Horen wie het zegt. Reflecteer eerst jezelf eens alvorens je een oordeel velt. Onwetend ben jij, en dat staat symbolisch voor heel je oeuvre.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent gewoon irritant en onwetend.
Laat je moderator skills dan eens een keer zienquote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Adolecens het volgende:
Ik voel aan dat dit een vriendelijk (kuch) topic gaat worden
Wij kunnen daar wat aan doenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Adolecens het volgende:
Ik laat me niet afzetten als een dom poppetje. Alleen ZH lijkt maar niet op te geven.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Adolecens het volgende:
Dit is toch niet zijn subforum, dat mag helemaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat je moderator skills dan eens een keer zien.
Als dat alles is wat je hebt...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb alleen liefde uit te delen meer niet
Heb je het nou tegen mij? Zojaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij kunnen daar wat aan doen![]()
hoi sm.
Ohh noes sorry manquote:
En humor natuurlijkquote:
Ik ben geen MOD hier. Kan de cavalerie wel even roepenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat je moderator skills dan eens een keer zien.
Moet ik die van 1-5 gaan opzoekenquote:
Ja, gezelligquote:Op woensdag 4 november 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben geen MOD hier. Kan de cavalerie wel even roepen
Doe jij dat, dan zoek ik die van 0-4 wel opquote:Op woensdag 4 november 2009 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ik die van 1-5 gaan opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |