Je vergeet onhandige mensen met vouwfietsen in de treinquote:
Fack, echt he.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op Lowlands zou ik een vette J met je roken.
Van die uitpuilende ogen zo?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is heel lang, en hij lijkt stoned. Maar hij heeft ook aparte ogen enzo
. Nouja, ik kan het niet uitleggen, maar als Heroinjunk er blij mee, is het prima.
Jij zit tussen mij en bf inquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, straks wordt je nog verliefd op me.
Doe dat wel een keer als ik kijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet onhandige mensen met vouwfietsen in de trein![]()
![]()
![]()
Echt, er komt een dag dat ik zo'n ding dwars door het treinraampje smijt.
Maarja, ik kan niet zolang in gore smerige zooi leven, dus Lowlands is wat dat betreft niks voor mijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fack, echt he.
MarkM is kankerlelijk en een dunne spaghetti sliert. Aids kan de beste man krijgen en eraan sterven.
100 gram.quote:
Die best te doen is?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit tussen mij en bf in
Ow dat.quote:
Pft, en ik mocht dat nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow dat.
Dat hoeft niet hoor, van mij mag iedereen ook wel weten dat ik je met een voorbinddildo in je kont geneukt heb, ik dacht alleen dat jij dat niet zo leuk zou vinden
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
[..]
Doe dat wel een keer als ik kijk.
Ik wil volgend jaar naar lowlandsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, ik kan niet zolang in gore smerige zooi leven, dus Lowlands is wat dat betreft niks voor mij.
Als je stoned bent puilen ze niet uit. Maar meer zoals Stofje. Maar die ken je natuurlijk nietquote:
WTF!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow dat.
Dat hoeft niet hoor, van mij mag iedereen ook wel weten dat ik je met een voorbinddildo in je kont geneukt heb, ik dacht alleen dat jij dat niet zo leuk zou vinden
Zeer grote pupillen, maar dan altijd?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je stoned bent puilen ze niet uit. Maar meer zoals Stofje. Maar die ken je natuurlijk niet.
Blijf op het mbo.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb even jullie aandacht nodig.
Ik heb mijn school opgebeld om te vragen als ik kon instromen voor de vavo, antwoordt luide dat het alleen 's avonds kan. Maar ik moest even mailtje sturen. Dus ik wil nu mail gaan sturen en vraag ik mezelf af als ik het kort en bondig moet houden, of uitgebreid moet motiveren waarom ik het graag wil en waarom het mij niet gelukt is op het vo.
Iemand tips?
quote:
Nu zie ik een foto die Ado gepost heeft voor me.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow dat.
Nee, jij kwam gelijk met een negerlul!quote:
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij vindt dat wel leuk om te zien?
Ga mee naar Sziget!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar naar lowlands
Ow, da's nieuw voor mijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ouder en straal een natuurlijke dominantie uit
Wat, maar ik denk dat ik wel de baas ben in onze relatie, of ben jij dat zh?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kloptquote:
Ik ook niet, maar Lowlands is net even wat anders. Dan mag hetquote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, ik kan niet zolang in gore smerige zooi leven, dus Lowlands is wat dat betreft niks voor mij.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
Nu zie ik een foto die Ado gepost heeft voor me.
TOT VRIJDAG!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens naar bed zo.Trusten rakkers.
Fasquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slaap zachtquote:Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens naar bed zo.Trusten rakkers.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Er heeft toch vast wel iemand een foto van MarkM?
OF !quote:
Huh, whut?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, maar ik denk dat ik wel de baas ben in onze relatie, of ben jij dat zh?
JAquote:
Voor een lijntje leeg ik je zak...quote:
Geen minuut langer dan nodig.quote:
Jij bent een man, ik kan zo niet denkenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Lowlands is net even wat anders. Dan mag het
Wat heb ik vandaag mijn Bedrijfseconomie tentamen gepwnd.
Ze krijgen geen provisie meer bij elk doelpuntquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Godverdomme, AZEn dat is de Kampioen van Nederland
.
Inter staat 1-0 achter tegen Kiev.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Godverdomme, AZEn dat is de Kampioen van Nederland
.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OF !
OF !
OF !
Blijf van de reageerknop af.
Het is maar een tip...
(Nee niet jij, Fas)
MAAR WATquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Huh, whut?
[..]
JAMAAR!
[..]
Voor een lijntje leeg ik je zak...
Ja jij zegt dat de hele tijdquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Huh, whut?
[..]
JAMAAR!
[..]
Voor een lijntje leeg ik je zak...
Ik ga liever naar lowlandsquote:
Sttt, bij een jong mannetje ben ik vàst de dominantequote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, da's nieuw voor mij
Dat dominantie verhaal dan
Er zit in grote fout in de zinquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OF !
OF !
OF !
Blijf van de reageerknop af.
Het is maar een tip...
(Nee niet jij, Fas)
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OF !
OF !
OF !
Kop een trein.
Het is maar een tip...
(Nee niet jij, Fas)
Je hebt gewoon geen havoniveau en daar is niets mis mee.quote:
Oke, ja maar die is niet duidelijkquote:
Niet zo gek hoor, Kiev is thuis een best sterke ploeg en ze hebben Shevchenko weer hequote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inter staat 1-0 achter tegen Kiev.
Jij bent zelf een grote foutquote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zit in grote fout in de zin
Maar altijd stoned, tochquote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, ja maar die is niet duidelijk
Op zo'n andere foto ziet hij er weer helemaal anders uit
Hij zou mij toch negeren?quote:
Ik wel en ik ben geen manquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent een man, ik kan zo niet denken.
Het wordt gezegdquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent een man, ik kan zo niet denken.
Bedrijfseconomie? Welke opleiding doe je?
Ah, diequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef .skipper. het volgende:
[..]
Ze krijgen geen provisie meer bij elk doelpunt
Ja, vast jaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sttt, bij een jong mannetje ben ik vàst de dominante
MAAR JAquote:
NIETUS!quote:
NIETUS![quote:
Ze zag vandaag een foto!quote:[..]
Sttt, bij een jong mannetje ben ik vàst de dominante
Jij bent een grote fout.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zit in grote fout in de zin
Klinkt spannendquote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het wordt gezegd
Marketing en Communicatie, laatste jaar
Ik heb vriendinnen die al ervaring hebben, en het is een helquote:
Hij zou sowieso weggaan.quote:
Ik moest hard lachen.quote:
Ik wel, jij misschienniet, Szigetb is mij te ver en teveel kans om fokkers tegen het lijf te lopenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR JA
[..]
NIETUS!
[..]
NIETUS![
[..]
Ze zag vandaag een foto!
[..]
Jij bent een grote fout.
Commerciële economie ofzoietsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt spannend. En wat ga je daarna doen?
[..]
Ik heb vriendinnen die al ervaring hebben, en het is een hel.
MAAR HIJ IS SCAHTTIIIIIIIIIGquote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow als je dat koppie aait prik je m al bijna in zijn ogen.
Ofzoietsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Commerciële economie ofzoiets
Jongeee, waarom al die foto's van m'n ex hier
Ik heb ervaring en vond het heerlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt spannend. En wat ga je daarna doen?
[..]
Ik heb vriendinnen die al ervaring hebben, en het is een hel.
Ik denk dat het aandeel fokkers op Lowlands een stuk groter is.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, jij misschienniet, Szigetb is mij te ver en teveel kans om fokkers tegen het lijf te lopen
En ik wist toch al dat je jonger was voor ik die foto zag
Alles kan, waar een wil is is een weg.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen havoniveau en daar is niets mis mee.
ik wil niet weten waar de tieten hangen bij die meid als ze 70 is. Ze liggen nu al op d'r navel volgens mijquote:
+ Radiostiltequote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR JA
[..]
NIETUS!
[..]
NIETUS![
[..]
Ze zag vandaag een foto!
[..]
Jij bent een grote fout.
Nee, ik weet het nog niet. In ieder geval iets in de commerciële richting.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ofzoiets? Je weet het nog niet?
Heb je iets met Mark gehad dang?
Als daar iemand NL praat, is de kans dat hjet een fokker is groot, op Lowlands praat iedereen NLK en valt het niet zo opquote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat het aandeel fokkers op Lowlands een stuk groter is.
Sziget.![]()
![]()
Ja, maar nu weet je het zo goed als zeker!
quote:
Hmm, oke.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik weet het nog niet. In ieder geval iets in de commerciële richting.
Hahaha, nee, dat heb ik niet. ik dacht 2 foto's van hj te zien
Haha, pisnicht.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat het aandeel fokkers op Lowlands een stuk groter is.
Sziget.![]()
![]()
Ja, maar nu weet je het zo goed als zeker!
Dat valt echt behoorlijk mee. Het halve eiland praatte Nederlands.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als daar iemand NL praat, is de kans dat hjet een fokker is groot, op Lowlands praat iedereen NLK en valt het niet zo op
enige nadeel is dat mn ex ook zou kunnen gaan en van hem weet ik zeker dat ik hem zou zien als we er allebei waren.
Onzin.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles kan, waar een wil is is een weg.
Ik ben van dieper gekomenJe kan nog zoveel over mij zeggen maar 1 ding ook niet. ''ik geef nooit op''
Wist ik veel dat ze zijn ex isquote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, oke.
Nouja, op 1tje staat ze, maar dat is cracks schuld.
Daar heb je mooi even je hele repertoire in een woord samengevat.quote:
Wat?quote:
Opkankeren, vieze vuile gore stinkjood.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoi mag ik hier ook posten?? moet van Adelante naar de klb sc namelijk
Ik zag 'm op het station in Nijmegen.quote:
Als iemand op niveau 2 iemand op het wo de les proberen te lezen, ontzettende droeftoeter.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heb je mooi even je hele repertoire in een woord samengevat.
Haha ah okequote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag 'm op het station in Nijmegen.
30 Februari?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
luurtje, wanneer ga ik jou eens spotten?
Vanwaar de haat??quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opkankeren, vieze vuile gore stinkjood.
Bemoeienis is wel handicap nummer 1 bij jou he?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als iemand op niveau 2 iemand op het wo de les proberen te lezen, ontzettende droeftoeter.
kanker toch op met die discussie, gek.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als iemand op niveau 2 iemand op het wo de les proberen te lezen, ontzettende droeftoeter.
Je bent gewoon irritant en onwetend.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bemoeienis is wel handicap nummer 1 bij jou he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |