Nee ik speculeerde dat jij een nerd was omdat je OP een hoog gehalte "internetheroism" bevat. Het is nou eenmaal een veel voorkomend verschijnsel dat onzekere en vaak ook nerderige types heel stoer en overdreven leven op het internet.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Uiteraard, de realiteit. "Iemand die post op internet over hoe goed hij het heeft is per definitie een dikke nerd."
Dan zeg je dikke onderarmenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dat zijn geen polsen, maar twee onderarmspieren
Ik denk dat jij maar beter kan gaan uitloggen want het wordt vandaag niks meer met je, ben ik bang.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef griekjeee het volgende:
Wat een liefdevol topic. Anderen blijken zo goed met iemands geluk om te kunnen gaan, ik heb daar toch wel echt respect voor.
Is degene die keihard gaat roepen dat je dan een lelijke nerd bent niet net zo'n internetheld?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee ik speculeerde dat jij een nerd was omdat je OP een hoog gehalte "internetheroism" bevat. Het is nou eenmaal een veel voorkomend verschijnsel dat onzekere en vaak ook nerderige types heel stoer en overdreven leven op het internet.
Nee, want het volgens Biels baas om interessant te doen op het internet, dus ik dacht laat ik het ook even proberen.quote:
Nou nee, ik zie mezelf meer als een care-police-officer die zwaar overdreven en wannabe-interessante posts afbrandt om daarmee de betreffende poster een verschrikkelijk groot minderwaardigheidscomplex aan te praten dat hij spontaan zijn internetverbinding verbreekt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Is degene die keihard gaat roepen dat je dan een lelijke nerd bent niet net zo'n internetheld?
Alsof ik dat doe.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Biels waarom loop jij er zo mee te koop dat jij zo perfect bent?
Waar doe ik interessant in mijn posts?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nou nee, ik zie mezelf meer als een care-police-officer die zwaar overdreven en wannabe-interessante posts afbrandt om daarmee de betreffende poster een verschrikkelijk groot minderwaardigheidscomplex aan te praten dat hij spontaan zijn internetverbinding verbreekt.
Aaah, terugkrabbelen. Je begint het wel te leren. Accepteer gewoon hoe je bent en overdrijf het niet.quote:
Het is wel wat je tentoonspreidt in je OP. Heb je misschien last van narcismequote:
Is dat werkelijk het beste wat je hebt, volgens mij had ik al gezegd dat wij klaar waren met de discussie. Niet zo hardleers zijn jongetje.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar beter kan gaan uitloggen want het wordt vandaag niks meer met je, ben ik bang.
Moet ik de gehele OP quoten voordat je met je verstand weer ter plekke bent?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar doe ik interessant in mijn posts?
JA HAD IK JOU DAAR EVEN GOED TE PAKKEN HE BWHAHAquote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha goed gezien, ga je nu nog wat zinnigs posten. Of ga je gewoon lekker niks zeggen zodat je zelf geen typefouten maakt en mensen lekker kan bashen?
Droeftoeter.
Volgens mij heb ik je zojuist de deur gewezenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is dat werkelijk het beste wat je hebt, volgens mij had ik al gezegd dat wij klaar waren met de discussie. Niet zo hardleers zijn jongetje.
De enige die hier niet kan accepteren hoe ik ben ben jij.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Aaah, terugkrabbelen. Je begint het wel te leren. Accepteer gewoon hoe je bent en overdrijf het niet.
Daar doe ik stoer, niet echt interessant. Dan denk ik meer aan moeilijke woorden gebruiken enzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Moet ik de gehele OP quoten voordat je met je verstand weer ter plekke bent?
Waarom niet? Maar misschien past het clearasil sub-forum beter bij je. En kom je gewoon over een paar jaar terug als je volhardt bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
JA HAD IK JOU DAAR EVEN GOED TE PAKKEN HE BWHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je je nog in dit topic durft te vertonen![]()
Internet jonge... internet.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Biels waarom loop jij er zo mee te koop dat jij zo perfect bent?
Atletische kwaliteiten van Fokkersquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar doe ik stoer, niet echt interessant. Dan denk ik meer aan moeilijke woorden gebruiken enzo.
Ik kan je best accepteren hoe je bent, ik kan alleen niet accepteren hoe je doet, omdat het vrij kinderachtig is jezelf veel beter te presenteren dan je daadwerkelijk bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Biels het volgende:
[..]
De enige die hier niet kan accepteren hoe ik ben ben jij.
Stoer, interessant, je doet jezelf anders voor dan je IRL bent, geef maar toe.quote:[..]
Daar doe ik stoer, niet echt interessant. Dan denk ik meer aan moeilijke woorden gebruiken enzo.
En de moeilijk woorden zijn daar waar?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Atletische kwaliteiten van Fokkers
Om maar even wat te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |