Helaas zal ik nog een tijdje de schijnhetero moeten uithangen. Sorry man, ik weet dat je erop zat te wachten, maar dit is nog niet het moment voor ons om samen verder te gaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:22 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Dus je komt nog niet uit de kast..
Stel je jezelf voor. Volop josselen, niks mis mee. Opeens wil je dat niet meer, maar je weet niet precies waarom. Het is een vervelende, nare situatie.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef afcajos het volgende:
Ik snap dit topic niet.
ssst...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas zal ik nog een tijdje de schijnhetero moeten uithangen. Sorry man, ik weet dat je erop zat te wachten, maar dit is nog niet het moment voor ons om samen verder te gaan.
?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
je zou columnnist moeten worden, leuk geschreven
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
je zou columnnist moeten worden, leuk geschreven
Ik probeer het me voor te stellen, maar het lukt me niet. Ook ik heb wel eens (maximaal 2 maanden) onder de plak gezeten, en er was altijd die drangquote:Op donderdag 5 november 2009 00:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Stel je jezelf voor. Volop josselen, niks mis mee. Opeens wil je dat niet meer, maar je weet niet precies waarom. Het is een vervelende, nare situatie.
Same here. Daarom is het ook zo vreemd.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik probeer het me voor te stellen, maar het lukt me niet. Ook ik heb wel eens (maximaal 2 maanden) onder de plak gezeten, en er was altijd die drang
Jij hebt wel erg veel hoogmoedzelfkennisquote:Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
---
En daar, mijn waarde fok-vrienden, knelt meteen de sok. Waar ik normaal gesproken genoot van de aandacht van meisjes, me er zelfs in wentelde, is het nu allemaal minder. Ze zijn minder leuk, minder aantrekkelijk, minder gevat, minder interessant. Ze zijn voornamelijk minder leuk dan eerdergenoemde vriendin. Dit is voor een hosselmachine als mijals ik natuurlijk een behoorlijke verandering waar ik even mee om zal moeten gaan.
---
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik probeer het me voor te stellen, maar het lukt me niet. Ook ik heb wel eens (maximaal 2 maanden) onder de plak gezeten, en er was altijd die drang
ik maak de zelfde dingen mee mattie ma bij mij sluit ze de topics omdat ik geen a+ in nederlands heb...quote:
zijn rechterhand een vriendin noemenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:26 schreef porsche1 het volgende:
Kijk-mij-een-nieuwe-vriendin-hebben topic.
Ik heb hersencellen over, je mag ze voor 5 euro per stuk overnemen. Hoeveel heb je nodig, een kilootje of 3?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik maak de zelfde dingen mee mattie ma bij mij sluit ze de topics omdat ik geen a+ in nederlands heb...
Laat mij je topics maar schrijven dan.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik maak de zelfde dingen mee mattie ma bij mij sluit ze de topics omdat ik geen a+ in nederlands heb...
Deel van m'n charme.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Natrium het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel hoogmoedzelfkennis
ja en ik heb helaas geen jaloerse hater nodigquote:Op donderdag 5 november 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hersencellen over, je mag ze voor 5 euro per stuk overnemen. Hoeveel heb je nodig, een kilootje of 3?
Kut. Dat wijf dat ik donderdag een veeg had gegeven laat niets meer van dr horenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]en hoe gaat het op dit moment in de liefde, Jos?
ahahaha faka mattiequote:Op donderdag 5 november 2009 00:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Laat mij je topics maar schrijven dan.
Misschien was die date op het Mega Piraten Festijn toch niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kut. Dat wijf dat ik donderdag een veeg had gegeven laat niets meer van dr horenHet lijkt wel of ik hier geplayed ben.
Sssst, ik wil niet dat fokkers weten dat ik naar MPF ben geweestquote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien was die date op het Mega Piraten Festijn toch niet zo'n goed idee.
Mensen die naar het MPF zijn geweestquote:Op donderdag 5 november 2009 00:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sssst, ik wil niet dat fokkers weten dat ik naar MPF ben geweest
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:39 schreef Natrium het volgende:
[..]
Mensen die naar het MPF zijn geweest
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien was die date op het Mega Piraten Festijn toch niet zo'n goed idee.
Fijn? Als het fijn was had ik wel in het r&p "meld hier hoe verliefd je bent"-topic lopen posten. Ik stoor me hier aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef L0t.. het volgende:
Fijn voor je Biels.
Maak het uit, zal vast helpenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Fijn? Als het fijn was had ik wel in het r&p "meld hier hoe verliefd je bent"-topic lopen posten. Ik stoor me hier aan.
Ha, gevat.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:42 schreef Devo het volgende:
Toen werd TS wakker met zijn duim in zijn kont
Jonge, zeik niet zo. Je kunt toch nog steeds hosselen voor de sport. Maar wel met sexgarantie bij je vriendinquote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Fijn? Als het fijn was had ik wel in het r&p "meld hier hoe verliefd je bent"-topic lopen posten. Ik stoor me hier aan.
Moet ik proberenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jonge, zeik niet zo. Je kunt toch nog steeds hosselen voor de sport. Maar wel met sexgarantie bij je vriendin
Heb je de OP gelezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jonge, zeik niet zo. Je kunt toch nog steeds hosselen voor de sport. Maar wel met sexgarantie bij je vriendin
Volgens mij is het probleem juist het gebrek aan behoefte daaraan.quote:
Mja. Ik zie niet in hoe je iets kunt missen waar je toch al geen behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem juist het gebrek aan behoefte daaraan.
Wat een onzinquote:Op donderdag 5 november 2009 00:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja. Ik zie niet in hoe je iets kunt missen waar je toch al geen behoefte aan hebt.
Wie heeft het over missen? Misschien zie je het als man zijnde als je plicht weet ik veel.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja. Ik zie niet in hoe je iets kunt missen waar je toch al geen behoefte aan hebt.
Ja want, een topic waarin men alleen spreekt over 'ga je nog mee voetballen' en 'goede OP' dat is natuurlijk vele malen beter.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
Wat wordt het weer een zwaar, diep psychologisch geneuzel. Flikker gewoon op idioten, dit is een topic met een goede OP en voor politiek-correcte klachten ga je maar naar WGR. De mazzel.
Inderdaad, verschrikkelijk stuk gyros dat je bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want, een topic waarin men alleen spreekt over 'ga je nog mee voetballen' en 'goede OP' dat is natuurlijk vele malen beter.
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, verschrikkelijk stuk gyros dat je bent.
Het is onwennig.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Dat moet je ook een keer meegemaakt hebben.
Een week ongeveer. Langer kon ik het niet voor me houden. Help me!quote:Op donderdag 5 november 2009 01:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe lang zit je eigenlijk al met dit?
Het enige wat zou kunnen helpen is een avond vol met bier, muziek en ladingen vrouwen die wij met een knipoog naar ons toe laten kruipen. Maar dat zit er nu niet in denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Een week ongeveer. Langer kon ik het niet voor me houden. Help me!
Het is een beetje laat. Misschien na ons voetbalavontuurtje.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het enige wat zou kunnen helpen is een avond vol met bier, muziek en ladingen vrouwen die wij met een knipoog naar ons toe laten kruipen. Maar dat zit er nu niet in denk ik.
Daar hou je nog een kutter gevoel aan over ben ik bang.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is een beetje laat. Misschien na ons voetbalavontuurtje.
Ik gun je wel het beste inderdaad. Het zou me pijn doen als ik je zo zou vernederen.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar hou je nog een kutter gevoel aan over ben ik bang.
Dat geld ook voor mij. Na afloop krijg je wel een biertje van mij om de tranen te stoppen.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik gun je wel het beste inderdaad. Het zou me pijn doen als ik je zo zou vernederen.
Doe stoer, mattie.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat geld ook voor mij. Na afloop krijg je wel een biertje van mij om de tranen te stoppen.
Ik zal hem onthouden. Boks voor de tip.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:18 schreef Nosh het volgende:
Twee woorden: Open. Relatie.
Natuurlijk pas voorstellen als het beste meisje haar magie heeft verloren maar ondertussen nog wel heel aardig in de omgang is, lekker kookt, best wel okaye muziek opzet, en jou zo nu en dan coke van haar kittelaar laat afsnuiven hè.
Hosselen krijgt een nieuwe dimensie als het om bischierige meisjes gaat.
Zei hij, terwijl hij de chipskruimels van z'n pens afveegde.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:18 schreef Nosh het volgende:
Twee woorden: Open. Relatie.
Natuurlijk pas voorstellen als het beste meisje haar magie heeft verloren maar ondertussen nog wel heel aardig in de omgang is, lekker kookt, best wel okaye muziek opzet, en jou zo nu en dan coke van haar kittelaar laat afsnuiven hè.
Hosselen krijgt een nieuwe dimensie als het om bischierige meisjes gaat.
Alsjeblieft Biels.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden. Boks voor de tip.
Ik jou ook, het is goed dat mensen zich nog druk maken om de belangrijkere zaken in het leven, in plaats van schuttingen, contactgestoord zijn in het openbaar en Louis Van Gaalquote:Op donderdag 5 november 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik wil dat je weet dat ik je waardeer.
Dat, en we zijn gewoon keitof.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik jou ook, het is goed dat mensen zich nog druk maken om de belangrijkere zaken in het leven, in plaats van schuttingen, contactgestoord zijn in het openbaar en Louis Van Gaal
Keitof? Is het een brabander ofzo?quote:
Ik ben een brabander. Oorspronkelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Keitof? Is het een brabander ofzo?
He, gatverdamme. Vond je net zon toffe userquote:Op donderdag 5 november 2009 01:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben een brabander. Oorspronkelijk.
Ik heb er van mijn 4e tot mijn 10e gewoond, ongeveer. Ben nu 22, dus ik ben er al weer een beetje vanaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
He, gatverdamme. Vond je net zon toffe user
Mja, ik moest opeens ook zelf wat geven ofzo. Onzinquote:Op donderdag 5 november 2009 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh en niet meer kunnen hosselen en niet gepijpt door je vriendin. Beetje anti-climax..
+1 dat je niet de standaard domme Branander bent
Toevoeging: niet dat ze nooit pijpt hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Mja, ik moest opeens ook zelf wat geven ofzo. Onzin.
Ah vandaar. Anders zie je t he.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb er van mijn 4e tot mijn 10e gewoond, ongeveer. Ben nu 22, dus ik ben er al weer een beetje vanaf.
Nee, ik ben gewoon lui.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rook haar punani naar haring ofzo...
Uiteraard dat is de man van nature...14.gifquote:
qftquote:Op donderdag 5 november 2009 01:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uiteraard dat is de man van nature...14.gif
En daarom ga ik nu slapenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uiteraard dat is de man van nature...14.gif
respecteer je roots, het Bourgondische, de warme gastvrijheid, meiskes met een zachte "g"quote:Op donderdag 5 november 2009 01:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het ondertussen niet meer te merken is.
goed idee.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:45 schreef Biels het volgende:
[..]
En daarom ga ik nu slapen. Tot morgen, knullenbinkies.
Brabantsquote:Op donderdag 5 november 2009 01:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
respecteer je roots, het Bourgondische, de warme gastvrijheid, meiskes met een zachte "g"
Zolang ge als man zijnde maar van die tongval af bent...
En dankjewel, nu kan ik de koffie van mijn PC af sponsen.... Je kan inderdaad makkelijk praten/typen, perfecte eigenschap om je afschuwelijke uiterlijk te compenserenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
Zoals zovelen van jullie al weten ben ik een behoorlijk knappe jongeman. Buiten dat ben ik gezegend met een vlotte babbel, atletisch lichaam, leuke grapjes en wat sociale intelligentie. Ik ben dus een geboren winnaar, zou je kunnen zeggen.
Zegt iemand zonder FoBo.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En dankjewel, nu kan ik de koffie van mijn PC af sponsen.... Je kan inderdaad makkelijk praten/typen, perfecte eigenschap om je afschuwelijke uiterlijk te compenseren
Ik zocht naar een foto in je FoBo, stond er niet, zegt waarschijnlijk genoeg?
Biels = baas. Dat is een feit.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef AlligatorNL het volgende:
Mja, ik heb geen FoBo inderdaad, maar ik loop ook niet te afschuwelijk walgelijk homosexueel rond te bazuinen dat ik zo "baas" ben
En toch heb je hier een account.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
Ik ben dus een geboren winnaar, zou je kunnen zeggen.
Waarom die haat.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:42 schreef AlligatorNL het volgende:
Pff, een e-baas als ik het zo lees. Zal me niet verbazen als hij alleen maar hoertjes heeft gepakt, of nog erger, nog maagd is
Amen. Mensen die zichzelf als baas zien, en dat aan iedereen moeten opdringen op FOK!, missen toch wel iets in hun echte leven.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:44 schreef AlligatorNL het volgende:
Een echte baas hoeft er niet mee te pronken, dat zien de mensen om hem heen vanzelf wel.
Omdat het zwaar triest isquote:
Dat dus.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 04:13 schreef Paginabeheerder het volgende:
I know where you coming from
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:20 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die verliefd zijn.
Mensen die geloven in emoties e.d.
Mensen.
Gast, je vriendin is ook gewoon een mens die af en toe dikke drollen uitschijt, okselhaar kan laten groeien als ze dat wilt en van binnen ook maar een ranzige hoop darmen en andere ingewanden is.
Om over die stinkende kaasgrot nog maar niet te beginnen.![]()
GET REAL MAN.![]()
ALLES IS NEP.![]()
![]()
Mooie OP trouwens.
Dat beeld kan je wel uit je hoofd zetten dan.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omdat het zwaar triest is
Krijg een beetje dit beeld voor me:
[ afbeelding ]
Hoezo, ik heb nog geen foto van hem gezien. Je gaat me niet vertellen dat het een mooib0y is met opgeschoren kop, plastic 4 bij 4 kristallen in zijn oren heeft hangen en de hele dag staat te jumpen?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat beeld kan je wel uit je hoofd zetten dan.
Nou dat is bij hem niet het geval. Maar geloof mij maar hij is lekker. Echt lekker.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb nog geen foto van hem gezien. Je gaat me niet vertellen dat het een mooib0y is met opgeschoren kop, plastic 4 bij 4 kristallen in zijn oren heeft hangen en de hele dag staat te jumpen?
Anders mag je die foto laten zitten, immers what has been seen, can not be unseen.
Hij maakt ons echt lekker met z'n praatjes ja. Nice on the internet....quote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou dat is bij hem niet het geval. Maar geloof mij maar hij is lekker. Echt lekker.
Hij is nu wel erg toepasselijk:quote:Op donderdag 5 november 2009 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij maakt ons echt lekker met z'n praatjes ja. Nice on the internet....
Ik ben een onafhankelijke instantie, en niet gelieerd aan enige partij.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:41 schreef 122448 het volgende:
Ik trek toch echt mijn twijfels, het geschetste beeld komt niet overeen met het beeld van de werkelijkheid
En jij?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een onafhankelijke instantie, en niet gelieerd aan enige partij.
Ik ken meneer Biels echt, echter zal ik me niet verlagen tot het plaatsten van een fotoquote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een onafhankelijke instantie, en niet gelieerd aan enige partij.
Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou dat is bij hem niet het geval. Maar geloof mij maar hij is lekker. Echt lekker.
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap geen kk v d op ik ben ook wel knetter ma maakt niet uit mattie;)
Beter dan DriekOplopersquote:
Kan niet anders hè, als je het zo hoog in je bol hebt dat je er op fok over moet opscheppenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
Whehe, kijk iedereen hier roepen dat ik dan wel een lelijke supernerd moet zijn.
Uiteraard, als je zegt dat iets zo is moet het wel het tegenovergestelde zijn. Wat een verstand weer.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan niet anders hè, als je het zo hoog in je bol hebt dat je er op fok over moet opscheppen!
Ik sluit me hierbij aan. Biels is gewoon kanker lekker, dat moet niet eens in twijfel worden getrokken. Wat een zielige aannames weer.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef Skylark. het volgende:
Ik bevestig hierbij de lekkerheid van Biels en dat de OP gebaseerd is op de waarheid.
Net als jij, kom is met die pics danquote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Biels is gewoon kanker lekker, dat moet niet eens in twijfel worden getrokken. Wat een zielige aannames weer.
iets met jaloezie op jou sociaal leven gok ikquote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
Whehe, kijk iedereen hier roepen dat ik dan wel een lelijke supernerd moet zijn.
Ik zou niet weten waarom, zoals je kan lezen gaat het niet over rozen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
iets met jaloezie op jou sociaal leven gok ik
Als je faalt op het internet, faal je ook in het echte leven.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
Grappig op FOK!, Falend irl, Dragonslayer in MMORPG'squote:
Je hebt me helemaal door, knul.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Grappig op FOK!, Falend irl, Dragonslayer in MMORPG's
Oh, je speelt geen MMORPG's maar Pokemon?quote:
Ik zeg toch net dat je het goed had.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh, je speelt geen MMORPG's maar Pokemon?
bitches worden gek als ze m'n charizard zien!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh, je speelt geen MMORPG's maar Pokemon?
Wat gaat jou dat aan? Al zou ik technische geneeskunde doen was ik een nerd, deed ik vrijetijdsmanagement was ik nog steeds een nerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef AlligatorNL het volgende:
Wat voor studie (als je die überhaupt al doet) doe je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Hij is anders wel erg interessant hè, voor iemand die je bij voorbaat al bestempelt als een lelijke nerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik probeer door je internet heroism te prikken en te peilen hoe je irl bent
En dat doe je aan de hand van mijn studie?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik probeer door je internet heroism te prikken en te peilen hoe je irl bent
Ik probeer zoals eerder gemeld, zijn ware persoonlijkheid naar boven te krijgenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij is anders wel erg interessant hè, voor iemand die je bij voorbaat al bestempelt als een lelijke nerd.
Conclusie luidt. Biels is een lelijke doch interessante nerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik probeer zoals eerder gemeld, zijn ware persoonlijkheid naar boven te krijgenen lelijke nerds kunnen ook heel interessant zijn
Uiteraard, een persoon kan je prima beoordelen aan de hand van zijn studie. Alsof iedereen die een economische studie doet "geldzaken" als interesse invult op hyves.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef AlligatorNL het volgende:
Ja, aangezien ik dan ook weet waar een deel van je interesses liggen.
Doe vooral je best, maar je slaat de plank volledig mis.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik probeer zoals eerder gemeld, zijn ware persoonlijkheid naar boven te krijgenen lelijke nerds kunnen ook heel interessant zijn
Voor zondag komt die foto van jou, he.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conclusie luidt. Biels is een lelijke doch interessante nerd.
Mits je er geen gekke dingen meedoet. En hoezo moet jij ineen keer weten hoe ik eruit zie?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor zondag komt die foto van jou, he.
Omdat je mij hier zo stoer voor lelijk komt uitschelden dacht ik dat je zelf dan vast wel een knappe, minder anonieme man zou willen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mits je er geen gekke dingen meedoet. En hoezo moet jij ineen keer weten hoe ik eruit zie?
Ik ben die blonde jongen, naast dat petje. En ik schaam me er niet voor hoor, genoeg fokkers die het weten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Zeg dan eens Biels, wie ben jij op de groepfoto in je FoBo?
Maar je schaamt je voor je studie of?
Nu ga je waarschijnlijk uitgelachen worden door iemand zonder fotoboek.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen, naast dat petje. En ik schaam me er niet voor hoor, genoeg fokkers die het weten.
Z'n ster proeft zeker wel lekker, aangezien je hier niks anders doet dan het te likken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doe vooral je best, maar je slaat de plank volledig mis.
En dat allemaal omdat ik zo lelijk ben.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu ga je waarschijnlijk uitgelachen worden door iemand zonder fotoboek.
Je mag verwachten wat je wilt. Dat wil niet zeggen dat de OP minder waar is.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Tsjah, uitlachen, nee zo laag ga ik niet maar aan je gedrag hier had ik op z'n minst meer verwacht
Omdat ik hier bevestig wat voor onzin je uitkraamt, alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Z'n ster proeft zeker wel lekker, aangezien je hier niks anders doet dan het te likken.
Weet je wat het met jou is. Jij vindt dat ik laag opgeleid ben (dus minderwaardig), daarbij gebruik ik soms expliciet quasi intellectuele woorden voor de lol, en wat jij dan telkens probeert te ridiculiseren. Ik doe het nooit goed in jou ogen, mijn spelling faalt in alles. Terwijl jij weet dat het best meevalt en doorgaans maak ik alleen spelfouten als ik snel aan het posten/bashen ben. Komt erop neer dat ik bang ben dat jij mijn foto gaat zitten afzeiken en bashen, en naar iedereen door pm't.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat je mij hier zo stoer voor lelijk komt uitschelden dacht ik dat je zelf dan vast wel een knappe, minder anonieme man zou willen zijn.
Laten we zeggen, ruim overdreven.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Je mag verwachten wat je wilt. Dat wil niet zeggen dat de OP minder waar is.
Dus eigenlijk geef je toe dat je liever basht zonder dat anderen wat terug kunnen roepen. Maakt niet uit hoor, dat we even weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je wat het met jou is. Jij vindt dat ik laag opgeleid ben (dus minderwaardig), daarbij gebruik ik soms expliciet quasi intellectuele woorden voor de lol, en wat jij dan telkens probeert te ridiculiseren. Ik doe het nooit goed in jou ogen, mijn spelling faalt in alles. Terwijl jij weet dat het best meevalt en doorgaans maak ik alleen spelfouten als ik snel aan het posten/bashen ben. Komt erop neer dat ik bang ben dat jij mijn foto gaat zitten afzeiken en bashen, en naar iedereen door pm't.
Speculaties hoeven niet per definitie samen te gaan met onzin, ik beoordeel hem op zijn overdreven kinderachtige maar vooral wangsterachtige OP en jij doet niks anders dan zijn kont likken. Ook uit 020 toevallig?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik hier bevestig wat voor onzin je uitkraamt, alsjeblieft zeg.Ik zie niets dan onzinnige aannames die nergens op gebaseerd zijn, dus ik wilde je bes even het tegendeel vertellen.
Je hebt gelijk. Ik ben een klein, iel mannetje van 1.70. Laten we er over ophouden, ik begin een beetje te tranen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Laten we zeggen, ruim overdreven.
Je kan wel een sportschooltje gebruiken, kom je wat imposanter over met je 1,70 m
Anderen kinderachtig noemen en vervolgens "020" opschrijven. De ironiequote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Speculaties hoeven niet per definitie samen te gaan met onzin, ik beoordeel hem op zijn overdreven kinderachtige maar vooral wangsterachtige OP en jij doet niks anders dan zijn kont likken. Ook uit 020 toevallig?
Waar staat dat nu weer op? Ik zal mensen nooit afzeiken op hun uiterlijk mits het Emimich achtige mensen zijn die zelf ook anoniem bashen. En soms een cynische opmerking in de KLB, maar ik zou jou echt niet inhoudelijk op je uiterlijk afbranden. Daarbij weet ik dat ik niet lelijk ben. Maar zelfs van Christiano Ronaldo valt door middel van foto bewerking wel een lelijk nerd te maken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je toe dat je liever basht zonder dat anderen wat terug kunnen roepen. Maakt niet uit hoor, dat we even weten hoe de vork in de steel zit.
Niet per definitie, maar ik heb toch al duidelijk gemaakt dat dat wel zo is in deze? Ik blijf niet in herhaling vallen. Je bent een beetje zielig bezig, meer naarmate je post. Ik ga me daar niet in mee verlagen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Speculaties hoeven niet per definitie samen te gaan met onzin, ik beoordeel hem op zijn overdreven kinderachtige maar vooral wangsterachtige OP en jij doet niks anders dan zijn kont likken. Ook uit 020 toevallig?
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar staat dat nu weer op? Ik zal mensen nooit afzeiken op hun uiterlijk mits het Emimich achtige mensen zijn die zelf ook anoniem bashen. Daarbij weet ik dat ik niet lelijk ben. Maar zelfs van Christiano Ronaldo valt door middel van foto bewerking wel een lelijk nerd te maken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conclusie luidt. Biels is een lelijke doch interessante nerd.
Je laat je toch niet uitdagen om een foto te plaatsen terwijl je dat eigenlijk niet wiltquote:Op donderdag 5 november 2009 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar staat dat nu weer op? Ik zal mensen nooit afzeiken op hun uiterlijk mits het Emimich achtige mensen zijn die zelf ook anoniem bashen. En soms een cynische opmerking in de KLB, maar ik zou jou echt niet inhoudelijk op je uiterlijk afbranden. Daarbij weet ik dat ik niet lelijk ben. Maar zelfs van Christiano Ronaldo valt door middel van foto bewerking wel een lelijk nerd te maken.
Nee juist een beetje mollig als ik naar je M. extensor carpi radialis en ulnaris kijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben een klein, iel mannetje van 1.70. Laten we er over ophouden, ik begin een beetje te tranen.
Mollig dan.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee juist een beetje mollig als ik naar je M. extensor carpi radialis en ulnaris kijk.
Komt alleen omdat je met je oogkleppen zijn ster loopt uit te baggeren, dan kan je de realiteit in mijn posts niet meer zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar ik heb toch al duidelijk gemaakt dat dat wel zo is in deze? Ik blijf niet in herhaling vallen. Je bent een beetje zielig bezig, meer naarmate je post. Ik ga me daar niet in mee verlagen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je wat het met jou is. Jij vindt dat ik laag opgeleid ben (dus minderwaardig), daarbij gebruik ik soms expliciet quasi intellectuele woorden voor de lol, en wat jij dan telkens probeert te ridiculiseren. Ik doe het nooit goed in jou ogen, mijn spelling faalt in alles. Terwijl jij weet dat het best meevalt en doorgaans maak ik alleen spelfouten als ik snel aan het posten/bashen ben. Komt erop neer dat ik bang ben dat jij mijn foto gaat zitten afzeiken en bashen, en naar iedereen door pm't.
Uiteraard, de realiteit. "Iemand die post op internet over hoe goed hij het heeft is per definitie een dikke nerd."quote:Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Komt alleen omdat je met je oogkleppen zijn ster loopt uit te baggeren, dan kan je de realiteit in mijn posts niet meer zien.
Zeg gewoon dikke polsen, probeer niet zo interessant te doen gastquote:Op donderdag 5 november 2009 14:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee juist een beetje mollig als ik naar je M. extensor carpi radialis en ulnaris kijk.
Haha goed gezien, ga je nu nog wat zinnigs posten. Of ga je gewoon lekker niks zeggen zodat je zelf geen typefouten maakt en mensen lekker kan bashen?quote:
Dat zijn geen polsen, maar twee onderarmspierenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zeg gewoon dikke polsen, probeer niet zo interessant te doen gast
Nee ik speculeerde dat jij een nerd was omdat je OP een hoog gehalte "internetheroism" bevat. Het is nou eenmaal een veel voorkomend verschijnsel dat onzekere en vaak ook nerderige types heel stoer en overdreven leven op het internet.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Uiteraard, de realiteit. "Iemand die post op internet over hoe goed hij het heeft is per definitie een dikke nerd."
Dan zeg je dikke onderarmenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dat zijn geen polsen, maar twee onderarmspieren
Ik denk dat jij maar beter kan gaan uitloggen want het wordt vandaag niks meer met je, ben ik bang.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef griekjeee het volgende:
Wat een liefdevol topic. Anderen blijken zo goed met iemands geluk om te kunnen gaan, ik heb daar toch wel echt respect voor.
Is degene die keihard gaat roepen dat je dan een lelijke nerd bent niet net zo'n internetheld?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee ik speculeerde dat jij een nerd was omdat je OP een hoog gehalte "internetheroism" bevat. Het is nou eenmaal een veel voorkomend verschijnsel dat onzekere en vaak ook nerderige types heel stoer en overdreven leven op het internet.
Nee, want het volgens Biels baas om interessant te doen op het internet, dus ik dacht laat ik het ook even proberen.quote:
Nou nee, ik zie mezelf meer als een care-police-officer die zwaar overdreven en wannabe-interessante posts afbrandt om daarmee de betreffende poster een verschrikkelijk groot minderwaardigheidscomplex aan te praten dat hij spontaan zijn internetverbinding verbreekt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Is degene die keihard gaat roepen dat je dan een lelijke nerd bent niet net zo'n internetheld?
Alsof ik dat doe.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Biels waarom loop jij er zo mee te koop dat jij zo perfect bent?
Waar doe ik interessant in mijn posts?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nou nee, ik zie mezelf meer als een care-police-officer die zwaar overdreven en wannabe-interessante posts afbrandt om daarmee de betreffende poster een verschrikkelijk groot minderwaardigheidscomplex aan te praten dat hij spontaan zijn internetverbinding verbreekt.
Aaah, terugkrabbelen. Je begint het wel te leren. Accepteer gewoon hoe je bent en overdrijf het niet.quote:
Het is wel wat je tentoonspreidt in je OP. Heb je misschien last van narcismequote:
Is dat werkelijk het beste wat je hebt, volgens mij had ik al gezegd dat wij klaar waren met de discussie. Niet zo hardleers zijn jongetje.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar beter kan gaan uitloggen want het wordt vandaag niks meer met je, ben ik bang.
Moet ik de gehele OP quoten voordat je met je verstand weer ter plekke bent?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar doe ik interessant in mijn posts?
JA HAD IK JOU DAAR EVEN GOED TE PAKKEN HE BWHAHAquote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha goed gezien, ga je nu nog wat zinnigs posten. Of ga je gewoon lekker niks zeggen zodat je zelf geen typefouten maakt en mensen lekker kan bashen?
Droeftoeter.
Volgens mij heb ik je zojuist de deur gewezenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is dat werkelijk het beste wat je hebt, volgens mij had ik al gezegd dat wij klaar waren met de discussie. Niet zo hardleers zijn jongetje.
De enige die hier niet kan accepteren hoe ik ben ben jij.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Aaah, terugkrabbelen. Je begint het wel te leren. Accepteer gewoon hoe je bent en overdrijf het niet.
Daar doe ik stoer, niet echt interessant. Dan denk ik meer aan moeilijke woorden gebruiken enzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Moet ik de gehele OP quoten voordat je met je verstand weer ter plekke bent?
Waarom niet? Maar misschien past het clearasil sub-forum beter bij je. En kom je gewoon over een paar jaar terug als je volhardt bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
JA HAD IK JOU DAAR EVEN GOED TE PAKKEN HE BWHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je je nog in dit topic durft te vertonen![]()
Internet jonge... internet.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Biels waarom loop jij er zo mee te koop dat jij zo perfect bent?
Atletische kwaliteiten van Fokkersquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar doe ik stoer, niet echt interessant. Dan denk ik meer aan moeilijke woorden gebruiken enzo.
Ik kan je best accepteren hoe je bent, ik kan alleen niet accepteren hoe je doet, omdat het vrij kinderachtig is jezelf veel beter te presenteren dan je daadwerkelijk bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Biels het volgende:
[..]
De enige die hier niet kan accepteren hoe ik ben ben jij.
Stoer, interessant, je doet jezelf anders voor dan je IRL bent, geef maar toe.quote:[..]
Daar doe ik stoer, niet echt interessant. Dan denk ik meer aan moeilijke woorden gebruiken enzo.
En de moeilijk woorden zijn daar waar?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Atletische kwaliteiten van Fokkers
Om maar even wat te noemen.
Wat jij wilt, tarzan. Je hebt gelijk, hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik kan je best accepteren hoe je bent, ik kan alleen niet accepteren hoe je doet, omdat het vrij kinderachtig is jezelf veel beter te presenteren dan je daadwerkelijk bent.
[..]
Stoer, interessant, je doet jezelf anders voor dan je IRL bent, geef maar toe.
Geen, maar wel weer stoer doen over je lijf en atletische kunsten.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Biels het volgende:
[..]
En de moeilijk woorden zijn daar waar?
Kijk, jij snapt 'em.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik geloof niet dat Biels in RL lelijk en dom is. Maar hij overtrekt het wel en joost mag weten waarom.
Ik ga hier ook niet de mooiboy uithangen.
Ja, dat zal het zijn. Ook jij hebt me door. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Internet jonge... internet.
Ik maak een kloon aan, zorg dat ik 1000 posts haal door bullshit te tikken.
Mensen beginnen me te kennen, en dan roep ik in de rondte hoe geweldig ik wel niet ben, ik 10 geile wijven bezit, ik voor mn kost foto's maak van andere naakte modellen (waarmee ik na de sessie de hemel van de sterren neuk). Ik rij in een Audi TT voor de fun en Audi A8 voor de zaken. Ik ga elke 2 maanden naar een ander land om mijn fotografisch talent te gebruiken, om daar weer wijven te neuken. Uiteraard heb ik al een harem vriendinnen, die het goed vinden dat we in een open relatie zitten, waarvan zij niet mogen vreemdgaan, en ik het voor hun neus wel mag.
Zo, that's the formula
TS geniet ervan dat wij zogenaamd jaloers zijn op zijn hersenen, sociaal vermogen en atletisch lijf.
Dan heeft ie daar ook een keer in zn leven van geproeft. Dat is namelijk wat ie in het echte leven mist.
Zoals wij hier denken, denkt hij als hij eindelijk een keer buiten komt. Want die arme jongen wordt al omvergewaaid door Windkracht 5 in zn jas die em zgn. breed maakt.
Die schaamte manquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar misschien past het clearasil sub-forum beter bij je. En kom je gewoon over een paar jaar terug als je volhardt bent.
Meer over de onkunde van anderen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen, maar wel weer stoer doen over je lijf en atletische kunsten.
Ik weet dat ik gelijk heb, dat hoef je niet te verifiëren. Het enige wat ik zeg is doe jezelf nou niet beter voor dan je daadwerkelijk bent, want je zet jezelf alleen maar voor lulquote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat jij wilt, tarzan. Je hebt gelijk, hoor.
Je pakt mijn uitspraken af en richt ze als een boemerang op mij. Origineel hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die schaamte manVoel je em niet over je heen ?
et feit dat jij weet dat er een clearasil sub-forum is zegt al genoeg over wie daar thuishoort
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je zojuist de deur gewezenof moet ik de ketting nog meer inkorten?!
Omdat ik op dit moment weinig beters te doen heb.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:23 schreef tmffirework het volgende:
Biels allemaal stoer doen in dit topic, alsof je een leven hebt, maar waarom zit je dan de godganse dag achter je computer om een topic over je verzonnen vriendin te checken?
Oh kijk, nog een 020'er. Het bashfeest kan nu helemaal beginnenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die schaamte manVoel je em niet over je heen ?
et feit dat jij weet dat er een clearasil sub-forum is zegt al genoeg over wie daar thuishoort
Je kan er in ieder geval om "lachen"quote:
Ik kijk naar de feiten. Dat jij je door je eigen opmerking laat dissen zegt ook al genoegquote:Op donderdag 5 november 2009 14:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je pakt mijn uitspraken af en richt ze als een boemerang op mij. Origineel hoor.
Ochgossie gaat er nog iemand zich mee bemoeienquote:Op donderdag 5 november 2009 14:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh kijk, nog een 020'er. Het bashfeest kan nu helemaal beginnen.
Ik begin!
Zuigen jullie elkaar altijd zo af? Slikken jullie? Wie is het mannetje en wie is het vrouwtje?
Nee jij hebt mij niet gedissed. Je pakt alleen iemands anders uitspraken af, en dat is ronduit sneu. Welke feiten?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kijk naar de feiten. Dat jij je door je eigen opmerking laat dissen zegt ook al genoeg
Gast, wat schiet je hier nu mee op? Ik vraag me af of het werkelijk mogelijk is dat iemand zo dom is als jij je voordoet. Stop anders gewoon even met het getroll wil je.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval om "lachen"![]()
0513 connections to the bonequote:
Ajaxquote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ochgossie gaat er nog iemand zich mee bemoeien
mensen die in termen van 010 en 020 praten![]()
![]()
!!!!!!!
Ach een beetje stoken kan geen kwaad. Sinds wanneer speel jij de wijze chick?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gast, wat schiet je hier nu mee op? Ik vraag me af of het werkelijk mogelijk is dat iemand zo dom is als jij je voordoet. Stop anders gewoon even met het getroll wil je.
Ik pak niemands uitsprak af, ik gebruik em alleen tegen jouquote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij hebt mij niet gedissed. Je pakt alleen iemands anders uitspraken af, en dat is ronduit sneu. Welke feiten?
GOEDE ARGUMENTEN MANquote:
Dorpen met een 4-cijferig kengetalquote:Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
0513 connections to the bone
Ik gaf je gewoon de mogelijkheid er zonder al teveel schaamte uit te stappen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ach een beetje stoken kan geen kwaad. Sinds wanneer speel jij de wijze chick?
Heuj dat is gangsta man let maar op over paar jaar zie je al die wangsters met een 4cijferig kerngetal rondlopenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:29 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dorpen met een 4-cijferig kengetal![]()
![]()
_!
Geven ze op het speciaal onderwijs geen Nederlands. Je zou toch horen te weten dat je een zin met een hoofdletter begint en eindigt met een punt. Nogmaals ik vraag de feiten en niets anders. Ga je nou niet scharen achter allerlei idiote oneliners.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik pak niemands uitsprak af, ik gebruik em alleen tegen jouGa nog eens wat begrijpen lezen lessen volgen op de basisschool
![]()
En als je de feiten niet ziet ben je blindt
Ik vermorzel je tot een stukje kiezelgrind
WELKOM IN DE OERTIJDquote:Op donderdag 5 november 2009 14:29 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dorpen met een 4-cijferig kengetal![]()
![]()
_!
Bedankt voor het aanbod, maar ik pasquote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf je gewoon de mogelijkheid er zonder al teveel schaamte uit te stappen.
Haha goede grap man van dat speciaal onderwijsquote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geven ze op het speciaal onderwijs geen Nederlands. Je zou toch horen te weten dat je een zin met een hoofdletter begint en eindigt met een punt. Nogmaals ik vraag de feiten en niets anders. Ga je nou niet scharen achter allerlei idiote oneliners.
je dist mein wiri man, dikcke sraatdtaal gangstazzzzzzquote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha goede grap man van dat speciaal onderwijsdat is inderdaad niet een idiote oneliner
![]()
En mensen die alles afsluiten met punt en beginnen met hoofdletter zijn interpunctie gays dus stfu
En vanwaar deze opmerkingquote:Op donderdag 5 november 2009 14:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je dist mein wiri man, dikcke sraatdtaal gangstazzzzzz
Help me, ze pesten me.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, ik heb weer wat gemist geloof ik![]()
Jullie hebben echt te veel vrije tijd..
iig, in het verkwisten ervan..
sgoed ouwe.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En vanwaar deze opmerking?
Je wordt steeds gekker ouwe
Wil je mn pik in je kontje of moet ik em in je bek douwe
Jij bent in ieder geval al een mannetje in een homo relatie. Dus dat maakt Biels het vrouwtje. Nu rest alleen de vraag nog of je slikt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En vanwaar deze opmerking?
Je wordt steeds gekker ouwe
Wil je mn pik in je kontje of moet ik em in je bek douwe
Wut, je laat je uit de weg slaan door een stelletje internetheroes?quote:
Ik ruik sarcasme?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wut, je laat je uit de weg slaan door een stelletje internetheroes?
Sterk staaltje zelfvertrouwen, oprecht!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarquote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
sgoed ouwe.
Gewoon omdat jij ook zo praat misschien?
Beste sjoerd, je zou nu toch wel moeten weten dat ik niet slikquote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval al een mannetje in een homo relatie. Dus dat maakt Biels het vrouwtje. Nu rest alleen de vraag nog of je slikt.
Gast je praat alsof je de bovenliggende partij bent, maar als puntje bij paaltje komt weet je niks te zeggen en ga je op de man spelen. Vuige faler.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
sgoed ouwe.
Gewoon omdat jij ook zo praat misschien?
Sjoerdquote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waar![]()
[..]
Beste sjoerd, je zou nu toch wel moeten weten dat ik niet slik
hoe kan je dat na al die tijd die we samen hebben doorgebracht nou kunnen vergeten
maar toch was et gewoon beter dat we uit elkaar gingen ..
Al mis ik je bafkwaliteiten soms nog wel
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gast je praat alsof je de bovenliggende partij bent, maar als puntje bij paaltje komt weet je niks te zeggen en ga je op de man spelen. Vuige faler.
Mijn overgewicht zit mijn messcherpe replies in de weg.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wut, je laat je uit de weg slaan door een stelletje internetheroes?
Ik heb toch ook the internet hero 2009quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gast je praat alsof je de bovenliggende partij bent, maar als puntje bij paaltje komt weet je niks te zeggen en ga je op de man spelen. Vuige faler.
Dit dusquote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Kon jij geen betere grap verzinnen stinkjoodquote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sjoerdkon je geen betere naam verzinnen faalnicht
Je moet hier op Fok wel sterk in je schoenen staan. Maar niet te sterk, want dan ben je weer een nerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sterk staaltje zelfvertrouwen, oprecht!
Typen doe je toch met je vingers? Niet met je buik.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Mijn overgewicht zit mijn messcherpe replies in de weg.
Ik dacht dat ik alleen was.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef griekjeee het volgende:
Maar...TS I feel you, mensen komen ook altijd haten om mijn absolute perfectie.
Mensen konden niet omgaan met mijn OP.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ging van pagina 2 naar pagina 11. Iets zegt me dat er een verandering van gespreksonderwerp heeft plaatsgevonden.
Wie staat er hier nou te sterk in zn schoenen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Je moet hier op Fok wel sterk in je schoenen staan. Maar niet te sterk, want dan ben je weer een nerd.
Jij bent zelf gebaseerd op drijfzandquote:
HAHAHAHAHA EEN AMSTERDAMMER DIE MIJ EEN JOOD NOEMT OHHMAALAAWWWDSSSS I CANT TAKE IT ANYMOREquote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Kon jij geen betere grap verzinnen stinkjood
Ik vond het een staaltje kwaliteitsliteratuur.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen konden niet omgaan met mijn OP.
Maakt niet uit dat je niet snapt wat ik hier zeg, hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wie staat er hier nou te sterk in zn schoenen?
Dat dacht ik. Leest lekker weg, toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het een staaltje kwaliteitsliteratuur.
Niet met jou misplaatste superioriteitsgevoel nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen konden niet omgaan met mijn OP.
Stop maar jongen. Neem jezelf nou in bescherming.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typen doe je toch met je vingers? Niet met je buik.
We zijn allemaal lotgenoten.quote:
Hij was goed hequote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA EEN AMSTERDAMMER DIE MIJ EEN JOOD NOEMT OHHMAALAAWWWDSSSS I CANT TAKE IT ANYMORE
Als je niet doorhebt dat dat overdreven is ben je echt een labiele mongool.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet met jou misplaatste superioriteitsgevoel nee.
Je taalgebruik was uitmuntend, als de inhoud nou oprecht was en niet zo overdreven, had je in mijn top 10 van beste OP's gestaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Leest lekker weg, toch?
Hmm?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
En AlligatorNL, het is wel serieus wat mensen op internet schrijven.
Al die jaloezie en haat waar we elke dag mee te maken hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen dat mooie mensen het zo makkelijk hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |