Eh ja dat ookquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, als zijn klok langzamer ging, dag en nacht langer bleken te zijn, gaat hij toch juist terug in de tijd?
Nee hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Eh ja dat ookHij is eerst aan het terug in de tijd gaan, okay dat bedoelt ie denk ik ook meer nu ik er over nadenk
quote:3:2 was an experiment in time travel. On Jan 01 2008 at 12:00 am central, I sealed myself in a room with a slow clock, artificial day and night, and delayed internet. I remained in this artificial time warp until January 19th your time, or January 13th my time. I am now living forever in the future.
quote:
Ja, als ik mijn klok twee keer sneller laat gaan, beleef ik ook niet alles twee keer sneller.quote:
Maar ook dat is onzin, want het is niet de toekomst, het is zijn perceptie van de toekomst.quote:
Fas, alsjeblieft zegquote:
En volgens de realiteit zit hij gewoon verkeerdquote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn klok twee keer sneller laat gaan, beleef ik ook niet alles twee keer sneller.
Volgens zijn tijd zit hij in de toekomst, volgens onze tijd zit hij in het verleden.
Natuurlijk is het een fakequote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar ook dat is onzin, want het is niet de toekomst, het is zijn perceptie van de toekomst.
Hij blijft het namelijk faken, aangezien hij op kunstmatige wijze zijn dagen veranderd
Ik kan ook mezelf opsluiten in een volledig donkere kamer, zodat ik het verschil tussen dag en nacht niet zie.
Vervolgens zo lang mogelijk wakker blijven. Dan slapen, weer zo lang mogelijk wakker blijven, dan weer slapen en dan stellen doordat ik aangezien ik maar 2 keer heb geslapen dat ik pas twee dagen verder ben, terwijl de wereld al drie dagen verder is.
Dan leef ik ook voor altijd in de toekomst, één dag verder![]()
En nu?quote:
Als je dat in zijn geheel zou drinken (en verder niets doet), zou je uiteindelijk dezelfde hoeveelheid weer plassen of zou een deel opgenomen worden in je lichaam (en jij dus minder plas plassen)?quote:
Blaasonsteking heb ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En nu?
Over een zwangerschapstest gooien?
Plasachtig en het voelde heel warm aan.quote:
Dat is wel een interessante vraag, ik heb de plas helaas al afgeleverd.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je dat in zijn geheel zou drinken (en verder niets doet), zou je uiteindelijk dezelfde hoeveelheid weer plassen of zou een deel opgenomen worden in je lichaam (en jij dus minder plas plassen)?
Blaasonsteking. :'Dquote:
Ik eerst nog hopen dat het een doodgeslagen biertje wasquote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Fascination het volgende:
M'n moeder vond me ook al vies dat ik er foto's van had gemaakt.
Ik hoop dat jij nooit je ontlasting hoeft te laten onderzoeken.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Fascination het volgende:
M'n moeder vond me ook al vies dat ik er foto's van had gemaakt.
Wat doen ze eigenlijk met de ontlasting (van de astronauten) in de ruimte? Zouden ze dat gewoon dumpen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Fascination het volgende:
Dat is wel een interessante vraag, ik heb de plas helaas al afgeleverd.
Een deel wordt opgenomen. Urine bestaat namelijk uit water, wat deels verloren zal gaan door zweet/tranen, uit zouten, die deels verbruikt zullen worden, ureum, wat in principe ook weer opgenomen kan worden en van de afvalstoffen zal het meeste weer worden uitgeplast maar een klein percentage zal alsnog worden opgenomen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je dat in zijn geheel zou drinken (en verder niets doet), zou je uiteindelijk dezelfde hoeveelheid weer plassen of zou een deel opgenomen worden in je lichaam (en jij dus minder plas plassen)?
Geloof me, daar zou ik geen foto's van maken.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nooit je ontlasting hoeft te laten onderzoeken.
In potjes bewaren denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk met de ontlasting (van de astronauten) in de ruimte? Zouden ze dat gewoon dumpen?
Maar het is wel heel slecht voor je, omdat je urine bestaat uit afvalstoffen (duh) en je die afvalstoffen dus weer tot je neemtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een deel wordt opgenomen. Urine bestaat namelijk uit water, wat deels verloren zal gaan door zweet/tranen, uit zouten, die deels verbruikt zullen worden, ureum, wat in principe ook weer opgenomen kan worden en van de afvalstoffen zal het meeste weer worden uitgeplast maar een klein percentage zal alsnog worden opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
One girl, one cup.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geloof me, daar zou ik geen foto's van maken.![]()
De reet van de astronaut wordt vacuüm getrokken waarna de poep wordt opgeslagen in een zakje waarna het wordt gedroogd en gecomprimeerd zal worden om vervolgens het zakje af te sealen en op te slaan in een tank.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk met de ontlasting (van de astronauten) in de ruimte? Zouden ze dat gewoon dumpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |