gister geprobeerd maar dat spuugt ze meteen uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
lekker toch vicky
kun je ook niet de ab vlak voor een voeding toedienen Vicky? en dan gelijk de fles erachteraan.
Kan ik me best voorstellen dat je geen zin had om naar huis te gaan, je houd zielsveel van dat kleine mannetje maar je weet dat je weer in gehuil thuis komt. Je bent echt geen slechte moeder hoor als je dat denkt. Hier is het ook al een paar dagen bal, en kijk ook bijna naar uit om morgen weer te moeten werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat het niet
Lars is terug gevallen in zijn oude gedrag, huilen huilen huilen...
Alleen was hij eerst snachts rustig, nu is het snachts ook bal. Gister was ik met hem op het cb, hij heeft de prikjes niet gehad. Overigens wel goed gegroeid. 4660 gram en 56 cm.
Maar de wvk zei dat ik maar gauw het aanbod van mijn moeder moest aannemen om Lars het weekend over te nemen, omdat ik er anders zelf aan onderdoor ga.
Dus dat doen we maar.
Gister kwam mijn mama al ons huis poetsen en stuurde ze me met Meike naar het zwembad. Dat was erg fijn! Ik had ook helemaal geen zin om naar huis te gaan
Erg eigenlijk he...
Morgen gaan we weer naar de osteopaat.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef Vicky het volgende:
Och, kijk dat dan.. Ik krijg er tranen van Oeke...
zo sneu!!
amber was 2 denk ik toen ze in de speeltuin een brandende sigarettenpeuk had opgepakt. Er waren mannetjes aan het roken in de speeltuin en die gooiden hun peuken weg. Mijn moeder had ze al gewaarschuwd, maar toen deden ze het weer en Amber heeft toen haar duimpje en vingertjes verbrandquote:
Lijkt me ook lastig drinken Oeke,klovenquote:
Wat een schrik oeke! Hoop dat de blaartjes snel weer weg zijn!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef oeke het volgende:
Hier een foto van hoe Ko gister lag te slapen met zijn pijn-handje-in sok in zijn andere handje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt nu weer te slapen en was de hele ochtend wakker en vrolijk.
Hij is flink aangekomenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Kersjes het volgende:
Karin, even een dikkevoor jou. Het is al moeilijk genoeg om de juiste balans te vinden wat betreft aandachtverdeling tussen 2 kinderen, als daar ook nog eens veel gehuil en de onvermijdelijke jaloerse peuter-buien bij komen kijken dan is dat soms echt heel ellendig.
Kobus, wat sneu! Kusje erop, hopelijk is het gauw weer genezen. Het liefst zonder zichtbare littekens.
Jochem is goed bezig![]()
Hoe doet íe het verder Troel?
ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef Nijna het volgende:
Is dat sab simplex niet hetzelfde als infacol?
Wij gebruiken cinababy tegen de krampjes en of het nu de leeftijd is of dat dat spul echt werkt geen idee, maar nu we aan het overgaan zijn van borst naar fles blijf ik het mooi nog even geven...
klopt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef mefke79 het volgende:
Wat Ca.ra zegt is inderdaad de schetentruc hier!
Driekus heeft ook een stickertje gekregen op het cb, hij was maar liefst 600 gram aangekomen in twee weken en nu dus 4600 gram. Hij krijgt zowaar hamsterwangen en spekarmpjes. Ze waren blij dat we al een afspraak bij de fysio hebben voor zijn voorkeurshouding, want je begint het echt al te zien.
En nog wat nuttigs geleerd: kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
Nijna, fijn van die pupilgrootte, nooit geweten dat zoveel mensen dat hebben.
En kindjes die forte krijgen ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef mefke79 het volgende:
Wat Ca.ra zegt is inderdaad de schetentruc hier!
Driekus heeft ook een stickertje gekregen op het cb, hij was maar liefst 600 gram aangekomen in twee weken en nu dus 4600 gram. Hij krijgt zowaar hamsterwangen en spekarmpjes. Ze waren blij dat we al een afspraak bij de fysio hebben voor zijn voorkeurshouding, want je begint het echt al te zien.
En nog wat nuttigs geleerd: kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
Nijna, fijn van die pupilgrootte, nooit geweten dat zoveel mensen dat hebben.
Kloptquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef mefke79 het volgende:
kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
Neequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En kindjes die forte krijgen ook![]()
Ik zag net dat bij Leander zijn tongriem helemaal door loopt dat aan het puntje van zijn tong. Is dta bij alle babys
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef mefke79 het volgende:
Karin, nog een tipje: ik had voor de Nystatine een ander spuitje gepakt dan er bij zat, ik had nog een echt spuitje (steriel, van de dierenarts) liggen. Dat heeft een smaller uiteinde en ik deed dan mijn vinger in zijn mond en dan wurmde ik het spuitje daar langs en spoot dan kleine beetjes. Nadeel is dat je een enorm plakkende vinger krijgt, maar ja, die heb je ook als je het doet zoals jij. Succes bij de osteopaat vanmiddag!
Krampjes zijn zo zielig! Ik moet effe afkloppen, maar het gaat hier goed. We weten wel dat we voorlopig niet stoppen met de infacol, dat hebben we geprobeerd, maar was geen succes. En soms zitten er inderdaad scheten dwars, maar ook daar zijn trucjes voor. (kersjes, had ik die truc nou via huup van jou?).
Wij gaan het hele weekend logeren, dus ik heb een lijst gemaakt met alles wat mee moet, tjemig wat een boel spullen. Gelukkig hebben we een grote auto. Maar eerst maar eens naar het cb dadelijk, de 4 weken controle bij de arts (terwijl driekus maandag al 6 weken is, maar ja) en wegen en meten. Ik ben benieuwd, hij lijkt wel elke dag te groeien!
En speciaal voor alle vermoeide mama's:
Dan moet ik altijd hieraan denken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Mja mn meisje wil niet per se meer drinken, ik heb het geprobeerd maar ze hoeft niet, ze wil echt die speen. En er dan heel heftig op zuigen weet je wel, haha dat je hem zo half in je hand hebt nog en dat ze em dr met geweld uit zuigt![]()
oh, dan is het voor zn imago beter als het filmpje prive blijftquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef Chan het volgende:
Haha hij doet dat meestal direct na het drinken met mijn tepel nog half in zn mond
quote:
quote:
Lars heeft het Kisssyndroom overgehouden aan de bevalling. Zijn nekje heeft een oplawaaier gekregen door de turbobevalling. Daardoor heeft hij veel pijn. We gaan nu naar een osteopaat, en die probeert de boel weer los te krijgen. Daarbij heeft hij veel last van zijn darmpjes. Kan verband houden met het nekje, maar kan ook op zichzelf staan. Ik hoop dat we na een paar osteopaatbehandelingen ook een baby'tje hebben wat ontspannen kan zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 22:09 schreef innepin het volgende:
Karin, wat fijn! Ik heb niet heel erg meegelezen de laatste tijd, waarom had Lars zo'n pijn dan? Kersjes, heerlijk hè! Ik heb er ook al last van, die ontzettende verliefdheid op mijn babietje
Ik heb het nog niet op de gevoelige plaat vastgelegdquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef innepin het volgende:
Oh! Ik moet echt beter opletten hier. Wat naar, Karin. Maar idd, hopelijk krijgt de osteopaat het allemaal los en kan je kleine mannetje binnenkort ook lekker ontspannen!![]()
En doe es een fotootje van die schattige lach dan?
Van harte met haar vermaanddag Innepin.quote:Op zondag 8 november 2009 12:50 schreef innepin het volgende:
[..]Je was me voor
![]()
![]()
![]()
En Tess alweer vijf maanden!
Ik heb een luxeprobleemWeten jullie of er een maximum zit aan hoeveel kleine babytjes aan één stuk mogen slapen? Dat je ze maar beter wakker kan maken ofzo?
Want het is de laatste week een paar keer gebeurd dat ze écht lang slaapt. Zo kreeg ze gisteravond de laatste fles om half 1 en hebben wij haar maar wakker gemaakt om kwart over elf![]()
![]()
Zo raakt haar dagritme in de war ben ik bangWant als ze normaal vijf flessen krijgt met vier uur er tussen komt het nooit zo uit dat ze genoeg binnenkrijgt op een dag als ze 11 uur slaapt...
![]()
Nogmaals, luxeprobleem
haha owhquote:Op maandag 9 november 2009 12:22 schreef Troel het volgende:
U heeft niet voldoende toegangsrechten voor deze pagina.
Mooie curve(Is niet te zien als je niet inlogt
)
Hoe gaat het nu met de bv?
ja, precies! dat zei ik ook tegen haar, moet ik dan 's nachts een uur rondlopen met een hongerig overstuur kind omdat zij vinden dat hij nog niet mag etenquote:Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Twinkly, groot gelijk!
Senna komt soms vaak en soms laat ze langer tussen de voedingen. Ik vind het best, hoor. Ik vreet me de ene dag ook helemaal vol, terwijl ik de volgende veel minder trek heb. En zolang ik het trek, vind ik het best.
Senna wil tegenwoordig 's nachts dus niet terug als ze zich voor een voeding heeft gemeld en slaapt dan bij ons. Voordeel: ze heeft toegang tot drinken de hele nacht en we werden vanochtend dus met drietjes om kwart over 10 pas wakkerIk zie er dus echt geen meerwaarde in om haar kost wat kost in haar wiegje terug te leggen en haar daar te laten huilen tot ze slaapt. Liggen we alledrie weet ik veel hoe lang wakker, terwijl we nu lekker geslapen hebben
Liggend is echt relaxed, alleen word je dan af en toe wakker en dan ben je zomaar een uur kwijt ofzo, dat is minder. En in dat uur heb je dus wel je hele bed bevochtigdquote:Op maandag 9 november 2009 12:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
ja, precies! dat zei ik ook tegen haar, moet ik dan 's nachts een uur rondlopen met een hongerig overstuur kind omdat zij vinden dat hij nog niet mag etenDan slapen we minder dan wanneer hij gewoon drinkt en verder slaapt.
Het is nu trouwens nog wel een heel gedoe 's nachts, ik moet mezelf eerst helemaal inwikkelen met hydrofiel doeken anders maak ik het bed en mijn pyama natIk ben benieuwd wanneer dat lekken een beetje tot bedaren komt. Dan ga ik liggend voeden oefenen, lijkt me erg relaxed
Daar heb ik dus gelukkig helemaal geen last van, dat bevochtigen dus. Heel soms een klein vochtig plekje onder Senna's mondje, maar verder niets. En ik vind het erg relaxed, en dat uur kwijt ook zalig. Een dutje zo nu en dan, heerlijk toch? Ik voed Senna 's avonds in slaap op ons bed, en doe dan vaak tegelijkertijd ook even een dutjequote:Op maandag 9 november 2009 12:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Liggend is echt relaxed, alleen word je dan af en toe wakker en dan ben je zomaar een uur kwijt ofzo, dat is minder. En in dat uur heb je dus wel je hele bed bevochtigd
Bofkontquote:Op maandag 9 november 2009 12:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar heb ik dus gelukkig helemaal geen last van, dat bevochtigen dus. Heel soms een klein vochtig plekje onder Senna's mondje, maar verder niets. En ik vind het erg relaxed, en dat uur kwijt ook zalig. Een dutje zo nu en dan, heerlijk toch? Ik voed Senna 's avonds in slaap op ons bed, en doe dan vaak tegelijkertijd ook even een dutje
Was ook maar een grapje hoorquote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef p_iglet het volgende:
of "ow fijn mama, je bent er toch, ik dacht dat je weg was want ik zag je niet meer"
ik snap dat nooit, alsof kindjes jonger dan 6 maanden dat al bewust zouden kunnen doen "om je even mooi te pakken"
quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef p_iglet het volgende:
of "ow fijn mama, je bent er toch, ik dacht dat je weg was want ik zag je niet meer"
ik snap dat nooit, alsof kindjes jonger dan 6 maanden dat al bewust zouden kunnen doen "om je even mooi te pakken"
quote:Op maandag 9 november 2009 13:36 schreef mefke79 het volgende:
Zo vertelde mijn tante dat het kindje van m'n nichtje laatst een nachtje gehuild had omdat ie niet wil slapen met een vieze luier. Ja ik geef het kind (8 maanden) groot gelijk, ik zou dat ook niet willen. Dan verschoon je em toch gewoon? Als er hier gehuild wordt is het simpel: tis eten, boertjes of vieze luier dus die controleer je allemaal...
quote:Op maandag 9 november 2009 13:16 schreef Stiemie het volgende:
Klinkt heerlijk zo miss sly.
En netjes zeg de groeicurve van Niels! Raar advies hoor van zo'n cb om een kindje een uur te laten huilen. Hier zeiden ze dat ook als Esmee te weinig tijd tussen de voedingen liet, maar ja als je ze dan een uur laat huilen, hebben ze beretrek, maar zijn ze weer te moe om te drinken. Lijkt me toch ook niet echt handig![]()
Zelfs als Esmee de hele dag huilt, kan ik haar niet zomaar laten liggen en huilen. Ze huilen tenslotte niet voor niks die kleintjes.
Gisteren een heel fijn dagje gehad! Esmee had bijna geen last van krampjes en ze was vrolijk en ging steeds lachenMeteen een heel ander meisje dan. We konden 's avonds zelfs gewoon tv kijken terwijl allebei de meisjes in bed lagen te slapen. Was wel even wennen, maar wel echt even heeeeeerlijk bijkomen.
ja mijn mond viel ook open hoorquote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Sorbootje het volgende:
30 tot 90 minuten?zo kort? Dat moet ik Isabeau eens uitleggen!
Ik heb haar overigens net in haar bedje gelegd en 't blijft al 5 minuten stil. Maar dat lukt alleen als ik haar er slapend inleg. Als ik het doe zoals jij omschrijft begint ze gelijk te huilen wat overgaat in krijsen... en haar dan laten huilen dat lukt me echt niet.
Leander is nu 4 maand en die is idd ook zolang ongeveer wakker. Alleen tegen de avond veel langer. HIj ligt nu in bed slaapt nog een uurtje en dan blijft ie wakker tot uur of 10 half 11!!quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Sorbootje het volgende:
30 tot 90 minuten?zo kort? Dat moet ik Isabeau eens uitleggen!
Dat is juist het punt. Ik kan haar er rustig inleggen. Als ze nog maar enigszins wakker is is het rustige er zo van af! Zelf in slaap vallen lukt haar alleen na de voeding die ik haar 's ochtends zo rond 7 uur geef.quote:Op maandag 9 november 2009 16:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja mijn mond viel ook open hoor![]()
t stond oa hier op de site van mijn vk's. Daar staat zelfs 30 tot 60 minuten.
De eerste twee weken hebben we strak dat uur aangehouden en heeft ze inderdaad heel veel geslapen maar daarna werd dat al snel heel veel minder, mevrouwtje wilde de wereld zien![]()
maar het kan geen kwaad om haar in haar bedje te leggen als ze rustig is, slaapt ze niet dan rust ze wel zeg maar. Uiteraard moet ze dan niet de hele tent bij elkaar brullen
wat zij zegt jaquote:Op maandag 9 november 2009 16:31 schreef DaviniaHR het volgende:
sorbo, zolang jullie het geen probleem vinden dat ze zelf niet in slaap valt, is het geen probleem.
het punt is wel dat ze zich dan aanwent dat ze niet in bed in slaap valt, maar dat weet je dan, en dan kan je op een voor jullie geschikt moment de strijd aangaan om dat te doorbreken. Als jullie haar nu nog te klein vinden, is ze nog te klein. het leven is soms zo simpel
Lekker de wereld laten kletsen, en je eigen plan trekken.
wel wat tips voor het zelf in slaap vallen: warm het bedje mss een beetje voor met een kruik of iets.
blijf erbij tot ze slaapt, zoals miss_sly doet, lekker over het wangetje of het buikje aaien, tot ze slaapt.
zo doen wij het ook jaquote:Op maandag 9 november 2009 17:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik volg Senna wel in wat ze wil, maar ik zal wel blijven aanbieden wat ik denk dat misschien beter zou zijn.
Bijvoorbeeld 's nachts wil ze niet terug na de nachtvoeding de laatste tijd. Ik probeer het wel telkens eerst. Wil ze niet, mag ze zonder meer bij ons, maar ik ga er niet maar vanuit dat ze niet wil.
Hetzelfde met overdag slapen; ze doet het tegenwoordig regelmatig erg goed, maar soms ook gewoon niet. Toch leggen we haar dan gedurende de dag een aantal keren in bed, om te kijken of ze echt neit wil. Wil ze niet, hebben wij het kennelijk verkeerd gezien en nemen we haar er weer mee uit.
das B's afdelingquote:Op maandag 9 november 2009 18:15 schreef innepin het volgende:
Kroepoek? Hoe kom je daar nou weer op
...
waarom? s toch nergens voor nodig?quote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef tessie het volgende:
Ik ga me nu haast schuldig voelen dat ik niet elke keer weer probeer om Graeme in zn bed te leggen
ik heb het over wat ze er aan de andere kant van dr mond weer uit laat lopenquote:Op maandag 9 november 2009 19:27 schreef innepin het volgende:
Tessie, wat huup zegt!
Hebben jullie het nou over lekplekken van zeg maar de 'andere' borst? Daarvoor had ik lilypadz, werkt als een tierelier. Niet goedkoop, maar ik vond het wel prettig. Ik wil ze evt wel verkopen, trouwens.
Awww Driekus!
Ow, dat was niet de bedoeling, hoor! GEwoon doen zoals het voor jullie goed voelt en zoals je denkt dat het voor Graeme het beste isquote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef tessie het volgende:
Ik ga me nu haast schuldig voelen dat ik niet elke keer weer probeer om Graeme in zn bed te leggen
niet doen hoor!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef tessie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjee, xxKarinxx, wat een onzinnige methode om erachter te komen of hij KMallergie heeft. Wel heel fijn dat het zo lekker gaat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Wij vinden het trouwens ook heel vreemd hoor dat erbj Esmee van die topdagen en rampdagen bij zitten. Gisteren was zo lekker ontspannen en vandaag was gewoon een ramp. Zo vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles gaat eigenlijk heel erg goed hier. De borstvoeding gaat super en mijn meisje is meestal tevreden als ze maar eten krijgt! Sorry, dat ik even niet op jullie reageer maar ik zal vanaf nu mijn leven beteren
hmmm ik krijg mijn foto even niet kleiner, ga ik straks naar kijken nu eerst even voeden (oohhh volgens mij is het me wel al gelukt..).Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
Denk ook aan jezelf he Bar, ik weet helemaal hoe het is als je kindje zo huilt....je gaat er echt aan onderdoor. Heb je ook de mogelijkheid om Roy eens een dagje naar iemand anders te brengen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef _Bar_ het volgende:
wat ik eigenlijk nog sneuer vind is dat Roy na het huilen echt helemaal uitgeput ligt te slapen, je gunt hem die rust ook, maar je wilt hem liever vrolijk spelend zien.
moeilijk is het omdat je je kind wilt troosten, maar het niet lukt, en dan maar door blijft troosten, hier betekende dat rondjes lopen, en heel veel wandelen, dat laatste doen we nog steeds.
Maar ik kwam daardoor echt bijna nergens anders meer aan toe.
Dus nu maar zo nu en dan even laten liggen huilen.
Ik duim...!quote:Karin ik ben benieuwd naar morgen, en we zullen het wel zien/merken of niet.
wel fijn te lezen dat Lars er bij jullie bij gebaat is.
Bar precies wat jij schrijft, zo gaat het hier ook... Ik heb 's avonds af en toe het idee dat ik de vierdaagse heb gelopen, zoveel sjok ik met haar rond zodat ze stil is. En zodra je stilstaat of gaat zitten, begint het gegil weer. Sinds gisteravond laten we haar af en toe ook gewoon maximaal een kwartiertje huilen als we weten dat er niks is (schone luier, eten, geen buikkrampjes, niet te warm/koud etc) gewoon omdat je anders NIKS meer kan. Af en toe kwam mijn vriend om half 6 thuis en dan had ik alleen de boterham gegeten die hij 'smorgens voor me gemaakt had en dat was het... Tsja dat werkt natuurlijk niet zeker niet als er nog een grietje in huis rondloopt dat ook in bad moet, een schone luier moet, een boterham moet eten etc...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef _Bar_ het volgende:
wat ik eigenlijk nog sneuer vind is dat Roy na het huilen echt helemaal uitgeput ligt te slapen, je gunt hem die rust ook, maar je wilt hem liever vrolijk spelend zien.
moeilijk is het omdat je je kind wilt troosten, maar het niet lukt, en dan maar door blijft troosten, hier betekende dat rondjes lopen, en heel veel wandelen, dat laatste doen we nog steeds.
Maar ik kwam daardoor echt bijna nergens anders meer aan toe.
Dus nu maar zo nu en dan even laten liggen huilen.
Heb niet alle voorgaande berichten hierover gelezen maar het woordje maagklepje + spugen deed mij toch beslissen even hierop te reageren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:28 schreef Ca.ra het volgende:
We blijven met Thomas toch maar rotzooien met dat maagklepje en het spugen. Afgelopen week is de Zantac weer opgehoogd, maar dat helpt niet. De huisarts heeft overlegd met de kinderarts en omdat hij ondanks het spugen nog hard groeit denken ze nu dat ik te veel voeding heb. Dat hij zich te vol propt en daardoor moet spugen.
Ik weet het allemaal even niet meer. Als hij zich te vol zou vreten zou het spugen toch voornamelijk vlak na de voeding zijn, als hij proppievol zit? Maar hij kan rustig 2 uur na een voeding nog spugen. En je leest overal dat je borstvoeding moet geven op verzoek en ik hang mijn kind echt niet bij iedere scheet aan de tiet om het maar zo te zeggen.
Hun advies is nu om hem minder te geven per voeding. Ik was toch al aan het kolven vanwege het indikken met jbpm dus het aantal cc's kan ik makkelijk in de gaten houden. Maar het gaat ZO tegen mijn gevoel in....
Overigens: het spugen an sich vind ik geen probleem. Wat mij betreft trek ik hem tien keer per dag iets schoons aan als het nodig is. Maar hij heeft er gewoon last van. Vandaag heeft hij 's ochtends (vanaf half 7) een kwartiertje geslapen, rond half 3 10 minuutjes en onderweg naar de dokter en in de wachtkamer nog een kwartiertje in de doek. Dat is bij elkaar toch veel te weinig? Het is al geen grote slaper, maar op momenten dat het goed met hem gaat slaapt hij 's ochtends 1-1,5 uur en 's middags ook. En hij is echt moe vandaag, daar ligt het niet aan.
Karin, Tyler heeft geen koemelkallergie, maar wel de pepti (jr) vergoed.quote:Op maandag 9 november 2009 22:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke foto's komen er voorbij, tis dan wel niet het fototopic, toch is het altijd leuk om soms een fotootje te zien.
Stiemie, jij zou toch ook naar de osteopaat met Esmee? Ben je daar al geweest?
Wel vreemd dat het bij Esmee zo wisselend is, de ene dag heel goed, en de andere dag heel slecht.
Maar fijn dat je er hulp bij hebt, soms is dat wel even heel fijn!
Hoe was het met Roy vandaag Bar?
Vandaag weer een goeie dag hier! Gaat het grote genieten dan nu echt beginnen?
Vanmorgen eerst al een kopje thee gedronken met de dames van de zwangerschapsgym, en Lars was gewoon de rustigste van het hele stel! hihi wie had dat nou gedacht!
Hij heeft de hele tijd om mijn arm liggen slapen. We zijn ook maar even gebleven, ik ben nu wel steeds een beetje bang om hem te overprikkelen. Het gaat nu eindelijk beter, ik wil dat graag zo houden!
Vanmiddag lag hij mooi op een kleedje rond te kijken, te lachen en te "kletsen"...het ontroert me gewoon om te zien dat hij eindelijk ook ontspannen en tevreden kan zijn!
Ik ga donderdag nog wel even weer naar de osteopaat, even een onderhoudsbeurtje.
Verder zit hij ook nog op de Pepti voeding, dus ik weet ook niet wat de reden is waarom het beter gaat nu, de osteopaat of de voeding, of een combi.
Die pepti is alleen best duur (bij de apotheek 24 euro per pak), en je kunt het vergoed krijgen als je een bewijs krijgt van de cb-arts dat je kindje koemelkallergie heeft. Alleen hoe moet je dat bewijzen....nou dan moet je een poosje terug op je oude voeding, en gaat je kind dan weer tegen het dak van de pijn dan is het bewijs geleverd.
Ik zie dat helemaal niet zitten om terug te gaan op de oude voeding....
Ben benieuwd of ik dat bewijsje ook zo kan lospeuteren.....
Tyler heeft de voeding vanwege andere oorzaken ingrid, pepti is niet alleen voor een koemelk allergie maar ook bij andere aandoeningen aan bijv de darmpjes, kun je dus niet vergelijken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Karin, Tyler heeft geen koemelkallergie, maar wel de pepti (jr) vergoed.
Was geen enkel probleem, via de kinderarts. Weet zo niet of jij bij de kinderarts bent.
Dat kan wel kloppen als ik de verhalen van toen moet geloven. Ik heb ook echt andere kant van de kamer gehaald met spugen blijkbaar. Hoop voor je dat het niet zo is iig want heb nog tot mijn 12 geen vettige dingen kunnen eten (zelfs chips kwam er direct weer uit) Nu heb ik dat probleem niet (tegenovergestelde lijkt het welquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:53 schreef Ca.ra het volgende:
Harley, dat is dan waarschijnlijk een pylorusdinges (ik vergeet steeds de medische term) waar je vroeger last van hebt gehad, daar heeft de huisarts ook aan gedacht. (verdikking van de spier die de uitgang van de maag controleert). In het ziekenhuis zeggen ze dat de symptomen daar (nu nog) niet erg genoeg voor zijn, dan zou hij steeds verder moeten gaan spugen en dat doet hij niet.
...
Ow. sorry dan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Tyler heeft de voeding vanwege andere oorzaken ingrid, pepti is niet alleen voor een koemelk allergie maar ook bij andere aandoeningen aan bijv de darmpjes, kun je dus niet vergelijken.
Ca.ra. wellicht toch eens overwegen wat ik je PMde laatst ?
ik durf het niet meer te posten eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:04 schreef Kersjes het volgende:
Sproetje, wat een schatje![]()
Arme huilbaby's en bijbehorende mama's... Hopelijk duurt het vele hulen niet lang meer![]()
En nu ik het er toch over heb.... Vicky, hoe gaat het met Tess?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik durf het niet meer te posten eigenlijk..
Dat is ook sneu zeg.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:18 schreef Sorbootje het volgende:Vicky, dat doet je goed he?!
![]()
Isabeau ligt nu nog lekker te slapen, maar gisteravond was het weer krijsen aan één stuk door. Gewoon niet te troosten.
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:35 schreef SantaMiauw het volgende:
[..]
Dat is ook sneu zeg.![]()
Nu begijpt Santa ook dat je zo drukjes bent en daarom minder op het forum was.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef oeke het volgende:
Hebben jullie kindjes dan ook zo'n razende honger als ze wakker worden na een lange slaap? Kobus wordt dan echt een bijterig zenuwachtig diertje!
't heeft bij Tess ook heel lang geduurd voordat ze een speen wilde. Nu wil ze m eigenlijk alleen met inslapen.Soms overdag als ze wat pieperig is maar ze trekt m er zelf steeds uit.. Al deed ze 'm gster ineens wel weer zelf in haar mondquote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Wilden jullie baby'tjes meteen een speentje? Isabeau kotst het speentje bijna uit. Ze wil er niets van weten terwijl ik merk dat ze tijdens haar huiluren best een sterke zuigbehoefte heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |