Ik doe ook meestal alleen x.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik vind het niet bot.
Ik SMS om iets door te geven. Ado krijgt wel kusjes, verder meestal niet, of alleen x, ik ga niet extra betalen om dikke kus neer te zetten oid
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik zat vandaag in de trein en had blijkbaar m'n bluetooth aan laten staan. Toen kreeg ik een melding waarin het volgende stond: wilt u bestanden uitwisselen met "hmm ik ben zo geil"?![]()
![]()
Snel m'n bluetooth uitgezet.
Je hebt van die winkels die bluetooth gebruiken om speciale acties door te geven. Met Koninginnedag had NS ook zoiets op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik zat vandaag in de trein en had blijkbaar m'n bluetooth aan laten staan. Toen kreeg ik een melding waarin het volgende stond: wilt u bestanden uitwisselen met "hmm ik ben zo geil"?![]()
![]()
Snel m'n bluetooth uitgezet.
Oh really. Ik vertrouw zulk soort dingen niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt van die winkels die bluetooth gebruiken om speciale acties door te geven. Met Koninginnedag had NS ook zoiets op Amsterdam CS.
Ja en Mozy ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg crack, jij woont toch in Eindhoven he, kom eens mee de lego uitzoeken hier
Nee dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boeiend, kwestie van wat voor haar gebruikelijk is. Of denk je nu dat ze wil scharen omdat ze 'dikke kus' zegt in plaats van 'kus' ?
Jij past je aan aan je gesprekspartner, zij doet dat niet en gaat op een andere manier om met mensen dan jij, opgelost, slotje.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nergensik vind het alleen apart dat zij dat doet en blijft doen ondanks dat ik haar geen dikke kus terug geef. Sommige vrienden van me doen altijd 'x' dan blijf ik ook niet doorgaan met k-u-s eronder.
(Wat een drama ditlaat maar
)
Ik heb niets nodig, ik heb twee volle AH tassen (van die stevige) gekregen van mijn tante en ik ben een beetje aan het sorteren (gaat niet erg goed, want ik heb te weinig bergruimtequote:Op woensdag 4 november 2009 21:09 schreef Maisnon het volgende:
Legoeen vriend van mij had daar stage gelopen, in denemarken zeg maar
cool
Wat voor iets moet je hebben JB
Ik doe altijd: "-XxX- HVJ WJNMK KNMZJ". Bij iedereen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik sluit eigenlijk nooit af met kus/xx/liefs oid.Bij veel mensen niet iig.
Ik doe bij m'n beste vriendin altijd: x0x0x0x hvj0u knzj wjnmk :$ :$ (F)quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe altijd: "-XxX- HVJ WJNMK KNMZJ". Bij iedereen.
Me te pletter vervelen, en daarbij is mijn huiswerk donders saai en simpel. Het is geen eens de moeite waard dat ik er over heen kijk, anderzijds moet het ook weer afquote:
040quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Mozy en crack zouden willen dat ze in Eindhoven woonden, stelletje barbaren.
Je maakt een grapje mag ik hopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe bij m'n beste vriendin altijd: x0x0x0x hvj0u knzj wjnmk :$ :$ (F)
woon jij in Eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Mozy en crack zouden willen dat ze in Eindhoven woonden, stelletje barbaren.
Gaaf zegquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niets nodig, ik heb twee volle AH tassen (van die stevige) gekregen van mijn tante en ik ben een beetje aan het sorteren (gaat niet erg goed, want ik heb te weinig bergruimte) en dat is nogal veel werk. Ook jammer dat de tekeningen er niet meer bij zitten, misschien toch maar eens vragen of mn tante die nog heeft
Ik woon een eind van hoven.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
woon jij in Eindhoven?
Kom je langs?
Ik doe bij mijn homeboyz altijd iets als: "t0t snel kannietwachtuh houzovanje =$(L)x"quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je maakt een grapje mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |