Je hebt gewoon geen havoniveau en daar is niets mis mee.quote:
Oke, ja maar die is niet duidelijkquote:
Niet zo gek hoor, Kiev is thuis een best sterke ploeg en ze hebben Shevchenko weer hequote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inter staat 1-0 achter tegen Kiev.
Jij bent zelf een grote foutquote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zit in grote fout in de zin
Maar altijd stoned, tochquote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, ja maar die is niet duidelijk
Op zo'n andere foto ziet hij er weer helemaal anders uit
Hij zou mij toch negeren?quote:
Ik wel en ik ben geen manquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent een man, ik kan zo niet denken.
Het wordt gezegdquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent een man, ik kan zo niet denken.
Bedrijfseconomie? Welke opleiding doe je?
Ah, diequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef .skipper. het volgende:
[..]
Ze krijgen geen provisie meer bij elk doelpunt
Ja, vast jaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sttt, bij een jong mannetje ben ik vąst de dominante
MAAR JAquote:
NIETUS!quote:
NIETUS![quote:
Ze zag vandaag een foto!quote:[..]
Sttt, bij een jong mannetje ben ik vąst de dominante
Jij bent een grote fout.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zit in grote fout in de zin
Klinkt spannendquote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het wordt gezegd
Marketing en Communicatie, laatste jaar
Ik heb vriendinnen die al ervaring hebben, en het is een helquote:
Hij zou sowieso weggaan.quote:
Ik moest hard lachen.quote:
Ik wel, jij misschienniet, Szigetb is mij te ver en teveel kans om fokkers tegen het lijf te lopenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR JA
[..]
NIETUS!
[..]
NIETUS![
[..]
Ze zag vandaag een foto!
[..]
Jij bent een grote fout.
Commerciėle economie ofzoietsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt spannend. En wat ga je daarna doen?
[..]
Ik heb vriendinnen die al ervaring hebben, en het is een hel.
MAAR HIJ IS SCAHTTIIIIIIIIIGquote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow als je dat koppie aait prik je m al bijna in zijn ogen.
Ofzoietsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Commerciėle economie ofzoiets
Jongeee, waarom al die foto's van m'n ex hier
Ik heb ervaring en vond het heerlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt spannend. En wat ga je daarna doen?
[..]
Ik heb vriendinnen die al ervaring hebben, en het is een hel.
Ik denk dat het aandeel fokkers op Lowlands een stuk groter is.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, jij misschienniet, Szigetb is mij te ver en teveel kans om fokkers tegen het lijf te lopen
En ik wist toch al dat je jonger was voor ik die foto zag
Alles kan, waar een wil is is een weg.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen havoniveau en daar is niets mis mee.
ik wil niet weten waar de tieten hangen bij die meid als ze 70 is. Ze liggen nu al op d'r navel volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |