quote:Braziliaan bezoekt eigen begrafenis
AMSTERDAM - Een Braziliaanse metselaar die zou zijn omgekomen bij een auto-ongeluk kwam deze week tot grote schrik van zijn familie opdagen op zijn eigen begrafenis.
Familieleden van Ademir Jorge Gonçalves hadden hem geïdentificeerd als het slachtoffer van een vreselijk auto-ongeluk, dat afgelopen zondagnacht plaatsvond in het zuiden van Brazilië.
Het lichaam dat uit de betrokken auto werd gehaald was afschuwelijk verminkt. Zoals te doen gebruikelijk in Brazilië werd het lichaam meteen de volgende dag begraven.
Wat zijn familie echter niet wist was dat de 59-jarige Gonçalves de hele nacht in een truckerscafé met zijn maten cachaça had zitten drinken, de Braziliaanse variant op rum.
Pas de volgende ochtend, toen de begrafenis al begonnen was, hoorde Gonçalves van zijn eigen teraardebestelling. Hij spoedde zich naar het kerkhof, waar hij zijn familieleden, onder wie zijn moeder, de schrik van hun leven bezorgde.
Ja oke, maar ik kijk liever Family Guy.quote:
Ik heb zin in New kids on the block humorquote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik kijk liever Family Guy.
quote:
Dat. Deed. Ik. Niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik word daar inderdaad op aangevallen, logisch dat ik dan terug reageer
New Kids zijn bazen JONGEHquote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in New kids on the block humor. Nouja, Family guy will do.
Mogen wij die zien?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een nieuwe trui en nu zit ik de hele tijd naar mijn tieten te kijken
Get. out.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Family Guy echt te flauw en te simpel.
quote:
Sommige van hier wel, jij behoort niet tot die groep.quote:
Zo kan het ookquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Dit is KLB SC #1842 en de volgende wordt #1843 en dan weer verder bij #1854
Bedankt, kijk maar in FB voor hoe het zit
Waarom is die nummering zo belangrijkquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sommige van hier wel, jij behoort niet tot die groep.
Jij ziet ze bijvoorbeeld al als jullie beiden in enkel je jas aan mijn arm lopenquote:
Je hebt gewoon slecht geslapenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
Oh, en ik blijk dus last te hebben van een opgerekte spier. Ik wist niet dat dit zo kut kon zijn
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Nu is de vraag, wie welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sommige van hier wel, jij behoort niet tot die groep.
Vanwege de jubileumtopics enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom is die nummering zo belangrijk
Ik vind het zo flauw maar je kan wel raden aan welke spier ik dacht meteenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
Oh, en ik blijk dus last te hebben van een opgerekte spier. Ik wist niet dat dit zo kut kon zijn
Ik dusquote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu is de vraag, wie wel
[..]
Vanwege de jubileumtopics enzo
Is hij de baas bij jullie ja?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en Ado
Verder geen idee,daar gaat hij over
Jij bent zijn bottom bitch?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en Ado
Verder geen idee,daar gaat hij over
Hoe was je meet daarnet?quote:
Nou, vertel.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het zo flauw maar je kan wel raden aan welke spier ik dacht meteen
Ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zag het op tvgids.nl
Whihi.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Watskeburt met haar nagels?
La vita è bellaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil een mysterieuze speciale intrigrerende 'in-het-verleden' eventueel romantische film kijken...
Aanraders iemand?
Oude nagellak maar tis net alsof d'r nagels eraf zijn getrokkenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Watskeburt met haar nagels?
dikke kus = goede vriendinquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens, hoe denken jullie over 'dikke kus' als afsluiting van een smsje? Ik zeg dat wel eens tegen m'n moeder ofzo, omdat ik die ook echt dikke kussen geefmaar nu heb ik een nieuw huisgenootje, en ik ken haar al een tijdje van de introductie hier.. En die zet ook dikke kus onder haar smsjes, en dan denk ik euhmmm, why
?
Up.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil een mysterieuze speciale intrigrerende 'in-het-verleden' eventueel romantische film kijken...
Aanraders iemand?
Ja, die ken ik dus alquote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookhet gaat over Brian die cokeverslaafd is.
Hij was emoquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi.Ik zat vandaag zo in de bus he. Kwam er zo'n gast de bus in, ik vond hem wel een hottie. Dus ik zo loeren, zie ik ineens afgebladderde nagellak op een paar nagels zitten. Als ik het goed zag. Ik dacht echt WTF.
Ik vind het net zoiets als X, misschien nog wel beter. Niks mis meequote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens, hoe denken jullie over 'dikke kus' als afsluiting van een smsje? Ik zeg dat wel eens tegen m'n moeder ofzo, omdat ik die ook echt dikke kussen geefmaar nu heb ik een nieuw huisgenootje, en ik ken haar al een tijdje van de introductie hier.. En die zet ook dikke kus onder haar smsjes, en dan denk ik euhmmm, why
?
Goede film maar totaal niet conform Maisnon haar eisenquote:
Ja maar 'dikke' ervoor, ik weet nietquote:
Pride & Prejudice, Atonement, Sense & Sensibility, Becoming Janequote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Aanraders iemand?
Boeiend, kwestie van wat voor haar gebruikelijk is. Of denk je nu dat ze wil scharen omdat ze 'dikke kus' zegt in plaats van 'kus' ?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar 'dikke' ervoor, ik weet nietik zeg altijd kus tegen vriendinnen.. En zij is geen hele goede vriendin ofzo
!
Dat was wel een toffe film, he?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb ik al gezienmaar wel een beetje de goede richting dat
OH ECHT NIET !?!?!? WOW GOED DAT JE ME ER EVEN OP WIJST KNUL!! BEDANKT!!!! (L)(L)(L)(L) DIKKE KUS!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goede film maar totaal niet conform Maisnon haar eisen
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
Up heb ik al gezien. Totaal geen goede film conform mijn eisen![]()
Maar was wel een leuke film hoor.
Who caresquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
?
WIL JE NEUKEN?!?!?!?! DIKKE KUS OP JE KUT, TOEDELS!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
OH ECHT NIET !?!?!? WOW GOED DAT JE ME ER EVEN OP WIJST KNUL!! BEDANKT!!!! (L)(L)(L)(L) DIKKE KUS!!!!
Nou enquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar 'dikke' ervoor, ik weet nietik zeg altijd kus tegen vriendinnen.. En zij is geen hele goede vriendin ofzo
!
Vrouwen zijn soms wat overdreven in dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzinquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Who cares.
Beter dan dat ze er niks onder zet.
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzin
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik had gewoon een temporary bestand... wat 1 gigabyte washuh, maar gauw weggegooid!
Ik doe groetjes naar m'n moeder.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.
Dus jij smst gewoon een zin? En dan is het einde smsje?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzin
Met een heeeel handig programmaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?
C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Tempquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?
Ah, ga ik ook ff downloaden. Mijn harde schijf staat namelijk ook verdacht vol. Thanksquote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met een heeeel handig programma
Normaal zou ie automatisch moeten verdwijnen maar mn C: schijf zat te verdacht vol al even.
Dat programma in ieder geval, wat ik gebruik, heet WinDirStat, heeft iemand me ooit laten zien en soms is het wel goed:
[ afbeelding ]
Die visualiseert wat er op je harde schijf staat. Elk blokje is een bestand en de grote blokjes zijn dus grote bestandenkan je meteen op klikken en verwijderen of wat dan ook
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.
Ja en ik vind het niet bot.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij smst gewoon een zin? En dan is het einde smsje?
Wat is dat voor smerige ripoff van sequioaview. Sowieso dat sequioaview er eerder wasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met een heeeel handig programma
Normaal zou ie automatisch moeten verdwijnen maar mn C: schijf zat te verdacht vol al even.
Dat programma in ieder geval, wat ik gebruik, heet WinDirStat, heeft iemand me ooit laten zien en soms is het wel goed:
[ afbeelding ]
Die visualiseert wat er op je harde schijf staat. Elk blokje is een bestand en de grote blokjes zijn dus grote bestandenkan je meteen op klikken en verwijderen of wat dan ook
Ik sluit eigenlijk nooit af met kus/xx/liefs oid.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Who cares.
Beter dan dat ze er niks onder zet.
Ik doe ook meestal alleen x.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik vind het niet bot.
Ik SMS om iets door te geven. Ado krijgt wel kusjes, verder meestal niet, of alleen x, ik ga niet extra betalen om dikke kus neer te zetten oid
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik zat vandaag in de trein en had blijkbaar m'n bluetooth aan laten staan. Toen kreeg ik een melding waarin het volgende stond: wilt u bestanden uitwisselen met "hmm ik ben zo geil"?![]()
![]()
Snel m'n bluetooth uitgezet.
Je hebt van die winkels die bluetooth gebruiken om speciale acties door te geven. Met Koninginnedag had NS ook zoiets op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik zat vandaag in de trein en had blijkbaar m'n bluetooth aan laten staan. Toen kreeg ik een melding waarin het volgende stond: wilt u bestanden uitwisselen met "hmm ik ben zo geil"?![]()
![]()
Snel m'n bluetooth uitgezet.
Oh really. Ik vertrouw zulk soort dingen niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt van die winkels die bluetooth gebruiken om speciale acties door te geven. Met Koninginnedag had NS ook zoiets op Amsterdam CS.
Ja en Mozy ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg crack, jij woont toch in Eindhoven he, kom eens mee de lego uitzoeken hier
Nee dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boeiend, kwestie van wat voor haar gebruikelijk is. Of denk je nu dat ze wil scharen omdat ze 'dikke kus' zegt in plaats van 'kus' ?
Jij past je aan aan je gesprekspartner, zij doet dat niet en gaat op een andere manier om met mensen dan jij, opgelost, slotje.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nergensik vind het alleen apart dat zij dat doet en blijft doen ondanks dat ik haar geen dikke kus terug geef. Sommige vrienden van me doen altijd 'x' dan blijf ik ook niet doorgaan met k-u-s eronder.
(Wat een drama ditlaat maar
)
Ik heb niets nodig, ik heb twee volle AH tassen (van die stevige) gekregen van mijn tante en ik ben een beetje aan het sorteren (gaat niet erg goed, want ik heb te weinig bergruimtequote:Op woensdag 4 november 2009 21:09 schreef Maisnon het volgende:
Legoeen vriend van mij had daar stage gelopen, in denemarken zeg maar
cool
Wat voor iets moet je hebben JB
Ik doe altijd: "-XxX- HVJ WJNMK KNMZJ". Bij iedereen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik sluit eigenlijk nooit af met kus/xx/liefs oid.Bij veel mensen niet iig.
Ik doe bij m'n beste vriendin altijd: x0x0x0x hvj0u knzj wjnmk :$ :$ (F)quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe altijd: "-XxX- HVJ WJNMK KNMZJ". Bij iedereen.
Me te pletter vervelen, en daarbij is mijn huiswerk donders saai en simpel. Het is geen eens de moeite waard dat ik er over heen kijk, anderzijds moet het ook weer afquote:
040quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Mozy en crack zouden willen dat ze in Eindhoven woonden, stelletje barbaren.
Je maakt een grapje mag ik hopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe bij m'n beste vriendin altijd: x0x0x0x hvj0u knzj wjnmk :$ :$ (F)
woon jij in Eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Mozy en crack zouden willen dat ze in Eindhoven woonden, stelletje barbaren.
Gaaf zegquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niets nodig, ik heb twee volle AH tassen (van die stevige) gekregen van mijn tante en ik ben een beetje aan het sorteren (gaat niet erg goed, want ik heb te weinig bergruimte) en dat is nogal veel werk. Ook jammer dat de tekeningen er niet meer bij zitten, misschien toch maar eens vragen of mn tante die nog heeft
Ik woon een eind van hoven.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
woon jij in Eindhoven?
Kom je langs?
Ik doe bij mijn homeboyz altijd iets als: "t0t snel kannietwachtuh houzovanje =$(L)x"quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je maakt een grapje mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |