abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74487980
Wij gebruiken hier de difrax-speen. De speen van bibi blijft niet goed zitten bij Esmee.

Vanmiddag zijn mijn ouders hier gekomen om op te passen. Konden wij even lekker samen weg. Ik was woensdag voor het laatst buiten geweest en er even tussenuit was echt heerlijk. Lekker even naar Haarlem geweest om te shoppen en te lunchen. Esmee heeft gisteravond weer de hele avond gehuild en vandaag vanaf een uur of 2 weer bijna non-stop tot nu toe
pi_74488624
ah gut Stiemie wat sneu
lekker dat je er even tussenuit kon, even opladen weer

Wij zijn vanmiddag op familiebezoek geweest pfff. Lief's oma. Het was hardstikke leuk en gezellig hoor daar niet van. Maar het is een piepklein huisje en het was zo ontzettend druk en vooral het was er zo warm! Oma stookt graag flink op haha. Maarja gevolg was wel dat mn meisje na een paar uur het wel gehad had. Mooi excuus om naar huis te gaan
Ze heeft trouwens een prutoog. Ziet er best sneu uit maar ik geloof niet dat ze er zelf last van heeft. Ik maak het schoon met gekookt lauw water en een hydrofiel washandje, is dat genoeg? Iemand anders nog tips?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74488775
voor alle huilende baby's en ook voor alle ouders van huilende baby's. DIe krampjes en zo zijn zo zielig

Huup Timo had dat laatst ook en ik maakte het schoon met gekookt afgekoeld water en een watje en dan per watje maar één keer vegen en toen was het na een dag helemaal schoon. Bijna hetzelfde als hoe jij het doet dus, dus dat zal ook wel goed gaan lijkt me zo?

Oeh en ik zag iets over brabbelende baby's, Willow was het toch? Heerlijk is dat he
Timo kletst echt de oren van mijn hoofd, zó geweldig En dan kijkt hij me soms strak aan en blijft maar heel serieus allemaal geluidjes maken, echt heel erg lang achter elkaar, een kwartier non stop is geen uitzondering meer
pi_74488889
ooooh Chan wat heerlijk! Daar moet je echt een filmpje van maken hoor
das leuk voor als ie later minister-president is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74488917
Haha hij doet dat meestal direct na het drinken met mijn tepel nog half in zn mond
pi_74488935
Huup, volgens ons kraamboekje moet je van buiten naar binnen vegen. En afgekoelde kamillethee ontsmet ook, toch?
pi_74488991
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef Chan het volgende:
Haha hij doet dat meestal direct na het drinken met mijn tepel nog half in zn mond
oh, dan is het voor zn imago beter als het filmpje prive blijft

Ssserpente ja dat stond hier ook in t boekje en ik doe het ook zo, Chan thnx, ik zal watjes pakken, idd beter om het gelijk weg te gooien. Ik pak wel steeds een ander stukje washand maar toch. Ik ben alleen bang dat watjes zo gaan pluizen maar als je ze nat maakt zal het wel loslopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74489544
Ache jee Stiemie, wat moeilijk toch. Wel fijn dat je even lekker de stad in kon!

Klinkt gezellig Huup! Nog lekkere sateetjes? En de tip van Kleurdoos is een beetje moedermelk erin druppen. Heb ik hier ook gedaan, het lukte wel maar in 1 oog, maar die was daarna ook gewoon schoon.

Chan, wat lief is dat toch. Kobus doet dat ook, en dan heel hard lachen of juist heel lang naar me staren.

Het handje ziet er nog steeds heel erg uit. Maar het geneest goed en hij lacht en kletst en speelt dus volgens mij heeft hij er niet zo'n last van. 's Nachts slaapt hij wel bij mij en wil hij veel drinken. Maar daardoor slapen we allebei goed.
Hij is gewoon al 5 maanden. Ik moest er de hele dag aan denken. Ik heb echt geen pasgeboren baby meer.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74489656
nee geen sateetjes, wel kroepoek en roti koekoes en nog veel meer
hier neem een hapje kroepoek!

Oh die tip hahaha ik heb vanmiddag toevallig per ongeluk dankzij een ongelukkig loslaat momentje dr halve oog volgesprietst hopen dat het werkt!

Fijn dat Kobus zn handje goed geneest. Het blijft een naar gezicht maar zolang hij er zelf geen last of pijn van heeft dan zit het wel goed Wat gaat het hard zeg! 5 maanden alweer, wauw!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74489728
neeeh! Geen Kroepoek voor het lieve kroepoekje!

Hihi, nou je merkt het dan wel! Hoef je tenminste niet zo moeilijk te doen als ik. En Ko maar kijken, wat wil mama nou?
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 20:07:11 #111
5428 crew  miss_sly
pi_74490381
Stiemie
Fijn dat je er even uit bent geweest samen. Is ook heel erg nodig soms.

Kletsende Timo Gezellig he? Senna vanavond ook, toen we op bed lagen zodat ik haar in slaap kon voeden. Na een paar minuutjes drinken liet ze los, keek me aan en begon te kletsen, lachen, even aanhappen, toch loslaten, kletsen. Tot ze klaar was, en zich weer concentreerde op het drinken. Net alsof ze nog even de dag met me door wilde nemen

oeke, groot he, 5 maanden! Wij waren op een verjaardag vanmiddag waar een babietje van 4 weken was en wat is dat klein!! En dan is Senna ook geen klein babietje meer. Fijn dat hij geen last lijkt tehebben van zijn handje.

huup, als het klopt, moet dat onhandige loslaatmomentje idd de boel oplossen...ik ben benieuwd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74491448
Urla, wat een slimpie. Ff aftanken voordat mama weg moet .

Stiemie, lekker dat jullie er even uit konden. Arme Esmee

Huup, je kan een beetje borstvoeding in het oogje druppelen (ach spuiten kan ook lees ik even verderop ).
Schoonmaken met gekookt lauw water kan ook, dat washandje niet een tweede keer gebruiken hoor, wij gebruikten bij Iris watjes. Let even op dat je na het schoonmaken goed je handen wast, want het is hardstikke besmettelijk, anders heb je straks zelf ook een prutoog .

Oeke, fijn dat Ko niet zoveel last meer lijkt te hebben van zn handje.
Fake it till you make it...
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:03:31 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74491770
oeke en kobus van harte met jullie vermaanddag, 5 maand alweer

Hier zijn we vandaag 3 maandjes en hij kan en doet al zo veel

Stieme en Esmee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74493453
Oeke wat fijn dat Kobus geen last van zijn handje lijkt te hebben. Dat is wel een hele geruststelling lijkt me En is hij gewoon alweer 5 maanden Wat gaat het snel! En Bar Roy alweer 3 maanden!

Huup die speciale make-up watjes om je gezicht mee te reinigen pluizen bijna niet. En dan inderdaad met wat afgekoelde kamillethee van buiten naar binnen vegen. En elke veeg een nieuw watje anders smeer het alleen een beetje uit.

En kletsende babietjes zijn gewoon

Mijn ouders zijn inmiddels net naar huis en Esmee huilt nog steeds een kwartiertje wel en dan weer een kwartiertje niet Donderdag hebben we de echo van het gaatje in haar rug en dan spreken we de kinderarts ook weer. Als het dan nog zo erg is, moeten we dan maar weer eens overleggen over die ontroostbare uren. Het is gewoon zo zielig Ze wil zo graag slapen, maar steeds komt er weer een kramp of zuur (we komen er maar niet uit wat het precies is) en dan gilt ze het weer uit.
pi_74497020
Hihi, sprietzen is idd het enige juiste woord.
  zondag 8 november 2009 @ 07:36:32 #116
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74500039
Voor het schoonmaken van de oogjes kun je ook gaasjes gebruiken, bijvoorbeeld die uit je kraampakket. Die pluizen niet
.... met gevoel voor drama....
pi_74500884
5 maanden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74500933
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:29 schreef Vicky het volgende:
5 maanden

mijn kleine vrolijkerd heeft geen soepoog meer!
heeft het dus toch gewerkt! Haha vanmorgen wel nog een keer zo'n ongelukkig loslaat moment gehad en weer op t oogje, t is gewoon bijna zielig ghehe maar goed, dan zijn we in ieder geval double safe nu. Hopelijk blijft het weg. T snotteren en verkouden zijn is nog niet helemaal beter maar t gaat wel de goede kant op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 november 2009 @ 10:40:31 #119
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74501017
Huup wat fijn dat het beter gaat!

Mijn mupkje werd gewoon pas om 8 uur wakker vanmorgen en ze was zo vrolijk

pi_74501042
ah gossie heerlijke vrolijkerd!
ik wil in dr wangetjes happen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74501258
Stiemie wat een prachtig meisje heb je toch.
Je zou er idd zo een hapje uit kunnen nemen.

Huup. Geweldig dat de prutoog weg is.
De kraam hier gaf ook die tip, maar hier nog niet nodig geweest om uit te proberen.

Tess 5 maandjes en ook Roy alweer 3 maanden.
Wat gaat dat toch allemaal snel.
pi_74502206
http://s471.photobucket.com/albums/rr80/mephilippi/?action=view¤t=Video0101.flv

lekker om je heen kijken dan is de wereld veel leuker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74502725
Oh Emeetje!
Wat een heerlijke lach!

Huup, wat fijn dat het weg lijkt te zijn! Sprietzen Mooi filmpje, wat een heerlijk droppie heb je toch!

Tess 5 maanden! Wat gaat het snel he Vicky?

En Roy, ben jij een maanddagsgenootje van Ko! Nog gefeliciteerd met je 3 maanden!

Wat een heerlijke jompelpost!
pi_74502940
veel te snel Oeke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74502957
Willow is vandaag al weer 3 maanden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')