Het zijn er 2quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gaaf zegwat tof, allemaal voor de kleine?
M'n moeder gebruikt dat woord vaak, het is zo'n irritant woord.quote:
Nee, niet meer helaasquote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
woon jij in Eindhoven?
Kom je langs?
Toetje is veel leukerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vrijdag dus naar een stel vriendinnetjes, en we zouden allemaal iets van eten meenemen. Nu denk ik dat ik dus soep meeneem, heeft iemand nog andere suggesties? Ik heb eigenlijk geen tijd om iets klaar te maken.
Ben ik ook uitgenodigd?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vrijdag dus naar een stel vriendinnetjes, en we zouden allemaal iets van eten meenemen. Nu denk ik dat ik dus soep meeneem, heeft iemand nog andere suggesties? Ik heb eigenlijk geen tijd om iets klaar te maken.
ja, en voor Adoquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gaaf zegwat tof, allemaal voor de kleine?
Dommelen is voor luie mensen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n moeder gebruikt dat woord vaak, het is zo'n irritant woord.
Vriend van me die 23 is heeft ook laatst een gigantische gele Lego bulldozer gekocht haha trots dat ie wasquote:
Ik vrijdag om kwart over 3, dan loop ik je mis!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Het is trouwens in EINDHOVEN. Ik ben vrijdag om 17.00u op t station, dus wie me wil zien. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet meer helaas.
Dus je zult alleen je Lego moeten uitzoeken.
I know, maar dat doet een andere vriendin al.quote:
Wat ga je op het station doen danquote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Het is trouwens in EINDHOVEN. Ik ben vrijdag om 17.00u op t station, dus wie me wil zien. [ afbeelding ]
Martijn om kwart voor 3quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vrijdag om kwart over 3, dan loop ik je mis!
Oh jammer.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vrijdag om kwart over 3, dan loop ik je mis!
Ow, dan ben ik er ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Meeting om 5 uur.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ga je op het station doen dan
Ik ben dan namelijk misschien er![]()
op weg naar de trein !
Natuurlijk niet, het is hilarisch.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je maakt een grapje mag ik hopen?
Whihihi. Dan meet ik met mijn friends.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ga je op het station doen dan
Ik ben dan namelijk misschien er![]()
op weg naar de trein !
Kennis van me heeft ook vanalles gekocht laatste tijd, ws zelfde bulldozer en een racewagen en weet ik t,veel iig, heeft ie in allemaal op een plankje staan. Op zolder, dat dan weer welquote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vriend van me die 23 is heeft ook laatst een gigantische gele Lego bulldozer gekocht haha trots dat ie was
Nou ik snap het op zich wel, ik vond vroeger Lego ook best leuk stiekem
Ik wil sowieso nog sightseeing doen in Woensel, dan kom ik hopelijk Ruud tegen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Otis2.0 het volgende:
J kan Kempi vinde in Brabant zuiid-oOst (EINDJUH), zuiid-oOst (GRAMMA)
lul wt jj wiil ma Kempii gaat dOor, gaat vOoorrr
z'n dOel ze ambiitie fOck d juSztiitie, w hbbe straatrattn & genOegh muniitie.
versuh flOwsz uiit eiindhOvee fOcke mt Kempii iiSz j dOod.
Omg, dan ben ik er ook!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oehhh. Jou zou ik misschien wel herkennen.
Je maakt een grapje hoop ikquote:Op woensdag 4 november 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nog sightseeing doen in Woensel, dan kom ik hopelijk Ruud tegen.
Ik ben vrijdag in Amsterdam. Kom allemaal daarheen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Zijn vrijdag allemaal in Eindhoven?
Tering
Lul niet, biatch.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, dan ben ik er ook!Dan ga ik wel weer achter je staan en niets zeggen.
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
I love Ruud. Ik vind hem serieus geweldig, ik zou hem wel willen ontmoeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Gewoon naar de lekkerste chick zoeken. Maar hoezo spreek je in Ehv af?
[..]
Je maakt een grapje hoop ik.
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
Ado en ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
Oh, kut jaquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]je typt altijd Maison maar je mist een extra n
tis geen huis maar "Mais non!"
Volgens mij leest iedereen altijd maison
OMG IK OOK.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik lees wel Maisnon, want dat klinkt veel mooier.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]je typt altijd Maison maar je mist een extra n
tis geen huis maar "Mais non!"
Volgens mij leest iedereen altijd maison
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |