+ Radiostiltequote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR JA
[..]
NIETUS!
[..]
NIETUS![
[..]
Ze zag vandaag een foto!
[..]
Jij bent een grote fout.
Nee, ik weet het nog niet. In ieder geval iets in de commerciële richting.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ofzoiets? Je weet het nog niet?
Heb je iets met Mark gehad dang?
Als daar iemand NL praat, is de kans dat hjet een fokker is groot, op Lowlands praat iedereen NLK en valt het niet zo opquote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat het aandeel fokkers op Lowlands een stuk groter is.
Sziget.![]()
![]()
Ja, maar nu weet je het zo goed als zeker!
quote:
Hmm, oke.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik weet het nog niet. In ieder geval iets in de commerciële richting.
Hahaha, nee, dat heb ik niet. ik dacht 2 foto's van hj te zien
Haha, pisnicht.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat het aandeel fokkers op Lowlands een stuk groter is.
Sziget.![]()
![]()
Ja, maar nu weet je het zo goed als zeker!
Dat valt echt behoorlijk mee. Het halve eiland praatte Nederlands.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als daar iemand NL praat, is de kans dat hjet een fokker is groot, op Lowlands praat iedereen NLK en valt het niet zo op
enige nadeel is dat mn ex ook zou kunnen gaan en van hem weet ik zeker dat ik hem zou zien als we er allebei waren.
Onzin.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles kan, waar een wil is is een weg.
Ik ben van dieper gekomenJe kan nog zoveel over mij zeggen maar 1 ding ook niet. ''ik geef nooit op''
Wist ik veel dat ze zijn ex isquote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, oke.
Nouja, op 1tje staat ze, maar dat is cracks schuld.
Daar heb je mooi even je hele repertoire in een woord samengevat.quote:
Wat?quote:
Opkankeren, vieze vuile gore stinkjood.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoi mag ik hier ook posten?? moet van Adelante naar de klb sc namelijk
Ik zag 'm op het station in Nijmegen.quote:
Als iemand op niveau 2 iemand op het wo de les proberen te lezen, ontzettende droeftoeter.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heb je mooi even je hele repertoire in een woord samengevat.
Haha ah okequote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag 'm op het station in Nijmegen.
30 Februari?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
luurtje, wanneer ga ik jou eens spotten?
Vanwaar de haat??quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opkankeren, vieze vuile gore stinkjood.
Bemoeienis is wel handicap nummer 1 bij jou he?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als iemand op niveau 2 iemand op het wo de les proberen te lezen, ontzettende droeftoeter.
kanker toch op met die discussie, gek.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als iemand op niveau 2 iemand op het wo de les proberen te lezen, ontzettende droeftoeter.
Je bent gewoon irritant en onwetend.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bemoeienis is wel handicap nummer 1 bij jou he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |