Mensen we gaan terug naar vrijdag 23 oktober omstreeks 13.48 toen ik Stevenmac26 de lokale sigarenboer instapte om wat sigaretten te halen. Meteen viel mijn oog op de toto met een reclame van Ajax-Feyenoord, ik als fan van Ajax keek er eventjes naar en dacht bij mijzelf ach waarom zet ik niet wat eurootjes in op Ajax want winnen doen ze toch wel. Ik vraag een formulier aan de 78jarige sigarenboer en ga meteen naar een vakje Ajax-Feyenoord waarbij ik dus niet zie dat ik alleen op de winst kan spelen van Ajax maar gewoon een uitslag kan gokken. Hier begon het echte denkwerk want ik had de uitwedstrijd tegen Dordrecht nog niet gezien voor de beker. Ik kleurde het vakje in netjes binnen de lijntjes van de 5-1 score en deed toen een greep in mijn broekzak om te kijken hoeveel geld ik nog had. Uiteraard moest ik daarna mijn portemonee zoeken want daar zit mijn geld en niet in mijn broekzak. Er zat nog een glimmende briefje in van 50euro. Ik vroeg aan de man hoeveel me dat zou opleveren als ik dat zou inzetten?? De man begon te lachen, volgens mij mij zelfs uit te lachen over de score en vertelde dat me dit maar liefst 980 euro op zou leveren (via unitbet 2000 maar dat maakt eventjes niet uit

). Ik begon terug te lachen en gaf die oude knakker mijn 50 euro en liep triomfantelijke de sigarenwinkel uit.
We maken weer en sprongetje de tijd in:
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:[..]
Het echte werk komt zondag.
3x Suarez
1x Panetelic
1x de Zeeuw
En van Bronkkorst scoort de 5-1 uit een penalty
quote:
quote:
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Na de wedstrijd dus inderdaad met 5-1 was gewonnen en ik blij mijn alcohol vrije grolsh biertje een gooi de lucht ingaf in de Arena begaf ik mij richting de trap om het stadion weer uit te gaan. Buiten nog wat lachen met oude bekende en daarna richting huis.
Maandag zou het me niet uitkomen om naar de oude utlachende sigarenboer te gaan dus het zou dinsdag worden. Ik vanmorgen dus heel blij heengaan met mijn formuliertje en smachtend naar mijn 980 euro verteld die kerel mij doodleuk dat het geld wordt overgemaakt op mijn rekening en dat ik daar wel 3,80 voor moet betalen
Volgens mij heeft die oude idioot gewoon mijn geld niet.
Klacht lijkt me duidelijk, volgens mij word ik opgelicht door een oude sigarenboer!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r