abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:30:34 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74458040
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

En kindjes die forte krijgen ook

Ik zag net dat bij Leander zijn tongriem helemaal door loopt dat aan het puntje van zijn tong. Is dta bij alle babys
Nee
Mijn zusje (inmiddels 21) heeft het ook. Als hij er functioneel problemen mee krijgt, kunnen ze het een beetje inknippen. Bij mijn zusje is het nooit gebeurd omdat ze er verder dus geen hinder van had.
pi_74464676
Innepin, heerlijk dat gebrabbel enzo

Mefke, volgens de kinderarts is het ook vaak helemaal niet zichtbaar omdat het verschil daar te klein voor is. Maar inderdaad een prettig idee dat het gewoon bij Iris hoort (toch niet helemaal netjes afgewerkt ).
Fake it till you make it...
pi_74465671
Heerlijk dat gebrabbel Innepin
ik kan niet wachten tot mn meiske echt bewust met geluid gaat lachen!

Zeg hebben jullie kindjes toevallig ook meer zuigbehoefte als ze verkouden zijn? De verkoudheid wordt nu erger bij mn meiske en die speen is niet aan te slepen zeg is dat toeval of is zuigen dan fijn ofzo?
Ik heb net voor het eerst neusspray gegeven aan dr en ik vond het doodeng haha
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 20:33:25 #79
5428 crew  miss_sly
pi_74465963
zou dat het zijn ?
Ik voed Senna nog steeds in slaap 's avonds en de laatste dagen heeft ze daar weer veel meer tijd voor nodig dan ze had. Een hele tijd sliep ze met een half uurtje, maar sinds ze verkouden is, duurt het zeker 3 kwartier. Zou dus zomaar kunnen wat je zegt huup!

innepin, gezellig he, zo'n kletstante

voor alle arme kindjes met krampjes of andere nare dingen.
en zeker ook een voor alle mama's die het er moeilijk mee hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74466030
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef mefke79 het volgende:
Karin, nog een tipje: ik had voor de Nystatine een ander spuitje gepakt dan er bij zat, ik had nog een echt spuitje (steriel, van de dierenarts ) liggen. Dat heeft een smaller uiteinde en ik deed dan mijn vinger in zijn mond en dan wurmde ik het spuitje daar langs en spoot dan kleine beetjes. Nadeel is dat je een enorm plakkende vinger krijgt, maar ja, die heb je ook als je het doet zoals jij. Succes bij de osteopaat vanmiddag!

Krampjes zijn zo zielig! Ik moet effe afkloppen, maar het gaat hier goed. We weten wel dat we voorlopig niet stoppen met de infacol, dat hebben we geprobeerd, maar was geen succes. En soms zitten er inderdaad scheten dwars, maar ook daar zijn trucjes voor. (kersjes, had ik die truc nou via huup van jou?).

Wij gaan het hele weekend logeren, dus ik heb een lijst gemaakt met alles wat mee moet, tjemig wat een boel spullen. Gelukkig hebben we een grote auto. Maar eerst maar eens naar het cb dadelijk, de 4 weken controle bij de arts (terwijl driekus maandag al 6 weken is, maar ja) en wegen en meten. Ik ben benieuwd, hij lijkt wel elke dag te groeien!

En speciaal voor alle vermoeide mama's:

Maar alle credits gaan naar de osteopaat!

Nijna, geklukkig maar dat het verchil in pupildiameter onschuldig is, En zijn jullie aan het overstappen naar de fles? Succes ermee, hopelijk verloopt de overgang voorspoedig.

Hier wederom een krampjesdag gehad, er kon de hele dag haast geen lachje van af
Hopelijk is hij morgen wat beter gehumeurd, ik mis zijn vrolijkheid!!
.... met gevoel voor drama....
pi_74466072
oh wat gek dan!
Mja Amélie heeft wel meer gedronken de afgelopen paar dagen dan normaal, maar dat weet ik aan gewoon niet zo lekker zijn en drukke dagen, veel weg enzo. Ik let er eigenlijk niet zo op, ik leg maar gewoon aan dus ik had daar eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan.

Maar ze moet en zal nu slapen met een speentje in, en als ze hem per ongeluk uitgespuugd heeft dan hoor ik haar mopperen in haar slaap, als ik ga kijken ligt ze met dr ogen dicht zuigbewegingen te maken en pas als ik de speen terug stop is t over.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:36:34 #82
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74466085
Iris goed gekeurd

En Kobus, zo stoer, die geeft geen kik die jongen! Knap zeg!

Karin, wat vervelend. Ik hoop dat het snel allemaal wat beter gaat

Niels, wat laat jij je familie even schrikken vent! Maar ik hoor dat jij het wel gezellig vond, zo een dagje ziekenhuis!

Ik kom vast afscheid nemen dames. Morgen is mijn kleine man al 6 maanden oud! wat gaat dat toch hard! Niet te geloven dat ik 6 maanden geleden nu in het zh lag! Bedankt voor alle tips en de gezelligheid Tot in het volgende topic!
Niet mieten! Door gieten!
pi_74468702
Seilram, veel plezier in het andere topic, wij volgen pas over een maand of vier en een half...

Driekus heeft duidelijk een hogere zuip eh zuigbehoefte nou ie verkouden is. Tis alleen zo sneu dat na een voeding het wat langer duurt voordat ie een goede boer kan laten. En Huup neusspray went wel, ik vind vooral het gezichtje dat Driekus er bij trekt erg grappig. Hier wordt de neusspray al nauwelijks meer gebruikt, hij heeft echt snotjes nu en die kan je met een wattip er goed uithalen. En als je die ziet snap ik ook wel dat ie soms zo snuift...dat dat past in zo'n klein neusje!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74470399
Seilram veel plezier!
Goh een half jaar alweer! Het lijkt wel gister dat je vertelde dat je op de fiets naar het ziekenhuis ging enzo wat gaat het hard!

Mef bij jou ook al bekend!
Mja mn meisje wil niet per se meer drinken, ik heb het geprobeerd maar ze hoeft niet, ze wil echt die speen. En er dan heel heftig op zuigen weet je wel, haha dat je hem zo half in je hand hebt nog en dat ze em dr met geweld uit zuigt
Snotjes kreeg/krijg ik er altijd goed uit met een neuspeertje, dat lukte nu ook nog wel maar ze bleef mopperig en klonk verkouden en haar neusje bleef vol klinken, dus toen maar spray gegeven, ik kon wel horen dat het gelijk verlichting bood. Tijdje daarna gelijk het neusje weer leeg gezogen dus hopelijk kunnen we weer even vooruit vannacht.
En dat gezichtje was hilarisch ja eerst dat opgetrokken neusje van het gekke getintel en daarna een scheef gezicht van de zoutige smaak
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74470483
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Mja mn meisje wil niet per se meer drinken, ik heb het geprobeerd maar ze hoeft niet, ze wil echt die speen. En er dan heel heftig op zuigen weet je wel, haha dat je hem zo half in je hand hebt nog en dat ze em dr met geweld uit zuigt
Dan moet ik altijd hieraan denken!

pi_74470602
zo ziet het er wel bijna uit ja hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74470749
Seilram, een half jaar alweer! Wat gaat het snel. Over een maandje volgen wij je.

Hihi, dat plaatje.
Ik las die verhalen over meer zuigbehoefte en verkouden zijn en ik vond het zo bekend klinken. Kwam ik op deze foto:

Go away, I am enyoing my speen!
Kobus verkouden en zijn eerste dag met speen, volgens mij was hij 's avonds hardstikke stoned.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74471010
Ah ja zuigbehoeftes... mijn meisje heeft net een zuigzoen op mn wang gemaakt bij wijze van spreken
Pruttelkindje is veranderd in krijsbaby vandaag Muhhh.

Seilram, een half jaar alweer Veel plezier in het andere topic
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74471183
whahaha Oeke
hij kijkt ook echt van oi! privemomentje hier hoor!

Ahw Innepin kusje voor je mooie meisje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74471331
Hihi, een zuigzoen van je kindje!, Zielig dat ze zo moet krijsen. Pruttelen en zingen is toch een stuk gezelliger!

Hij was echt totaal niet communicabel meer, helemaal in zichzelf gekeerd en dan loerde hij af en toe zo uit zijn ooghoeken naar ons. Onder de muggenbulten trouwens.
pi_74471730
Neuspeertje hebben wij ook, maar dat werkt alleen bij tja, hoe zal ik het noemen zonder heel smerig te zijn vloeibare snotjes. Driekus heeft meer bolletjes en opgedroogd enzo ( ). En dat werkt toch echt niet meer met een neuspeer.
Normaal is het geen speenliefhebber, meestal maar een minuutje of 3 en spuugt ie em uit, maar nou...zo hard zuigen dat je gewoon de afdruk in zijn gezichtje ziet. Raar kindje!
En die foto Oeke, schitterend gewoon!
Ik duik mijn bedje in, ik hoop op een goede nacht voor iedereen!
  zaterdag 7 november 2009 @ 07:03:05 #92
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_74476329
Over zuigen gesproken...

Welke speen gebruiken jullie? Alexa wil tot nu toe alleen nog maar een vinger van mama of papa, hebben die van dilfrax twee weken geprobeerd te geven , maar die vertikt ze. Nu is de vinger niet heel erg, maar ik zou overdag wel eens vaker een handje vrij willen hebben,,,, Iemand tips?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_74476485
wij gebruiken de bibi-speen.
Die van Difrax wil ze niet, die is ook een stuk groter als ik hem naast de bibi leg en we hebben er ook een van nuby ofzo maar die vindt ze maar raar. Daar zitten ook een soort dubieuze ribbeltjes op

oh en de goedkope van de action vindt ze ook prima
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74476850
Hier ook de Bibi speen, de difrax speen werd steeds vakkundig naar buiten gewerkt. En zorgde ook voor kokhalsneigingen.

Mijn jongetje is vandaag 5 maanden!
pi_74476851
Wij hebben deze speen van Difrax

en dan in combi en in dental (andere vorm). Die combi vliegt er het snelst uit, de dental vindt ie fijner. En we hebben een bibi, maar ik heb em weggelegd want ik vind dat schildje zo groot.
Overigens, we hebben ze allemaal gekregen, ze zaten in allerlei pakketten. Hier is trouwens een vinger helemaal niet populair, wil ie meestal niet. En het meest favoriet zijn zijn eigen knuistjes, hele vuisten worden er afgesabbeld. Wat ik dan weer vreemd vind, want hoe kan ie nou wel heel bewust op die vuistjes sabbelen terwijl ie nog niet echt door heeft dat zijn handjes bij hemzelf horen Baby's van zes weken weten toch nog niet dat ze handjes hebben? Dat komt toch pas later?

[ Bericht 6% gewijzigd door mefke79 op 07-11-2009 09:47:02 ]
pi_74477034
Hier ook alleen de bibi Maar het liefst haar eigen duim nomnomnom
Oeke! Kobus alweer vijf maanden !
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74477154
oeke, gefeliciteerd met je mannetje 5 maanden, wat groot al he!

hier geen speen, mevrouw wil echt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74477552
Hier ook bibi speen en haar eigen duim of vingers of hele vuist .

Oeke, 5 mnd alweer!
Fake it till you make it...
pi_74478731
Hier ook bibi. Difrax gaat ze van kokhalzen

Kobus al weer 5maanden!!
Tess morgen ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74485792
Jeetje.
Ik was weer een beetje bij met lezen, maar wat zijn de meeste beebjes aan het kwakkelen op het moment zeg. Erg naar.
Ook even sterkte gewenst aan alle ouders. Lijkt me echt ontzettend heftig oa als je kindje zoveel huilt.
Hopenlijk gaat het allemaal snel weer wat beter.

Hier gaat alles eigenlijk ronduit goed behalve dat we wel eens chronisch tijdtekort hebben.
Durf het bijna niet te zeggen gewoon.
Wel weigert ze meestal de fles bij de gastouder. Heel sporadisch drinkt ze nog wel wat uit de Tommy Tippee.
Maargoed ze zit dan eigenlijk maar 4,5 a 5 uur zonder voeding. Ik geef haar gewoon daar de borst.
Daar stelt ze zich nu ook op in daar flink af te tanken voordat ik ga.
En dan de volle ochtendborst slurpt ze helemaal leeg. Ze heeft dan echt een enorme buik.

Hier ook geen speen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 07-11-2009 18:47:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')