ik heb het over wat ze er aan de andere kant van dr mond weer uit laat lopenquote:Op maandag 9 november 2009 19:27 schreef innepin het volgende:
Tessie, wat huup zegt!
Hebben jullie het nou over lekplekken van zeg maar de 'andere' borst? Daarvoor had ik lilypadz, werkt als een tierelier. Niet goedkoop, maar ik vond het wel prettig. Ik wil ze evt wel verkopen, trouwens.
Awww Driekus!
Ow, dat was niet de bedoeling, hoor! GEwoon doen zoals het voor jullie goed voelt en zoals je denkt dat het voor Graeme het beste isquote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef tessie het volgende:
Ik ga me nu haast schuldig voelen dat ik niet elke keer weer probeer om Graeme in zn bed te leggen
niet doen hoor!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef tessie het volgende:
Ik ga me nu haast schuldig voelen dat ik niet elke keer weer probeer om Graeme in zn bed te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjee, xxKarinxx, wat een onzinnige methode om erachter te komen of hij KMallergie heeft. Wel heel fijn dat het zo lekker gaat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Wij vinden het trouwens ook heel vreemd hoor dat erbj Esmee van die topdagen en rampdagen bij zitten. Gisteren was zo lekker ontspannen en vandaag was gewoon een ramp. Zo vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles gaat eigenlijk heel erg goed hier. De borstvoeding gaat super en mijn meisje is meestal tevreden als ze maar eten krijgt! Sorry, dat ik even niet op jullie reageer maar ik zal vanaf nu mijn leven beteren
hmmm ik krijg mijn foto even niet kleiner, ga ik straks naar kijken nu eerst even voeden (oohhh volgens mij is het me wel al gelukt..).Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
Denk ook aan jezelf he Bar, ik weet helemaal hoe het is als je kindje zo huilt....je gaat er echt aan onderdoor. Heb je ook de mogelijkheid om Roy eens een dagje naar iemand anders te brengen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef _Bar_ het volgende:
wat ik eigenlijk nog sneuer vind is dat Roy na het huilen echt helemaal uitgeput ligt te slapen, je gunt hem die rust ook, maar je wilt hem liever vrolijk spelend zien.
moeilijk is het omdat je je kind wilt troosten, maar het niet lukt, en dan maar door blijft troosten, hier betekende dat rondjes lopen, en heel veel wandelen, dat laatste doen we nog steeds.
Maar ik kwam daardoor echt bijna nergens anders meer aan toe.
Dus nu maar zo nu en dan even laten liggen huilen.
Ik duim...!quote:Karin ik ben benieuwd naar morgen, en we zullen het wel zien/merken of niet.
wel fijn te lezen dat Lars er bij jullie bij gebaat is.
Bar precies wat jij schrijft, zo gaat het hier ook... Ik heb 's avonds af en toe het idee dat ik de vierdaagse heb gelopen, zoveel sjok ik met haar rond zodat ze stil is. En zodra je stilstaat of gaat zitten, begint het gegil weer. Sinds gisteravond laten we haar af en toe ook gewoon maximaal een kwartiertje huilen als we weten dat er niks is (schone luier, eten, geen buikkrampjes, niet te warm/koud etc) gewoon omdat je anders NIKS meer kan. Af en toe kwam mijn vriend om half 6 thuis en dan had ik alleen de boterham gegeten die hij 'smorgens voor me gemaakt had en dat was het... Tsja dat werkt natuurlijk niet zeker niet als er nog een grietje in huis rondloopt dat ook in bad moet, een schone luier moet, een boterham moet eten etc...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef _Bar_ het volgende:
wat ik eigenlijk nog sneuer vind is dat Roy na het huilen echt helemaal uitgeput ligt te slapen, je gunt hem die rust ook, maar je wilt hem liever vrolijk spelend zien.
moeilijk is het omdat je je kind wilt troosten, maar het niet lukt, en dan maar door blijft troosten, hier betekende dat rondjes lopen, en heel veel wandelen, dat laatste doen we nog steeds.
Maar ik kwam daardoor echt bijna nergens anders meer aan toe.
Dus nu maar zo nu en dan even laten liggen huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |