Volhouden! Volhouden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:57 schreef Steeven het volgende:
Ik voel me kut (stoppen met roken valt niet mee), los daarvan zeer goed tot uitstekend.
mn meisje, dat klinkt altijd zooo lief vind ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Omg wat een nare verhalen allemaal hier.
Hier gaat het wel goed, beetje brakjes van gisteren. Maar vanavond de stad in met m'n meisje, heb er zin in.
Hoe lang ben je al bezig?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:57 schreef Steeven het volgende:
Ik voel me kut (stoppen met roken valt niet mee), los daarvan zeer goed tot uitstekend.
Als je vantevoren al beslist dat je je maar down moet voelen, omdat je de angst hebt om je up te voelen voor het geval dat je je later weer down voelt... dan ben je dus altijd en eeuwig down. Dan kun je jezelf maar beter de kans geven om gelukkig te zijn met af en toe een domper.quote:Op zondag 8 november 2009 01:05 schreef DjinN het volgende:
Ik durf me niet helemaal happy te voelen..omdat ik bang ben dat als ik me super voel, dat het geluk me dan weer afgenomen word
Jij slaapt hele dagen?!quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heerlijk geslapen de afgelopen dagen
Verder maak ik me zorgen over hoe ik bij moet komen met studeren
Dit klinkt wel erg bekend. Minus het stinken dan. Nog geen 2 uur geleden gedoucht.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef timbob het volgende:
Als een incompetente autistische lamzak.die nog stinkt ook.
Lekker toch, als het kan?quote:Op zondag 8 november 2009 14:27 schreef scrub_nurse het volgende:
nu lig ik nog steeds in bed en heb nog steeds geen zin op te staan
Veel sterkte.quote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Zwaar kut ... echt heel zwaar kut ... nu een toespraak aan het voorbereiden voor mijn overleden moeder ...
sterktequote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Zwaar kut ... echt heel zwaar kut ... nu een toespraak aan het voorbereiden voor mijn overleden moeder ...
maar dan nu met een toegevoegde katerquote:Op zondag 8 november 2009 09:50 schreef zquing het volgende:
nogsteeds kut, minder kut dan gister, maar kut en niet zo'n beetje ook
Hebben ze geen lekkere hapjes bij een borrel?quote:Op maandag 9 november 2009 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
hongerigdat wordt nog wat op die borrel straks
Gefeli!quote:Op zondag 8 november 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
Fucking goed. Het is officieel sinds gisteravond, ik ben geen vrijgezel meer.
foeifoeifoei rust is rust he!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef Enfermera het volgende:
Auw.Ik dacht, ik ga niet strijken, want mn schouder doet zeer, ik ga wel wat lekkers koken vast voor vanaaf (bolognesesaus). Mja, dan ben ik weer te enthousiast en ga ik weer teveel doen met mn schouder en nu heb ik dus alsnog au.
Eigenwijze ik.
![]()
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
foeifoeifoei rust is rust he!
ot: ongelofelijk verveeld en beetje bezorgd om mn voet
Mooi dat ie er goed op reageerdequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Zit wel weer beter in m'n vel. Treinkonijn begreep waarom ik het hele gebeuren wilde stoppen..
vond het niet eerlijk tegenover mensen aan zijn kant..
Voel me daardoor wel bevrijd en kan door met m'n leventje.
Tevens zit Omnia nog steeds in m'n hoofd, zondag zalig genoten van hun optreden. Wat kan het leven toch prachtig zijn. Ja. Pluis is zeer gelukkig.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:56 schreef zquing het volgende:
kut
Dank jequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:17 schreef zquing het volgende:
leeg en kut
/agreequote:Op donderdag 12 november 2009 14:23 schreef zquing het volgende:
Ik heb geen zin in weekend, weer 48 uur lang om te denken hoe goed het was en hoe kut 't wel niet zal zijn.
kut dus
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik ben echt in de hemel beland. Ik had een acapella versie gemaakt van een nummer van een van mn lievelingsbands. En de zanger van de band, was er zeer erg content meeWOOOO!!!!!
Gaafquote:Op donderdag 12 november 2009 17:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik ben echt in de hemel beland. Ik had een acapella versie gemaakt van een nummer van een van mn lievelingsbands. En de zanger van de band, was er zeer erg content meeWOOOO!!!!!
En daar ben ik dus ook erg blij om!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En daar ben ik dus ook erg blij om!Heb absoluut geen spjt van dat ik dat mailtje heb gestuurd
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef zquing het volgende:
mijn gevoel is op dit moment kwalitatief uitermate teleurstellend
Niet doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:03 schreef Houniet het volgende:
Godomme wat voel ik me slecht.
dikkequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:03 schreef Houniet het volgende:
Godomme wat voel ik me slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |