Neequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En kindjes die forte krijgen ook![]()
Ik zag net dat bij Leander zijn tongriem helemaal door loopt dat aan het puntje van zijn tong. Is dta bij alle babys
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef mefke79 het volgende:
Karin, nog een tipje: ik had voor de Nystatine een ander spuitje gepakt dan er bij zat, ik had nog een echt spuitje (steriel, van de dierenarts) liggen. Dat heeft een smaller uiteinde en ik deed dan mijn vinger in zijn mond en dan wurmde ik het spuitje daar langs en spoot dan kleine beetjes. Nadeel is dat je een enorm plakkende vinger krijgt, maar ja, die heb je ook als je het doet zoals jij. Succes bij de osteopaat vanmiddag!
Krampjes zijn zo zielig! Ik moet effe afkloppen, maar het gaat hier goed. We weten wel dat we voorlopig niet stoppen met de infacol, dat hebben we geprobeerd, maar was geen succes. En soms zitten er inderdaad scheten dwars, maar ook daar zijn trucjes voor. (kersjes, had ik die truc nou via huup van jou?).
Wij gaan het hele weekend logeren, dus ik heb een lijst gemaakt met alles wat mee moet, tjemig wat een boel spullen. Gelukkig hebben we een grote auto. Maar eerst maar eens naar het cb dadelijk, de 4 weken controle bij de arts (terwijl driekus maandag al 6 weken is, maar ja) en wegen en meten. Ik ben benieuwd, hij lijkt wel elke dag te groeien!
En speciaal voor alle vermoeide mama's:
Dan moet ik altijd hieraan denken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Mja mn meisje wil niet per se meer drinken, ik heb het geprobeerd maar ze hoeft niet, ze wil echt die speen. En er dan heel heftig op zuigen weet je wel, haha dat je hem zo half in je hand hebt nog en dat ze em dr met geweld uit zuigt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |