Nee, dit komt nooit meer goedquote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry.Zal ik wat thee voor je zetten en een taart gaan bakken om het goed te maken?
Wow nice, heb je die hele engine ook zelf gemaakt?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mitch werd te veel, ik ben toen verder gegaan met een nieuw project:
Maar die staat ook on hold nu, animaties gaan veel tijd kosten. Heb al gemaakt dat ze aan een rand kan blijven hangen, maar ben nog niet tevreden en wil ook nog aan lianen kunnen zwaaien
Dat had ik al verzonnen hoe dat zou werken maar nog niet erin gezet
Ze adviseerde me daar in een potje te plassen ipv thuis.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fijner? Wil ik weten wat haar raad was?.
Creatyfus zeg! De game heeft zelfs een prelude,quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mitch werd te veel, ik ben toen verder gegaan met een nieuw project:
Maar die staat ook on hold nu, animaties gaan veel tijd kosten. Heb al gemaakt dat ze aan een rand kan blijven hangen, maar ben nog niet tevreden en wil ook nog aan lianen kunnen zwaaien
Dat had ik al verzonnen hoe dat zou werken maar nog niet erin gezet
Heuy, in Mitch kon je heul niet glijden.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:23 schreef Maisnon het volgende:
http://dl.getdropbox.com/u/2624438/FloTest.zip
Als iemand dat Flo spel wil spelen
Het is alleen nog maar het eerste level, vijanden doen niks, etc. Was er nog niet zo lang mee bezig geweest
Shift = springen
Rennen + Pijltje naar beneden = glijden
Neeee neee nee neequote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Creatyfus zeg! De game heeft zelfs een prelude,. Achtergrondmuzakje is ook allemaal van jou, toch?
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Neeee neee nee needaar neem ik geen credits voor, dat is van... Olafur Anderson oid, staat bij de info op youtube.
De game heeft nog geen geluid.
de visuals zijn wel helemaal van mij
Toeval?quote:The song is called 'Fok' by Ólafur Arnalds
yesh, maar niet compleet in een tekst programmeer taal iets, maar met Multimedia Fusion, waar je iets meer... visueel moet programmerenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wow nice, heb je die hele engine ook zelf gemaakt?
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:23 schreef Maisnon het volgende:
http://dl.getdropbox.com/u/2624438/FloTest.zip
Als iemand dat Flo spel wil spelen
Het is alleen nog maar het eerste level, vijanden doen niks, etc. Was er nog niet zo lang mee bezig geweest
Shift = springen
Rennen + Pijltje naar beneden = glijden
Zo zeg het je verkeerd, ik adviseerde je om eerst een potje te vragen bij de dokter en er daar dan in te plassen. Aangezien madame hier geen potje had en zich afvroeg waar ze dan in moest plassen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze adviseerde me daar in een potje te plassen ipv thuis.
Zo heb ik ook een slowmotion mod voor de CryEngine gemaaktquote:Op donderdag 5 november 2009 15:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
yesh, maar niet compleet in een tekst programmeer taal iets, maar met Multimedia Fusion, waar je iets meer... visueel moet programmeren
Madame.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zeg het je verkeerd, ik adviseerde je om eerst een potje te vragen bij de dokter en er daar dan in te plassen. Aangezien madame hier geen potje had en zich afvroeg waar ze dan in moest plassen.
Daar erger ik me ook aan als ik niet ongesteld ben.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik ongesteld ben kan ik er niet tegen om meisjes te horen praten tegen elkaarecht tergend vind ik het. 'Oooh ja hihihi en toen zei hij blababla jaaaa ohhh ja nee echt jaaaa!' Hou je bek trut.
R&P of LIFquote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik ongesteld ben kan ik er niet tegen om meisjes te horen praten tegen elkaarecht tergend vind ik het. 'Oooh ja hihihi en toen zei hij blababla jaaaa ohhh ja nee echt jaaaa!' Hou je bek trut.
Multimedia Fusion 2 is iets als bijvoorbeeld Gamemakerquote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Japsnars het volgende:
Net even gespeeld, puik werk Mnon
Waarom trouwens Multimedia Fusion 2 en niet iets als bijvoorbeeld gamemaker?
Stoer, megaman-achtigquote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Maisnon het volgende:
Dit is trouwens ook een leuk spel wat volgens mij ook met Multimedia Fusion is gemaakt... als je van die oude NES/SNES platformspellen houdt
Yep dat weet ikquote:Op donderdag 5 november 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Multimedia Fusion 2 is iets als bijvoorbeeld Gamemaker
Omdat ik the Games Factory altijd vroeger deed samen met een vriend, dan maakten we Tamagotchi achtige dingen of van de zijkant snowboard spellen met kerstmannen en sneeuwpoppenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep dat weet ikMaar waarom verkies jij Multimedia Fusion boven Gamemaker?
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
bohh, een van de weinigen die een voldoende had voor bedrijfseconomie
quote:
WTF?!quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew is dat een siliconen ster onder de huid op zijn voorhoofd?
Gadverdamme.quote:
Dag hoor!quote:
*proest*quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Boobiieeeess.
als ie dan bijt ben je je leuter niet kwijtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
"Ik heb aan zijn piemel gezogen en aan zijn billetjes gezeten."
Zo'n mond wil je niet om je piemel hebben, toch? TOCH?!
Als een chick dat zou hebben, nou dan kan ze maar beter zo'n kuisheidsgordel aan hebben want verdomme. Daar word ik een partij geil van zeg!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Boobiieeeess.
"Ik zie een glinstering in je ogen."quote:
Mensen met z'on gebit zijn sowieso niet goed bij hun hoofd. Als je tanden er tijdens het praten bijna uitvallen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
Wat zou ik zijn overgebleven tanden er graag uitslaan met een boksbeugelquote:
Net alsof die jongen dat vrijwillig toeliet.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef zarGon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |