ik heb die nieuwe msn niet hoeven verwijderen, die heb ik nooit gedownload namelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?
Jij bent niet echt goed met jaartallen, he?quote:
Je bent dan ook niet op de TU om te MSN'en.quote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef Neroje het volgende:
Hier op de TU kun je niet meer gewoon MSN'en, want je kunt de nieuwe niet eens instaleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet op de TU om te MSN'en.Eerste collegedag, wachtend op een borrel omdat er een uur college vervalt... Ja hoor, kan bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
Behalve dat het best kan, kan het niet, of zit je nou wel op msn?quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
Eerste collegedag, wachtend op een borrel omdat er een uur college vervalt... Ja hoor, kan best
Vul dit nummer eens in dan 14.0.8089.726quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:15 schreef Onufriev het volgende:
Godver. Het was eerst gelukt om de oude versie te behouden, maar nu krijg ik weer die melding dat ik de update moet uitvoeren. Ik heb opnieuw die reshack al gedownload en uitgevoerd, maar het versienummer was gewoon 14.0.8064.0206 (dat had ik dus gedaan) dus dat werkt ook niet meer.
Als je dat maar weetquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:50 schreef switchboy het volgende:
wat een moeite allemaal voor een kleine layout verandering waar je binnen een week aan gewent ben. Maar nee verandering is ENG!
dat komt omdat degene waarmee je praat die achtergrond heeft, dat is helemaal aan te passen en erg makkelijk om vensters uit elkaar te houden. Op die manier is het typen naar de verkeerde persoon een stuk minder waarschijnlijk. Je kan ook ipv een kleur een persoonlijke achtergrond aan de bovenkant van het chatvenster laten komen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:04 schreef Nosh het volgende:
achtergrond die automatisch roze kleurt, helemaal goed dit.
Werkt weerquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:44 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Vul dit nummer eens in dan 14.0.8089.726
Toolbarquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:54 schreef Impry het volgende:
Heb ook een hekel aan verplichte updates, ik werk niet voor niets met de oude WLM, stuk overzichtelijker/simpeler dan die nieuwe versie die ik al op genoeg plekken heb gezien/ervaren.
En dan ook nog van die hulpprogramma's willen installeren:![]()
[ afbeelding ]
Omdat ze geen verstand hebben van computer kunnen ze opeens ook niet meer lezen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Toolbar
170MB
en dan ook nog vragen of je Bing je standaard zoekmachine wil maken en dan standaard dat aanvinken
ik ken inderdaad mensen die niets van computers weten en nu standaard in bing terechtkomen bij alles wat ze doen
Dan blijft er toch geen programmatje om met je vriendinnen te ouwerhoeren over?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef vigier het volgende:
Hoezo moet een progje dat ik enkel gebruik om met vriend(inn)en te ouwehoeren fucking 158 Mb zijn??? Dat moet in minder dan 1 Mb kunnen man!!!
En al die andere rommel hoef ik niet. De ene helft kun je wel uitvinken, de andere helft wordt ongevraagd geinstalleerd...
Kanker ja. Bij de vorige versie had ik dat uitgezet, nog niet zo snel gevonden of dat bij de nieuwe ook kan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:04 schreef Nosh het volgende:
achtergrond die automatisch roze kleurt, helemaal goed dit.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
Ehm ,mensen,
Hoezo duurt die 'installatie' iets van 60 uur ofzo?![]()
![]()
Zit ie echt al kenker lang te installeren en per 50 seconden komt er 1 10de millimeter van zo'n streepje eraan?!
Zit ie photogallery te downloadenDie heb ik geeneens ergens aangevinkt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |