oh, dan is het voor zn imago beter als het filmpje prive blijftquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef Chan het volgende:
Haha hij doet dat meestal direct na het drinken met mijn tepel nog half in zn mond
quote:
quote:
Lars heeft het Kisssyndroom overgehouden aan de bevalling. Zijn nekje heeft een oplawaaier gekregen door de turbobevalling. Daardoor heeft hij veel pijn. We gaan nu naar een osteopaat, en die probeert de boel weer los te krijgen. Daarbij heeft hij veel last van zijn darmpjes. Kan verband houden met het nekje, maar kan ook op zichzelf staan. Ik hoop dat we na een paar osteopaatbehandelingen ook een baby'tje hebben wat ontspannen kan zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 22:09 schreef innepin het volgende:
Karin, wat fijn! Ik heb niet heel erg meegelezen de laatste tijd, waarom had Lars zo'n pijn dan? Kersjes, heerlijk hè! Ik heb er ook al last van, die ontzettende verliefdheid op mijn babietje
Ik heb het nog niet op de gevoelige plaat vastgelegdquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef innepin het volgende:
Oh! Ik moet echt beter opletten hier. Wat naar, Karin. Maar idd, hopelijk krijgt de osteopaat het allemaal los en kan je kleine mannetje binnenkort ook lekker ontspannen!![]()
En doe es een fotootje van die schattige lach dan?
Van harte met haar vermaanddag Innepin.quote:Op zondag 8 november 2009 12:50 schreef innepin het volgende:
[..]Je was me voor
![]()
![]()
![]()
En Tess alweer vijf maanden!
Ik heb een luxeprobleemWeten jullie of er een maximum zit aan hoeveel kleine babytjes aan één stuk mogen slapen? Dat je ze maar beter wakker kan maken ofzo?
Want het is de laatste week een paar keer gebeurd dat ze écht lang slaapt. Zo kreeg ze gisteravond de laatste fles om half 1 en hebben wij haar maar wakker gemaakt om kwart over elf![]()
![]()
Zo raakt haar dagritme in de war ben ik bangWant als ze normaal vijf flessen krijgt met vier uur er tussen komt het nooit zo uit dat ze genoeg binnenkrijgt op een dag als ze 11 uur slaapt...
![]()
Nogmaals, luxeprobleem
haha owhquote:Op maandag 9 november 2009 12:22 schreef Troel het volgende:
U heeft niet voldoende toegangsrechten voor deze pagina.
Mooie curve(Is niet te zien als je niet inlogt
)
Hoe gaat het nu met de bv?
ja, precies! dat zei ik ook tegen haar, moet ik dan 's nachts een uur rondlopen met een hongerig overstuur kind omdat zij vinden dat hij nog niet mag etenquote:Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Twinkly, groot gelijk!
Senna komt soms vaak en soms laat ze langer tussen de voedingen. Ik vind het best, hoor. Ik vreet me de ene dag ook helemaal vol, terwijl ik de volgende veel minder trek heb. En zolang ik het trek, vind ik het best.
Senna wil tegenwoordig 's nachts dus niet terug als ze zich voor een voeding heeft gemeld en slaapt dan bij ons. Voordeel: ze heeft toegang tot drinken de hele nacht en we werden vanochtend dus met drietjes om kwart over 10 pas wakkerIk zie er dus echt geen meerwaarde in om haar kost wat kost in haar wiegje terug te leggen en haar daar te laten huilen tot ze slaapt. Liggen we alledrie weet ik veel hoe lang wakker, terwijl we nu lekker geslapen hebben
Liggend is echt relaxed, alleen word je dan af en toe wakker en dan ben je zomaar een uur kwijt ofzo, dat is minder. En in dat uur heb je dus wel je hele bed bevochtigdquote:Op maandag 9 november 2009 12:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
ja, precies! dat zei ik ook tegen haar, moet ik dan 's nachts een uur rondlopen met een hongerig overstuur kind omdat zij vinden dat hij nog niet mag etenDan slapen we minder dan wanneer hij gewoon drinkt en verder slaapt.
Het is nu trouwens nog wel een heel gedoe 's nachts, ik moet mezelf eerst helemaal inwikkelen met hydrofiel doeken anders maak ik het bed en mijn pyama natIk ben benieuwd wanneer dat lekken een beetje tot bedaren komt. Dan ga ik liggend voeden oefenen, lijkt me erg relaxed
Daar heb ik dus gelukkig helemaal geen last van, dat bevochtigen dus. Heel soms een klein vochtig plekje onder Senna's mondje, maar verder niets. En ik vind het erg relaxed, en dat uur kwijt ook zalig. Een dutje zo nu en dan, heerlijk toch? Ik voed Senna 's avonds in slaap op ons bed, en doe dan vaak tegelijkertijd ook even een dutjequote:Op maandag 9 november 2009 12:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Liggend is echt relaxed, alleen word je dan af en toe wakker en dan ben je zomaar een uur kwijt ofzo, dat is minder. En in dat uur heb je dus wel je hele bed bevochtigd
Bofkontquote:Op maandag 9 november 2009 12:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar heb ik dus gelukkig helemaal geen last van, dat bevochtigen dus. Heel soms een klein vochtig plekje onder Senna's mondje, maar verder niets. En ik vind het erg relaxed, en dat uur kwijt ook zalig. Een dutje zo nu en dan, heerlijk toch? Ik voed Senna 's avonds in slaap op ons bed, en doe dan vaak tegelijkertijd ook even een dutje
Was ook maar een grapje hoorquote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef p_iglet het volgende:
of "ow fijn mama, je bent er toch, ik dacht dat je weg was want ik zag je niet meer"
ik snap dat nooit, alsof kindjes jonger dan 6 maanden dat al bewust zouden kunnen doen "om je even mooi te pakken"
quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef p_iglet het volgende:
of "ow fijn mama, je bent er toch, ik dacht dat je weg was want ik zag je niet meer"
ik snap dat nooit, alsof kindjes jonger dan 6 maanden dat al bewust zouden kunnen doen "om je even mooi te pakken"
quote:Op maandag 9 november 2009 13:36 schreef mefke79 het volgende:
Zo vertelde mijn tante dat het kindje van m'n nichtje laatst een nachtje gehuild had omdat ie niet wil slapen met een vieze luier. Ja ik geef het kind (8 maanden) groot gelijk, ik zou dat ook niet willen. Dan verschoon je em toch gewoon? Als er hier gehuild wordt is het simpel: tis eten, boertjes of vieze luier dus die controleer je allemaal...
quote:Op maandag 9 november 2009 13:16 schreef Stiemie het volgende:
Klinkt heerlijk zo miss sly.
En netjes zeg de groeicurve van Niels! Raar advies hoor van zo'n cb om een kindje een uur te laten huilen. Hier zeiden ze dat ook als Esmee te weinig tijd tussen de voedingen liet, maar ja als je ze dan een uur laat huilen, hebben ze beretrek, maar zijn ze weer te moe om te drinken. Lijkt me toch ook niet echt handig![]()
Zelfs als Esmee de hele dag huilt, kan ik haar niet zomaar laten liggen en huilen. Ze huilen tenslotte niet voor niks die kleintjes.
Gisteren een heel fijn dagje gehad! Esmee had bijna geen last van krampjes en ze was vrolijk en ging steeds lachenMeteen een heel ander meisje dan. We konden 's avonds zelfs gewoon tv kijken terwijl allebei de meisjes in bed lagen te slapen. Was wel even wennen, maar wel echt even heeeeeerlijk bijkomen.
ja mijn mond viel ook open hoorquote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Sorbootje het volgende:
30 tot 90 minuten?zo kort? Dat moet ik Isabeau eens uitleggen!
Ik heb haar overigens net in haar bedje gelegd en 't blijft al 5 minuten stil. Maar dat lukt alleen als ik haar er slapend inleg. Als ik het doe zoals jij omschrijft begint ze gelijk te huilen wat overgaat in krijsen... en haar dan laten huilen dat lukt me echt niet.
Leander is nu 4 maand en die is idd ook zolang ongeveer wakker. Alleen tegen de avond veel langer. HIj ligt nu in bed slaapt nog een uurtje en dan blijft ie wakker tot uur of 10 half 11!!quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Sorbootje het volgende:
30 tot 90 minuten?zo kort? Dat moet ik Isabeau eens uitleggen!
Dat is juist het punt. Ik kan haar er rustig inleggen. Als ze nog maar enigszins wakker is is het rustige er zo van af! Zelf in slaap vallen lukt haar alleen na de voeding die ik haar 's ochtends zo rond 7 uur geef.quote:Op maandag 9 november 2009 16:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja mijn mond viel ook open hoor![]()
t stond oa hier op de site van mijn vk's. Daar staat zelfs 30 tot 60 minuten.
De eerste twee weken hebben we strak dat uur aangehouden en heeft ze inderdaad heel veel geslapen maar daarna werd dat al snel heel veel minder, mevrouwtje wilde de wereld zien![]()
maar het kan geen kwaad om haar in haar bedje te leggen als ze rustig is, slaapt ze niet dan rust ze wel zeg maar. Uiteraard moet ze dan niet de hele tent bij elkaar brullen
wat zij zegt jaquote:Op maandag 9 november 2009 16:31 schreef DaviniaHR het volgende:
sorbo, zolang jullie het geen probleem vinden dat ze zelf niet in slaap valt, is het geen probleem.
het punt is wel dat ze zich dan aanwent dat ze niet in bed in slaap valt, maar dat weet je dan, en dan kan je op een voor jullie geschikt moment de strijd aangaan om dat te doorbreken. Als jullie haar nu nog te klein vinden, is ze nog te klein. het leven is soms zo simpel
Lekker de wereld laten kletsen, en je eigen plan trekken.
wel wat tips voor het zelf in slaap vallen: warm het bedje mss een beetje voor met een kruik of iets.
blijf erbij tot ze slaapt, zoals miss_sly doet, lekker over het wangetje of het buikje aaien, tot ze slaapt.
zo doen wij het ook jaquote:Op maandag 9 november 2009 17:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik volg Senna wel in wat ze wil, maar ik zal wel blijven aanbieden wat ik denk dat misschien beter zou zijn.
Bijvoorbeeld 's nachts wil ze niet terug na de nachtvoeding de laatste tijd. Ik probeer het wel telkens eerst. Wil ze niet, mag ze zonder meer bij ons, maar ik ga er niet maar vanuit dat ze niet wil.
Hetzelfde met overdag slapen; ze doet het tegenwoordig regelmatig erg goed, maar soms ook gewoon niet. Toch leggen we haar dan gedurende de dag een aantal keren in bed, om te kijken of ze echt neit wil. Wil ze niet, hebben wij het kennelijk verkeerd gezien en nemen we haar er weer mee uit.
das B's afdelingquote:Op maandag 9 november 2009 18:15 schreef innepin het volgende:
Kroepoek? Hoe kom je daar nou weer op
...
waarom? s toch nergens voor nodig?quote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef tessie het volgende:
Ik ga me nu haast schuldig voelen dat ik niet elke keer weer probeer om Graeme in zn bed te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |