Toevallig?? En wat gaan ze dan doen? Uitgaan of 5 minuten keuvelen?[/quote]quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is geen meet, iedereen is daar toevallig
Of welquote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij trakteert...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
Okequote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
[..]
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!
[..]
Seksen!
[..]
En Leiden - Utrecht?
Dan kom je toch eerderquote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wihihi, wat sexy. Maar ik ben er pas om 17.00u. Dusss, jammmuuuurrr. Ik wil Allure en Maisnon wel zien ook, hoelaat zijn jullie er?![]()
Wat een kolere eind om is datquote:
Uhm Mozy is er om15.40 en ik om 15.16.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef Crack_ het volgende:
ZH ALS JE MOZY WIL ZIEN MOET JE NOG EEN UUR WACHTEN
Chai wat doe jij een uur eerder in eindhoven eigenlijk?
Is dat een ja?quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een retard is het ook he.
Ow.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We wachten wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wihihi, wat sexy. Maar ik ben er pas om 17.00u. Dusss, jammmuuuurrr. Ik wil Allure en Maisnon wel zien ook, hoelaat zijn jullie er?![]()
Dan zie ik je op Utrechtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je mij ziet zeg je dan hoi?
[..]
Overstappen.
Ohjaquote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm Mozy is er om15.40 en ik om 15.16.
Een ja, waarop ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat een ja?
[..]
Ja.
[..]
Ow.
[..]
We wachten wel.
Eindhoven is heul ver.quote:
quote:
Hij woont in een klotebuurt geloof ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
In een keer schiet mij iets te binnen. Een ex FOK!ker woont ook in Eindhoven, misschien kunnen jullie hem met een bezoekje vereren
quote:
Gaan we nou echt wachten of niet?!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat een ja?
[..]
Ja.
[..]
Ow.
[..]
We wachten wel.
Ja hoorquote:
[/quote]Ik woon er, Ado komt bij mij, Crack woont in de buurt, Zh komt bij haar, S_A moet hier zijn om t een of ander, rest geen idee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toevallig?? En wat gaan ze dan doen? Uitgaan of 5 minuten keuvelen?
[/quote]Niks wat jou aangaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toevallig?? En wat gaan ze dan doen? Uitgaan of 5 minuten keuvelen?
Dat moet je dan aan Crack vragen. Ik moet maar met haar mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of wel
[..]
Als jij trakteert...Ik had nog geen plannen
Maar dan moet wel iedereen naar het centrum komen ipv al die kut buitenwijken
Okequote:
Kusje!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Mongool, dat mocht dus niet meer zo'n tt.
Oke!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef Crack_ het volgende:
ZH ALS JE MOZY WIL ZIEN MOET JE NOG EEN UUR WACHTEN
Chai wat doe jij een uur eerder in eindhoven eigenlijk?
Maar ik ga gelijk door na college!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan kom je toch eerder
[..]
Wat een kolere eind om is dat![]()
Ik woon er, Ado komt bij mij, Crack woont in de buurt, Zh komt bij haar, S_A moet hier zijn om t een of ander, rest geen idee.quote:
Spannend! Net als toen op Amsterdam zeker?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een ja, waarop ?
Net als die mislukte meet op A'dam, zeker.
Dat kan. Dan heb ik nog een extra uur om me op je ouders voor te bereiden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaan we nou echt wachten of niet?!
Ik woon er, Ado komt bij mij, Crack woont in de buurt, Zh komt bij haar, S_A moet hier zijn om t een of ander, rest geen idee.quote:
Bohquote:
Wil je ook op S_a wachten?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend! Net als toen op Amsterdam zeker?
[..]
Geen idee
Ja, maar dan zonder mislukt!
[..]
Dat kan. Dan heb ik nog een extra uur om me op je ouders voor te bereiden.
[..]
Ik woon er, Ado komt bij mij, Crack woont in de buurt, Zh komt bij haar, S_A moet hier zijn om t een of ander, rest geen idee.
BWHEHEHE JE ZEI ZOTHEID KOMT BIJ CRACK!!!!11
Ik wel, ik wil wel is weten als hij in het echt ook zo welbespraakt is.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij woont in een klotebuurt geloof ik.
En die wil ik niet irl zien.![]()
KLB HOOLIGANS!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi. Wat een vibe dan ineens in Eindhoven, als wij er allemaal zijn.
Nee, ik ga seks hebben. Spannend he?!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En gaan jullie wat doen of gewoon wat drinken en iedereen weer naar huis?
BWHEHEHE JE ZEI ZOTHEID KOMT BIJ CRACK!!!!11quote:Op woensdag 4 november 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend! Net als toen op Amsterdam zeker?
[..]
Geen idee
Ja, maar dan zonder mislukt!
[..]
Dat kan. Dan heb ik nog een extra uur om me op je ouders voor te bereiden.
[..]
Ik woon er, Ado komt bij mij, Crack woont in de buurt, Zh komt bij haar, S_A moet hier zijn om t een of ander, rest geen idee.
Ah, dan hebben we inderdaad wel allemaal hetzelfde doel jaquote:
Gaan we dan in de tussentijd op het station seksen?quote:
Flauw.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom niet naar Eindhoven.
Nee dat is zijn doel nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we inderdaad wel allemaal hetzelfde doel ja
Neequote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaan we dan in de tussentijd op het station seksen?
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er kwart over 3 oid denk ik!quote:
Ik hang aan je lippen man!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
KLB HOOLIGANS!
Gaan we 's avonds wat drinken? En dan zo niks zeggen!
[..]
Nee, ik ga seks hebben. Spannend he?!
Ik vind hem wel oke maar de remix vind ik gewoon veel beter met die dikke beat eronderquote:Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef Fascination het volgende:
Ik blijf dit zo'n geweldig lied vinden.
Das niet mijn doel hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tuurlijk niet meid, tuurlijk niet...quote:
Pikstraf, ik voel het al.quote:
OW.quote:
Dat is laat!quote:
Maar je wens?quote:
Veel te laatquote:Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
[..]
Ja. Ik ben er kwart over 3 oid denk ik!
Hier klopt iets nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
[..]
Ja, maar dan wel wat zeggenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
KLB HOOLIGANS!
Gaan we 's avonds wat drinken? En dan zo niks zeggen!
Waarom niet joh.quote:
Dat heb ik bij al jouw kut-posts.quote:
En ik aan die van Crack.quote:
OOK NIET MET MIJ ERBIJ?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tuurlijk niet meid, tuurlijk niet...
Dus jullie hebben echt een relatie?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ik aan die van Crack.
[..]
OOK NIET MET MIJ ERBIJ?
[..]
Owja, even vergeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders ben ik niet meer Mr Mysterie.
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee we liegen nou goedquote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus jullie hebben echt een relatie?
Tijd voor een gestapo verhoor, Hoe zijn jullie elkaar ontmoet?
Asperger is heul wat andersquote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ben ook autistisch dus je hoeft je niet te schamen hoor Bp.
Daar ben je man voor.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik word serieus gek van het feit dat ik nooit een ruzie 'win' van mijn vriendin..
Dan ga ik wel eerder!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel te laat![]()
Dan ben ik al pwnyrijden
Weinig slaap.quote:
GMTA!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HIJ OOK AAN DIE VAN HAAR HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja, vet tofjes!quote:
Ik ken marokkanen die nog beter Nederlands kunnen schrijven.quote:
Hahaha, die is vet!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even de meet gepaint
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ben ook autistisch dus je hoeft je niet te schamen hoor Bp.
[ afbeelding ]
Dat denk ik serieus als ik een Fokker/Fokster zie.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
JAquote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef Crack_ het volgende:
HALLO GAAN WE NOU VRIJDAG IETS DOEN IN EINDHOVEN OF NIET?!
Oh en ik sta er weer niet bij natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef Crack_ het volgende:
HALLO GAAN WE NOU VRIJDAG IETS DOEN IN EINDHOVEN OF NIET?!
Ik ga rond half 1 vanuit Leiden weg en ben dan rond 1 uur, kwart over 1 in Utrecht.quote:
[ afbeelding ]
Oke, prima.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben je man voor.
[..]
Dan ga ik wel eerder!
[..]
Weinig slaap.
[..]
GMTA!
[..]
Ja, vet tofjes!
Ik heb wel ooit iemand aangesproken die bij mij op school bleek te zitten en die ik alleen van internet kende.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat denk ik serieus als ik een Fokker/Fokster zie.
Jawel jij staat achter die grijze manquote:Op woensdag 4 november 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh en ik sta er weer niet bij natuurlijk.
Toen je mij zag.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die kale klets van ZHquote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat al vaak voorgekomen ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij gaan wat doen, misschien met mijn zusje en dr vriend en in elk geval met de kinderen, daarná gaan we sexen en de volgende dag gaan we weer die kant op want er is iemand jarig.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
En gaan jullie wat doen of gewoon wat drinken en iedereen weer naar huis?
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jawel jij staat achter die grijze man
Ah, kom ook naar Eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, prima.
Maar ik weet nog niet hoelaat ik daar ben.![]()
Als ik uitgeslapen ben.
Die zin had inderdaad anders gekundquote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken marokkanen die nog beter Nederlands kunnen schrijven.
Toch niet die uit je klas?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken marokkanen die nog beter Nederlands kunnen schrijven.
Met Gersje.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je pikt dr niet af ja.quote:
Nee, te ver weg.quote:
JA MAAR MET DE REST EN KOMT JAPSNARS MET JOU MEE NOU OF NIET?!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ga rond half 1 vanuit Leiden weg en ben dan rond 1 uur, kwart over 1 in Utrecht.
[..]![]()
Net zei je nog kwart over 3quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ga rond half 1 vanuit Leiden weg en ben dan rond 1 uur, kwart over 1 in Utrecht.
[..]![]()
Tazz.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens toch niet met jullie meeten, ik kijk wel gewoon goed om me heen.
Je geeft het iig ruiterlijk toe.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zin had inderdaad anders gekund
Die albino, ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch niet die uit je klas?
[..]
Met Gersje.
[..]
Maar je pikt dr niet af ja.![]()
Oh dan zie je misschien ZH, moet je zo kei hard in zn ballen trappen dat is grappigquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, te ver weg.![]()
Ik ben wel morgen in Utrecht![]()
![]()
Is er voor ruiterlijk geen ander synoniem, word hem alweer zat.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je geeft het iig ruiterlijk toe.
In Utrecht durf je me wel opeens te zien?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, prima.
Maar ik weet nog niet hoelaat ik daar ben.![]()
Als ik uitgeslapen ben.
GOAF!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
ZOTHEID, WIJ KUNNEN WEL EEN KEER MIETEN![]()
KIJK:
Also, in this issue Roger hints about... taking the original 1980 The Wall arena show back on the road (with or without David Gilmour), more film footage of the original shows has been uncovered and is being edited right now, and the Broadway Wall show is in its fourth draft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN IK DAN!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens toch niet met jullie meeten, ik kijk wel gewoon goed om me heen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |