En vooral: als het je opgedrongen wordt en een softwarefabrikant gaat bepalen wat jij op je computer hebt staan. Dat moet nog altijd op basis van vrijwilligheid gebeuren.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef Myraela het volgende:
Updates zijn niet erg. Maar niet als ik net geen tijd heb en alleen even wilde kijken wie online zijn.
Omdat je godverdomme een bijna 10 jaar oud kut OS gebruikt oud wijfquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef classpc het volgende:
XP werkt prima, waarom zou je upgraden?
En ik heb ook een teringhekel aan die updates van WLM. Het programma wordt alleen maar zwaarder in gebruik van resources en de interface wordt voor het gemak ook maar elke keer veranderd.
Niet echt overzichtelijk dus.
Daarom heb ik net zoals TS ook maar Pidgin als backup, want die behoudt wel dezelfde interface bij updates en draait erg licht
Och god, krijgen we weer de "dan moet je maar het nieuwste van het nieuwste hebben" klagers.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Fr0ns het volgende:
[..]
Omdat je godverdomme een bijna 10 jaar oud kut OS gebruikt oud wijf
Ik vraag je nogmaals, waarom zou ik upgraden als alles prima werkt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Fr0ns het volgende:
[..]
Omdat je godverdomme een bijna 10 jaar oud kut OS gebruikt oud wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |