Toevallig?? En wat gaan ze dan doen? Uitgaan of 5 minuten keuvelen?[/quote]quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is geen meet, iedereen is daar toevallig
Of welquote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij trakteert...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
Okequote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
[..]
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!
[..]
Seksen!
[..]
En Leiden - Utrecht?
Dan kom je toch eerderquote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wihihi, wat sexy. Maar ik ben er pas om 17.00u. Dusss, jammmuuuurrr. Ik wil Allure en Maisnon wel zien ook, hoelaat zijn jullie er?![]()
Wat een kolere eind om is datquote:
Uhm Mozy is er om15.40 en ik om 15.16.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef Crack_ het volgende:
ZH ALS JE MOZY WIL ZIEN MOET JE NOG EEN UUR WACHTEN
Chai wat doe jij een uur eerder in eindhoven eigenlijk?
Is dat een ja?quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een retard is het ook he.
Ow.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We wachten wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wihihi, wat sexy. Maar ik ben er pas om 17.00u. Dusss, jammmuuuurrr. Ik wil Allure en Maisnon wel zien ook, hoelaat zijn jullie er?![]()
Dan zie ik je op Utrechtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je mij ziet zeg je dan hoi?
[..]
Overstappen.
Ohjaquote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm Mozy is er om15.40 en ik om 15.16.
Een ja, waarop ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat een ja?
[..]
Ja.
[..]
Ow.
[..]
We wachten wel.
Eindhoven is heul ver.quote:
quote:
Hij woont in een klotebuurt geloof ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
In een keer schiet mij iets te binnen. Een ex FOK!ker woont ook in Eindhoven, misschien kunnen jullie hem met een bezoekje vereren
quote:
Gaan we nou echt wachten of niet?!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat een ja?
[..]
Ja.
[..]
Ow.
[..]
We wachten wel.
Ja hoorquote:
[/quote]Ik woon er, Ado komt bij mij, Crack woont in de buurt, Zh komt bij haar, S_A moet hier zijn om t een of ander, rest geen idee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toevallig?? En wat gaan ze dan doen? Uitgaan of 5 minuten keuvelen?
[/quote]Niks wat jou aangaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toevallig?? En wat gaan ze dan doen? Uitgaan of 5 minuten keuvelen?
Dat moet je dan aan Crack vragen. Ik moet maar met haar mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of wel
[..]
Als jij trakteert...Ik had nog geen plannen
Maar dan moet wel iedereen naar het centrum komen ipv al die kut buitenwijken
Okequote:
Kusje!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Mongool, dat mocht dus niet meer zo'n tt.
Oke!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef Crack_ het volgende:
ZH ALS JE MOZY WIL ZIEN MOET JE NOG EEN UUR WACHTEN
Chai wat doe jij een uur eerder in eindhoven eigenlijk?
Maar ik ga gelijk door na college!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan kom je toch eerder
[..]
Wat een kolere eind om is dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |