Ik gaf je gewoon de mogelijkheid er zonder al teveel schaamte uit te stappen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ach een beetje stoken kan geen kwaad. Sinds wanneer speel jij de wijze chick?
Heuj dat is gangsta man let maar op over paar jaar zie je al die wangsters met een 4cijferig kerngetal rondlopenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:29 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dorpen met een 4-cijferig kengetal![]()
![]()
_!
Geven ze op het speciaal onderwijs geen Nederlands. Je zou toch horen te weten dat je een zin met een hoofdletter begint en eindigt met een punt. Nogmaals ik vraag de feiten en niets anders. Ga je nou niet scharen achter allerlei idiote oneliners.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik pak niemands uitsprak af, ik gebruik em alleen tegen jouGa nog eens wat begrijpen lezen lessen volgen op de basisschool
![]()
En als je de feiten niet ziet ben je blindt
Ik vermorzel je tot een stukje kiezelgrind
WELKOM IN DE OERTIJDquote:Op donderdag 5 november 2009 14:29 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dorpen met een 4-cijferig kengetal![]()
![]()
_!
Bedankt voor het aanbod, maar ik pasquote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf je gewoon de mogelijkheid er zonder al teveel schaamte uit te stappen.
Haha goede grap man van dat speciaal onderwijsquote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geven ze op het speciaal onderwijs geen Nederlands. Je zou toch horen te weten dat je een zin met een hoofdletter begint en eindigt met een punt. Nogmaals ik vraag de feiten en niets anders. Ga je nou niet scharen achter allerlei idiote oneliners.
je dist mein wiri man, dikcke sraatdtaal gangstazzzzzzquote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha goede grap man van dat speciaal onderwijsdat is inderdaad niet een idiote oneliner
![]()
En mensen die alles afsluiten met punt en beginnen met hoofdletter zijn interpunctie gays dus stfu
En vanwaar deze opmerkingquote:Op donderdag 5 november 2009 14:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je dist mein wiri man, dikcke sraatdtaal gangstazzzzzz
Help me, ze pesten me.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, ik heb weer wat gemist geloof ik![]()
Jullie hebben echt te veel vrije tijd..
iig, in het verkwisten ervan..
sgoed ouwe.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En vanwaar deze opmerking?
Je wordt steeds gekker ouwe
Wil je mn pik in je kontje of moet ik em in je bek douwe
Jij bent in ieder geval al een mannetje in een homo relatie. Dus dat maakt Biels het vrouwtje. Nu rest alleen de vraag nog of je slikt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En vanwaar deze opmerking?
Je wordt steeds gekker ouwe
Wil je mn pik in je kontje of moet ik em in je bek douwe
Wut, je laat je uit de weg slaan door een stelletje internetheroes?quote:
We maken je alleen wat assertiever.quote:
Ik ruik sarcasme?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wut, je laat je uit de weg slaan door een stelletje internetheroes?
Sterk staaltje zelfvertrouwen, oprecht!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je wat het met jou is. Jij vindt dat ik laag opgeleid ben (dus minderwaardig), daarbij gebruik ik soms expliciet quasi intellectuele woorden voor de lol, en wat jij dan telkens probeert te ridiculiseren. Ik doe het nooit goed in jou ogen, mijn spelling faalt in alles. Terwijl jij weet dat het best meevalt en doorgaans maak ik alleen spelfouten als ik snel aan het posten/bashen ben. Komt erop neer dat ik bang ben dat jij mijn foto gaat zitten afzeiken en bashen, en naar iedereen door pm't.
Waarquote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
sgoed ouwe.
Gewoon omdat jij ook zo praat misschien?
Beste sjoerd, je zou nu toch wel moeten weten dat ik niet slikquote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval al een mannetje in een homo relatie. Dus dat maakt Biels het vrouwtje. Nu rest alleen de vraag nog of je slikt.
Gast je praat alsof je de bovenliggende partij bent, maar als puntje bij paaltje komt weet je niks te zeggen en ga je op de man spelen. Vuige faler.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
sgoed ouwe.
Gewoon omdat jij ook zo praat misschien?
Sjoerdquote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waar![]()
[..]
Beste sjoerd, je zou nu toch wel moeten weten dat ik niet slik
hoe kan je dat na al die tijd die we samen hebben doorgebracht nou kunnen vergeten
maar toch was et gewoon beter dat we uit elkaar gingen ..
Al mis ik je bafkwaliteiten soms nog wel
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gast je praat alsof je de bovenliggende partij bent, maar als puntje bij paaltje komt weet je niks te zeggen en ga je op de man spelen. Vuige faler.
Mijn overgewicht zit mijn messcherpe replies in de weg.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wut, je laat je uit de weg slaan door een stelletje internetheroes?
Ik heb toch ook the internet hero 2009quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gast je praat alsof je de bovenliggende partij bent, maar als puntje bij paaltje komt weet je niks te zeggen en ga je op de man spelen. Vuige faler.
Dit dusquote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Kon jij geen betere grap verzinnen stinkjoodquote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sjoerdkon je geen betere naam verzinnen faalnicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |