abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74413994
Het kleine babietjestopic (0-6mnd) deel 1
Babietjes

12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 49% gewijzigd door BE op 08-11-2009 14:42:24 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74414013
En dan post je dus ineens in een gesloten topic

Oeke ik lees het nu pas van Kobus Wat zullen jullie geschrokken zijn. Hoe gaat het nu met hem? Helpt de zalf een beetje?

winniethepooh doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Een jong kindje zomaar laten huilen doet volgens mij echt niemand. Hier kregen we ook eens zo'n reactie van het cb, maar volgens mij huilen zulke kleintjes nooit voor niks. O ja en voor mensen die zeggen dat je ze dan verwent: mijn verloskundige zei gisteren dat er laatst een onderzoek gedaan is en daaruit bleek dat je kindjes tot 1 jaar wel kon gewennen, maar niet kon verwennen.

Miss sly ik heb hier een grote en een kleine fles van tommee tippee staan, maar wij gebruiken ze niet meer. Ze zijn allebei een weekje gebruikt. Ik wilde ze toen gebruiken om samen met de bv te combineren, maar ja dat ging dus niet door. Als je wilt mag jij ze wel?
pi_74414095
Ow Stiemie, dat wil ik wel. We hebben om te testen afgelopen weekend een kleine gekocht en dat gaat dus als een speer! Dus ik wilde er idd bij gaan kopen

winniethepooh, je kunt het CB natuurlijk altijd om advies vragen, maar als zij advies geven waar je niets mee kunt, ben je niet verplciht dat op te volgen. Krijgt je kindje borstvoeding en komt het om een voeding, of wordt het gewoon wakker om de 3 uur?
pi_74414337
och Oeke, ik vind het zo sneu voor je kleine man en ook voor jullie!

Volgens mij heb ik een klein slaapmonstertje hoor..
Ze lag gister rond 19.30 in bed. Om 22.00 wakker gemaakt voor badje en fles. Om 22.45 lag ze weer tot 5.30. Toen speen gegeven en toen sliep ze weer to 6.15. Fles gegeven en om 7.00 lag ze weer in bed tot 9.45. Flesje, ff spelen en om 11.45 lag ze weer in bed...
Ze heeft nu 2x de ab. gekregen en ze vindt het VIES!! Het is maar 2,2 ml en ze presteert het om het uit d'r mond te werken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74414606
lekker toch vicky
kun je ook niet de ab vlak voor een voeding toedienen Vicky? en dan gelijk de fles erachteraan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74414653
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
lekker toch vicky
kun je ook niet de ab vlak voor een voeding toedienen Vicky? en dan gelijk de fles erachteraan.
gister geprobeerd maar dat spuugt ze meteen uit.
Doe vanavond 20cc in een ander flesje, met de ab. erbij en dan krijgt ze dat eerst en daarna de rest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74415605
Vicky lastig zeg, die ab bij dr naar binnen krijgen. Heb je er niet zo'n spuitje bij zodat je het wat verder naar binnen kan krijgen zodat ze het wel door móet slikken?

Oeke alweer wat van de schrik bekomen?

Ik twijfel een beetje ook een ander type fles te gaan proberen.. In het begin dronk hij namelijk compleet probleemloos uit de Medela flesjes, dus ik begrijp niet zo goed waarom het nu ineens wel een probleem zou zijn qua type speen/fles. En als ik dan een andere ga proberen, welke dan? Difrax hebben we al gehad (met kersspeen omdat hij dus eerst zn flesjes razendsnel leegdronk), dat was geen succes. Mefke gaf nog als tip de BornFree fles, maar die kon ik in de winkel niet vinden.. Tommy Tippee hoor ik ook vaker, werkt die echt zo goed bij jullie baby's?
er gaat wel ineens een lampje branden hier nu... Eerst dronk hij súper snel.. Misschien vindt hij het wel gewoon te langzaam gaan met zn huidige speen en heeft hij gewoon een grotere speen nodig waar meer uitkomt? Er zijn toch spenen vanaf 3 maanden te koop of is dat niet bij elk merk zo?
  donderdag 5 november 2009 @ 12:47:41 #8
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_74416007
hele nacht huilen houden ze echt niet vol hoor winnie, je kleintje niet en jij ook niet zonder oordoppen 10 min 15 min komt hier ook wel eens voor hoor, maar dan slapen ze gelijk als ik dan nog 1x speentje geef maar doe ik alleen overdag, s'nachts niet dan zijn de andere 2 ook gelijk wakker, zit ik niet op te wachten.
pi_74417233
Tommee tippee werkte hier dus niet echt. Nou ja het bleek achteraf dus niet aan de fles te liggen dus eigenlijk weten we het niet We gebruiken nu die s-flessen van difrax en die bevallen goed. Ook hebben we nog een berg avent-flessen liggen, misschien die ook maar weer eens proberen.

Miss sly eens meeten om de flessen over te dragen? Denk dat opsturen namelijk net zo duur is als zelf 2 nieuwe flessen te kopen.
pi_74417331
Is goed Stiemie, gezellig!
pi_74417475
Hier gaat het niet
Lars is terug gevallen in zijn oude gedrag, huilen huilen huilen...
Alleen was hij eerst snachts rustig, nu is het snachts ook bal. Gister was ik met hem op het cb, hij heeft de prikjes niet gehad. Overigens wel goed gegroeid. 4660 gram en 56 cm.
Maar de wvk zei dat ik maar gauw het aanbod van mijn moeder moest aannemen om Lars het weekend over te nemen, omdat ik er anders zelf aan onderdoor ga.
Dus dat doen we maar.
Gister kwam mijn mama al ons huis poetsen en stuurde ze me met Meike naar het zwembad. Dat was erg fijn! Ik had ook helemaal geen zin om naar huis te gaan
Erg eigenlijk he...

Morgen gaan we weer naar de osteopaat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74417558
och jeetje Karin, wat ontzettend klote!!
Jammer dat je niet dichterbij woont!!

Sterkte meis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74417618
Karin, wat moeilijk. En idd heel verdrietig als je zo'n gevoel bij jezelf opmerkt, omdat het iets is waar noch jij, noch Lars iets aan kan doen. Heel veel sterkte
  donderdag 5 november 2009 @ 13:37:26 #14
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_74417711
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat het niet
Lars is terug gevallen in zijn oude gedrag, huilen huilen huilen...
Alleen was hij eerst snachts rustig, nu is het snachts ook bal. Gister was ik met hem op het cb, hij heeft de prikjes niet gehad. Overigens wel goed gegroeid. 4660 gram en 56 cm.
Maar de wvk zei dat ik maar gauw het aanbod van mijn moeder moest aannemen om Lars het weekend over te nemen, omdat ik er anders zelf aan onderdoor ga.
Dus dat doen we maar.
Gister kwam mijn mama al ons huis poetsen en stuurde ze me met Meike naar het zwembad. Dat was erg fijn! Ik had ook helemaal geen zin om naar huis te gaan
Erg eigenlijk he...

Morgen gaan we weer naar de osteopaat.
Kan ik me best voorstellen dat je geen zin had om naar huis te gaan, je houd zielsveel van dat kleine mannetje maar je weet dat je weer in gehuil thuis komt. Je bent echt geen slechte moeder hoor als je dat denkt. Hier is het ook al een paar dagen bal, en kijk ook bijna naar uit om morgen weer te moeten werken.

Kom even lekker bij het weekend, veel slapen even op krachten komen dan kan je er weer fris tegen aan.

En dan gaan we volgende week misschien wel meeten bij de intocht van de Sint
pi_74417719
Karin, wat sneu voor jullie! Da's niet wat je ervan verwacht hè, als je zwanger bent.

Goed dat je op het aanbod van je moeder ingaat. Da's ook fijn voor Meike. Hoe gaat zij er mee om?

Veel sterkte!
pi_74417745
Lastig Vicky, dat ze de AB vies vind. Wel fijn dat ze zoveel slaapt, volgens mij genezen kindjes daar ook goed van.

Chan, ingewikkeld he? Ik heb ook een grotere speen genomen, maar daar verslikte hij zich weer in, en de tommy tippee deed het hier ook niet goed, dus nu maar weer avent. En we gingen elke dag oefenen. 50 cc kloven en meteen geven. Maar dat is nu weer een beetje gestopt. We pakken het morgen weer op denk ik.

Dus hier waarschijnlijk ook een fles over, en een paar slofjes, Miss.

Naar, Karin dat het weer moeilijker is. Maar vaak met dit soort behandelingen word het eerst slechter voor het beter wordt. Dacht ik toch. Hopelijk kan je binnenkort even goed uitrusten, dan kun je er ook weer beter tegenaan.

Hier een foto van hoe Ko gister lag te slapen met zijn pijn-handje-in sok in zijn andere handje.

Hij ligt nu weer te slapen en was de hele ochtend wakker en vrolijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door oeke op 05-11-2009 13:45:32 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74417768
Och, kijk dat dan.. Ik krijg er tranen van Oeke...
zo sneu!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74417792
Lieve kleine Ko met z'n sok!
pi_74417834
ah gossie Kobus wat een zielepietje zo met zn sokje eroverheen

Karin
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74417841
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef Vicky het volgende:
Och, kijk dat dan.. Ik krijg er tranen van Oeke...
zo sneu!!
Ik ook.
pi_74417909
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik ook.
amber was 2 denk ik toen ze in de speeltuin een brandende sigarettenpeuk had opgepakt. Er waren mannetjes aan het roken in de speeltuin en die gooiden hun peuken weg. Mijn moeder had ze al gewaarschuwd, maar toen deden ze het weer en Amber heeft toen haar duimpje en vingertjes verbrand

heb je flamazinezalf?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74417920
Ko ventje toch.
oeke, wij moeten ook weer meeten ik heb geen difrax voor Stiemie, maar ik heb wel een Avent voor jou als je wil.
pi_74418062
We hebben zilversulfadiazine zalf, maar het is vooral tegen het ontstaan van infecties in brandwonden. Volgens mij is het helemaal niet pijnstillend.

Wat zielig voor Amber. Wie staat er nou te roken bij een speeltuin en smijt zijn brandende peuken daar neer. Imbecielen

Dat doen we Miss. Bevalt wel goed he, weer een dagje thuis met Senna.
pi_74418410
Heerlijk, weer een dagje samen thuis schaap is nu net even naar kantoor en ze slaapt nog steeds Heel goe en fijn voor haar natuurlijk, maar nu begin ik haar wel te missen hoor, dus mag ze wakker worden dus ik wacht ongeduldig af tot ze zich weer meldt

Ko mag toch wel zo nu en dan een paracetamol tegen de pijn?
pi_74418595
Kobus hoop zo voor je dat de pijn heel snel weer weg is voor je knul!

Senna lekker slapen, genietze Miss_sly

Lars ventje toch Karin
pi_74418749
Wat zielig voor Ko, Oeke. Wat zit een ongeluk dan in een klein hoekje he.

Lief jullie reacties, dat doet me goed. Moet er gewoon van huilen.
Ik voel me aan de ene kant enorm geamputeerd zonder mijn kleine vriendje, maar tis wel even lekker rustig zo in huis. En je kunt weer iets doen, ook wel zo handig. En waar ben ik toch zonder mijn ouders, rots in de branding, echt fijn om op terug te kunnen vallen.

Meike gaat wel haar gang ondanks het gehuil (ze vraagt gewoon of de muziek wat harder mag enzo)
vandaag had ik een dagje alleen met haar gepland, maar Meike vond het echt niet oke dat Lars alleen naar oma ging. Dikke tranen, boehoe ik wil ook naar oma, Lars is nog veel te klein om bij oma te spelen enz...
Uiteindelijk heb ik ze allebei maar bij oma gelaten....
pi_74418895
Ach, wat een lieve grote zus. Dat kan heel fijn zijn, zo'n dag om je zinnen te verzetten. Even je hoofd leegmaken en stilte om je heen.

Miss, hij krijgt wel een paracetamol, maar gister 2 en vannacht 1 en nu hij slaapt en geen pijntekens geeft, laat ik het even. Straks geef ik er nog wel een denk ik.
Ik geniet ervan dat hij slaapt nu, ik ben ook aan het werk, maar ik snap dat je het wel ongezellig vind dat ze zo lekker lang ligt te slapen.
pi_74418922
maar Karin je kunt alleen een leuke lieve enz mama zijn als jullie afentoe ook even aan rust toekomen.
merk dat hier ook maar al te goed, het weekens was daar weer zo'n dag van even geen gehuil.

en nu de hulp voor mij is nu met roy even aan de wandel, en zo tank ik even bij.
pi_74418941
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef oeke het volgende:
50 cc kloven en meteen geven.
Lijkt me ook lastig drinken Oeke,kloven
Vervelend zeg dat Ko en Timo geen flesjes willen. Chan, ik heb mijn fles van de babyspeciaalzaak, kon ze niet vinden bij de drogist(en). Editje: effe google'n ze zijn online ook te koop!
Karin, hopelijk kan de osteopaat vanmiddag nog iets met Lars. Dikke voor jullie.
Vicky, die kleintjes zijn daar goed in he, iets wat ze niet lusten eruit werken. Deed Driekus ook met de medicijnen voor de spruw.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74419070
Karin, even een dikke voor jou. Het is al moeilijk genoeg om de juiste balans te vinden wat betreft aandachtverdeling tussen 2 kinderen, als daar ook nog eens veel gehuil en de onvermijdelijke jaloerse peuter-buien bij komen kijken dan is dat soms echt heel ellendig.

Kobus, wat sneu! Kusje erop, hopelijk is het gauw weer genezen. Het liefst zonder zichtbare littekens.

Jochem is goed bezig
Hoe doet íe het verder Troel?
.... met gevoel voor drama....
pi_74420634
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef oeke het volgende:
Hier een foto van hoe Ko gister lag te slapen met zijn pijn-handje-in sok in zijn andere handje.
[ afbeelding ]
Hij ligt nu weer te slapen en was de hele ochtend wakker en vrolijk.
Wat een schrik oeke! Hoop dat de blaartjes snel weer weg zijn!
pi_74421091
Oeke, wat schrikken zeg. Arme Kobus, ahw die foto met sokje

Vicky, hoe geef je de ab? Met een spuitje?

Chan, misschien idd eerst kijken of een grotere speen niet helpt voordat je een andere fles aan gaat schaffen?

Winnie, als jij je er niet goed bij voelt zou ik het niet doen, hele nacht laten huilen. Ik zou het zelf in elk geval niet kunnen...

Karin, wat naar zeg dat Lars weer terug is gevallen. Morgen osteopaat, misschien dat die weer wat kan doen en dan hopelijk met iets langer effect . Pas goed op jezelf hoor.

Iris is weer goedgekeurd op het CB, prikken gekregen onder luid protest . Die liep me een partij rood aan . Maar goed, daarna heeft ze geslapen, net gedronken en nu ligt ze weer in bed. Kan het al zo snel zijn dat ze "last" heeft van die prikken. Omdat ze zoveel slaapt, want dat doet ze anders eigenlijk niet zo veel...En vorige keer kreeg ze pas de volgende dag koorts en last...
Heb nu van dat tujababy gegeven van vsm, wie weet helpt het...
Morgen naar de kinderarts voor dat verschil tussen de pupillen, CB-arts vond het geloof ik een beetje raar dat we niet naar de oogarts waren doorverwezen... maar goed. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben morgen.
Fake it till you make it...
pi_74422115
Aggos die foto van Ko
pi_74422335
Ko
pi_74422508
Iris
pi_74422951
Nijna, met een spuitje idd en dan in dr wangzak

voor Iris.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 5 november 2009 @ 16:03:27 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_74423015
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Kersjes het volgende:
Karin, even een dikke voor jou. Het is al moeilijk genoeg om de juiste balans te vinden wat betreft aandachtverdeling tussen 2 kinderen, als daar ook nog eens veel gehuil en de onvermijdelijke jaloerse peuter-buien bij komen kijken dan is dat soms echt heel ellendig.

Kobus, wat sneu! Kusje erop, hopelijk is het gauw weer genezen. Het liefst zonder zichtbare littekens.

Jochem is goed bezig
Hoe doet íe het verder Troel?
Hij is flink aangekomen Hij weegt nu 3320 gram
Ik ben gewoon echt blij met mijn twee jochies

Oeke, wat sneu voor Kobus!
Karin, wat fijn dat je moeder je kon helpen. Hopelijk is jullie probleem snel opgelost, het lijkt me verschrikkelijk zoveel gehuil.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74423181
Troel, wat heerlijk en goed gegroeid die Jochem
pi_74426900
Awh goshie die arme Kobus Brandwonden doen zo'n pijn... * Twinkly geeft een kusje erop

Even van me afschrijven hoor, let niet op de taal/tijdsfouten ik moet die erg snel schrijven omdat Niels qua voeding wat in te halen heeft.
Wij hadden gisteren een hele nare dag . Eergisteren was een wijkverpleegkundige langs gekomen voor de intake van het consultatiebureau. Niels was goed gegroeid en zag er goed uit maar ze kon ons niet vertellen wat de betekenis van zijn snelle ademhaling en intrekkingen is. Vooral ML maakte zich hier enorm veel zorgen om ivm meconiumhoudend vruchtwater en de opstartproblemen van Niels (apgar 8/8/8, zuurstof, 2 nachten in ziekenhuis). 's Middags belde de verpleegkundige of we het fijn zouden vinden wanneer de kinderarts van het CB deze week even naar Niels zou kijken, misschien zou ons dat gerust stellen. Gisteren om 12 uur konden we terecht. Toevallig had Niels heel veel honger dus ik voedde in de spreekkamer, toen viel haar al op dat hij zijn ademhaling tijdens het drinken niet onder controle heeft. Het is niet "adem-zuig-slik" maar "adem-adem-adem-adem-adem-adem-adem-zuig-adem-adem-adem-slik", soms is het wel even het goede ritme maar daarna moet hij weer helemaal op adem komen. Maar ook zij vond hem er goed uitzien en dat hij heel veel energie heeft (driftkikkertje ) Ze keken naar zijn ademhaling en gingen daarna heel uitgebreid in een andere kamer met elkaar overleggen. Daarna heeft de kinderarts heel uitgebreid naar zijn hart en longen geluisterd en toen kwam het verlossende woord: ze dacht een hartruisje te horen. Direct werd de huisarts gebeld zodat deze ons kon doorverwijzen naar de kinderats in het ziekenhuis (ook gek dat de CB arts dat niet zelf kan zeg). We konden meteen terecht. De huisarts hoorde echter geen ruisje maar stuurde ons natuurlijk wel door naar de specialist. Snel naar huis voor wat brood en hup naar het ziekenhuis. Daar moesten we heel lang wachten omdat de kinderarts weggereopen was voor een spoed, maar Niels vond dat helemaal niet erg, die heeft lekker rondgekeken, heel veel geslapen, geplast en gepoept en maar weinig gedronken door de hitte (vannacht en vandaag is hij het lekker aan het inhalen ) Eerste de co-assistent en toen de kinderarts keken naar de ademhaling van Niels en probeerden het hartruisje te ontdekken maar ze hoorden niets. Zijn ademhaling is afwijkend, te snel en de intrekkingen horen niet, maar ze wisten niet waarom, misschien hoort het bij hem. Maar om uit te sluiten dat hij zo moet ademhalen door een afwijking in zijn longen moesten we een rontgenfoto van zijn ribbenkast laten maken. Ook daarop was alles normaal, de longen waren goedgevuld en zijn hart heeft de normale grote. Uiteindelijk bleek er dus niets aan de hand, maar ik vind het nog steeds eng dat zoiets vitaals als de ademhaling afwijkend is bij Niels.
Om 19.00 uur waren we weer thuis, ik kon helemaal niet meer normaal lopen, zo moe. En daarna kwam er weer iets tussen waardoor we niet konden slapen. Wat een dag...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 5 november 2009 @ 17:46:09 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_74426964
He bah Twinkly, dat is best heftig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74427204
poeh twinkly wat een heftige dag zeg!
gelukkig dat er niets aan de hand is qua afwijkingen maar idd wat je zegt, het is toch eng dat zn ademhaling zo gaat als het nu gaat.
Hopelijk groeit hij daar heel snel overheen naarmate hij ouder wordt!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74427810
Kus voor de prikken van Iris!

Twinkly, wat heftig! Wat een zware dag voor jullie drie. En ik kan me voorstellen dat je het eng vind, maar wat Huup ook zegt, hopelijk groeit hij er snel over heen.
Hopelijk kan je zo een beetje bijslapen.
pi_74428149
Twinkly dat klinkt erg zwaar, die dag van gisteren. Maar als ze toch echt goed gekeken hebben en niets hebben kunnen vinden, dan zal het wel meevallen hoop ik voor je! Maar leuk is het inderdaad niet. Succes met bijslapen!
pi_74432292
Jeetje Twinkly, wat een heftige dag! Fijn dat jullie meteen in het zh terecht konden!
Gelukkig is er niks gevonden! Ik hoop dat Niels er overheen groeit!

De ab is er zonder problemen ingegaan
Had flesje gemaakt. Ab. in ander flesje gedaan, klein beetje voeding erbij en dat als eerste gegeven.
Mevrouw is wel weer onwijs aan het rotzooien met d'r flessen. Ze drinkt verschrikkelijk onrustig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74432879
Twinkly, dat klinkt niet fijn allemaal. En dat meemaken als pasbevallen vrouw is dan zowel geestelijk als lichamelijk nog eens extra heftig!

Toby wordt kaal, in rap tempo!
Ik aai hem vaak over zijn bolletje, ook omdat hij zóveel berg heeft. En nu veeg ik zo hele plukken haar weg. Bij mij is de haaruitval ook al begonnen, het is dan ook een grote harige bedoening hier
pi_74433426
Ieks Twinkly, wat naar ja, gelijk door de molen van het ziekenhuis in het prille leventje van Niels. Aan de andere kant wel fijn dat er goed naar gekeken is, ben je er gerust op nu?

Ik ga nu lekker slapen, kan het wel gebruiken. Morgen haal ik Lars even op bij mijn ouders om met hem naar de osteopaat te gaan.

O ja haaruitval! heb ik ook zo'n last van.
En Lars had al niet zoveel haar, nu valt dat kleine beetje ook nog eens uit. Niet met plukken tegelijk zoals bij Toby maar toch. Trouwens, ik las dat het veel beter gaat met Toby toch? Wat enorm fijn is dat!

Vicky wat mooi dat de AB erin zit nu! Irritant als je het er niet in krijgt anders!
Lars heeft nu Nystatine voor spruw, maar hij vindt het wel lekker.
Nadeel is dat hij het meteen doorslikt....ik spuit wat naar binnen en wil het vervolgens met mijn vinger verdelen in zijn mondje, maar dan heeft hij het al doorgeslikt...
Dus dan doop ik mijn vinger maar in het potje en dan in zijn mondje...
Iemand nog andere handige tips?
Spruw lijkt al snel te verdwijnen trouwens, dus het helpt gelukkig wel.
Ik vind het trouwens zo vreemd dat je dat spul zo meekrijgt zonder dat de arts het heeft bekeken of het weleens spruw is. Ze geloven je wel op je woord....
Nou herken ik het wel van toen bij Meike, maar toch, het zijn wel kleine baby'tjes waar je dat medicijn inmikt. Maar het zal wel geen kwaad kunnen dan.
  Jubileum moderator donderdag 5 november 2009 @ 21:09:12 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74433908
Karin wat rottig dat Lars toch blijft huilen, ik kan me het gevoel van niet naar huis willen zo goed voorstellen. Lief van je moeder dat ze hem meeneemt en jou de tijd geeft bij te tanken, rust maar even goed uit!

Agossie Ko, wat een verhaal Oeke en dan die foto sneu!

Twinkly wat onzeker allemaal, fijn dat de ernstige dingen uitgesloten zijn maar ademhalingsdingen wil je eigenlijk niet bij je kindje.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 5 november 2009 @ 21:12:49 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74434073
Tjee Twinkly, wat een dag joh!
En ik kan het e voorstellen hoor, het is toch iets heel fundamenteels, die ademhaling, dat zou mij ook eng lijken hoor...
pi_74434751
Modjes, wilde nog even zeggen dat ik het gesplitste topic fijn vind!

Karin, wat ik deed was een beetje op zo'n groot wattenstaafje druppelen, en dat langs de binnenkant van zijn mond smeren. Niet met je vinger/staafje in zijn mond gaan en daarna weer in het flesje.
En smeer je na elke voeding?
Hopelijk is hij er gauw vanaf.

Haaruitval lijkt hier eindelijk wat minder te worden. Ik werd gek van dat haar overal.
  donderdag 5 november 2009 @ 21:35:56 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74435057
Karin, ik deed steeds maar kleine beetjes spuiten, dus niet in een keer het hele spuitje leeg en je kan het spuitje ook in de wang tussen wang en tandvlees plaatsen, dan blijft het langer zitten.
pi_74435458
Twinkly wat heftig zeg zo met je kleine mannetje Lijkt me inderdaad slopend zo'n dag. Ben je er nu wel wat geruster op geworden?

En Karin helaas weet ik hoe gek zo'n huilend kindje je kan maken Wat fijn he als je moeder dan bij kan springen. Dat is echt zo'n fijn gevoel als je weet dat er altijd nog iemand is om je/jullie te steunen. Slaap vannacht lekker bij dan heb je morgen weer wat extra energie voor je kleintjes

Hier ook een veel minder leuke dag. Het ging zo goed gisteren, maar daar is vandaag niks meer van te merken. Z e heeft overdag maar zo'n 3 uur geslapen en je merkt juist dat ze die slaap zo hard nodig heeft. En ze wil ook zo graag slapen alleen lukt dat niet met die ellendige darmkrampen. En door die krampen en vermoeidheid heeft ze ook weer meer last van maagzuur waardoor ze weer minder goed kan slapen... Hoe bedoel je cirkeltje...Soms is dat gekrijs echt om gek van te worden...
pi_74436092
Karin, succes bij de osteopaat!

Ja, het gaat inderdaad al een flink stuk beter. Maar de krampjes zijn toch nog niet helemaal over, vooral vandaag weer behoorlijk last en tot 2x toe zoveel gepoept dat alles onder zat. Het is ook zo dun, loopt zo de luier uit. Misschien toch een beetje diarree, zou wel zijn gemopper verklaren.

Stiemie, hopelijk zal het vicieuze cirkeltje snel doorbroken raken

Modjes, ik zie nu pas dat Toby volgens het lijstje 1 dag later geboren is! Correcte geboortedatum moet zijn
27-8-09. Het is nog wel zo'n mooie reeks
pi_74436296
Och arme Kobus

maar foto van Kobus -->
  donderdag 5 november 2009 @ 23:17:07 #54
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74439248
Meiden toch, dikke voor alle sukkelende babietjes. Ik heb wel alles gelezen maar ben te moe om nog fatsoenlijk te reageren, daarom maar even zo. Jullie doen t allemaal zo goed! Hopelijk een goede nacht voor iedereen en morgen weer een betere dag.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74439606
Er ligt nu al zo'n anderhalf uur een klein pulkje met veel haar op mijn buik te slapen Zo lief
pi_74443763
Twinkly, wat een dag
Fijn om te horen dat alles er goed uitziet. Maar lijkt me ook wel een onrustig gevoel dat ze het niet kunnen verklaren.

Vicky, fijn dat het trucje met de ab werkte!

Kers, hier begint t haar bovenop weer een beetje te groeien. Nooit plukken uit zien vallen trouwens... Bij mezelf gaat t ook lekker...

Karin, succes met Lars bij de osteopaat. Heb je een beetje kunnen bijtanken vannacht?

Stiemie, vandaag misschien weer een betere dag

Wij hebben lekker geslapen, 5 uur meldde juffie zich. Ze zit nu wijs mee te kijken op schoot .
pi_74444288
Stiemie, hoe herkenbaar! Ze krijst hier nu al drie dagen van de krampjes. Overdag slaapt ze gewoon niet meer doordat ze zo overstuur is. En ze spuugt ook veel. 's Avonds is ze zo kapot dat ze in de nacht heel goed slaapt en 's ochtends slaapt ze ook nog lang door, maar daarna begint het hartverscheurende gekrijs weer.. En als ze even stil is hoor ik het nog.
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:04:17 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74445127
Agos Sorbo... Het is zo vervelend he die krampjes. Daar had De Grote Ontwerper wel eens wat beter over na mogen denken . En als je dan alle middeltjes en trucjes al hebt geprobeerd kun je echt met je handen in je haar zitten he. Ik wou dat ik de gouden tip voor je had.
Hopelijk groeit je meisje er snel overheen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74445293
Ja dat hoop ik ook! Ik vind het zó zielig, maar na zo'n dag huilen vind ik het ook zielig voor mezelf... geef ik eerlijk toe
pi_74445644
Karin, nog een tipje: ik had voor de Nystatine een ander spuitje gepakt dan er bij zat, ik had nog een echt spuitje (steriel, van de dierenarts ) liggen. Dat heeft een smaller uiteinde en ik deed dan mijn vinger in zijn mond en dan wurmde ik het spuitje daar langs en spoot dan kleine beetjes. Nadeel is dat je een enorm plakkende vinger krijgt, maar ja, die heb je ook als je het doet zoals jij. Succes bij de osteopaat vanmiddag!

Krampjes zijn zo zielig! Ik moet effe afkloppen, maar het gaat hier goed. We weten wel dat we voorlopig niet stoppen met de infacol, dat hebben we geprobeerd, maar was geen succes. En soms zitten er inderdaad scheten dwars, maar ook daar zijn trucjes voor. (kersjes, had ik die truc nou via huup van jou?).

Wij gaan het hele weekend logeren, dus ik heb een lijst gemaakt met alles wat mee moet, tjemig wat een boel spullen. Gelukkig hebben we een grote auto. Maar eerst maar eens naar het cb dadelijk, de 4 weken controle bij de arts (terwijl driekus maandag al 6 weken is, maar ja) en wegen en meten. Ik ben benieuwd, hij lijkt wel elke dag te groeien!

En speciaal voor alle vermoeide mama's:
pi_74445700
Ik gaf bij Tess de nystatine in haar wangzak. Spoot 'm niet in een keer leeg, maar deed het in fases.

Och wat sneu die krampjes! Dikke voor de krampenkindjes.

Veel plezier dit weekend mefke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:43:39 #62
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74446269
Tuurlijk mag dat Sorbo! Het is ook niet niks he.

Karin, als je de tip van Mefke wilt proberen kun je misschien een fingerfeedingsetje halen bij de apotheek. Ik gebruik het fingerfeeding-dingetje (flexibel puntje voor op een spuitje) nog steeds om Thomas de Zantac te geven, werkt ideaal.
pi_74446648
sorbo, tuurlijk is het ook zielig voor jezelf, want je kan haar niet helpen terwijl ze pijn heeft en je wordt daar door haar gehuil ook nog telkens aan herinnerd. Bovendien, tis natuurlijk ook geen leuk geluid..
pi_74446903
Mefke, wat is die schetentruc? (leuk woord )
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:27:10 #65
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74449481
Kindje bij je op schoot zetten, met het hoofdje tussen je borsten. Dan met je wijsvingers in de knieholtes en zo de beentjes en het onderlijfje optillen. Ik ga dan zelf meestal een beetje 'veren' en dan komen de scheetjes zo los.
pi_74451421
Heb nioet uitgebreid gelezen maar ff snel over die krampjes.
Hier ook een kleintje met krampjes maar sinds we sab simplex gebruiken (in duitsland te koop) haalt het de scherpste kanten er zeker vanaf.
Weet niet of het via internet te bestellen is.
Anders wil ik het wel halen voor wie wil en opsturen (woon nl. half in duitsland)

Ook hier bij de chiropractor geweest ivm veel huilen en stil zijn als Tijn bij ons is.
Hij had een paar nekwervels vast zitten en een voorkeurshouding, 2 behandelingen gehad en het lijkt iets beter te gaan.

Nu huilt ie dus ik ga er naar toe.
pi_74451568
Iris is goedgekeurd bij de kinderarts, ze zagen geen reden tot bezorgdheid (nou waren we ook eigenlijk niet echt bezorgd hoor). Het schijnt zelfs dat 20 tot 30% van de bevolking verschil heeft in pupil grootte . Weten we dat ook weer.

Sorbo, zo sneu die krampen. En dat huilen blijven horen ook als het stil is... soms heb ik dat ook wel als ze erg aan het huilen is. Maar moet zeggen dat het de laatste dagen een stuk beter is hier .
pi_74451599
Is dat sab simplex niet hetzelfde als infacol?
Wij gebruiken cinababy tegen de krampjes en of het nu de leeftijd is of dat dat spul echt werkt geen idee, maar nu we aan het overgaan zijn van borst naar fles blijf ik het mooi nog even geven...
pi_74451636
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef Nijna het volgende:
Is dat sab simplex niet hetzelfde als infacol?
Wij gebruiken cinababy tegen de krampjes en of het nu de leeftijd is of dat dat spul echt werkt geen idee, maar nu we aan het overgaan zijn van borst naar fles blijf ik het mooi nog even geven...
ja.
de samenstelling is hetzelfde alleen de naam is anders (volgens onze kinderarts)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74451953
Hoi dames! Ben heel lang niet geweest hier
Arme Ko zeg! Heb het verhaal even teruggelezen, wat sneu
Twinkly, jeetje wat heftig zo, zoals je zegt, "iets vitaals als de ademhaling", dat is het ook... ik zou me ook heel veel zorgen maken... poeh.
Haaruitval mag ik ook over meepraten helaas. Niet bij Willow want die heeft 'r kalende periode al gehad en krijgt nu zowaar weer meer haar, maar bij mij vliegen de plukken haar er af

voor de krampenkindjes. Die houding die ca.ra beschrijft werkte hier perfect! En gelukkig gaat het sowieso na een tijdje over, die krampjes

Ik heb hier een klein meisje dat doorheeft hoe ze geluid moet maken Dus ze is de hele dag door aan het schaterlachen, piepen, brabbelen... zo schattig
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74452583
bedankt voor de tips!
pi_74452790
Wat Ca.ra zegt is inderdaad de schetentruc hier!
Driekus heeft ook een stickertje gekregen op het cb, hij was maar liefst 600 gram aangekomen in twee weken en nu dus 4600 gram. Hij krijgt zowaar hamsterwangen en spekarmpjes. Ze waren blij dat we al een afspraak bij de fysio hebben voor zijn voorkeurshouding, want je begint het echt al te zien.
En nog wat nuttigs geleerd: kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
Nijna, fijn van die pupilgrootte, nooit geweten dat zoveel mensen dat hebben.
pi_74452821
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef mefke79 het volgende:
Driekus heeft ook een stickertje gekregen op het cb, hij was maar liefst 600 gram aangekomen in twee weken en nu dus 4600 gram. Hij krijgt zowaar hamsterwangen en spekarmpjes. Ze waren blij dat we al een afspraak bij de fysio hebben voor zijn voorkeurshouding, want je begint het echt al te zien.
En nog wat nuttigs geleerd: kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
klopt!
Tes heeft ook dunne stinkende groene poep.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74452873
quote:
En kindjes die forte krijgen ook

Ik zag net dat bij Leander zijn tongriem helemaal door loopt dat aan het puntje van zijn tong. Is dta bij alle babys
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:34:44 #75
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_74456127
quote:
kindjes die nutrilon hypoallergeen krijgen hebben groene dunne stinkende ontlasting. Mooi, weten we ook weer dat dat normaal is.
Klopt had Alexa ook in het begin.... Dat is nu inmiddels een beetje bijgetrokken

@ alle sukkelende babies: en voor de mama's en papa's
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:30:34 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74458040
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

En kindjes die forte krijgen ook

Ik zag net dat bij Leander zijn tongriem helemaal door loopt dat aan het puntje van zijn tong. Is dta bij alle babys
Nee
Mijn zusje (inmiddels 21) heeft het ook. Als hij er functioneel problemen mee krijgt, kunnen ze het een beetje inknippen. Bij mijn zusje is het nooit gebeurd omdat ze er verder dus geen hinder van had.
pi_74464676
Innepin, heerlijk dat gebrabbel enzo

Mefke, volgens de kinderarts is het ook vaak helemaal niet zichtbaar omdat het verschil daar te klein voor is. Maar inderdaad een prettig idee dat het gewoon bij Iris hoort (toch niet helemaal netjes afgewerkt ).
pi_74465671
Heerlijk dat gebrabbel Innepin
ik kan niet wachten tot mn meiske echt bewust met geluid gaat lachen!

Zeg hebben jullie kindjes toevallig ook meer zuigbehoefte als ze verkouden zijn? De verkoudheid wordt nu erger bij mn meiske en die speen is niet aan te slepen zeg is dat toeval of is zuigen dan fijn ofzo?
Ik heb net voor het eerst neusspray gegeven aan dr en ik vond het doodeng haha
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 20:33:25 #79
5428 crew  miss_sly
pi_74465963
zou dat het zijn ?
Ik voed Senna nog steeds in slaap 's avonds en de laatste dagen heeft ze daar weer veel meer tijd voor nodig dan ze had. Een hele tijd sliep ze met een half uurtje, maar sinds ze verkouden is, duurt het zeker 3 kwartier. Zou dus zomaar kunnen wat je zegt huup!

innepin, gezellig he, zo'n kletstante

voor alle arme kindjes met krampjes of andere nare dingen.
en zeker ook een voor alle mama's die het er moeilijk mee hebben.
pi_74466030
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef mefke79 het volgende:
Karin, nog een tipje: ik had voor de Nystatine een ander spuitje gepakt dan er bij zat, ik had nog een echt spuitje (steriel, van de dierenarts ) liggen. Dat heeft een smaller uiteinde en ik deed dan mijn vinger in zijn mond en dan wurmde ik het spuitje daar langs en spoot dan kleine beetjes. Nadeel is dat je een enorm plakkende vinger krijgt, maar ja, die heb je ook als je het doet zoals jij. Succes bij de osteopaat vanmiddag!

Krampjes zijn zo zielig! Ik moet effe afkloppen, maar het gaat hier goed. We weten wel dat we voorlopig niet stoppen met de infacol, dat hebben we geprobeerd, maar was geen succes. En soms zitten er inderdaad scheten dwars, maar ook daar zijn trucjes voor. (kersjes, had ik die truc nou via huup van jou?).

Wij gaan het hele weekend logeren, dus ik heb een lijst gemaakt met alles wat mee moet, tjemig wat een boel spullen. Gelukkig hebben we een grote auto. Maar eerst maar eens naar het cb dadelijk, de 4 weken controle bij de arts (terwijl driekus maandag al 6 weken is, maar ja) en wegen en meten. Ik ben benieuwd, hij lijkt wel elke dag te groeien!

En speciaal voor alle vermoeide mama's:

Maar alle credits gaan naar de osteopaat!

Nijna, geklukkig maar dat het verchil in pupildiameter onschuldig is, En zijn jullie aan het overstappen naar de fles? Succes ermee, hopelijk verloopt de overgang voorspoedig.

Hier wederom een krampjesdag gehad, er kon de hele dag haast geen lachje van af
Hopelijk is hij morgen wat beter gehumeurd, ik mis zijn vrolijkheid!!
pi_74466072
oh wat gek dan!
Mja Amélie heeft wel meer gedronken de afgelopen paar dagen dan normaal, maar dat weet ik aan gewoon niet zo lekker zijn en drukke dagen, veel weg enzo. Ik let er eigenlijk niet zo op, ik leg maar gewoon aan dus ik had daar eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan.

Maar ze moet en zal nu slapen met een speentje in, en als ze hem per ongeluk uitgespuugd heeft dan hoor ik haar mopperen in haar slaap, als ik ga kijken ligt ze met dr ogen dicht zuigbewegingen te maken en pas als ik de speen terug stop is t over.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:36:34 #82
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74466085
Iris goed gekeurd

En Kobus, zo stoer, die geeft geen kik die jongen! Knap zeg!

Karin, wat vervelend. Ik hoop dat het snel allemaal wat beter gaat

Niels, wat laat jij je familie even schrikken vent! Maar ik hoor dat jij het wel gezellig vond, zo een dagje ziekenhuis!

Ik kom vast afscheid nemen dames. Morgen is mijn kleine man al 6 maanden oud! wat gaat dat toch hard! Niet te geloven dat ik 6 maanden geleden nu in het zh lag! Bedankt voor alle tips en de gezelligheid Tot in het volgende topic!
Niet mieten! Door gieten!
pi_74468702
Seilram, veel plezier in het andere topic, wij volgen pas over een maand of vier en een half...

Driekus heeft duidelijk een hogere zuip eh zuigbehoefte nou ie verkouden is. Tis alleen zo sneu dat na een voeding het wat langer duurt voordat ie een goede boer kan laten. En Huup neusspray went wel, ik vind vooral het gezichtje dat Driekus er bij trekt erg grappig. Hier wordt de neusspray al nauwelijks meer gebruikt, hij heeft echt snotjes nu en die kan je met een wattip er goed uithalen. En als je die ziet snap ik ook wel dat ie soms zo snuift...dat dat past in zo'n klein neusje!
pi_74470399
Seilram veel plezier!
Goh een half jaar alweer! Het lijkt wel gister dat je vertelde dat je op de fiets naar het ziekenhuis ging enzo wat gaat het hard!

Mef bij jou ook al bekend!
Mja mn meisje wil niet per se meer drinken, ik heb het geprobeerd maar ze hoeft niet, ze wil echt die speen. En er dan heel heftig op zuigen weet je wel, haha dat je hem zo half in je hand hebt nog en dat ze em dr met geweld uit zuigt
Snotjes kreeg/krijg ik er altijd goed uit met een neuspeertje, dat lukte nu ook nog wel maar ze bleef mopperig en klonk verkouden en haar neusje bleef vol klinken, dus toen maar spray gegeven, ik kon wel horen dat het gelijk verlichting bood. Tijdje daarna gelijk het neusje weer leeg gezogen dus hopelijk kunnen we weer even vooruit vannacht.
En dat gezichtje was hilarisch ja eerst dat opgetrokken neusje van het gekke getintel en daarna een scheef gezicht van de zoutige smaak
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74470483
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Mja mn meisje wil niet per se meer drinken, ik heb het geprobeerd maar ze hoeft niet, ze wil echt die speen. En er dan heel heftig op zuigen weet je wel, haha dat je hem zo half in je hand hebt nog en dat ze em dr met geweld uit zuigt
Dan moet ik altijd hieraan denken!

pi_74470602
zo ziet het er wel bijna uit ja hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74470749
Seilram, een half jaar alweer! Wat gaat het snel. Over een maandje volgen wij je.

Hihi, dat plaatje.
Ik las die verhalen over meer zuigbehoefte en verkouden zijn en ik vond het zo bekend klinken. Kwam ik op deze foto:

Go away, I am enyoing my speen!
Kobus verkouden en zijn eerste dag met speen, volgens mij was hij 's avonds hardstikke stoned.
pi_74471010
Ah ja zuigbehoeftes... mijn meisje heeft net een zuigzoen op mn wang gemaakt bij wijze van spreken
Pruttelkindje is veranderd in krijsbaby vandaag Muhhh.

Seilram, een half jaar alweer Veel plezier in het andere topic
pi_74471183
whahaha Oeke
hij kijkt ook echt van oi! privemomentje hier hoor!

Ahw Innepin kusje voor je mooie meisje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74471331
Hihi, een zuigzoen van je kindje!, Zielig dat ze zo moet krijsen. Pruttelen en zingen is toch een stuk gezelliger!

Hij was echt totaal niet communicabel meer, helemaal in zichzelf gekeerd en dan loerde hij af en toe zo uit zijn ooghoeken naar ons. Onder de muggenbulten trouwens.
pi_74471730
Neuspeertje hebben wij ook, maar dat werkt alleen bij tja, hoe zal ik het noemen zonder heel smerig te zijn vloeibare snotjes. Driekus heeft meer bolletjes en opgedroogd enzo ( ). En dat werkt toch echt niet meer met een neuspeer.
Normaal is het geen speenliefhebber, meestal maar een minuutje of 3 en spuugt ie em uit, maar nou...zo hard zuigen dat je gewoon de afdruk in zijn gezichtje ziet. Raar kindje!
En die foto Oeke, schitterend gewoon!
Ik duik mijn bedje in, ik hoop op een goede nacht voor iedereen!
  zaterdag 7 november 2009 @ 07:03:05 #92
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_74476329
Over zuigen gesproken...

Welke speen gebruiken jullie? Alexa wil tot nu toe alleen nog maar een vinger van mama of papa, hebben die van dilfrax twee weken geprobeerd te geven , maar die vertikt ze. Nu is de vinger niet heel erg, maar ik zou overdag wel eens vaker een handje vrij willen hebben,,,, Iemand tips?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_74476485
wij gebruiken de bibi-speen.
Die van Difrax wil ze niet, die is ook een stuk groter als ik hem naast de bibi leg en we hebben er ook een van nuby ofzo maar die vindt ze maar raar. Daar zitten ook een soort dubieuze ribbeltjes op

oh en de goedkope van de action vindt ze ook prima
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74476850
Hier ook de Bibi speen, de difrax speen werd steeds vakkundig naar buiten gewerkt. En zorgde ook voor kokhalsneigingen.

Mijn jongetje is vandaag 5 maanden!
pi_74476851
Wij hebben deze speen van Difrax

en dan in combi en in dental (andere vorm). Die combi vliegt er het snelst uit, de dental vindt ie fijner. En we hebben een bibi, maar ik heb em weggelegd want ik vind dat schildje zo groot.
Overigens, we hebben ze allemaal gekregen, ze zaten in allerlei pakketten. Hier is trouwens een vinger helemaal niet populair, wil ie meestal niet. En het meest favoriet zijn zijn eigen knuistjes, hele vuisten worden er afgesabbeld. Wat ik dan weer vreemd vind, want hoe kan ie nou wel heel bewust op die vuistjes sabbelen terwijl ie nog niet echt door heeft dat zijn handjes bij hemzelf horen Baby's van zes weken weten toch nog niet dat ze handjes hebben? Dat komt toch pas later?

[ Bericht 6% gewijzigd door mefke79 op 07-11-2009 09:47:02 ]
pi_74477034
Hier ook alleen de bibi Maar het liefst haar eigen duim nomnomnom
Oeke! Kobus alweer vijf maanden !
pi_74477154
oeke, gefeliciteerd met je mannetje 5 maanden, wat groot al he!

hier geen speen, mevrouw wil echt niet.
pi_74477552
Hier ook bibi speen en haar eigen duim of vingers of hele vuist .

Oeke, 5 mnd alweer!
pi_74478731
Hier ook bibi. Difrax gaat ze van kokhalzen

Kobus al weer 5maanden!!
Tess morgen ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74485792
Jeetje.
Ik was weer een beetje bij met lezen, maar wat zijn de meeste beebjes aan het kwakkelen op het moment zeg. Erg naar.
Ook even sterkte gewenst aan alle ouders. Lijkt me echt ontzettend heftig oa als je kindje zoveel huilt.
Hopenlijk gaat het allemaal snel weer wat beter.

Hier gaat alles eigenlijk ronduit goed behalve dat we wel eens chronisch tijdtekort hebben.
Durf het bijna niet te zeggen gewoon.
Wel weigert ze meestal de fles bij de gastouder. Heel sporadisch drinkt ze nog wel wat uit de Tommy Tippee.
Maargoed ze zit dan eigenlijk maar 4,5 a 5 uur zonder voeding. Ik geef haar gewoon daar de borst.
Daar stelt ze zich nu ook op in daar flink af te tanken voordat ik ga.
En dan de volle ochtendborst slurpt ze helemaal leeg. Ze heeft dan echt een enorme buik.

Hier ook geen speen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 07-11-2009 18:47:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')