quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
Up heb ik al gezien. Totaal geen goede film conform mijn eisen![]()
Maar was wel een leuke film hoor.
Who caresquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens, hoe denken jullie over 'dikke kus' als afsluiting van een smsje? Ik zeg dat wel eens tegen m'n moeder ofzo, omdat ik die ook echt dikke kussen geefmaar nu heb ik een nieuw huisgenootje, en ik ken haar al een tijdje van de introductie hier.. En die zet ook dikke kus onder haar smsjes, en dan denk ik euhmmm, why
?
WIL JE NEUKEN?!?!?!?! DIKKE KUS OP JE KUT, TOEDELS!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
OH ECHT NIET !?!?!? WOW GOED DAT JE ME ER EVEN OP WIJST KNUL!! BEDANKT!!!! (L)(L)(L)(L) DIKKE KUS!!!!
Nou enquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar 'dikke' ervoor, ik weet nietik zeg altijd kus tegen vriendinnen.. En zij is geen hele goede vriendin ofzo
!
Vrouwen zijn soms wat overdreven in dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar 'dikke' ervoor, ik weet nietik zeg altijd kus tegen vriendinnen.. En zij is geen hele goede vriendin ofzo
!
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzinquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Who cares.
Beter dan dat ze er niks onder zet.
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzin
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik had gewoon een temporary bestand... wat 1 gigabyte washuh, maar gauw weggegooid!
Ik doe groetjes naar m'n moeder.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.
Dus jij smst gewoon een zin? En dan is het einde smsje?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzin
Met een heeeel handig programmaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?
C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Tempquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?
Ah, ga ik ook ff downloaden. Mijn harde schijf staat namelijk ook verdacht vol. Thanksquote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met een heeeel handig programma
Normaal zou ie automatisch moeten verdwijnen maar mn C: schijf zat te verdacht vol al even.
Dat programma in ieder geval, wat ik gebruik, heet WinDirStat, heeft iemand me ooit laten zien en soms is het wel goed:
[ afbeelding ]
Die visualiseert wat er op je harde schijf staat. Elk blokje is een bestand en de grote blokjes zijn dus grote bestandenkan je meteen op klikken en verwijderen of wat dan ook
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.
Ja en ik vind het niet bot.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij smst gewoon een zin? En dan is het einde smsje?
Wat is dat voor smerige ripoff van sequioaview. Sowieso dat sequioaview er eerder wasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met een heeeel handig programma
Normaal zou ie automatisch moeten verdwijnen maar mn C: schijf zat te verdacht vol al even.
Dat programma in ieder geval, wat ik gebruik, heet WinDirStat, heeft iemand me ooit laten zien en soms is het wel goed:
[ afbeelding ]
Die visualiseert wat er op je harde schijf staat. Elk blokje is een bestand en de grote blokjes zijn dus grote bestandenkan je meteen op klikken en verwijderen of wat dan ook
Ik sluit eigenlijk nooit af met kus/xx/liefs oid.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Who cares.
Beter dan dat ze er niks onder zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |