Nogal pissed off. Huisgenoot is 5 dagen weg, vanochtend vertrokken, en heeft de pinpas van de huishoudrekening meegejat, hoogstwaarschijnlijk om drank van te kunnen kopen. Godverdomme, fckng teringlijer. Maar goed dat 'ie niet in de buurt is nu...
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Kut geslapen, nog steeds pijn in mn schouder. Heel vervelend, overheersend. Moet met alles opletten. Werkt niet echt bevorderend op mn humeur. Maar wel gezellig eten bij vrienden vanavond, dus dat is iig een verzetje
I never look back, darling. It distracts from the now. ♥
Kut, m'n fiets is kapot en de enigste fietsenmaker in de buurt is grafduur .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Kut, die teringafzetter van een fietsenmaker kost me weer 70 euro . + 34 euro de vorige keer die onnodig waren .
Ik voel me kut (stoppen met roken valt niet mee ), los daarvan zeer goed tot uitstekend.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer