quote:
Maar dan van het verkeerde soort.quote:
ik zie t aan het aantal notesquote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Maisnon het volgende:
Je kan de kloon en Allure makkelijk uit elkaar houden. zonder zelfs naar het nummer te kijken, en de post inhoud
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
hoi verdomme.
Gisteren een half uur gedaan over het voorhout met de auto.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
u weets.
Alleen heb ik wel een hekel aan ramptoeristen op de weg.
Kijkfile's ...![]()
![]()
Val dood.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
Nog even en ik ga SP stemmen.
LAAT DE GROOT VERDIENERS MAAR BETALEN WHAAHAHAHH, EN PHP LEKKER THUIS ZITTEN NIKSEN.
Alles waarin php staat is verkeerd.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan van het verkeerde soort.
HEUY!quote:
Vanochtend ben ik met de auto gegaan, extra vroeg, sta ik nog bij de Grote Markt in de file...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren een half uur gedaan over het voorhout met de auto.
[..]
Val dood.
[..]
Alles waarin php staat is verkeerd.
[..]
HEUY!
Pics?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon laarzen gekocht vandaag.
Picsquote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon laarzen gekocht vandaag.
Doe maar flink je best op school, ik geniet wel van jou zuur verdiende belasting centenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren een half uur gedaan over het voorhout met de auto.
[..]
Val dood.
[..]
Alles waarin php staat is verkeerd.
[..]
HEUY!
34 minuten?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanochtend ben ik met de auto gegaan, extra vroeg, sta ik nog bij de Grote Markt in de file...
Zit er zo'n stom koekblik voor me..![]()
Maar wel binnen 34 minuten bij school![]()
Hihi...
Ja klopt.
Mensen die niks voorstellen in de maatschappij en er nog trots op zijn ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe maar flink je best op school, ik geniet wel van jou zuur verdiende belasting centen
Ik zal altijd werken voor mijn geld en echt geen SP stemmen, maar ik zou het wel graag doen om gasten zoals jou er boos mee te krijgen. Wie denk je wel dat je bent man.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die niks voorstellen in de maatschappij en er nog trots op zijn ook.
Hij is mijn schatjequote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal altijd werken voor mijn geld en echt geen SP stemmen, maar ik zou het wel graag doen om gasten zoals jou er boos mee te krijgen. Wie denk je wel dat je bent man.
Maar uit moraliteit gevoel kan ik geen parasiet zijn.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit is echt de eerste keer dat ik laarzen heb gekocht ofzo.
quote:
Ik zal weleens een foto maken.quote:
Godver.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het zien aan het notes aantalen Allure heeft haar online/offline popje uit.
Ik heb niet zo'n verstand van kleine dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen Lakitu, de kleine dingen.
PICS! Van de grote dingen dan hequote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verstand van kleine dingen.
Alsof ik pics van jouw grote dingen hebquote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PICS! Van de grote dingen dan he!
Ik heb geen grote dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik pics van jouw grote dingen heb
Bullcrapquote:
I knowwquote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Over 5 minuten een Family Guy special op Comedy Central!
Ik weet niet, ik zag het op tvgids.nlquote:
Kijk even of er iets leuks op komt verderquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zag het op tvgids.nl
Tot uw dienst, meesteres.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk even of er iets leuks op komt verder.
Sorry Luurquote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Als je mij kloont, doe het dan goed. Puh-lease zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |