abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74594791
Wat goed Vicky
pi_74595333
Vicky, dat doet je goed he?!

Isabeau ligt nu nog lekker te slapen, maar gisteravond was het weer krijsen aan één stuk door. Gewoon niet te troosten.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:22:33 #278
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74595419
Thomas kan het ook
Gisteravond om 8 uur een 'kleine' fles gegeven en tegen 10 uur naar bed gebracht. Dan krijgt hij altijd de borst en kleine voedingen of niet, daar ga ik niet van afwijken. Hij spuugt ook haast nooit 's nachts.
En vanochtend was het ineens 5 uur. Ik moest echt 3 keer op de wekker kijken maar het klopte echt. En dan terugdenken: heb ik dan vannacht niet gevoed? Maar de stuwing wees er eigenlijk al op dat ik dat dus duidelijk niet gedaan heb.

Ik ga voor de komende nacht nergens op rekenen, maar wel fijn om te weten dat ie het kan.

Dadelijk naar het kdv om de papierwinkel te regelen. Wat gaat het toch snel he, 1 december begin ik alweer. En ik ben heel blij dat ik niet maar 10 weken met hem heb gehad, dat is toch wel een voordeeltje van het te vroeg geboren zijn. (maar dan ook meteen een van de weinige voordelen, naast mijn 2 mini hechtinkjes)

voor Sorbo en Isabeau.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:35:03 #279
274258 SantaMiauw
Slurpdoekjes fan
pi_74595662
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Vicky, dat doet je goed he?!

Isabeau ligt nu nog lekker te slapen, maar gisteravond was het weer krijsen aan één stuk door. Gewoon niet te troosten.
Dat is ook sneu zeg.
Nu begijpt Santa ook dat je zo drukjes bent en daarom minder op het forum was.
Speciaal aanwezig voor Sorbootje.
Bereikbaar op Santa.Miauw@gmail.com.
pi_74595856
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:35 schreef SantaMiauw het volgende:

[..]

Dat is ook sneu zeg.
Nu begijpt Santa ook dat je zo drukjes bent en daarom minder op het forum was.
Ja sorry, d'r gaat een hoop volledig langs me heen momenteel
pi_74597013
Vicky en Ca.ra, wat een heerlijke nacht! Hopelijk zet de trend door!
Vicky, gewoon posten hoor, ik miste jou en Tess al.

Oei, babietjes die uit de kinderwagen proberen te klimmen!

Vannacht ook een goeie nacht, Ko werd wakker om 2 uur maar een speentje deed de truc, dus om 4.30 kwam hij pas weer! En zei ik gister nog dat ik geen lektetten meer had, had ik ze vannacht natuurlijk weer wel.
Zo lief trouwens, Ko ligt de hele dag zijn tenen vast te houden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74597159
Wilden jullie baby'tjes meteen een speentje? Isabeau kotst het speentje bijna uit. Ze wil er niets van weten terwijl ik merk dat ze tijdens haar huiluren best een sterke zuigbehoefte heeft.
pi_74597239
Nee hoor, pas heel laat accepteerde hij het. Ook nog lopen rommelen met de Difrax-speen en de Bibi-speen. De laatste is het geworden. We hebben echt wel tijdenlang de pink gegeven.
Volgens mij wilde hij de speen pas bij 3 maanden.
pi_74597286
Haha ok, goed om te weten.
pi_74597399
Oh, trouwens, dat was bij ons, ik heb ook baby's gezien, van de zwangerschapsgym die hem wel al ten volle gebruikten, terwijl Ko al bijna ging kokhalzen als hij hem zag.
Nu stopt hij weleens een vinger van ons in zijn mond en dan kijkt hij echt alsof hij het afvoerputje proeft.
pi_74597458
Ja ik begrijp dat het voor iedere baby anders is, maar het is kennelijk geen grote uitzondering dat ze hem niet wil. Ik blijf hem op momenten dat ze laat zien dat ze wil zuigen toch maar aanbieden. Niet dat ik zo'n speen nou zaligmakend vind, maar eens mijn pink voor mezelf hebben heeft ook zo z'n voordelen
pi_74597506
pi_74597730
Sorbootje hier net zo hoor. Linde pakte meteen de speen en wilde 'm nooooit meer kwijt en Esmee gaat soms gillen en kokhalsen als je 'm geeft.

En wat fijn al die langslapende kindjes! Esmee had er gisteren ook zin in. Blijkbaar had ze wat in te halen na een dagje huilen want ze sliep van 18 uur tot 5 uur Toen hebben we haar wakker gemaakt want ik vond het anders een beetje eng worden zo lang
pi_74597751
Isabeau slaapt nog steeds
pi_74597822
Hebben jullie kindjes dan ook zo'n razende honger als ze wakker worden na een lange slaap? Kobus wordt dan echt een bijterig zenuwachtig diertje!
pi_74597870
Isabeau ook. Die wordt flink driftig als ik mijn borst niet binnen een halve seconde tevoorschijn haal.
pi_74597914
Isabeau

Nou dat is het gekke Oeke. Esmee kan dus bijna 12 uur slapen en dan krijgt ze daarna een flesje en dat drinkt ze dan maar half leeg Lijkt mij juist dat ze dan honger moet hebben toch?
pi_74599678
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef oeke het volgende:
Hebben jullie kindjes dan ook zo'n razende honger als ze wakker worden na een lange slaap? Kobus wordt dan echt een bijterig zenuwachtig diertje!

Ik weet precies wat je bedoelt en ik zie het helemaal voor me!

Hier gebeurt het echter niet per se na een lange slaap. Hij slaapt sowieso niet al te lang achter elkaar, maar soms is een slaapje van slechts een half uur al genoeg om wakker te worden zoals hierboven beschreven. Zo lief! En dan als een bezetene zuigen op de zijkant van zijn handje

Vicky, hoezo dat? Gewoon door blijven posten hoor, ook als het eens minder positief is

Hai Memmel
2 tandjes voor Morris, wat wordt hij toch snel groot!

Mijn 3 mannen zijn gisteravond samen in het grote bad geweest. En mijn kleine papzakje genoot er zo van! Flink spartelend met zijn spekkie beentjes, lekker veilig in papa's armen en kijkend naar zijn grote broer... Maar ik kon niet te lang blijven kijken, na een paar minuten was ik al hartstikke nat door al het gespetter
.... met gevoel voor drama....
pi_74600172
Oh Kersjes dat klinkt echt heerlijk Ik wil ook een groot bad om met m'n meisje in te zitten
voor de goed slapende kindjes!

Mag ik hier even zeggen dat het hier gewoon zó enorm goed gaat? In tegenstellin tot de moeilijke, zware eerste anderhalve maand, kan ik zo enorm genieten van m'n meisje. Ze is zo lief en zo vrolijk En ik kan het gewoon best wel, dat hele moedergebeuren
</zwijmelmodus>
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 11 november 2009 @ 12:17:40 #295
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_74600523
Vicky wat heerlijK! Wij hebben met Alexa ook lopen klooien toen ze van 6 naar 5 voedingen ging. Nu is het een heel ander kind.... Goed gedaan Tess

Sorbootje, hier ook een vingerzuiger hoor. De dilfrax speen is uit den boze voor mevrouw, soms doet ze net of ze keihard geslagen wordt als ik de speen aanbied.... vanmiddag ga ik op aanraden van hier de Bibi erbij halen...!

@ Kersjes: ik ben zooo jaloers, wil ook een bad. Douchen is ook lekker met je kind, maar wel vermoeiend en ik vind het nog steeds eng. Heerlijk dat jullie zo kunnen genieten!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_74600661
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Wilden jullie baby'tjes meteen een speentje? Isabeau kotst het speentje bijna uit. Ze wil er niets van weten terwijl ik merk dat ze tijdens haar huiluren best een sterke zuigbehoefte heeft.
't heeft bij Tess ook heel lang geduurd voordat ze een speen wilde. Nu wil ze m eigenlijk alleen met inslapen.Soms overdag als ze wat pieperig is maar ze trekt m er zelf steeds uit.. Al deed ze 'm gster ineens wel weer zelf in haar mond

heerlijk Innepin!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74600970
Innepin

Hier is het even blijven aanbieden met het speentje. In eerste instantie werkt ze hem dr altijd weer uit met dr tong maar als ik hem daarna nog eens aanbied dan zuigt ze hem zowat uit mn hand bijna alsof ze eerst even moet proeven om zeker te weten dat het wel een speentje is en niks engs.

Mn meiske heeft gewoon al vier dagen niet gepoept, maar ze laat wel enorme stinkpoepies. Echt heel veel
knetterkeesje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74603686
Ow huup, scheten, praat me er niet van en stinken ! Vooral gezellig midden in de nacht als ie op je schoot ligt te drinken. Ik had na een aantal enorme stinkscheten vannacht ook nog de bonus van een enorme poepluier-in-drie-delen. Waarom doen ze dat niet gewoon in 1 keer?
En een voor alle goed slapende kindjes!

Nog een vraagje voor mama's wiens kindje al naar een kdv gaat (of die al een ouder kindje hebben): is het echt handig om kleertjes en flessen enzo te merken? Als dat zo is, ga ik maar eens labels bestellen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 11 november 2009 @ 14:01:51 #299
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74603822
flessen moet je echt wel duidelijk merken, kleding was bij ons nooit echt nodig. maar op zich weet je dan wel iets zekerder dat je de kleertjes terugkrijgt als ze eens een keer perongeluk bij een ander kind zijn aangetrokken. maar dat heb ik maar zeer zelden meegemaakt.
in de haak.
  woensdag 11 november 2009 @ 14:08:50 #300
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_74604038
Flessen van Morris heb ik ook gemerkt, maar zo'n label kan je dan weer niet op de speen doen. Ik ga er maar vanuit dat ze 'n waterdicht systeem hebben om alles bij elkaar te houden...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')