pm?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dankjeMaar ik was 13 juli als 17.
Wie is dat ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze foto doet mij overigens altijd denken aan DrFlash met zijn paardenmeisjes.
Aiquote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
Mijn ex was niet zo lief voor me
Wat, over wat heb je het nou?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ai
Klinkt niet als een lekker stel dan..
?quote:
Ik had het over het feit dat hij niet aardig tegen jou was en aangezien zijn vriend een moordenaar is, lijkt het me niet echt een lekker stel (die gasten dusquote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, over wat heb je het nou?
En nee, mijn ex vond het ook leuk om mij uit te schelden en alles wat daar bij hoorde
Ah, nee was het ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had het over het feit dat hij niet aardig tegen jou was en aangezien zijn vriend een moordenaar is, lijkt het me niet echt een lekker stel (die gasten dus)
Hoe heb je hem dan überhaupt ooit ontmoetquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nee was het ook niet
Zo'n typetje zonder school zonder werk maar mét wiet, snap je
Eh, lang verhaalquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe heb je hem dan überhaupt ooit ontmoet
DE GROTE BEEK?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck. "Iedereen zit daar" en "Da's onzettend zielig" zegt jullie ook niets?
Ik snap nog steeds niet hoe je het zolang hebt uitgehouden.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nee was het ook niet
Zo'n typetje zonder school zonder werk maar mét wiet, snap je
Ik ook niet, maar ik heb jou EN IK LAAT JE OOK NIET MEER GAANquote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je het zolang hebt uitgehouden.
OOK NIET ALS IK AAN DE GHB ZIT?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb jou EN IK LAAT JE OOK NIET MEER GAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat. Heb het gevonden en dat heb ik idd weleens gezien ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck. "Iedereen zit daar" en "Da's onzettend zielig" zegt jullie ook niets?
Schatje, ik moet je wat vertellen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |