quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Gaspedaal het volgende:
Ziet er echt niet uit die nieuwe versie.
DANKJEWEL, ik ben al zo lang aan het zoeken hoe ik dat uit kan zetten...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bij options -> layout -> "show the what's new list" Een van de eerste dingen die ik gedaan heb.
Wat doe je dom, aarsgeneraalquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat de fuck is nou MSN? Kan iemand me dat zeggen?
Wat ga je nou lopen uitlokken? Gebruikers mogen toch gewoon zelf bepalen welk operating system ze draaien?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:58 schreef Ammi het volgende:
Eigenlijk zouden ze bij de gebruikers van XP zo'n verplichte update eisen anders ontploft je PC/Laptop of zo. Leuk voor al die XP is heilig huilies
Nee hoor, ik heb build 14.0.8089.726 en die is 24 augustus vrijgegevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:45 schreef Droomert het volgende:
Deze versie van MSN (nu WLM genoemd omdat iedereen over Microsoft's nazi praktijken zat te zeuren) is al zo'n beetje een half jaar oud.
Ben je dan trouwens ook al je smileys enzo kwijt? Of niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Koningquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Lakitu het volgende:
HET IS GELUKTZit weer in m'n eigen msn, zonder de update dus. Heb het gedaan zoals deze site zei: http://www.raymond.cc/blo(...)er-or-msn-messenger/
Enige wat je hoeft te doen is dat reshacker programmaatje te downloaden en de instructies te volgen op die site.
Neee helemaal niet.quote:Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben je dan trouwens ook al je smileys enzo kwijt? Of niet?
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?quote:Op zondag 8 november 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neee helemaal niet.Enige wat dat programma doet is microsoft laten geloven dat je een andere versie gebruikt.
Ik dacht precies hetzelfde. Ik heb met ZapMessenger alles verwijderd, en toen ik 8.5 installeerde had ie al m'n smileys nogquote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?
Het probleem is dat een update van Microsoft zelden verbetering is. De Visual Studio-reeks uitgezonderd, that is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Ik word er altijd zo naar van als mensen koste wat het kost bij hun verouderde software willen blijven hangen.
Wat is er zo erg aan vernieuwing?
Er worden juist nieuwere versie's gemaakt om verbeteringen met zich mee te brengen en om het mooier te maken.
Windows XP is een bijna 10 jaar oud besturingssysteem wat zijn beste tijd echt wel gehad heeft.
Stap gewoon over naar Windows 7 en je zult uiteindelijk merken dat het toch wel fijner is.
Mensen die bang zijn voor verandering.
Mensen die niet de moeite nemen om ergens aan te wennen en alles wat niet herkenbaar is meteen kut vinden.
quote:
Oh, dat zou ik niet weten. Ik heb die nieuwe msn niet hoeven verwijderen, die heb ik nooit gedownload namelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar er staat wel bij dat je elk spoor van die msn moet verwijderen. Wel raar dan dat die smileys wel bewaard blijven toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |