Horen wie het zegt. Reflecteer eerst jezelf eens alvorens je een oordeel velt. Onwetend ben jij, en dat staat symbolisch voor heel je oeuvre.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent gewoon irritant en onwetend.
Laat je moderator skills dan eens een keer zienquote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Adolecens het volgende:
Ik voel aan dat dit een vriendelijk (kuch) topic gaat worden
Wij kunnen daar wat aan doenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Adolecens het volgende:
Ik laat me niet afzetten als een dom poppetje. Alleen ZH lijkt maar niet op te geven.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Adolecens het volgende:
Dit is toch niet zijn subforum, dat mag helemaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat je moderator skills dan eens een keer zien.
Als dat alles is wat je hebt...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb alleen liefde uit te delen meer niet
Heb je het nou tegen mij? Zojaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij kunnen daar wat aan doen![]()
hoi sm.
Ohh noes sorry manquote:
En humor natuurlijkquote:
Ik ben geen MOD hier. Kan de cavalerie wel even roepenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat je moderator skills dan eens een keer zien.
Moet ik die van 1-5 gaan opzoekenquote:
Ja, gezelligquote:Op woensdag 4 november 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben geen MOD hier. Kan de cavalerie wel even roepen
Doe jij dat, dan zoek ik die van 0-4 wel opquote:Op woensdag 4 november 2009 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ik die van 1-5 gaan opzoeken
Ben je chagerijnig ofzo??quote:
Zullen we erover ophouden?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe jij dat, dan zoek ik die van 0-4 wel op
Nee, intens gelukkig.quote:
Ik heb liever niet dat je het woordje "fuck" bezigt.quote:
Ja, ik vond dat wel een leuke afkortingquote:Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij? Zoja
Wat is er in jouw reet gekropen en heeft je gebeten?quote:
Ik heb liever niet dat je op mijn posts reageert, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je het woordje "fuck" bezigt.
Ah, de cavaleriequote:
Dat is ook 1 van me sterke punten, andere mensen een pleziertje doen zodat zij lol hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat wel een leuke afkorting
Omdat 2 mensen de nr's 42 en 43 waren vergetenquote:
Hihi, grappig.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je op mijn posts reageert, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben.
Mits Baco, anders nimmer.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Colaaaa
Ik drink dat echt bijna nooit
Dan bedoel je toch zijn goal tijdens de 1-5quote:
Die van Balasz was vele malen mooier in de 4-3 van dit seizoen. Hatsee, zo over Steek heen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan bedoel je toch zijn goal tijdens de 1-5
Ik was aanwezig en heb het niet goed gezienquote:Op woensdag 4 november 2009 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die van Balasz was vele malen mooier in de 4-3 van dit seizoen. Hatsee, zo over Steek heen.
Inderdaad, was zeker man of the match. Topwedstrijd was dat.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was aanwezig en heb het niet goed gezien![]()
Balasz was niet te houden die dag
Lief dagboek...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind net een lego revolvertje
Ben jij ook al zo'n chagerijn? Vind de mods van KLB vandaag totaal niet vrolijk, is er een nieuw beleid ofzo bij fok?quote:
Ado is SEX mod, tevens is er hier geen enkele mod chagrijnig.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n chagerijn? Vind de mods van KLB vandaag totaal niet vrolijk, is er een nieuw beleid ofzo bij fok?
Hij is dan een mod en chagerijn chagerijn wat maakt het uit?? En ik vind van wel bedoel we hadden vanmorgen 1 of andere dildo die zijn beste maat zijn moeder ging doen, uiteraard kwam er een hyves te voorschijn en het topic is weg. Ik heb een redelijke klacht omtrent douchen met je kleren aan en die word ook gesloten. Ik probeer vragen te stellen in FB en het word gezien als bagger, maar goed ik zal wel fout zittenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ado is SEX mod, tevens is er hier geen enkele mod chagrijnig.
Het is trouwens chagrijn
Beide keren was ik aan het pissenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
3:30 voor de eerste van balasz, die ook fucking nice was![]()
6:15 voor de tweede van balasz, die gewoonweg geweldig is![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan Van Hooijdonk tegen Freiburg
![]()
Dat douchen met je kleren aan topic heb ik gezien, ja. Hoewel je een leuk plaatje had gepost was de rest natuurlijk wel dikke bagger. Logisch dat hij dicht was.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is dan een mod en chagerijn chagerijn wat maakt het uit?? En ik vind van wel bedoel we hadden vanmorgen 1 of andere dildo die zijn beste maat zijn moeder ging doen, uiteraard kwam er een hyves te voorschijn en het topic is weg. Ik heb een redelijke klacht omtrent douchen met je kleren aan en die word ook gesloten. Ik probeer vragen te stellen in FB en het word gezien als bagger, maar goed ik zal wel fout zitten
Misschien had ik hem beter in ONZ kunnen postenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat douchen met je kleren aan topic heb ik gezien, ja. Hoewel je een leuk plaatje had gepost was de rest natuurlijk wel dikke bagger. Logisch dat hij dicht was.
Dus omdat ik toevallig een tagje heb, schaar je mij op de grote hoop en begrijp jij het sarcasme wat ik jegens mijn vriendin uit niet helemaal omdat je de verhoudingen hier niet kent, of watquote:Op woensdag 4 november 2009 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n chagerijn? Vind de mods van KLB vandaag totaal niet vrolijk, is er een nieuw beleid ofzo bij fok?
Ja, inderdaad. begin van hem was bagger, maar heeft zich inmiddels goed aangepast.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide keren was ik aan het pissen![]()
Maar nee had een redelijk goed zicht in het psv stadion en het waren gewoon dikke knallers. Vond de 0-1 wel een goede stuntelactie van Issakson, hij is nu stukken vooruit gegaan
Inderdaad, dat was een stuk beter geweest.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien had ik hem beter in ONZ kunnen posten
Ado is mijn vriend en ik had dat net tegen hem gezegd op MSN, vandaarquote:Op woensdag 4 november 2009 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is dan een mod en chagerijn chagerijn wat maakt het uit?? En ik vind van wel bedoel we hadden vanmorgen 1 of andere dildo die zijn beste maat zijn moeder ging doen, uiteraard kwam er een hyves te voorschijn en het topic is weg. Ik heb een redelijke klacht omtrent douchen met je kleren aan en die word ook gesloten. Ik probeer vragen te stellen in FB en het word gezien als bagger, maar goed ik zal wel fout zitten
Reis heb ik in mijn NHD coach van het jaar team dus ik hoop na de winterstop dat hij gaat flammenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. begin van hem was bagger, maar heeft zich inmiddels goed aangepast.
Wij mogen ook wel blij zijn met Reis, maakt een goede ontwikkeling door
Babel ook net gescoord bij Liverpool, nice.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Je moet 75% dingen die ik typ niet serieus nemen, sorryquote:Op woensdag 4 november 2009 23:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus omdat ik toevallig een tagje heb, schaar je mij op de grote hoop en begrijp jij het sarcasme wat ik jegens mijn vriendin uit niet helemaal omdat je de verhoudingen hier niet kent, of wat
Je zal zeker wel een beste middag hebben gehadquote:Op woensdag 4 november 2009 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Reis heb ik in mijn NHD coach van het jaar team dus ik hoop na de winterstop dat hij gaat flammen
Oja had je deze al van mij gezien![]()
[..]
Ik schroef het percentage wat omhoog bij deze.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet 75% dingen die ik typ niet serieus nemen, sorry
Ja het leverde me 980 euro op dat ik morgen op mijn rekening krijg.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je zal zeker wel een beste middag hebben gehad
Dat doelpunt van Urby zat d'r wel lekker in
Dat ik jou bij 80% van je posts niet serieus moet nemen?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik schroef het percentage wat omhoog bij deze.
980 euro? hoezo dat?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het leverde me 980 euro op dat ik morgen op mijn rekening krijg.
En iedereen is nou opeens weer in love met Urby maar hij mag deze lijn eerst eventjes doorzetten.
Maar hij knalde er wel super lekker in ja
Had 50 euro ingezet op 5-1. eigelijk win ik volgens 1 of andere smart-ass 1029,50 maar ik haal mijn eigen 50 euro eraf. En danko blijf ik een viezerd vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
980 euro? hoezo dat?
Iedereen bij ons is ook weer in love met Lazovic
Makkelijk verdiendquote:Op woensdag 4 november 2009 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had 50 euro ingezet. eigelijk win ik volgens 1 of andere smart-ass 1029,50 maar ik haal mijn eigen 50 euro eraf. En danko blijf ik een viezerd vinden
Ja ik had een raar voorgevoel over en psv had feyenoord ook al makkelijk opzij gezetquote:
Joah, dat werd 1-3quote:Op woensdag 4 november 2009 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik had een raar voorgevoel over en psv had feyenoord ook al makkelijk opzij gezet
Psv heeft het toch heel vaak moeilijk tegen feyenoord, wij winnen bijna nooit van psv maar wel bijna altijd van feyenoordquote:Op woensdag 4 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joah, dat werd 1-3![]()
Feyenoord is nergens tegen Ajax en PSV.
Dat is best nice maareh, hoe jong is ze wel niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Bohhh, mijn vriendin had ene 9,9 voor haar toets Frans
Mwah, laatste jaren alleen een paar keer uit moeilijk gehad. Thuis was het altijd wel best te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv heeft het toch heel vaak moeilijk tegen feyenoord, wij winnen bijna nooit van psv maar wel bijna altijd van feyenoord
17, whyquote:Op woensdag 4 november 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is best nice maareh, hoe jong is ze wel niet?
Verreken je dan ook meteen de kansspelbelastingquote:Op woensdag 4 november 2009 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had 50 euro ingezet op 5-1. eigelijk win ik volgens 1 of andere smart-ass 1029,50 maar ik haal mijn eigen 50 euro eraf. En danko blijf ik een viezerd vinden.
Heb er nog een topic over gemaakt
Geld niet handje contantje
Ik wacht het morgen eventjes afquote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verreken je dan ook meteen de kansspelbelasting
Hoeveel procent kan je aftikken?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verreken je dan ook meteen de kansspelbelasting
29 las ik ergensquote:Op woensdag 4 november 2009 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel procent kan je aftikken?
Ik zal je de schok morgen besparen:quote:Op woensdag 4 november 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht het morgen eventjes af
Bronquote:Zijn de prijzen onderhevig aan kansspelbelasting?
Ja, op alle prijzen van ¤ 454,00 en hoger moet 29% kansspelbelasting worden betaald. De Lotto houdt dit in bij uitbetaling van de prijs aan de winnaar.
Liverpool staat 5 punten achter met 2 wedstrijden te gaan dus exit Benitez. Rubin Kazan als verassing, ach het is een verassing dat die poule nog zo dicht op elkaar staat maar dat ze kunnen voetballen in rusland en de oekraine vind ik geen verassing meer, er zit daar meer geld dan je weet denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me verdomde erg verbaas over Rubin Kazan. Ook 4 punten gepakt tegen Barca, hulde voor dat. Ik zie Inter en Rubin Kazan wel doorgaan. Het wordt het jaar van de verrassingen. Bayern eruit, Liverpool zal het ook wel niet halen.
Bij Unibet had ik ook 2000 gekregen, had een iets hogere noteringquote:Op woensdag 4 november 2009 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zal je de schok morgen besparen:
[..]
Bron
Bij binnenlandse kansspelen als de toto mag je de inzet niet aftrekken dus.
(980*0.71) - 3.80 = 692 euro
Had je nou maar bij unibet ingezet
Dat had ik gelezen ja. Ik heb ook geen creditcard, je kan gewoon via je bank betalen en ontvangen hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij Unibet had ik ook 2000 gekregen, had een iets hogere notering
Heb alleen geen creditcard
ohh okee dat wist ik geeneens. Ik liep gewoon bij toeval langs de sigarenboer en heb toen toto gedaan, was ook de 1e keer dat ik serieus geld heb ingezet heb op zoietsquote:Op woensdag 4 november 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja. Ik heb ook geen creditcard, je kan gewoon via je bank betalen en ontvangen hoor
Nog steeds een mooi bedrag, toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ohh okee dat wist ik geeneens. Ik liep gewoon bij toeval langs de sigarenboer en heb toen toto gedaan, was ook de 1e keer dat ik serieus geld heb ingezet heb op zoiets
Ja ik klaag ook echt niet maar 2000 en was deze nog op vakantie gegaanquote:Op woensdag 4 november 2009 23:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog steeds een mooi bedrag, toch?
Zeker als het je eerste keer is.
Ga je GS nog ff sarren PHP?quote:
Nee, ik had vandaag sowieso niet de ambitie om mensen dwars te liggen.quote:
Bowiequote:Op donderdag 5 november 2009 00:13 schreef Maisnon het volgende:
Deze moet ik weer een keertje kijken
supervaag, met David Bowie, 80's en vampieren
quote:
Plezantquote:Op donderdag 5 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
LALALALALLALA en zo kom ik weer plezant aangeschoten thuis!
Seksen!quote:Op donderdag 5 november 2009 03:43 schreef Zapato het volgende:
[..]
Plezant![]()
Wat heb je gedaan dan tijdens het overduidelijke zuipen?
Jij wel he.quote:
This is how I rollquote:Op donderdag 5 november 2009 03:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jij wel he.![]()
Ik ga morgen iig ook zuipen.![]()
Ciaowawa!quote:Op donderdag 5 november 2009 03:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
This is how I rollen nice! Ik ook
!
En nu eerst lekker slapengood night
!
En we leven weerquote:
Een laatste stuiptrekkingquote:
Zo voelt het wel aan ja, amper 10 uur en dan al les hebbenquote:
Voel me gevleid door je. Maar heb je geen belangrijke besprekingen dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
Deze is speciaal voor jou, php!
Of ik vanmiddag thuiskom ga ik eerst lekker op de bank chillen als is dat geen goed idee?.
Ik ga zondag voor de tweede keerquote:
Hai, hottie.quote:
Heb je je ergens aan open gehaald?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet hot, ik heb pijn, ik ben labiel, en er druipt bloed uit me.
Ahhww.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet hot, ik heb pijn, ik ben labiel, en er druipt bloed uit me.
Vast ook welquote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb je je ergens aan open gehaald?
Ja wil ik ook, maar m'n nieuwe huisgenoot is hier met d'r ouders (tegenover mijn kamer) dus ik wil niet als een halve zombie naar buiten komen om deze tijdquote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhww.![]()
Neem een aspirine met warme thee.
Awww, hopelijk gaan ze snel weg kun je ook ff een kruikje pakken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vast ook welik weet het niet, de algehele pijn is ondraaglijk.
[..]
Ja wil ik ook, maar m'n nieuwe huisgenoot is hier met d'r ouders (tegenover mijn kamer) dus ik wil niet als een halve zombie naar buiten komen om deze tijd!
Ik heb geen kruikquote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Awww, hopelijk gaan ze snel weg kun je ook ff een kruikje pakken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam net een project van iemand tegen die ging tijdreizenwas echt geweldig gedaan
Hij had zich in een kamer opgesloten, twee weken lang ofzo, maar alles daarbinnen aangepast zodat het langzamer zou gaan. Een klok die langzaam ging, internet updates langzamer krijgen, kunstmatig licht om dag en nacht langer te laten lijken.
Op 19 januari stapte hij weer naar buiten. Voor hem was het toen nog maar 13 januari.
En dus was ie ineens 6 dagen naar de toekomst gereisd
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam net een project van iemand tegen die ging tijdreizenwas echt geweldig gedaan
Hij had zich in een kamer opgesloten, twee weken lang ofzo, maar alles daarbinnen aangepast zodat het langzamer zou gaan. Een klok die langzaam ging, internet updates langzamer krijgen, kunstmatig licht om dag en nacht langer te laten lijken.
Op 19 januari stapte hij weer naar buiten. Voor hem was het toen nog maar 13 januari.
Okay, als zijn klok langzamer ging, dag en nacht langer bleken te zijn, gaat hij toch juist terug in de tijd?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, als zijn klok langzamer ging, dag en nacht langer bleken te zijn, gaat hij toch juist terug in de tijd?
Ja, dus als hij de echte wereld weer instapt, is hij vooruit gegaan, 6 dagen in de toekomstquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, als zijn klok langzamer ging, dag en nacht langer bleken te zijn, gaat hij toch juist terug in de tijd?
Nee, hij beleefde die langere dagen en nachten als normale dagen en nachten en het tijdreizen vind dus plaats op het moment dat hij uit de kamer stapt en het 6 dagen later isquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
10 uur pas? Mazzelaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo voelt het wel aan ja, amper 10 uur en dan al les hebben
Ik ben trouwens benieuwd als die meet nog wel doorgaat.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
Deze is speciaal voor jou, php!
Of ik vanmiddag thuiskom ga ik eerst lekker op de bank chillen als is dat geen goed idee?.
meet?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo voelt het wel aan ja, amper 10 uur en dan al les hebben
Ik ben trouwens benieuwd als die meet nog wel doorgaat.![]()
Eh ja dat ookquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Eh ja dat ookHij is eerst aan het terug in de tijd gaan, okay dat bedoelt ie denk ik ook meer nu ik er over nadenk
quote:3:2 was an experiment in time travel. On Jan 01 2008 at 12:00 am central, I sealed myself in a room with a slow clock, artificial day and night, and delayed internet. I remained in this artificial time warp until January 19th your time, or January 13th my time. I am now living forever in the future.
quote:
Ja, als ik mijn klok twee keer sneller laat gaan, beleef ik ook niet alles twee keer sneller.quote:
Maar ook dat is onzin, want het is niet de toekomst, het is zijn perceptie van de toekomst.quote:
Fas, alsjeblieft zegquote:
En volgens de realiteit zit hij gewoon verkeerdquote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn klok twee keer sneller laat gaan, beleef ik ook niet alles twee keer sneller.
Volgens zijn tijd zit hij in de toekomst, volgens onze tijd zit hij in het verleden.
Natuurlijk is het een fakequote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar ook dat is onzin, want het is niet de toekomst, het is zijn perceptie van de toekomst.
Hij blijft het namelijk faken, aangezien hij op kunstmatige wijze zijn dagen veranderd
Ik kan ook mezelf opsluiten in een volledig donkere kamer, zodat ik het verschil tussen dag en nacht niet zie.
Vervolgens zo lang mogelijk wakker blijven. Dan slapen, weer zo lang mogelijk wakker blijven, dan weer slapen en dan stellen doordat ik aangezien ik maar 2 keer heb geslapen dat ik pas twee dagen verder ben, terwijl de wereld al drie dagen verder is.
Dan leef ik ook voor altijd in de toekomst, één dag verder![]()
En nu?quote:
Als je dat in zijn geheel zou drinken (en verder niets doet), zou je uiteindelijk dezelfde hoeveelheid weer plassen of zou een deel opgenomen worden in je lichaam (en jij dus minder plas plassen)?quote:
Blaasonsteking heb ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En nu?
Over een zwangerschapstest gooien?
Plasachtig en het voelde heel warm aan.quote:
Dat is wel een interessante vraag, ik heb de plas helaas al afgeleverd.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je dat in zijn geheel zou drinken (en verder niets doet), zou je uiteindelijk dezelfde hoeveelheid weer plassen of zou een deel opgenomen worden in je lichaam (en jij dus minder plas plassen)?
Blaasonsteking. :'Dquote:
Ik eerst nog hopen dat het een doodgeslagen biertje wasquote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Fascination het volgende:
M'n moeder vond me ook al vies dat ik er foto's van had gemaakt.
Ik hoop dat jij nooit je ontlasting hoeft te laten onderzoeken.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Fascination het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met de ontlasting (van de astronauten) in de ruimte? Zouden ze dat gewoon dumpen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Fascination het volgende:
Dat is wel een interessante vraag, ik heb de plas helaas al afgeleverd.
Een deel wordt opgenomen. Urine bestaat namelijk uit water, wat deels verloren zal gaan door zweet/tranen, uit zouten, die deels verbruikt zullen worden, ureum, wat in principe ook weer opgenomen kan worden en van de afvalstoffen zal het meeste weer worden uitgeplast maar een klein percentage zal alsnog worden opgenomen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je dat in zijn geheel zou drinken (en verder niets doet), zou je uiteindelijk dezelfde hoeveelheid weer plassen of zou een deel opgenomen worden in je lichaam (en jij dus minder plas plassen)?
Geloof me, daar zou ik geen foto's van maken.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nooit je ontlasting hoeft te laten onderzoeken.
In potjes bewaren denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk met de ontlasting (van de astronauten) in de ruimte? Zouden ze dat gewoon dumpen?
Maar het is wel heel slecht voor je, omdat je urine bestaat uit afvalstoffen (duh) en je die afvalstoffen dus weer tot je neemtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een deel wordt opgenomen. Urine bestaat namelijk uit water, wat deels verloren zal gaan door zweet/tranen, uit zouten, die deels verbruikt zullen worden, ureum, wat in principe ook weer opgenomen kan worden en van de afvalstoffen zal het meeste weer worden uitgeplast maar een klein percentage zal alsnog worden opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
One girl, one cup.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geloof me, daar zou ik geen foto's van maken.![]()
De reet van de astronaut wordt vacuüm getrokken waarna de poep wordt opgeslagen in een zakje waarna het wordt gedroogd en gecomprimeerd zal worden om vervolgens het zakje af te sealen en op te slaan in een tank.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk met de ontlasting (van de astronauten) in de ruimte? Zouden ze dat gewoon dumpen?
Volgens mij halen ze daar al het water uitquote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je nou alleen je plas drinkt voor een tijdje, zou dat na een poosje gedestilleerd plas voortbrengen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een deel wordt opgenomen. Urine bestaat namelijk uit water, wat deels verloren zal gaan door zweet/tranen, uit zouten, die deels verbruikt zullen worden, ureum, wat in principe ook weer opgenomen kan worden en van de afvalstoffen zal het meeste weer worden uitgeplast maar een klein percentage zal alsnog worden opgenomen.
deze dusquote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nooit je ontlasting hoeft te laten onderzoeken.
Hihi.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar het is wel heel slecht voor je, omdat je urine bestaat uit afvalstoffen (duh) en je die afvalstoffen dus weer tot je neemt
Vandaar moet je puur en alleen in tijden van uitdroging je urine drinken, en anders niet!Klopt. Het is niet eens zo dat de afvalstoffen zo giftig of iets dergelijks zijn maar het is meer zo dat je lichaam daardoor wel minder bruikbare voedingsstoffen binnenkrijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef zarGon het volgende:
Is het nou gedestilleerd of gedistilleerd?
quote:Sterkedrank mág gedestilleerd genoemd worden, maar gedistilleerd komt veel vaker voor en heeft dan ook de voorkeur. Het sterkedrankmuseum in Schiedam heet dan ook Het Gedistilleerd Museum.
De werkwoorden distilleren en destilleren zijn wel volledige synoniemen van elkaar; ze betekenen 'door verdamping en condensatie zuiveren; in het bijzonder sterkedranken stoken'. Dis-/destilleren gaat via het Franse distiller terug op het Latijn. In het Latijn bestonden er al twee vormen, namelijk distillare en destillare. Deze werkwoorden zijn opgebouwd uit de- ('neer') + stillare ('druppelen, doen druppelen'). Vreemd genoeg komt in het Frans (het 'tussenstation' in de ontleningsroute) alleen de vorm met di(s)- voor, terwijl in het Nederlands ook de vorm met de(s)- is terechtgekomen. Het Woordenboek der Nederlandsche Taal (deel III, ii, 1916) vermeldt beide werkwoorden al; ze bestaan tot op heden naast elkaar.
HEB JIJ LAST VAN ONTLASTING? MEISJES POEPEN NIET.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geloof me, daar zou ik geen foto's van maken.![]()
[..]
In potjes bewaren denk ik.
destilleerd water, distilleren is iets anders (geloof om vloeistoffen te scheiden? weet het niet meerquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef zarGon het volgende:
Is het nou gedestilleerd of gedistilleerd?
Ik ben niet een echt meisje.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
HEB JIJ LAST VAN ONTLASTING? MEISJES POEPEN NIET.
En sowieso, iedereen kijkt naar zijn ontlasting, net voor het doorspoelen.
Is ook smerigquote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Fascination het volgende:
Ja. Weet iemand de link naar zo'n spel waarbij je naar het volgende level zien te komen door onder andere in de broncode te zoeken, te spelen met negatieven in photoshop, etc.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Maisnon, heb je nog een of ander raar spelletje?
Ik verveel me namelijk!
TVP!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja. Weet iemand de link naar zo'n spel waarbij je naar het volgende level zien te komen door onder andere in de broncode te zoeken, te spelen met negatieven in photoshop, etc.
http://www.nintendo8.com/quote:Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Maisnon, heb je nog een of ander raar spelletje?
Ik verveel me namelijk!
Nee, dit leek me toch wat fijner.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is ook smerigen je hebt m'n raad niet eens opgevolgd.
Mitch werd te veel, ik ben toen verder gegaan met een nieuw project:quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef zarGon het volgende:
Mn., hoe is het eigenlijk afgelopen met Mitch?
[ afbeelding ]
Fijner? Wil ik weten wat haar raad was?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dit leek me toch wat fijner.
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dit leek me toch wat fijner.
Sorry.quote:
Ik een taart bakken.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry.Zal ik wat thee voor je zetten en een taart gaan bakken om het goed te maken?
Nee, dit komt nooit meer goedquote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry.Zal ik wat thee voor je zetten en een taart gaan bakken om het goed te maken?
Wow nice, heb je die hele engine ook zelf gemaakt?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mitch werd te veel, ik ben toen verder gegaan met een nieuw project:
Maar die staat ook on hold nu, animaties gaan veel tijd kosten. Heb al gemaakt dat ze aan een rand kan blijven hangen, maar ben nog niet tevreden en wil ook nog aan lianen kunnen zwaaien
Dat had ik al verzonnen hoe dat zou werken maar nog niet erin gezet
Ze adviseerde me daar in een potje te plassen ipv thuis.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fijner? Wil ik weten wat haar raad was?.
Creatyfus zeg! De game heeft zelfs een prelude,quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mitch werd te veel, ik ben toen verder gegaan met een nieuw project:
Maar die staat ook on hold nu, animaties gaan veel tijd kosten. Heb al gemaakt dat ze aan een rand kan blijven hangen, maar ben nog niet tevreden en wil ook nog aan lianen kunnen zwaaien
Dat had ik al verzonnen hoe dat zou werken maar nog niet erin gezet
Heuy, in Mitch kon je heul niet glijden.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:23 schreef Maisnon het volgende:
http://dl.getdropbox.com/u/2624438/FloTest.zip
Als iemand dat Flo spel wil spelen
Het is alleen nog maar het eerste level, vijanden doen niks, etc. Was er nog niet zo lang mee bezig geweest
Shift = springen
Rennen + Pijltje naar beneden = glijden
Neeee neee nee neequote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Creatyfus zeg! De game heeft zelfs een prelude,. Achtergrondmuzakje is ook allemaal van jou, toch?
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Neeee neee nee needaar neem ik geen credits voor, dat is van... Olafur Anderson oid, staat bij de info op youtube.
De game heeft nog geen geluid.
de visuals zijn wel helemaal van mij
Toeval?quote:The song is called 'Fok' by Ólafur Arnalds
yesh, maar niet compleet in een tekst programmeer taal iets, maar met Multimedia Fusion, waar je iets meer... visueel moet programmerenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wow nice, heb je die hele engine ook zelf gemaakt?
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:23 schreef Maisnon het volgende:
http://dl.getdropbox.com/u/2624438/FloTest.zip
Als iemand dat Flo spel wil spelen
Het is alleen nog maar het eerste level, vijanden doen niks, etc. Was er nog niet zo lang mee bezig geweest
Shift = springen
Rennen + Pijltje naar beneden = glijden
Zo zeg het je verkeerd, ik adviseerde je om eerst een potje te vragen bij de dokter en er daar dan in te plassen. Aangezien madame hier geen potje had en zich afvroeg waar ze dan in moest plassen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze adviseerde me daar in een potje te plassen ipv thuis.
Zo heb ik ook een slowmotion mod voor de CryEngine gemaaktquote:Op donderdag 5 november 2009 15:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
yesh, maar niet compleet in een tekst programmeer taal iets, maar met Multimedia Fusion, waar je iets meer... visueel moet programmeren
Madame.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zeg het je verkeerd, ik adviseerde je om eerst een potje te vragen bij de dokter en er daar dan in te plassen. Aangezien madame hier geen potje had en zich afvroeg waar ze dan in moest plassen.
Daar erger ik me ook aan als ik niet ongesteld ben.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik ongesteld ben kan ik er niet tegen om meisjes te horen praten tegen elkaarecht tergend vind ik het. 'Oooh ja hihihi en toen zei hij blababla jaaaa ohhh ja nee echt jaaaa!' Hou je bek trut.
R&P of LIFquote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik ongesteld ben kan ik er niet tegen om meisjes te horen praten tegen elkaarecht tergend vind ik het. 'Oooh ja hihihi en toen zei hij blababla jaaaa ohhh ja nee echt jaaaa!' Hou je bek trut.
Multimedia Fusion 2 is iets als bijvoorbeeld Gamemakerquote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Japsnars het volgende:
Net even gespeeld, puik werk Mnon
Waarom trouwens Multimedia Fusion 2 en niet iets als bijvoorbeeld gamemaker?
Stoer, megaman-achtigquote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Maisnon het volgende:
Dit is trouwens ook een leuk spel wat volgens mij ook met Multimedia Fusion is gemaakt... als je van die oude NES/SNES platformspellen houdt
Yep dat weet ikquote:Op donderdag 5 november 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Multimedia Fusion 2 is iets als bijvoorbeeld Gamemaker
Omdat ik the Games Factory altijd vroeger deed samen met een vriend, dan maakten we Tamagotchi achtige dingen of van de zijkant snowboard spellen met kerstmannen en sneeuwpoppenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep dat weet ikMaar waarom verkies jij Multimedia Fusion boven Gamemaker?
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
bohh, een van de weinigen die een voldoende had voor bedrijfseconomie
quote:
WTF?!quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew is dat een siliconen ster onder de huid op zijn voorhoofd?
Gadverdamme.quote:
Dag hoor!quote:
*proest*quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Boobiieeeess.
als ie dan bijt ben je je leuter niet kwijtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
"Ik heb aan zijn piemel gezogen en aan zijn billetjes gezeten."
Zo'n mond wil je niet om je piemel hebben, toch? TOCH?!
Als een chick dat zou hebben, nou dan kan ze maar beter zo'n kuisheidsgordel aan hebben want verdomme. Daar word ik een partij geil van zeg!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Boobiieeeess.
"Ik zie een glinstering in je ogen."quote:
Mensen met z'on gebit zijn sowieso niet goed bij hun hoofd. Als je tanden er tijdens het praten bijna uitvallen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
Wat zou ik zijn overgebleven tanden er graag uitslaan met een boksbeugelquote:
Net alsof die jongen dat vrijwillig toeliet.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
windkracht 5 werkt volgens mij ook alquote:Op donderdag 5 november 2009 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zou ik zijn overgebleven tanden er graag uitslaan met een boksbeugel
Bron.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Zo de vriend van mn ex die heeft een pedofiel vermoord, door wurging
Wees maar niet bang Chai, hij gaat alleen maar achter jongetjes aan.quote:
Ik moet je helaas teleurstellen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, zG? Ben jij ooit nog aan de serie Mad Men begonnen?
Hij kijkt echt uit zijn ogen alsof hij net naar kinderporno heeft gekeken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wees maar niet bang Chai, hij gaat alleen maar achter jongetjes aan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_pedo__.html?p=24,1
quote:de opvallende verschijning met paardenstaart en baardje in verband gebracht met kindermisbruik. Onder pseudoniemen als Azazel, Satan666 en Freedom
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kijkt echt uit zijn ogen alsof hij net naar kinderporno heeft gekeken.
Hij heeft zijn luchtbed al klaarliggen voor eventuele logeesquote:Op donderdag 5 november 2009 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kijkt echt uit zijn ogen alsof hij net naar kinderporno heeft gekeken.
16-jarigen zijn volgens mij geen pedoquote:Op donderdag 5 november 2009 16:13 schreef phpmystyle het volgende:
Straks zou er phpmystyle gestaan hebben
Deze foto doet mij overigens altijd denken aan DrFlash met zijn paardenmeisjes.quote:
Ik ben net 17 gewordenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
16-jarigen zijn volgens mij geen pedo
Gefeliciteerdquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze foto doet mij overigens altijd denken aan DrFlash met zijn paardenmeisjes.
Wie?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dankzij jou bedacht jouw ex zich dat hij liever voor de mannen gaat?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Zo de vriend van mn ex die heeft een pedofiel vermoord, door wurging
Ja dankjequote:
Wat?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Dankzij jou bedacht jouw ex zich dat hij liever voor de mannen gaat?
pm?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dankjeMaar ik was 13 juli als 17.
Wie is dat ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aiquote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
Mijn ex was niet zo lief voor me
Wat, over wat heb je het nou?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ai
Klinkt niet als een lekker stel dan..
?quote:
Ik had het over het feit dat hij niet aardig tegen jou was en aangezien zijn vriend een moordenaar is, lijkt het me niet echt een lekker stel (die gasten dusquote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, over wat heb je het nou?
En nee, mijn ex vond het ook leuk om mij uit te schelden en alles wat daar bij hoorde
Ah, nee was het ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had het over het feit dat hij niet aardig tegen jou was en aangezien zijn vriend een moordenaar is, lijkt het me niet echt een lekker stel (die gasten dus)
Hoe heb je hem dan überhaupt ooit ontmoetquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nee was het ook niet
Zo'n typetje zonder school zonder werk maar mét wiet, snap je
Eh, lang verhaalquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe heb je hem dan überhaupt ooit ontmoet
DE GROTE BEEK?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck. "Iedereen zit daar" en "Da's onzettend zielig" zegt jullie ook niets?
Ik snap nog steeds niet hoe je het zolang hebt uitgehouden.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nee was het ook niet
Zo'n typetje zonder school zonder werk maar mét wiet, snap je
Ik ook niet, maar ik heb jou EN IK LAAT JE OOK NIET MEER GAANquote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je het zolang hebt uitgehouden.
OOK NIET ALS IK AAN DE GHB ZIT?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb jou EN IK LAAT JE OOK NIET MEER GAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat. Heb het gevonden en dat heb ik idd weleens gezien ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck. "Iedereen zit daar" en "Da's onzettend zielig" zegt jullie ook niets?
Schatje, ik moet je wat vertellen...quote:
Proefballonnetje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |