Bowiequote:Op donderdag 5 november 2009 00:13 schreef Maisnon het volgende:
Deze moet ik weer een keertje kijken
supervaag, met David Bowie, 80's en vampieren
quote:
Plezantquote:Op donderdag 5 november 2009 03:40 schreef Breathtaking het volgende:
LALALALALLALA en zo kom ik weer plezant aangeschoten thuis!
Seksen!quote:Op donderdag 5 november 2009 03:43 schreef Zapato het volgende:
[..]
Plezant![]()
Wat heb je gedaan dan tijdens het overduidelijke zuipen?
Jij wel he.quote:
This is how I rollquote:Op donderdag 5 november 2009 03:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jij wel he.![]()
Ik ga morgen iig ook zuipen.![]()
Ciaowawa!quote:Op donderdag 5 november 2009 03:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
This is how I rollen nice! Ik ook
!
En nu eerst lekker slapengood night
!
En we leven weerquote:
Een laatste stuiptrekkingquote:
Zo voelt het wel aan ja, amper 10 uur en dan al les hebbenquote:
Voel me gevleid door je. Maar heb je geen belangrijke besprekingen dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
Deze is speciaal voor jou, php!
Of ik vanmiddag thuiskom ga ik eerst lekker op de bank chillen als is dat geen goed idee?.
Ik ga zondag voor de tweede keerquote:
Hai, hottie.quote:
Heb je je ergens aan open gehaald?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet hot, ik heb pijn, ik ben labiel, en er druipt bloed uit me.
Ahhww.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet hot, ik heb pijn, ik ben labiel, en er druipt bloed uit me.
Vast ook welquote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb je je ergens aan open gehaald?
Ja wil ik ook, maar m'n nieuwe huisgenoot is hier met d'r ouders (tegenover mijn kamer) dus ik wil niet als een halve zombie naar buiten komen om deze tijdquote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhww.![]()
Neem een aspirine met warme thee.
Awww, hopelijk gaan ze snel weg kun je ook ff een kruikje pakken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vast ook welik weet het niet, de algehele pijn is ondraaglijk.
[..]
Ja wil ik ook, maar m'n nieuwe huisgenoot is hier met d'r ouders (tegenover mijn kamer) dus ik wil niet als een halve zombie naar buiten komen om deze tijd!
Ik heb geen kruikquote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Awww, hopelijk gaan ze snel weg kun je ook ff een kruikje pakken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam net een project van iemand tegen die ging tijdreizenwas echt geweldig gedaan
Hij had zich in een kamer opgesloten, twee weken lang ofzo, maar alles daarbinnen aangepast zodat het langzamer zou gaan. Een klok die langzaam ging, internet updates langzamer krijgen, kunstmatig licht om dag en nacht langer te laten lijken.
Op 19 januari stapte hij weer naar buiten. Voor hem was het toen nog maar 13 januari.
En dus was ie ineens 6 dagen naar de toekomst gereisd
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam net een project van iemand tegen die ging tijdreizenwas echt geweldig gedaan
Hij had zich in een kamer opgesloten, twee weken lang ofzo, maar alles daarbinnen aangepast zodat het langzamer zou gaan. Een klok die langzaam ging, internet updates langzamer krijgen, kunstmatig licht om dag en nacht langer te laten lijken.
Op 19 januari stapte hij weer naar buiten. Voor hem was het toen nog maar 13 januari.
Okay, als zijn klok langzamer ging, dag en nacht langer bleken te zijn, gaat hij toch juist terug in de tijd?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, als zijn klok langzamer ging, dag en nacht langer bleken te zijn, gaat hij toch juist terug in de tijd?
Ja, dus als hij de echte wereld weer instapt, is hij vooruit gegaan, 6 dagen in de toekomstquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, als zijn klok langzamer ging, dag en nacht langer bleken te zijn, gaat hij toch juist terug in de tijd?
Nee, hij beleefde die langere dagen en nachten als normale dagen en nachten en het tijdreizen vind dus plaats op het moment dat hij uit de kamer stapt en het 6 dagen later isquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
10 uur pas? Mazzelaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo voelt het wel aan ja, amper 10 uur en dan al les hebben
Ik ben trouwens benieuwd als die meet nog wel doorgaat.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
Deze is speciaal voor jou, php!
Of ik vanmiddag thuiskom ga ik eerst lekker op de bank chillen als is dat geen goed idee?.
meet?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo voelt het wel aan ja, amper 10 uur en dan al les hebben
Ik ben trouwens benieuwd als die meet nog wel doorgaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |