quote:
Oh, dat zou ik niet weten. Ik heb die nieuwe msn niet hoeven verwijderen, die heb ik nooit gedownload namelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?
Jij bent niet echt goed met jaartallen, he?quote:
Je bent dan ook niet op de TU om te MSN'en.quote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef Neroje het volgende:
Hier op de TU kun je niet meer gewoon MSN'en, want je kunt de nieuwe niet eens instaleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet op de TU om te MSN'en.Eerste collegedag, wachtend op een borrel omdat er een uur college vervalt... Ja hoor, kan bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
Behalve dat het best kan, kan het niet, of zit je nou wel op msn?quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
Eerste collegedag, wachtend op een borrel omdat er een uur college vervalt... Ja hoor, kan best
Vul dit nummer eens in dan 14.0.8089.726quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:15 schreef Onufriev het volgende:
Godver. Het was eerst gelukt om de oude versie te behouden, maar nu krijg ik weer die melding dat ik de update moet uitvoeren. Ik heb opnieuw die reshack al gedownload en uitgevoerd, maar het versienummer was gewoon 14.0.8064.0206 (dat had ik dus gedaan) dus dat werkt ook niet meer.
Als je dat maar weetquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:50 schreef switchboy het volgende:
wat een moeite allemaal voor een kleine layout verandering waar je binnen een week aan gewent ben. Maar nee verandering is ENG!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |