oh, dan is het voor zn imago beter als het filmpje prive blijftquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef Chan het volgende:
Haha hij doet dat meestal direct na het drinken met mijn tepel nog half in zn mond
quote:
quote:
Lars heeft het Kisssyndroom overgehouden aan de bevalling. Zijn nekje heeft een oplawaaier gekregen door de turbobevalling. Daardoor heeft hij veel pijn. We gaan nu naar een osteopaat, en die probeert de boel weer los te krijgen. Daarbij heeft hij veel last van zijn darmpjes. Kan verband houden met het nekje, maar kan ook op zichzelf staan. Ik hoop dat we na een paar osteopaatbehandelingen ook een baby'tje hebben wat ontspannen kan zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 22:09 schreef innepin het volgende:
Karin, wat fijn! Ik heb niet heel erg meegelezen de laatste tijd, waarom had Lars zo'n pijn dan? Kersjes, heerlijk hè! Ik heb er ook al last van, die ontzettende verliefdheid op mijn babietje
Ik heb het nog niet op de gevoelige plaat vastgelegdquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef innepin het volgende:
Oh! Ik moet echt beter opletten hier. Wat naar, Karin. Maar idd, hopelijk krijgt de osteopaat het allemaal los en kan je kleine mannetje binnenkort ook lekker ontspannen!![]()
En doe es een fotootje van die schattige lach dan?
Van harte met haar vermaanddag Innepin.quote:Op zondag 8 november 2009 12:50 schreef innepin het volgende:
[..]Je was me voor
![]()
![]()
![]()
En Tess alweer vijf maanden!
Ik heb een luxeprobleemWeten jullie of er een maximum zit aan hoeveel kleine babytjes aan één stuk mogen slapen? Dat je ze maar beter wakker kan maken ofzo?
Want het is de laatste week een paar keer gebeurd dat ze écht lang slaapt. Zo kreeg ze gisteravond de laatste fles om half 1 en hebben wij haar maar wakker gemaakt om kwart over elf![]()
![]()
Zo raakt haar dagritme in de war ben ik bangWant als ze normaal vijf flessen krijgt met vier uur er tussen komt het nooit zo uit dat ze genoeg binnenkrijgt op een dag als ze 11 uur slaapt...
![]()
Nogmaals, luxeprobleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |