gister geprobeerd maar dat spuugt ze meteen uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
lekker toch vicky
kun je ook niet de ab vlak voor een voeding toedienen Vicky? en dan gelijk de fles erachteraan.
Kan ik me best voorstellen dat je geen zin had om naar huis te gaan, je houd zielsveel van dat kleine mannetje maar je weet dat je weer in gehuil thuis komt. Je bent echt geen slechte moeder hoor als je dat denkt. Hier is het ook al een paar dagen bal, en kijk ook bijna naar uit om morgen weer te moeten werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat het niet
Lars is terug gevallen in zijn oude gedrag, huilen huilen huilen...
Alleen was hij eerst snachts rustig, nu is het snachts ook bal. Gister was ik met hem op het cb, hij heeft de prikjes niet gehad. Overigens wel goed gegroeid. 4660 gram en 56 cm.
Maar de wvk zei dat ik maar gauw het aanbod van mijn moeder moest aannemen om Lars het weekend over te nemen, omdat ik er anders zelf aan onderdoor ga.
Dus dat doen we maar.
Gister kwam mijn mama al ons huis poetsen en stuurde ze me met Meike naar het zwembad. Dat was erg fijn! Ik had ook helemaal geen zin om naar huis te gaan
Erg eigenlijk he...
Morgen gaan we weer naar de osteopaat.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef Vicky het volgende:
Och, kijk dat dan.. Ik krijg er tranen van Oeke...
zo sneu!!
amber was 2 denk ik toen ze in de speeltuin een brandende sigarettenpeuk had opgepakt. Er waren mannetjes aan het roken in de speeltuin en die gooiden hun peuken weg. Mijn moeder had ze al gewaarschuwd, maar toen deden ze het weer en Amber heeft toen haar duimpje en vingertjes verbrandquote:
Lijkt me ook lastig drinken Oeke,klovenquote:
Wat een schrik oeke! Hoop dat de blaartjes snel weer weg zijn!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef oeke het volgende:
Hier een foto van hoe Ko gister lag te slapen met zijn pijn-handje-in sok in zijn andere handje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt nu weer te slapen en was de hele ochtend wakker en vrolijk.
Hij is flink aangekomenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Kersjes het volgende:
Karin, even een dikkevoor jou. Het is al moeilijk genoeg om de juiste balans te vinden wat betreft aandachtverdeling tussen 2 kinderen, als daar ook nog eens veel gehuil en de onvermijdelijke jaloerse peuter-buien bij komen kijken dan is dat soms echt heel ellendig.
Kobus, wat sneu! Kusje erop, hopelijk is het gauw weer genezen. Het liefst zonder zichtbare littekens.
Jochem is goed bezig![]()
Hoe doet íe het verder Troel?
ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef Nijna het volgende:
Is dat sab simplex niet hetzelfde als infacol?
Wij gebruiken cinababy tegen de krampjes en of het nu de leeftijd is of dat dat spul echt werkt geen idee, maar nu we aan het overgaan zijn van borst naar fles blijf ik het mooi nog even geven...
klopt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef mefke79 het volgende:
Wat Ca.ra zegt is inderdaad de schetentruc hier!
Driekus heeft ook een stickertje gekregen op het cb, hij was maar liefst 600 gram aangekomen in twee weken en nu dus 4600 gram. Hij krijgt zowaar hamsterwangen en spekarmpjes. Ze waren blij dat we al een afspraak bij de fysio hebben voor zijn voorkeurshouding, want je begint het echt al te zien.
En nog wat nuttigs geleerd: kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
Nijna, fijn van die pupilgrootte, nooit geweten dat zoveel mensen dat hebben.
En kindjes die forte krijgen ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef mefke79 het volgende:
Wat Ca.ra zegt is inderdaad de schetentruc hier!
Driekus heeft ook een stickertje gekregen op het cb, hij was maar liefst 600 gram aangekomen in twee weken en nu dus 4600 gram. Hij krijgt zowaar hamsterwangen en spekarmpjes. Ze waren blij dat we al een afspraak bij de fysio hebben voor zijn voorkeurshouding, want je begint het echt al te zien.
En nog wat nuttigs geleerd: kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
Nijna, fijn van die pupilgrootte, nooit geweten dat zoveel mensen dat hebben.
Kloptquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef mefke79 het volgende:
kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
Neequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En kindjes die forte krijgen ook![]()
Ik zag net dat bij Leander zijn tongriem helemaal door loopt dat aan het puntje van zijn tong. Is dta bij alle babys
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef mefke79 het volgende:
Karin, nog een tipje: ik had voor de Nystatine een ander spuitje gepakt dan er bij zat, ik had nog een echt spuitje (steriel, van de dierenarts) liggen. Dat heeft een smaller uiteinde en ik deed dan mijn vinger in zijn mond en dan wurmde ik het spuitje daar langs en spoot dan kleine beetjes. Nadeel is dat je een enorm plakkende vinger krijgt, maar ja, die heb je ook als je het doet zoals jij. Succes bij de osteopaat vanmiddag!
Krampjes zijn zo zielig! Ik moet effe afkloppen, maar het gaat hier goed. We weten wel dat we voorlopig niet stoppen met de infacol, dat hebben we geprobeerd, maar was geen succes. En soms zitten er inderdaad scheten dwars, maar ook daar zijn trucjes voor. (kersjes, had ik die truc nou via huup van jou?).
Wij gaan het hele weekend logeren, dus ik heb een lijst gemaakt met alles wat mee moet, tjemig wat een boel spullen. Gelukkig hebben we een grote auto. Maar eerst maar eens naar het cb dadelijk, de 4 weken controle bij de arts (terwijl driekus maandag al 6 weken is, maar ja) en wegen en meten. Ik ben benieuwd, hij lijkt wel elke dag te groeien!
En speciaal voor alle vermoeide mama's:
Dan moet ik altijd hieraan denken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Mja mn meisje wil niet per se meer drinken, ik heb het geprobeerd maar ze hoeft niet, ze wil echt die speen. En er dan heel heftig op zuigen weet je wel, haha dat je hem zo half in je hand hebt nog en dat ze em dr met geweld uit zuigt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |