What the fuck doen jullie allemaal in dat gehuchtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Zijn vrijdag allemaal in Eindhoven?
Tering
nee hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]je typt altijd Maison maar je mist een extra n
tis geen huis maar "Mais non!"
Volgens mij leest iedereen altijd maison
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
Wie bedoel je met Ruudquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
I love Ruud. Ik vind hem serieus geweldig, ik zou hem wel willen ontmoeten.
Omdat een vriendin van mij in Eindhoven op kamers zit.
TUquote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij ligt het eraan... of ik naar de TU moeten waarschijnlijk niet. Maar als het ooit serious business wordt wil ik mijn meet principes wel even aan de kant zetten
Ja, en hij is er om kwart voor 3 zo ongeveerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee maar Crack_ komt ZH dan naar jou vrijdag?
Dat ligt wel in de planning jaquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Als we nu allemaal over friet gaan praten dan maar stug het woord patat gebruiken herkennen we elkaar duidelijk tussen alle friet mensen
Nee.quote:
En hoe lang blijft ie dan? Straks kom ik bij jullie in de bus te zitten ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij is er om kwart voor 3 zo ongeveer
Uiteraard, het is dan ook patat. En Hertog Jan.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Als we nu allemaal over friet gaan praten dan maar stug het woord patat gebruiken herkennen we elkaar duidelijk tussen alle friet mensen
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee maar Crack_ komt ZH dan naar jou vrijdag?
Jij bent echt geniaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Ja! gezellig doen wequote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe lang blijft ie dan? Straks kom ik bij jullie in de bus te zitten ofzo.
Wij niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de planning ja
nou ja, in de mijne dan
Zijne denk ik ook wel trouwens
JOAH!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe lang blijft ie dan? Straks kom ik bij jullie in de bus te zitten ofzo.
IK ZAL EEN ROOS MEENEMEN!quote:
Dat!quote:
Nein. Ik eet in elk geval zondag bij papa.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! gezellig doen we
Eh, dat weten we eigenlijk nog niet?
of wel?
Ruud is Kees z'n broer.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie bedoel je met Ruud? Er wonen nogal wat tjappies in Woensel. Kees kankerkachel, Johan Vlemminx, Kempi (niet meer helaas
).
Niet voor mensen die niet autistisch zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Je gaat toch niet met elkaar in het echt afspreken, dat is hartstikke eng.
Jij gaat ook al naar eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Het is trouwens in EINDHOVEN. Ik ben vrijdag om 17.00u op t station, dus wie me wil zien. [ afbeelding ]
Ojaa, natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ruud is Kees z'n broer.Check m'n fobo.
Oooh, wat ben jij hard!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet voor mensen die niet autistisch zijn!
WAT THE FOKquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
Nee fas komt nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WAT THE FOK![]()
![]()
En wat doe jij in Eindhoven, Fas?
Alleen op de lijn: Den Haag - Utrechtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Iemand die mij vanaf Utrecht CS gezelschap wil houden?
Dan neem ik wel iemand mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ojaa, natuurlijk! Maar hun zijn ook echt eng in het echt hoor, vind ik
. Brrr. Als meisje ben je niet veilig bij hun.
Beterrrr.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag in Amsterdam. Kom allemaal daarheen.
Jij ook al in eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]je typt altijd Maison maar je mist een extra n
tis geen huis maar "Mais non!"
Volgens mij leest iedereen altijd maison
Ze hopen een glimp van mij op te vangenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Wat is dit dan? Wat doet iedereen in EHV?!
Ik kom misschien naar groningenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
What the fuck doen jullie allemaal in dat gehucht!
Groningen is hartstikke leuk.quote:
Das wel lekker dichtbij. Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Iemand die mij vanaf Utrecht CS gezelschap wil houden?
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!quote:
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Crack_ het volgende:
HEY HALLO S_A EN ZH JULLIE HEBBEN EEN INTERNETRELATIE JA, IRL IS HIJ VAN MIJ
Seksen!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Wat is dit dan? Wat doet iedereen in EHV?!
En Leiden - Utrecht?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen op de lijn: Den Haag - Utrecht
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Verdomme, altijd als ik ruzie heb met m'n vriendin en naar haar toega met het idee van "BOH IK HEB GELIJK EN DAT ZAL ZE WETEN OOK![]()
" eindig ik met 'sorry
![]()
'
EN NORMAAL WIN IK ALLE DISCUSSIES. MET IEDEREEN.
Wat een retard is het ook he.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
"Maar goed, ik heb weer een lekker wijf te pakken via internet (nee, niet FOK! uiteraard), dus ik ben vrolijk vandaag en zal er niet over doorzeiken."![]()
FUUUUUUUUquote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
[..]
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!
[..]
Seksen!
[..]
En Leiden - Utrecht?
Wihihi, wat sexy. Maar ik ben er pas om 17.00u. Dusss, jammmuuuurrr. Ik wil Allure en Maisnon wel zien ook, hoelaat zijn jullie er?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
[..]
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!
[..]
Seksen!
[..]
En Leiden - Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |