abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74408387
quote:
Op donderdag 5 november 2009 01:45 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

respecteer je roots, het Bourgondische, de warme gastvrijheid, meiskes met een zachte "g"

Zolang ge als man zijnde maar van die tongval af bent...
Brabants
pi_74408439
Brabant schmabant, in Utreg gooien we de t voor en achter woorden, net waar het uitkomt, hebben we hele grove leverworst en 130cc scooters tot exportproducten verheven, en duwen we zwervers om als we ergens willen zitten. Dát is pas iets om trots op te zijn.

Of nou ja, mijn wortels liggen in Amersfoort, maar die stad zouden ze af moeten drijven naar Flevoland om vervolgens de afsluitdijk door te prikken. Maar dat terzijde.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74408446
Welterusten Bels, dág!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74408447
Biels is verliefd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 5 november 2009 @ 04:13:11 #105
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_74408836
I know where you coming from, al was ik vaak iets minder arrogant, en was het bij mij niet altijd goed raak, maar ik had mijn jaren.
In mijn laatste "hosseljaar" (ik was toen dertig), ging het weer erg rap... ik had deze amazing chick, met het heetste kontje in history. Met haar had ik een vrije relatie, dus bijna elke dag in de kroeg... direct op een chick toestappen en zeggen "jij bent mooi, ik wil met je zoenen." (dat zo'n slechte versierzin zo goed kon werken had waarschijnlijk te maken met dat mijn ondeugende ogen... in 2/3 e van de gevallen zoenden we daarna direct, in de andere gevallen werd mijn vrijpostigheid me nooit kwalijk genomen.

En eerlijk is eerlijk; driekwart van de vrouwen die ik zoende heb ik niet eens meegevraagd naar mijn woonruimte. Meestal nam ik gewoon in stijl (inclusief een handkus) afscheid en bedankte ze voor de fijne avond, zonder ze mee te nemen.

Maar net als ik, weet jij schijnbaar wel met wie je door wilt gaan. Dus vergeet het hosselen, tenzij jouw vriendin ook wel iets ziet in een relatie met weinig verplichtingen. Met die open relatie had ik een afspraak... we konden doen wat we wilden, maar als we met elkaar uit waren, dan hadden we alleen oog voor elkaar. Het waren prachtige maanden.
En toen kwam ik ineens weer iemand tegen die mij behalve uiterlijk ook emotioneel raakte. Daar ben ik dan ook voor gegaan (nog wel een 2 tal incidenten om het af te leren in de eerste 3 maanden, maar daarna was ik ook trouw).

En dat raad ik jou dus ook aan; of je spreekt met haar een open relatie af... of je kiest voor een monogame relatie. Kies je voor het laatste... ga dan alleen vreemd als je het echt weer even nodig hebt, en dan vooral op een plek waar niemand je kent.
Maar als je bij voorbaat weet dat je er nog niet aan toe bent om je te binden, dan moet je haar loslaten. Want echte liefde gaat niet om jouw geluk of ego, maar om het geluk van jouw vriendin boven jouw eigen geluk te stellen. Dat je jouw trots haalt uit hoe gelukkig je jouw vriendin maakt i.p.v. hoe gelukkig ze jou maakt.
Als je daar niet aan kunt voldoen, wees dan een man... en gun haar aan een andere man. Als jij niet die man bent, zet dan tenminste jouw ego aan de kant. Als de situatie andersom was, zou je ook liever weten waar je aan toe was i.p.v. jaren te investeren in een leugen.

Goed tot zover de Nederlandse dr Phil... Eric (paginabeheerder).
Maar welgemeend!
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  donderdag 5 november 2009 @ 07:30:56 #106
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74409150
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
Dit is voor een hosselmachine als mij
als ik
batman!
pi_74409522
quote:
Zoals zovelen van jullie al weten ben ik een behoorlijk knappe jongeman. Buiten dat ben ik gezegend met een vlotte babbel, atletisch lichaam, leuke grapjes en wat sociale intelligentie. Ik ben dus een geboren winnaar, zou je kunnen zeggen.
En dankjewel, nu kan ik de koffie van mijn PC af sponsen.... Je kan inderdaad makkelijk praten/typen, perfecte eigenschap om je afschuwelijke uiterlijk te compenseren

Ik zocht naar een foto in je FoBo, stond er niet, zegt waarschijnlijk genoeg?
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  donderdag 5 november 2009 @ 08:36:20 #108
17420 DeX090
bastard on parade
pi_74409576
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

En dankjewel, nu kan ik de koffie van mijn PC af sponsen.... Je kan inderdaad makkelijk praten/typen, perfecte eigenschap om je afschuwelijke uiterlijk te compenseren

Ik zocht naar een foto in je FoBo, stond er niet, zegt waarschijnlijk genoeg?
Zegt iemand zonder FoBo. Hoewel een fobo aanmaken zonder er foto's in te zetten wel heel wat sneuer is dan helemaal geen fobo hebben.

Credits where credits are due, Biels staat wel op die foto met al die lui maar geen idee welke hij is.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_74409611
Mja, ik heb geen FoBo inderdaad, maar ik loop ook niet te afschuwelijk walgelijk homosexueel rond te bazuinen dat ik zo "baas" ben
  donderdag 5 november 2009 @ 08:41:06 #110
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_74409632
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef AlligatorNL het volgende:
Mja, ik heb geen FoBo inderdaad, maar ik loop ook niet te afschuwelijk walgelijk homosexueel rond te bazuinen dat ik zo "baas" ben
Biels = baas. Dat is een feit.
pi_74409656
Pff, een e-baas als ik het zo lees. Zal me niet verbazen als hij alleen maar hoertjes heeft gepakt, of nog erger, nog maagd is
pi_74409666
quote:
Ik ben dus een geboren winnaar, zou je kunnen zeggen.
En toch heb je hier een account.
pi_74409680
Een echte baas hoeft er niet mee te pronken, dat zien de mensen om hem heen vanzelf wel.
  donderdag 5 november 2009 @ 08:46:29 #114
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_74409708
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:42 schreef AlligatorNL het volgende:
Pff, een e-baas als ik het zo lees. Zal me niet verbazen als hij alleen maar hoertjes heeft gepakt, of nog erger, nog maagd is
Waarom die haat.
  donderdag 5 november 2009 @ 08:48:33 #115
17420 DeX090
bastard on parade
pi_74409742
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:44 schreef AlligatorNL het volgende:
Een echte baas hoeft er niet mee te pronken, dat zien de mensen om hem heen vanzelf wel.
Amen. Mensen die zichzelf als baas zien, en dat aan iedereen moeten opdringen op FOK!, missen toch wel iets in hun echte leven.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  donderdag 5 november 2009 @ 08:49:24 #116
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_74409751
...en toen werd je wakker met je piemel in je hand
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_74409826
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:46 schreef S.Seagal het volgende:

[..]

Waarom die haat.
Omdat het zwaar triest is

Krijg een beetje dit beeld voor me :

pi_74409844
TS en vriendin:

pi_74410179
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:30 schreef griekjeee het volgende:
Niemand vraagt om pics. Pics!
Dat dus.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  donderdag 5 november 2009 @ 09:20:34 #120
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_74410274
Mensen die verliefd zijn.

Mensen die geloven in emoties e.d.

Mensen.

Gast, je vriendin is ook gewoon een mens die af en toe dikke drollen uitschijt, okselhaar kan laten groeien als ze dat wilt en van binnen ook maar een ranzige hoop darmen en andere ingewanden is.

Om over die stinkende kaasgrot nog maar niet te beginnen.

GET REAL MAN.

ALLES IS NEP.

Mooie OP trouwens.
  donderdag 5 november 2009 @ 09:23:57 #121
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_74410343
quote:
Op donderdag 5 november 2009 04:13 schreef Paginabeheerder het volgende:
I know where you coming from
pi_74410383
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:20 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die verliefd zijn.

Mensen die geloven in emoties e.d.

Mensen.

Gast, je vriendin is ook gewoon een mens die af en toe dikke drollen uitschijt, okselhaar kan laten groeien als ze dat wilt en van binnen ook maar een ranzige hoop darmen en andere ingewanden is.

Om over die stinkende kaasgrot nog maar niet te beginnen.

GET REAL MAN.

ALLES IS NEP.

Mooie OP trouwens.

effe normaal he
  donderdag 5 november 2009 @ 09:27:20 #123
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_74410419
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:54 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Omdat het zwaar triest is

Krijg een beetje dit beeld voor me :

[ afbeelding ]
Dat beeld kan je wel uit je hoofd zetten dan.
pi_74410557
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:27 schreef S.Seagal het volgende:

[..]

Dat beeld kan je wel uit je hoofd zetten dan.
Hoezo, ik heb nog geen foto van hem gezien. Je gaat me niet vertellen dat het een mooib0y is met opgeschoren kop, plastic 4 bij 4 kristallen in zijn oren heeft hangen en de hele dag staat te jumpen?

Anders mag je die foto laten zitten, immers what has been seen, can not be unseen.

donderdag 5 november 2009 @ 10:02:58 #125
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74411156
Biels wat kost zo'n vriendin nu eigenlijk?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')