abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74413994
Het kleine babietjestopic (0-6mnd) deel 1
Babietjes

12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 49% gewijzigd door BE op 08-11-2009 14:42:24 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74414013
En dan post je dus ineens in een gesloten topic

Oeke ik lees het nu pas van Kobus Wat zullen jullie geschrokken zijn. Hoe gaat het nu met hem? Helpt de zalf een beetje?

winniethepooh doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Een jong kindje zomaar laten huilen doet volgens mij echt niemand. Hier kregen we ook eens zo'n reactie van het cb, maar volgens mij huilen zulke kleintjes nooit voor niks. O ja en voor mensen die zeggen dat je ze dan verwent: mijn verloskundige zei gisteren dat er laatst een onderzoek gedaan is en daaruit bleek dat je kindjes tot 1 jaar wel kon gewennen, maar niet kon verwennen.

Miss sly ik heb hier een grote en een kleine fles van tommee tippee staan, maar wij gebruiken ze niet meer. Ze zijn allebei een weekje gebruikt. Ik wilde ze toen gebruiken om samen met de bv te combineren, maar ja dat ging dus niet door. Als je wilt mag jij ze wel?
pi_74414095
Ow Stiemie, dat wil ik wel. We hebben om te testen afgelopen weekend een kleine gekocht en dat gaat dus als een speer! Dus ik wilde er idd bij gaan kopen

winniethepooh, je kunt het CB natuurlijk altijd om advies vragen, maar als zij advies geven waar je niets mee kunt, ben je niet verplciht dat op te volgen. Krijgt je kindje borstvoeding en komt het om een voeding, of wordt het gewoon wakker om de 3 uur?
pi_74414337
och Oeke, ik vind het zo sneu voor je kleine man en ook voor jullie!

Volgens mij heb ik een klein slaapmonstertje hoor..
Ze lag gister rond 19.30 in bed. Om 22.00 wakker gemaakt voor badje en fles. Om 22.45 lag ze weer tot 5.30. Toen speen gegeven en toen sliep ze weer to 6.15. Fles gegeven en om 7.00 lag ze weer in bed tot 9.45. Flesje, ff spelen en om 11.45 lag ze weer in bed...
Ze heeft nu 2x de ab. gekregen en ze vindt het VIES!! Het is maar 2,2 ml en ze presteert het om het uit d'r mond te werken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74414606
lekker toch vicky
kun je ook niet de ab vlak voor een voeding toedienen Vicky? en dan gelijk de fles erachteraan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74414653
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
lekker toch vicky
kun je ook niet de ab vlak voor een voeding toedienen Vicky? en dan gelijk de fles erachteraan.
gister geprobeerd maar dat spuugt ze meteen uit.
Doe vanavond 20cc in een ander flesje, met de ab. erbij en dan krijgt ze dat eerst en daarna de rest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74415605
Vicky lastig zeg, die ab bij dr naar binnen krijgen. Heb je er niet zo'n spuitje bij zodat je het wat verder naar binnen kan krijgen zodat ze het wel door móet slikken?

Oeke alweer wat van de schrik bekomen?

Ik twijfel een beetje ook een ander type fles te gaan proberen.. In het begin dronk hij namelijk compleet probleemloos uit de Medela flesjes, dus ik begrijp niet zo goed waarom het nu ineens wel een probleem zou zijn qua type speen/fles. En als ik dan een andere ga proberen, welke dan? Difrax hebben we al gehad (met kersspeen omdat hij dus eerst zn flesjes razendsnel leegdronk), dat was geen succes. Mefke gaf nog als tip de BornFree fles, maar die kon ik in de winkel niet vinden.. Tommy Tippee hoor ik ook vaker, werkt die echt zo goed bij jullie baby's?
er gaat wel ineens een lampje branden hier nu... Eerst dronk hij súper snel.. Misschien vindt hij het wel gewoon te langzaam gaan met zn huidige speen en heeft hij gewoon een grotere speen nodig waar meer uitkomt? Er zijn toch spenen vanaf 3 maanden te koop of is dat niet bij elk merk zo?
  donderdag 5 november 2009 @ 12:47:41 #8
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_74416007
hele nacht huilen houden ze echt niet vol hoor winnie, je kleintje niet en jij ook niet zonder oordoppen 10 min 15 min komt hier ook wel eens voor hoor, maar dan slapen ze gelijk als ik dan nog 1x speentje geef maar doe ik alleen overdag, s'nachts niet dan zijn de andere 2 ook gelijk wakker, zit ik niet op te wachten.
pi_74417233
Tommee tippee werkte hier dus niet echt. Nou ja het bleek achteraf dus niet aan de fles te liggen dus eigenlijk weten we het niet We gebruiken nu die s-flessen van difrax en die bevallen goed. Ook hebben we nog een berg avent-flessen liggen, misschien die ook maar weer eens proberen.

Miss sly eens meeten om de flessen over te dragen? Denk dat opsturen namelijk net zo duur is als zelf 2 nieuwe flessen te kopen.
pi_74417331
Is goed Stiemie, gezellig!
pi_74417475
Hier gaat het niet
Lars is terug gevallen in zijn oude gedrag, huilen huilen huilen...
Alleen was hij eerst snachts rustig, nu is het snachts ook bal. Gister was ik met hem op het cb, hij heeft de prikjes niet gehad. Overigens wel goed gegroeid. 4660 gram en 56 cm.
Maar de wvk zei dat ik maar gauw het aanbod van mijn moeder moest aannemen om Lars het weekend over te nemen, omdat ik er anders zelf aan onderdoor ga.
Dus dat doen we maar.
Gister kwam mijn mama al ons huis poetsen en stuurde ze me met Meike naar het zwembad. Dat was erg fijn! Ik had ook helemaal geen zin om naar huis te gaan
Erg eigenlijk he...

Morgen gaan we weer naar de osteopaat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74417558
och jeetje Karin, wat ontzettend klote!!
Jammer dat je niet dichterbij woont!!

Sterkte meis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74417618
Karin, wat moeilijk. En idd heel verdrietig als je zo'n gevoel bij jezelf opmerkt, omdat het iets is waar noch jij, noch Lars iets aan kan doen. Heel veel sterkte
  donderdag 5 november 2009 @ 13:37:26 #14
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_74417711
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier gaat het niet
Lars is terug gevallen in zijn oude gedrag, huilen huilen huilen...
Alleen was hij eerst snachts rustig, nu is het snachts ook bal. Gister was ik met hem op het cb, hij heeft de prikjes niet gehad. Overigens wel goed gegroeid. 4660 gram en 56 cm.
Maar de wvk zei dat ik maar gauw het aanbod van mijn moeder moest aannemen om Lars het weekend over te nemen, omdat ik er anders zelf aan onderdoor ga.
Dus dat doen we maar.
Gister kwam mijn mama al ons huis poetsen en stuurde ze me met Meike naar het zwembad. Dat was erg fijn! Ik had ook helemaal geen zin om naar huis te gaan
Erg eigenlijk he...

Morgen gaan we weer naar de osteopaat.
Kan ik me best voorstellen dat je geen zin had om naar huis te gaan, je houd zielsveel van dat kleine mannetje maar je weet dat je weer in gehuil thuis komt. Je bent echt geen slechte moeder hoor als je dat denkt. Hier is het ook al een paar dagen bal, en kijk ook bijna naar uit om morgen weer te moeten werken.

Kom even lekker bij het weekend, veel slapen even op krachten komen dan kan je er weer fris tegen aan.

En dan gaan we volgende week misschien wel meeten bij de intocht van de Sint
pi_74417719
Karin, wat sneu voor jullie! Da's niet wat je ervan verwacht hè, als je zwanger bent.

Goed dat je op het aanbod van je moeder ingaat. Da's ook fijn voor Meike. Hoe gaat zij er mee om?

Veel sterkte!
pi_74417745
Lastig Vicky, dat ze de AB vies vind. Wel fijn dat ze zoveel slaapt, volgens mij genezen kindjes daar ook goed van.

Chan, ingewikkeld he? Ik heb ook een grotere speen genomen, maar daar verslikte hij zich weer in, en de tommy tippee deed het hier ook niet goed, dus nu maar weer avent. En we gingen elke dag oefenen. 50 cc kloven en meteen geven. Maar dat is nu weer een beetje gestopt. We pakken het morgen weer op denk ik.

Dus hier waarschijnlijk ook een fles over, en een paar slofjes, Miss.

Naar, Karin dat het weer moeilijker is. Maar vaak met dit soort behandelingen word het eerst slechter voor het beter wordt. Dacht ik toch. Hopelijk kan je binnenkort even goed uitrusten, dan kun je er ook weer beter tegenaan.

Hier een foto van hoe Ko gister lag te slapen met zijn pijn-handje-in sok in zijn andere handje.

Hij ligt nu weer te slapen en was de hele ochtend wakker en vrolijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door oeke op 05-11-2009 13:45:32 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74417768
Och, kijk dat dan.. Ik krijg er tranen van Oeke...
zo sneu!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74417792
Lieve kleine Ko met z'n sok!
pi_74417834
ah gossie Kobus wat een zielepietje zo met zn sokje eroverheen

Karin
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74417841
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef Vicky het volgende:
Och, kijk dat dan.. Ik krijg er tranen van Oeke...
zo sneu!!
Ik ook.
pi_74417909
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik ook.
amber was 2 denk ik toen ze in de speeltuin een brandende sigarettenpeuk had opgepakt. Er waren mannetjes aan het roken in de speeltuin en die gooiden hun peuken weg. Mijn moeder had ze al gewaarschuwd, maar toen deden ze het weer en Amber heeft toen haar duimpje en vingertjes verbrand

heb je flamazinezalf?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74417920
Ko ventje toch.
oeke, wij moeten ook weer meeten ik heb geen difrax voor Stiemie, maar ik heb wel een Avent voor jou als je wil.
pi_74418062
We hebben zilversulfadiazine zalf, maar het is vooral tegen het ontstaan van infecties in brandwonden. Volgens mij is het helemaal niet pijnstillend.

Wat zielig voor Amber. Wie staat er nou te roken bij een speeltuin en smijt zijn brandende peuken daar neer. Imbecielen

Dat doen we Miss. Bevalt wel goed he, weer een dagje thuis met Senna.
pi_74418410
Heerlijk, weer een dagje samen thuis schaap is nu net even naar kantoor en ze slaapt nog steeds Heel goe en fijn voor haar natuurlijk, maar nu begin ik haar wel te missen hoor, dus mag ze wakker worden dus ik wacht ongeduldig af tot ze zich weer meldt

Ko mag toch wel zo nu en dan een paracetamol tegen de pijn?
pi_74418595
Kobus hoop zo voor je dat de pijn heel snel weer weg is voor je knul!

Senna lekker slapen, genietze Miss_sly

Lars ventje toch Karin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')