Je vergeet onhandige mensen met vouwfietsen in de treinquote:
Fack, echt he.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op Lowlands zou ik een vette J met je roken.
Van die uitpuilende ogen zo?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is heel lang, en hij lijkt stoned. Maar hij heeft ook aparte ogen enzo
. Nouja, ik kan het niet uitleggen, maar als Heroinjunk er blij mee, is het prima.
Jij zit tussen mij en bf inquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, straks wordt je nog verliefd op me.
Doe dat wel een keer als ik kijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet onhandige mensen met vouwfietsen in de trein![]()
![]()
![]()
Echt, er komt een dag dat ik zo'n ding dwars door het treinraampje smijt.
Maarja, ik kan niet zolang in gore smerige zooi leven, dus Lowlands is wat dat betreft niks voor mijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fack, echt he.
MarkM is kankerlelijk en een dunne spaghetti sliert. Aids kan de beste man krijgen en eraan sterven.
100 gram.quote:
Die best te doen is?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit tussen mij en bf in
Ow dat.quote:
Pft, en ik mocht dat nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow dat.
Dat hoeft niet hoor, van mij mag iedereen ook wel weten dat ik je met een voorbinddildo in je kont geneukt heb, ik dacht alleen dat jij dat niet zo leuk zou vinden
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
[..]
Doe dat wel een keer als ik kijk.
Ik wil volgend jaar naar lowlandsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, ik kan niet zolang in gore smerige zooi leven, dus Lowlands is wat dat betreft niks voor mij.
Als je stoned bent puilen ze niet uit. Maar meer zoals Stofje. Maar die ken je natuurlijk nietquote:
WTF!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow dat.
Dat hoeft niet hoor, van mij mag iedereen ook wel weten dat ik je met een voorbinddildo in je kont geneukt heb, ik dacht alleen dat jij dat niet zo leuk zou vinden
Zeer grote pupillen, maar dan altijd?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je stoned bent puilen ze niet uit. Maar meer zoals Stofje. Maar die ken je natuurlijk niet.
Blijf op het mbo.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb even jullie aandacht nodig.
Ik heb mijn school opgebeld om te vragen als ik kon instromen voor de vavo, antwoordt luide dat het alleen 's avonds kan. Maar ik moest even mailtje sturen. Dus ik wil nu mail gaan sturen en vraag ik mezelf af als ik het kort en bondig moet houden, of uitgebreid moet motiveren waarom ik het graag wil en waarom het mij niet gelukt is op het vo.
Iemand tips?
quote:
Nu zie ik een foto die Ado gepost heeft voor me.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow dat.
Nee, jij kwam gelijk met een negerlul!quote:
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij vindt dat wel leuk om te zien?
Ga mee naar Sziget!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar naar lowlands
Ow, da's nieuw voor mijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ouder en straal een natuurlijke dominantie uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |